Klipsch klubben - Side 843

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 843 av 1033 FørsteFørste ... 343 703 713 723 733 743 753 763 773 783 793 803 813 823 833 839 840 841 842 843 844 845 846 847 853 863 873 883 893 903 913 923 933 943 953 963 973 983 ... SisteSiste
Viser resultater 16,841 til 16,860 av 20659
    Newcomer knutte79 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Jeg har sett noe lignende, men på den så klarte di ikke bekrefte dette 100% ser helt likt ut men det gjør mye annet også

Spørsmålet er jo også som du sier produksjonen av utstyret jeg kan sikkert lage noe som ser likt ut med samme deler, men det vil neppe låte særlig bra

Men jeg skal ikke være 100% sikker jeg heller for det kan vel egentlig bare di som lager det være og di inrømmer ikke dette da di ble konfrontert med dette. Tror det den gangen gjaldt mono blokkene he he

Holder meg uansett til orginaler og lar kopier være for andre
    vincent er sheng ya! bytter navn i tyskland for det europeiske marked,blir og bygd opp av shengya deler der så di er ikke nødvendighvis like i design og ytelser da forskjellige komponenter kan bli brukt,sjekk inmat,+ co ltd som eier begge selskap

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av knutte79
    vincent er sheng ya! bytter navn i tyskland for det europeiske marked,,sjekk inmat,+ co ltd som eier begge selskap
    Tipper noen, her inne, kommer og arresterer deg innen en halvtime!

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av knutte79
    vincent er sheng ya! bytter navn i tyskland for det europeiske marked,blir og bygd opp av shengya deler der så di er ikke nødvendighvis like i design og ytelser da forskjellige komponenter kan bli brukt,sjekk inmat,+ co ltd som eier begge selskap
    Dette har hvert oppe før! fabrikken i kina produserer til flere merker og Vincent bruker en del dyrere komponenter samt langt bedre kvalitets kontroll enn kopien shengya

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uGn
    Tipper noen, her inne, kommer og arresterer deg innen en halvtime!
    Bomma bare på 3 minutter ikke dårlig he he

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Etter en perioden med Martin Logan, så var det godt og bære inn ksp 300 og få litt dynamikk i stua igjen
    Få bare se hvor lenge de står før de må vike for ML igjen, ikke bra og ha en fot i begge leirer :twisted:

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ante1
    Etter en perioden med Martin Logan, så var det godt og bære inn ksp 300 og få litt dynamikk i stua igjen
    Få bare se hvor lenge de står før de må vike for ML igjen, ikke bra og ha en fot i begge leirer :twisted:
    Det er da ikke noe problem, er da bare å lage et lytte rom til he he

Newcomer tenb sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ante1
    He, he...bullshit! Aldri "godt" og bære inn ksp 300. De er rimelig store, tunge og mangler det praktiske ehh... bærehåndtaket/bassportene...til RF-serien
    Ikke høyttaleren for venneløse...og for de som lider av det velkjente bareendrelittpåhøyttalerplasseringenidagogsåsyndro met

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann gutta. Jeg sliter litt med en ting. Har vurdert å sett RF-7'n på peisehylla. Dette medfører at høyttaleren står meget nært peisen. Dette for å få plass til større lerret.

Finnes det noen som selger varmeskjold som er passende til en slik situasjon?

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vedlegg 84708

En liten smakebit på heritage oppsettet mitt! er som nevnt ikke langt mellom fronter, men min anbefalt er i området 2m, og det er det hvertfall vel over! utrolig flott lyd nå, og med heresy center så ble det virkelig prikken over i'en.

Dessverre var jeg dum nok å selge MC275 for en stund tilbake, av praktiske årsaker, så bruker som man kan se "kun" en XPA-5 til å drive oppsettet, er på jakt etter en ny amp, helst rør - sikler litt på MC275 50th anniversary edition, men det får tiden vise..

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Vedlegg 84708

En liten smakebit på heritage oppsettet mitt! er som nevnt ikke langt mellom fronter, men min anbefalt er i området 2m, og det er det hvertfall vel over! utrolig flott lyd nå, og med heresy center så ble det virkelig prikken over i'en.

Dessverre var jeg dum nok å selge MC275 for en stund tilbake, av praktiske årsaker, så bruker som man kan se "kun" en XPA-5 til å drive oppsettet, er på jakt etter en ny amp, helst rør - sikler litt på MC275 50th anniversary edition, men det får tiden vise..
    nice , ble knall dette

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vedlegg 84708

Very Cool

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vedlegg 84708

Anbefaler på det sterkeste EAR til Klipsch når det gjelder rør.

Di får virkelig ut potensialet i klipsch uansett om det er til rock eller symfoni orkester he he

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Anbefaler på det sterkeste EAR til Klipsch når det gjelder rør.

Di får virkelig ut potensialet i klipsch uansett om det er til rock eller symfoni orkester he he
    ear altså det må jeg prøve , lel om jeg er ganske fornøyd med sånn jeg har fått til nå , var nesten til og gi opp ein stund med rotelen...men nå er det ganske innspilt alt , og det spiller som det suser men jeg har også kunne tenke meg og hadd rør ved siden av...

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tceteams hjemmekino
    ear altså det må jeg prøve , lel om jeg er ganske fornøyd med sånn jeg har fått til nå , var nesten til og gi opp ein stund med rotelen...men nå er det ganske innspilt alt , og det spiller som det suser men jeg har også kunne tenke meg og hadd rør ved siden av...
    Har prøvd mye rør det siste året i forskjellige pris klasser og EAR er det beste jeg har funnet innen rør til Klipsch. Har prøvd både 509 og 890 det neste projektet her nå blir å prøve 2 stk 890 sammen :twisted: :twisted: :twisted:

Ikke er disse avskrekkende dyre på brukten heller

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Har prøvd mye rør det siste året i forskjellige pris klasser og EAR er det beste jeg har funnet innen rør til Klipsch. Har prøvd både 509 og 890 det neste projektet her nå blir å prøve 2 stk 890 sammen :twisted: :twisted: :twisted:

Ikke er disse avskrekkende dyre på brukten heller
    må prøve og se om jeg finner meg ein på brukten takk for råd

Newcomer jedi_ole sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bytte fra System Audi til Klipsch

Tror dere jeg vil bli skuffet hvis jeg bytter ut SA Ranger, Sa Exact med Klipsch RF82II og RC62II?

Jeg bruker anlegget 50/50 til musikk og film. Hører mye på orkestermusikk og jazz.

Jeg har Yamaha RX-V667 reciver og Rotel rb1080 effekt, hvordan passer de sammen med RF82II og RC62II?

Bør jeg ha en effektforsterker til centeren også?

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jedi_ole
    Tror dere jeg vil bli skuffet hvis jeg bytter ut SA Ranger, Sa Exact med Klipsch RF82II og RC62II?

Jeg bruker anlegget 50/50 til musikk og film. Hører mye på orkestermusikk og jazz.

Jeg har Yamaha RX-V667 reciver og Rotel rb1080 effekt, hvordan passer de sammen med RF82II og RC62II?

Bør jeg ha en effektforsterker til centeren også?
    Tror du blir skuffet ja, vil du ha en oppgradering så bytt heller til en større SA.
    Hva føler du at du mangler egentlig? Elkjøp har jo en fin returpolise så du kan jo kjøpe et par rf82II å prøve(da helst en demomodell da de er mer innspilt).

Active borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Truls
    Tror du blir skuffet ja, vil du ha en oppgradering så bytt heller til en større SA.
    Hva føler du at du mangler egentlig? Elkjøp har jo en fin returpolise så du kan jo kjøpe et par rf82II å prøve(da helst en demomodell da de er mer innspilt).
    Når begynte Elkjøp å selge Mk2?

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Auda, kansjed eikke gkør det da, isåfall så er innlegget mitt ugyldig.

Newcomer jedi_ole sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Truls
    Jeg føler at det låter veldig bra når jeg hører på musikk, men mangler noe av det fysiske trykket når jeg ser på film. Det er kanskje vanskelig å kombinere dette i et og samme annlegg, hvis man ikke skal svi av 100000-200000 tusen på utstyr?

Side 843 av 1033 FørsteFørste ... 343 703 713 723 733 743 753 763 773 783 793 803 813 823 833 839 840 841 842 843 844 845 846 847 853 863 873 883 893 903 913 923 933 943 953 963 973 983 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •