Klipsch klubben - Side 804

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 804 av 1034 FørsteFørste ... 304 664 674 684 694 704 714 724 734 744 754 764 774 784 794 800 801 802 803 804 805 806 807 808 814 824 834 844 854 864 874 884 894 904 914 924 934 944 ... SisteSiste
Viser resultater 16,061 til 16,080 av 20677
    Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hei, lurte på om noen kunne si noe om hvordan denne : Yamaha Surround Receiver - Elkjøp

fungerer sammen med rf-82, rc-62 ? blir det for lite kraftmessig sett`? har også vurdert en onkyo 808, men denne er jo vanskelig å skaffe nå, 809 er veldig dyr, mens 1008 er litt over budsjettet...

Active dottidott sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville nok gått opp noen hakk til. Eventuelt kjøpt effektforsterker til den.
    Hva med denne:
    MPX.no - Yamaha RX-V2067BL hjemmekinoreceiver
    Eventuelt den som er større:
    MPX.no - Yamaha RX-V3067TI
    Har den kun i titan farge da.

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    yamaha 2067 eller 3067 er konge recievere, og til de prisene der er det ingen som kan slå de

Geniale på klipsch

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dottidott
    Ville nok gått opp noen hakk til. Eventuelt kjøpt effektforsterker til den.
    Hva med denne:
    MPX.no - Yamaha RX-V2067BL hjemmekinoreceiver
    Eventuelt den som er større:
    MPX.no - Yamaha RX-V3067TI
    Har den kun i titan farge da.
    er det noen særlig stor forskjell i effekt mellom dem 2? når det kommer til tilkoblinger og lydformater så holder 1067 for meg, men power messig da ?

kunne sverget på at 1067 kostet 5k hos elkjøp igår, og 6k i dag, snakk om flaks!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det stemmer at den kostet 4990 på elkjøp i går. Den var på søndagstilbudet deres. De 2 receiverne som er nevnt over er endel heftigere, ja. Så har du pengene til det, så ville jeg klint til.

Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde 2067 i 2uker før jeg byttet til 3067. Merket ikke så mye forskjell watt messig, men romkorreksjonen var det forskjell på. Tror nok 2067 er like god som 3067, da det kun skiller små watt på de. Anbefaler uansett en effekt senere om du vil ha fullt utbytte av dine Klipsch. Kan ihvertfall anbefale den lydmessig.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Onkyo eller Yamaha best på Klipsch??
    Noen som har prøvd begge deler?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg stod med samme problemstillingen da jeg skulle kjøpe receiver. Det jeg kom frem til er at Onkyo spiller kanskje litt penere, mens Yamaha har litt mer trøkk.

Selv gikk jeg for Yamaha og er fornøyd med lyden <-- men det tror jeg man blir uansett med de 2 merkene.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EvenAug
    Jeg stod med samme problemstillingen da jeg skulle kjøpe receiver. Det jeg kom frem til er at Onkyo spiller kanskje litt penere, mens Yamaha har litt mer trøkk.

Selv gikk jeg for Yamaha og er fornøyd med lyden <-- men det tror jeg man blir uansett med de 2 merkene.
    Jeg har Onkyo selv da, men bare lurer siden de er så mange som har Yamaha på klipsch så

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Onkyo er klart bedre enn yamaha på Klipsch

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liker ikke sånne kommentarer. Sorry, Eddie, men klangen er en smakssak. Kanskje DU mener Onkyo er best, men det er ikke sikkert Ola Nordmann er enig. Uansett virker det som Yamaha og Onkyo er foretrukket av flertallet. Hvilken som er best avhenger nok av personlige preferanser. Er man i tvil tester man begge!

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Onkyo er klart bedre enn yamaha på Klipsch
    Er helt enig. Har dog ikke testet onkyo av siste årgang, ser de blir nevnt som lyse i klangen kontra Yamaha - det kan ikke være positivt.

Det kan jeg derimot ikke uttale om av erfaring selv, annet enn at onkyo blir foretrukket over Yamaha i tidligere generasjoner!

Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har enda tilgode å bli anbefalt Onkyo til Klipsch av forhandlere. Ingen av de jeg har kontaktet anbefalte Onkyo.
    Marantz, Anthem og Parasound er det de fleste anbefaler i den "normale" prisklassen.
    Jeg kommer for min del aldri til å ha Onkyo i mitt hus. Syns de er helt urstygge å se på. Men smaken er som baken.

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EvenAug
    Det stemmer at den kostet 4990 på elkjøp i går. Den var på søndagstilbudet deres. De 2 receiverne som er nevnt over er endel heftigere, ja. Så har du pengene til det, så ville jeg klint til.
    veit du om de har hatt/kommer til å ha lignende søndagstilbud senere? er ikke sånn at det haster skikkelig....

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sitter ikke på noen inside informasjon fra Elkjøp desverre. Så det blir vanskelig for meg å spå. Men av erfaring pleier ikke de samme produktene å komme på tilbudet deres. Elkjøp er i motsetning til andre butikker gode på å variere "ukestilbudene". Du kan jo håpe. På den andre siden har jeg sett en tendens til at de som regel har tilbud på noe AV-relatert, så det kan hende du finner noe lignende neste gang og.

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har enda tilgode å bli anbefalt Onkyo til Klipsch av forhandlere. Ingen av de jeg har kontaktet anbefalte Onkyo.
    Marantz, Anthem og Parasound er det de fleste anbefaler i den "normale" prisklassen.
    Jeg kommer for min del aldri til å ha Onkyo i mitt hus. Syns de er helt urstygge å se på. Men smaken er som baken.
    Hvilken parasound receiver i slikke prisklasser?

Yamaha for 1-2år siden var ikke slående vakre de heller. Har kommet seg nå , med selv onkyo på årets utgaver mener jeg da.
    Anthem har jeg absolutt ikke særlig uttalingsgrunnlag, mens marantz = not my
    Cup of tea..

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei da lurer jeg på hvilke forhandlere du har hvert borte i? de fleste jeg har kontakt med har som regel marantz og onkyo som forslag

Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Hei da lurer jeg på hvilke forhandlere du har hvert borte i? de fleste jeg har kontakt med har som regel marantz og onkyo som forslag
    Sur for at noen ikke liker det som du liker???
    Fordi om jeg syns Onkyo suger, så kan det fungere for de andre. Syns de rett å slett er dritt stygge.
    Marantz var som sagt anbefalt, men ikke Onkyo. Heller ingen som anbefalte Yamaha.Var det galt eller????
    Kommer ikke til å kjøpe onkyo, så det hjelper lite å krangle om dette.
    Er storfornøyd med jobben Yamaha gjør her jeg.
    Hadde jeg levd for hifi og film ville nok andre ting kommet inn.

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle disse er gode match etter mine erfaringer Onkyo, Marantz, Anthem og Parasound

Alle har forskjellig smak, men å si at noen av disse er dårlige blir uansett feil da dette er merker med høyt nivå på sine produkter i forhold til mye annet på markedet.

Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har aldri sagt at Onkyo er dårlig, bare at jeg ikke liker de. Kvaliteten kan jeg desverre ikke uttale meg om. Det overlater jeg til de som kan det.
    Marantz bør vel komme med noe nyere på romkorreksjonsiden.
    Det var grunnen til at jeg gikk bort fra dem.
    Og med en prisforskjell på 10.000 fra Anthem til Yamaha så var valget lett der å.
    Og angrer ikke.
    Å sitte i stua og høre konsert med Within Temptation på bluray med 110db ren lyd er en nytelse. Der leverer i hvertfall Klipsch, Yamaha og Emo varene slik jeg liker det.

Side 804 av 1034 FørsteFørste ... 304 664 674 684 694 704 714 724 734 744 754 764 774 784 794 800 801 802 803 804 805 806 807 808 814 824 834 844 854 864 874 884 894 904 914 924 934 944 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •