Klipsch klubben - Side 872

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 872 av 1033 FørsteFørste ... 372 732 742 752 762 772 782 792 802 812 822 832 842 852 862 868 869 870 871 872 873 874 875 876 882 892 902 912 922 932 942 952 962 972 982 992 1002 1012 ... SisteSiste
Viser resultater 17,421 til 17,440 av 20659
    Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av --klipsch--
    Da er Yamaha RX-A3010 Black bestilt! Klarte ikke og vente lenger

Hehe, Gratulerer med handelen 8)
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Salbu
    Har tenkt en del på det, men jeg finner lite info om hvilke stereoforsterkere som går bra sammen med Klipsch. Jeg var innom HiFi klubben og de hadde tydeligvis lite peiling på Klipsch siden de anbefalte meg en NAD stereoforsterker, når den blir sterkt frarådet her på forumet. På soundgarden anbefalte de meg HK 3490, noe som burde gå bedre med Klipsch etter hva jeg har lest.

Jeg er veldig åpen for forslag her, siden jeg har liten/ingen erfaring med HiFi...

-Salbu

Hvilken prisklasse? Jeg ville kjøpt Stereopre og effekt. Om penger er ett dilemma så er Emotiva en fin ting
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av --klipsch--
    Da er Yamaha RX-A3010 Black bestilt! Klarte ikke og vente lenger
    Ikke et dumt valg! Gratulerer! Garantert et løft fra onkyo'en :twisted:
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Hvilken prisklasse? Jeg ville kjøpt Stereopre og effekt. Om penger er ett dilemma så er Emotiva en fin ting
    Takk for tips, skal se på de. Prisklasse er vanskelig å si, jeg kjøpte Klipsch'ene når jeg skulle å se på et sony minianlegg på tilbud til 1000,-. Så jeg er alleredet en del over budsjettet... Men siden jeg er så flink med impulskjøp så kan jeg legge meg opp mot 5000,- men så for meg MYE mindre før jeg begynte å søke rundt. :P

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tips, skal se på de. Prisklasse er vanskelig å si, jeg kjøpte Klipsch'ene når jeg skulle å se på et sony minianlegg på tilbud til 1000,-. Så jeg er alleredet en del over budsjettet... Men siden jeg er så flink med impulskjøp så kan jeg legge meg opp mot 5000,- men så for meg MYE mindre før jeg begynte å søke rundt. :P

Usp-1 med Xpa-2 evt upa-2, men ser att di ikke har upa 2 i "shoppen" så di har vell ikke flere igjenn. Du vil nokk uans havne over budsjettet med emotiva også. Alternativet er jo å kjøpe Usp-1 å så søke på brukten etter en eldre parasound effekt. Usp-1 + Xpa-2 vil havne på rundt 10k, men det er faktisk ett opsett du ikke kommer til å bytte ut med det første.

Edit:
    Ser det ligger en Usp-1 til salgs på torget.
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...4458&cat=last7
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

SVS utforderer ?

Trur jeg har funnet min neste sub når denne kommer på markedet :wink:

Syns iallefall specsa så bra ut:
    sw-112 = 26Hz-120Hz ± 3dB & 116dB @ 30Hz
    sw-115 = 18Hz-150Hz ± 3dB & 121dB @ 30Hz

Hva tror dere ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Usp-1 med Xpa-2 evt upa-2, men ser att di ikke har upa 2 i "shoppen" så di har vell ikke flere igjenn. Du vil nokk uans havne over budsjettet med emotiva også. Alternativet er jo å kjøpe Usp-1 å så søke på brukten etter en eldre parasound effekt. Usp-1 + Xpa-2 vil havne på rundt 10k, men det er faktisk ett opsett du ikke kommer til å bytte ut med det første.

Edit:
    Ser det ligger en Usp-1 til salgs på torget.
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...4458&cat=last7
    Må jeg importere Emotiva selv, eller finnes det en importør i Norge?

Ble fristet av Xpa-2 og Usp-1, men Emotiva hav hvertfall ikke Xpa-2 før sent i februar... Men hvis du mener Klipsch'ene virkelig spiller bra med Emotiva så tror jeg kansje at jeg smører meg med tålmodighet og venter, vist ikke det kommer noen andre bra forslag.

Takk, for mye god hjelp til nå

-Salbu

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ble fristet av Xpa-2 og Usp-1, men Emotiva hav hvertfall ikke Xpa-2 før sent i februar... Men hvis du mener Klipsch'ene virkelig spiller bra med Emotiva så tror jeg kansje at jeg smører meg med tålmodighet og venter, vist ikke det kommer noen andre bra forslag.

-Salbu

Emotiva har ikke impotør i europa, så du må nok importere selv.

Det å handle med Emotiva går uansett smertefritt.

Frode
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

- Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

-Salbu

Emotiva er i utvidelse og det kommer nok distributør til europa, og vi får håpe Norsk da.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut! Utifra det jeg har lest her så ser det ut som om det er godt marked for Emotiva i Norge.

-Salbu

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Emotiva er i utvidelse og det kommer nok distributør til europa, og vi får håpe Norsk da.

Dersom det kommer en distributør i norge så blir vel prisene også endret for at denne distributøren skal sitte igjen med fortjeneste ?

Dersom totalprisen for et produkt blir det samme så er det jo ok, men det tviler jeg litt på.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Var innom Elkjøp i romjulen for å kjøpe meg en RC62, de hadde den ikke inne der og da. Men de skulle bestille den for meg, og ringe når de fikk tak i den.

Hørte ikke noe på en uke, så dro bare innom når jeg var i nærheten for å høre om fremgangen. Fikk da beskjed om at de ikke fikk tak i den, jeg foreslo at de kunne få en av butikkene i nærheten. Det skulle de sjekke ut, fikk igjen beskjed at de skulle ringe. Hørte ingenting, så sjekket status en uke etter (idag). Da hadde den ene butikken sagt at "de hadde lovet den bort", driver de butikk eller? Den andre butikken hadde enda ikke svart, mens jeg bare skulle smøre meg med tålmodighet og vente til neste uke.

Fikk forsåvidt spørsmålet om jeg ville kjøpe den av "undertegnede" (han i supporten).

Store ord når det er direkte kontakt, men ingen oppfølging.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i RC62 (2999) til samme pris? Helst nytt

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ThomasJL09
    Var innom Elkjøp i romjulen for å kjøpe meg en RC62, de hadde den ikke inne der og da. Men de skulle bestille den for meg, og ringe når de fikk tak i den.

Hørte ikke noe på en uke, så dro bare innom når jeg var i nærheten for å høre om fremgangen. Fikk da beskjed om at de ikke fikk tak i den, jeg foreslo at de kunne få en av butikkene i nærheten. Det skulle de sjekke ut, fikk igjen beskjed at de skulle ringe. Hørte ingenting, så sjekket status en uke etter (idag). Da hadde den ene butikken sagt at "de hadde lovet den bort", driver de butikk eller? Den andre butikken hadde enda ikke svart, mens jeg bare skulle smøre meg med tålmodighet og vente til neste uke.

Fikk forsåvidt spørsmålet om jeg ville kjøpe den av "undertegnede" (han i supporten).

Store ord når det er direkte kontakt, men ingen oppfølging.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i RC62 (2999) til samme pris? Helst nytt

Har du sjekket med Lefdal ?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan Frode
    Har du sjekket med Lefdal ?
    Samme lager dessverre.

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor holder du til?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen84
    Hvor holder du til?
    69 grader nord, Tromsø

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ThomasJL09
    69 grader nord, Tromsø
    HEI.

Hadde akkurat samme problemstilling som deg. Skulle kjøpe RC-62 på Elkjøp til 2995. Denne kan ikke bestilles på nett, må handles i butikk. Men jeg var såpass heldig at de hadde den inne i en butikk nær meg her. Litt værre med du som holder til så langt nord, litt vanskligere og få tak i. Men jeg angrer ikke på at jeg kjøpte RC-62, flott lyd og veldig lettdreven!! 8) Håper du får tak i en da!:-?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Ikke et dumt valg! Gratulerer! Garantert et løft fra onkyo'en :twisted:
    Ja det håper jeg da gleder meg som en liten unge nå! alltid moro med litt nytt!

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte min brukt for en uke siden. Det dukker stadig vekk opp noen på brukten, hvis man ikke MÅ ha nytt da.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp, har den jo inne i 18 butikker over hele landet. Du kan jo spøre om de kan sende den internt i elkjøp.

Side 872 av 1033 FørsteFørste ... 372 732 742 752 762 772 782 792 802 812 822 832 842 852 862 868 869 870 871 872 873 874 875 876 882 892 902 912 922 932 942 952 962 972 982 992 1002 1012 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •