Klipsch klubben - Side 813

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 813 av 1034 FørsteFørste ... 313 673 683 693 703 713 723 733 743 753 763 773 783 793 803 809 810 811 812 813 814 815 816 817 823 833 843 853 863 873 883 893 903 913 923 933 943 953 ... SisteSiste
Viser resultater 16,241 til 16,260 av 20677
    Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ja den er gåen, men gud vet hvorfor virka fint sist,jaja er det noen med peil som kan se på den? i nærheten av hønefoss? hvor kan jeg levere den til rep?

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Raya
    ja den er gåen, men gud vet hvorfor virka fint sist,jaja er det noen med peil som kan se på den? i nærheten av hønefoss? hvor kan jeg levere den til rep?
    Om den er under 5 år så er reklamasjon en fin ting
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Om den er under 5 år så er reklamasjon en fin ting
    oi det hadde vært noe, den er rundt 3år hatt den i ett og når jeg kjøpte den var det 2-3 mnd igjen på garanti.
    sendt mail til NCMS som er importør av disse så får se hva de sier, håper det ordner seg, surt med receiver only..

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oi det hadde vært noe, den er rundt 3år hatt den i ett og når jeg kjøpte den var det 2-3 mnd igjen på garanti.
    sendt mail til NCMS som er importør av disse så får se hva de sier, håper det ordner seg, surt med receiver only..
    Garantien er bare bambuss, det er 5 års reklamasjon. Å om produktet nå er deffekt uten grunn så skal reklamasjonen dekke dette. Seff, om du kommer rett før reklamasjonen går ut så settes det vell spm tegn ved saken :P
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    off, hadde jeg enda funnet kvittering, Norwegian Custom Media Solution as de sa, Vi kan se på denne – og gi deg en kostnadsoverslag. virker ikke veldig lovende hva reklamasjon angår får prøve nevne det når en er der, men tror vell det blir noen kr...

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    off, hadde jeg enda funnet kvittering, Norwegian Custom Media Solution as de sa, Vi kan se på denne – og gi deg en kostnadsoverslag. virker ikke veldig lovende hva reklamasjon angår får prøve nevne det når en er der, men tror vell det blir noen kr...
    Ikke gi deg så lett, Kontakt forrige eiger å spørr han om når den ble kjøpt og hvor. Da kan du be han ringe å skaffe kopi av kvitering. Så sier du rett å slett att du vill reklamere på produktet.

Mvh
    Svein S

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Ikke gi deg så lett, Kontakt forrige eiger å spørr han om når den ble kjøpt og hvor. Da kan du be han ringe å skaffe kopi av kvitering. Så sier du rett å slett att du vill reklamere på produktet.
    takker for tips og oppmuntring
    men jeg kjøpte denne av en dud på finn, og henta den på majorstua ett sted
    nå har jeg snudd huset 2 ganger å finner alt annet en kvitteringa, 20 år gammel støvsuger kvittering og alt annet ræl har kvitt- men ikke den,
    så er ikke stort å gjøre..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjå om du greier å leita opp karen som solgte den. Han kan lett få tak i kvitteringa til deg. Når du har kvittering, er det ikkje noko problem. Du har rett på nytt tilsvarande produkt.

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Sjå om du greier å leita opp karen som solgte den. Han kan lett få tak i kvitteringa til deg. Når du har kvittering, er det ikkje noko problem. Du har rett på nytt tilsvarande produkt.
    som sagt dette var en finn.no greie og handel skjedde over en tlf jeg ikke har lenger, aner ikke hvordan jeg skal finne han, mener jeg var på majorstua i ei blokk og vet han hadde b&w og 2 barn det er det, tror ikke jeg hadde klart kjøre dit om jeg så hadde fått en mill..
    både jeg og kona har snudd huset på hodet flere ganger nå uten hell,
    tror det er noe rart her, huset er fra 189? og ting forsvinner 2 stk head sett
    også sporløst forsvunnet..
    Men tror kanskje det er noe galt med strømmen her, huset spiser pærer og sikringer, automat sikringer kan jeg ikke bruke, kun gamle trege og tror det kan være en grunn til parans brå død..
    fått lånt 2 mono blokker norh det er ikke para men har lyd:-D
    men nå må vi gi oss, gutta boys får fnatt bare off topic sorry,hehe

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    som sagt dette var en finn.no greie og handel skjedde over en tlf jeg ikke har lenger, aner ikke hvordan jeg skal finne han, mener jeg var på majorstua i ei blokk og vet han hadde b&w og 2 barn det er det, tror ikke jeg hadde klart kjøre dit om jeg så hadde fått en mill..
    både jeg og kona har snudd huset på hodet flere ganger nå uten hell,
    tror det er noe rart her, huset er fra 189? og ting forsvinner 2 stk head sett
    også sporløst forsvunnet..
    Men tror kanskje det er noe galt med strømmen her, huset spiser pærer og sikringer, automat sikringer kan jeg ikke bruke, kun gamle trege og tror det kan være en grunn til parans brå død..
    fått lånt 2 mono blokker norh det er ikke para men har lyd:-D
    men nå må vi gi oss, gutta boys får fnatt bare off topic sorry,hehe
    Lån deg/eller kjøp en spenningsovervåker. Så leser du av. Pappa hadde samme problemet og målte helt opp i 250-260 Volt. Deretter ringte han strømleverandøren og fikk lånt en boks hos dem "som måtte stå i i 14 dager". Etter det har alt vært i skjønneste orden med 238-240 Volt i stikket :-)

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satt å lyttet litt smått i kveld, og ene diskanten min lager ulyder ved høye toner, til og med på lavt volum. Prøvde og bytte over kabler osv, og til og med bytte høyttaler, og da ble problemet borte. Er dette en svakhet på RF serien(jeg har RF82), at diskanten være feil produsert? Aldri spilt høyt med mine, så syntes det er rart.. :-S

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Horn høyttalere er avslørende, men da burde ulyden også kommet i den andre høyttaleren når jeg bytta om på kanalene på forsterkeren + høyttalere.. Surt :-(

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BjrnrB
    Lån deg/eller kjøp en spenningsovervåker. Så leser du av. Pappa hadde samme problemet og målte helt opp i 250-260 Volt. Deretter ringte han strømleverandøren og fikk lånt en boks hos dem "som måtte stå i i 14 dager". Etter det har alt vært i skjønneste orden med 238-240 Volt i stikket :-)
    ja, ringe ringerikskraft på mandag da høre om de har en sånn overvåke dings,
    surt når ting og tang tar kvelden, har en enorm trafo neri veien her som hus eier sier er kun til oss 2 +1 nabo oppi skauen her.

pakke i dag, rf82 kledde virkelig Soundcare SuperSpike
    noe kronglete å få på, men er nå i orden, e bærre lækkert 8)

en og annen ulyd her også, men kun på enkelte låter, en sjelden gang, må våre innspilling
    stort sett veldig bra, og her har de fått litt juling til tider... I LOVE MY KLIPSCH ;-)

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå melder jeg meg inn i klubben igjen etter innkjøp av et par Klipsch RF-83. De er vel i hus om ca 2-3 uker tenker jeg=)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, ringe ringerikskraft på mandag da høre om de har en sånn overvåke dings,
    surt når ting og tang tar kvelden, har en enorm trafo neri veien her som hus eier sier er kun til oss 2 +1 nabo oppi skauen her.

pakke i dag, rf82 kledde virkelig Soundcare SuperSpike
    noe kronglete å få på, men er nå i orden, e bærre lækkert 8)

en og annen ulyd her også, men kun på enkelte låter, en sjelden gang, må våre innspilling
    stort sett veldig bra, og her har de fått litt juling til tider... I LOVE MY KLIPSCH ;-)
    Har soundcare på mine RF-83, fiiiint

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Truls
    Nå melder jeg meg inn i klubben igjen etter innkjøp av et par Klipsch RF-83. De er vel i hus om ca 2-3 uker tenker jeg=)
    +1

Grattis

Har selv RF-83 og er meget fornøyd

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei er det noen som virkelig mener de får bedre lyd med spikes?

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Hei er det noen som virkelig mener de får bedre lyd med spikes?
    Bruker det selv bare for å skjerme naboene for den verste bassen :P

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crimar
    Bruker det selv bare for å skjerme naboene for den verste bassen :P
    Ved bruk av spikes så vil du jo spre lyden til underlaget! spikes var opprinnelig laget for bruk på tepper igjen for å slippe store merker etter høytalerne

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Ved bruk av spikes så vil du jo spre lyden til underlaget! spikes var opprinnelig laget for bruk på tepper igjen for å slippe store merker etter høytalerne
    Ved bruk av spikes demper man vel bassen i gulvet? Brukte for mange år tilbake noen "treklosser" under høyttalerene og da spillte de bedre på bassområde og den gikk ikke ned og videre i huset :P

Jeg synes de er en forbedring av lyden i høyttaleren ved bruk av spikes!

Side 813 av 1034 FørsteFørste ... 313 673 683 693 703 713 723 733 743 753 763 773 783 793 803 809 810 811 812 813 814 815 816 817 823 833 843 853 863 873 883 893 903 913 923 933 943 953 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •