Klipsch klubben - Side 898

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 898 av 1034 FørsteFørste ... 398 758 768 778 788 798 808 818 828 838 848 858 868 878 888 894 895 896 897 898 899 900 901 902 908 918 928 938 948 958 968 978 988 998 1008 1018 1028 ... SisteSiste
Viser resultater 17,941 til 17,960 av 20677
    Active paisley sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    375
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    takker, tror det er solgt hele 16 par av de i norge :-D
    Ikke flere nei.Åssen synes du de speller a?Like godt som Lfc speller om dagen kanskje....:evil:

Active
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av paisley
    Det er klart du skal få feilfrie høyttalere.Her er det noe rart.Du skal ikke bare returnere de og kjøpe Rf-82II isteden da?Som noen skreiv på forrige side er det meget god messe pris på de nå.
    Her er linken;Messepriser 23-25 mars! Over 30% av på Klipsch RF-82 II - FINN
    Hmm tror dessverre det blir fort stort for mitt rom, er storfornøyd med RF-62, men hadde 62 MKII vært på tilbud kunne det gått an.
    Men hva tror du jeg kan kreve i avslag for høyttalerne?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke flere nei.Åssen synes du de speller a?Like godt som Lfc speller om dagen kanskje....:evil:
    spiller som bare f...., modder min belle noe med bla ALK trehorn, ALK delefilter, Bob crites diskant og Jbl mellomtone:-D

hadde LFC spillt som disse låter hadde nok du vært fornøyd

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    klipschorn - FINN Torget

Løp og kjøp! (Hvis du har 90.000 til overs :S )

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VegaVe12f
    Hei! Jeg har nettopp hentet mitt andre par Klipsch rf-62, og også denne gangen viser det seg å være kosmetiske feil.
    Hadde først et par, men var riper og hakk, og etter noen telefoner til lefdal fant jeg ut at det ved en misforståelse hadde blitt utlevert en demovare til meg, så jeg returnerte dette paret, og tok opp bestilling på et nytt.
    Så ventet jeg i 3 uker uten å høre noe mer fra lefdal, men så viste det seg at bestillingen var forsinket fra leverandør, uten at jeg hadde blitt informert om dette. Og nå endelig på fredag, hentet jeg et nytt par Klipsch Rf-62.
    Lykkelig som jeg var, pakket jeg de ut, og der tok lykken en rask vending:

Nytt skal være nytt, men jeg orker ikke en ny runde med returnering osv., for så å måtte ta opp en ny bestilling som av erfaring tar evigheter før man mottar uansett. Så jeg har lyst å be om et prisavslag, så er spørsmålet; Hva bør jeg få i avslag?
    Betalte selv 6000 kr for de, forslag til hva som er riktig og kreve i avslag?
    Dersom Lefdal er seriøse og vil vera kjen for god kundeservice, tylbyr dei deg MYKJE i avslag. Dei har kasta vekk tida og pengane dine...

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    375
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm tror dessverre det blir fort stort for mitt rom, er storfornøyd med RF-62, men hadde 62 MKII vært på tilbud kunne det gått an.
    Trur du skal få ganske mye i avslag eller nye høyttalere da selvfølgelig.Vis de bildene så trur jeg detta skal ordne seg.Hvor mye avslag i kr er jeg usikker på.

Active
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jeg gå så langt som å kreve 40-50% avslag?

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    375
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jeg gå så langt som å kreve 40-50% avslag?
    Det ville jeg nesten trudd.Siden det er andre gang du får høyttalere med feil på synes jeg absolutt det er rimelig å kreve såpass.Kanskje det er andre her som har opplevd noe liknende å kan komme med synspunkter/forslag?

Active
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ville jeg nesten trudd.Siden det er andre gang du får høyttalere med feil på synes jeg absolutt det er rimelig å kreve såpass.Kanskje det er andre her som har opplevd noe liknende å kan komme med synspunkter/forslag?
    Hmm, får hvertfall et billig par! Lurer på en ting; Driver høyttalerne med en Music Angel KT88. Når jeg bytter mellom triode og pentode kommer det et lite smell, tar høyttalerne skade av dette?

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vært borti slik mange ganger med klipsch reference, virker å være en svakhet dette dessverre, har vært med på å skade under normal bruk (bor i blokk) både på rc64,rf82, rf63,rf83 og RF-7. Har også måttet bytte på rf64 og rf83 og rf82 og rf-7mkII ved nykjøp slik som du viser..og det er dessverre lang ventetid.. Det jeg gjorde var å beholde høytalerne og heller kun bytte basselement. Da slipper du den lange ventingen og det er lett og raskt å bytte..

Det skal merkes at det ene paret jeg skadet var med ice power, det er jo ikke gunstig på cerametallic kan det virke som, med de fleste andre var med parasound Halo (A23 og A21), dette virket å være altfor "tilfeldig" og etter at jeg byttet vekk parasound til bl.a Emotiva,hegel,Primare,vincent og til slutt mcintosh så har jeg ikke opplevd dette flere ganger.. Tilfeldig eller ei:-)

Active
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Vært borti slik mange ganger med klipsch reference, virker å være en svakhet dette dessverre, har vært med på å skade under normal bruk (bor i blokk) både på rc64,rf82, rf63,rf83 og RF-7. Har også måttet bytte på rf64 og rf83 og rf82 og rf-7mkII ved nykjøp slik som du viser..og det er dessverre lang ventetid.. Det jeg gjorde var å beholde høytalerne og heller kun bytte basselement. Da slipper du den lange ventingen og det er lett og raskt å bytte..
    Hmm ja, det er kjedelig å vente så lenge! Mine virker heldigvis, så er jo egentlig bare kosmetisk betydning, blir av erfaring masse styr å bytte, så tror jeg spør om et saftig prisavslag isteden. Men skjønte ikke helt hva du mente med "Har vært med på å skade under normal bruk"?

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm ja, det er kjedelig å vente så lenge! Mine virker heldigvis, så er jo egentlig bare kosmetisk betydning, blir av erfaring masse styr å bytte, så tror jeg spør om et saftig prisavslag isteden. Men skjønte ikke helt hva du mente med "Har vært med på å skade under normal bruk"?
    At bassene blir "bulket"

Active
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At bassene blir "bulket"
    :OOOOOO
    Du bulket bassene når du spilte ved normalt bruk?
    Altså du bøyde membranen?

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :OOOOOO
    Du bulket bassene når du spilte ved normalt bruk?
    Altså du bøyde membranen?
    Det er langtfra vanlig men også ikke uvanlig. Mange som har opplevd dette dessverre..

Active
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er langtfra vanlig men også ikke uvanlig. Mange som har opplevd dette dessverre..
    Uff, dette var ikke koselesning! Men satser på at det ikke skjer, på det forrige paret jeg hadde prøvd jeg å pusse bort noe skit, og av det lille jeg gnidde ble det faktisk en bulk. Men man skal vel spille ganske hardt for å klare det, og er vel uansett garanti.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff, dette var ikke koselesning! Men satser på at det ikke skjer, på det forrige paret jeg hadde prøvd jeg å pusse bort noe skit, og av det lille jeg gnidde ble det faktisk en bulk. Men man skal vel spille ganske hardt for å klare det, og er vel uansett garanti.
    Jeg spillersjeldent mer enn -20 i receiver til film, dvs kalibrert til ca85 db.

Er ikke bare bare å få på garanti heller gitt, jeg har betalt for mer enn 1 cerametallic bass for å se det slik..

Normalt sett går det dog greit..

Active
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg spillersjeldent mer enn -20 i receiver til film, dvs kalibrert til ca85 db.

Er ikke bare bare å få på garanti heller gitt, jeg har betalt for mer enn 1 cerametallic bass for å se det slik..

Normalt sett går det dog greit..
    Får virkelig håpe det! Er bare 15 år, så har ingen høy inntekt til å kjøpe nye elementer for, hadde såvidt råd til RF-62!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikkje spør om kor mykje avslag du kan få. Kreheller eit saftig avslag, og sjå om dei godtar det.

Active
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Ikkje spør om kor mykje avslag du kan få. Kreheller eit saftig avslag, og sjå om dei godtar det.
    Takk for tips!
    Planen er å fortelle dem at jeg har snakket med mange forskjellige leverandører av KLIPSCH og referere deres meninger fra forumet. Så sier jeg at jeg synes det har vært meget dårlig service så langt, grunnet lang ventetid osv.
    Og at jeg krever 50 % avslag i prisen.

Edit: Skriv gjerne hva jeg bør skrive i klagemailen!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viss eg var deg ville eg forklart korleis saken låg an. At det er ditt 2 par med feil, lang ventetid, dårleg service osb. Så ville eg spurd dei kva dei har tenkt å gjera med det. Då kjem dei nok med eit tilbud for at du skal verta nøgd. Syns du ikkje deira løysing på problemet er godt nok, skriv du berre tilbake at det er uaskeptabelt og for dårleg kundeservice av eit seriøst firma.

Kan vera greit å minna dei på at dei er avhengig av godt omdømme, som dei vil få dersom kunden (du) er nøgd, men ikkje utan. Kundar som vert godt behandla, kjem jo tilbake.

Veit ikkje om det var til hjelp, men sånn ville i alle fall eg ha gjort det...

Side 898 av 1034 FørsteFørste ... 398 758 768 778 788 798 808 818 828 838 848 858 868 878 888 894 895 896 897 898 899 900 901 902 908 918 928 938 948 958 968 978 988 998 1008 1018 1028 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •