Klipsch klubben - Side 797

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 797 av 1034 FørsteFørste ... 297 657 667 677 687 697 707 717 727 737 747 757 767 777 787 793 794 795 796 797 798 799 800 801 807 817 827 837 847 857 867 877 887 897 907 917 927 937 ... SisteSiste
Viser resultater 15,921 til 15,940 av 20677
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,962
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kimandrb
    Hei,

Noen som har prøvd RF82 Mk2 på Pioneer Sc-Lx73 eller lignende relativt nye pioneer?

Mvh Kim Andrè
    ikke mkII , men har rf 63 på sc lx 71. Spiller knall ime!

Folk trekker stadig vekk frem Yamaha som så mye varmere, men jeg synes igrunn Pioneer og Yamah er temmelig like i signaturen!
    Rommet ditt har også mye å si for lyden!

Dette er imidelrtid et spørsmål du vil få mange svar på, og har du mulighet til å høre en combo så er det det beste!

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kimandrb
    Hei,

Noen som har prøvd RF82 Mk2 på Pioneer Sc-Lx73 eller lignende relativt nye pioneer?

Mvh Kim Andrè
    Til RF 82 MK2 burde dette gå bra, men er selvfølgelig mulig å hente enda mer god lyd ut av disse høyttalerene

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

effektforsterkere til klipsch

er det sånn at rotelen som jeg har nå , ikke er ein god matsh til klipsch høytalerene...for sånn som det spiller her nå , så er det sikkelig rein og fin lyd , ikke er det spisst oppi diskantene eller noe sånt , ikke ved exstreme høye nivåer heller...og nad fikk jeg høre var dårlig med klipsch etc etc...
    og da må jeg unnskyld banningen fa--en meg spørre hvilken effektforsterker , som går bra i lag med klipsch...:evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tceteams hjemmekino
    er det sånn at rotelen som jeg har nå , ikke er ein god matsh til klipsch høytalerene...for sånn som det spiller her nå , så er det sikkelig rein og fin lyd , ikke er det spisst oppi diskantene eller noe sånt , ikke ved exstreme høye nivåer heller...og nad fikk jeg høre var dårlig med klipsch etc etc...
    og da må jeg unnskyld banningen fa--en meg spørre hvilken effektforsterker , som går bra i lag med klipsch...:evil:
    Emotiva skal vel etter hva jeg har forstått passe godt... Men husk at rommet også har en del å si for hvordan lyden blir =)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du er fornøyd med lyden og den har kontroll på høyttalerne, så burde vel det holde?

Uten å ha prøvd har jeg fått et inntrykk at det finnes bedre alternativer, ja. Ser blant annet en som solgte sin rb-1070 pga dårlig match, men det er ikke mine ører, og heller ikke dine. Er du fornøyd, så er det ingenting å banne for

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av EvenAug
    Hvis du er fornøyd med lyden og den har kontroll på høyttalerne, så burde vel det holde?

Uten å ha prøvd har jeg fått et inntrykk at det finnes bedre alternativer, ja. Ser blant annet en som solgte sin rb-1070 pga dårlig match, men det er ikke mine ører, og heller ikke dine. Er du fornøyd, så er det ingenting å banne for
    ja lyden er klokke klar , med sikkelig kontroll på høyttalerene , bassen og diskanten er perfekt... det er bare det plutselig så sier , noen at ikke rotelen og naden , parasound , er bra matsh for klipsch , så er det noen som anbefaler rotel , nad , parasound er sikkelig bra matsh...så er det sikkert nesten halparten som har eller hadt rotel , nad ,parasound på klipsch...mange blir jo confused av heile greia... men nye rotel serien er i hvertfall oppgradert , veldig bra og , enn forrige serie....men jeg trur mye har med det aukustuskie og rom etc, når det gjelder valg av både recivere , høytalere , og rett effektforsterker.....

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Smaken er som baken delt på alle regnbuens farger.

Nyt effektforsterkeren din. Du er fornøyd, og da er det bare å ignorere hva alle andre måtte mene

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja lyden er klokke klar , med sikkelig kontroll på høyttalerene , bassen og diskanten er perfekt... det er bare det plutselig så sier , noen at ikke rotelen og naden , parasound , er bra matsh for klipsch , så er det noen som anbefaler rotel , nad , parasound er sikkelig bra matsh...så er det sikkert nesten halparten som har eller hadt rotel , nad ,parasound på klipsch...mange blir jo confused av heile greia... men nye rotel serien er i hvertfall oppgradert , veldig bra og , enn forrige serie....men jeg trur mye har med det aukustuskie og rom etc, når det gjelder valg av både recivere , høytalere , og rett effektforsterker.....
    Det er til syvende og sist du som bestemmer om forsterkeren passer til høyttalerene,jeg prøvde Rotel og det var ikke bra!.

O

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja rotelen psset bra før meg , ellers har jeg kommet til og skifta ut vist ikke...
    thanks pepole

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hvor får man kjøpt Emotiva produkter, prøvde på deres egen side men der stod det , at di sendte bare innen us...ble litt nyskjerrig på UMC-1 Audio-Video Processor

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trodde de sendte til Norge med Fedex jeg? Kanskje du må ta kontakt via mail. Hvis ikke, bruker du bare Jetcarrier.

Newcomer Saeten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen forslag til Cd-spiller som passer bra til Klipsch? Skal spille sammen med RF-63 og snart Mcintosh MC452 og C48.
    Har kikket litt på Marantz sine cd spillere, da CD7003. Andre jeg burde vurdere?
    Skal bruke Dacen til forforsterker.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvor får man kjøpt Emotiva produkter, prøvde på deres egen side men der stod det , at di sendte bare innen us...ble litt nyskjerrig på UMC-1 Audio-Video Processor
    De sender til hele verden, men er bare US som har gratis frakt

Active dottidott sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må gå på "onlinestore" for å bestille. Står øverst på siden deres i toppen midt i.

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Det er til syvende og sist du som bestemmer om forsterkeren passer til høyttalerene,jeg prøvde Rotel og det var ikke bra!.

O
    +1

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Saeten
    Noen forslag til Cd-spiller som passer bra til Klipsch? Skal spille sammen med RF-63 og snart Mcintosh MC452 og C48.
    Har kikket litt på Marantz sine cd spillere, da CD7003. Andre jeg burde vurdere?
    Skal bruke Dacen til forforsterker.
    Marantz et bra valg til Klipsch, men du trenger jo bare ett godt drivverk om du skal bruke dac i forforsterkeren.

Newcomer Saeten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Marantz et bra valg til Klipsch, men du trenger jo bare ett godt drivverk om du skal bruke dac i forforsterkeren.
    Har egentlig lite greie på cdspillere, da jeg har brukt Squeezebox til musikk.

Har det da lite å si hvilke av modellene til Marantz jeg går for?

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

i dag kommer det ein kammerat over med Emotiva produkter , som jeg skal prøve ut.... før jeg kjøper noe fra dem sånn at jeg , ikke driter på leggen for og si det sånn... det er ein emotiva reciver og effektforsterker husker ikke , helt navnet på di han nevnte...så nå skal jeg høre om den lyd signaturen blir bedre , nede i leiligheten her med klipsch produktene og xtz subwooferene....enn med yamaha og rotelen jeg har... dette skal bli ein morsom dag...

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Saeten
    Har egentlig lite greie på cdspillere, da jeg har brukt Squeezebox til musikk.

Har det da lite å si hvilke av modellene til Marantz jeg går for?
    Modellvalget har lite å si så lenge du bruker en annen dac en den som er i spilleren. Da du bare bruker drivverket er det som betyr noe at dette er godt og gir lite støy

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Lurer på RF82 til bakhøyttalere. Hvor får jeg tak i disse i rogalandstraktene?

Side 797 av 1034 FørsteFørste ... 297 657 667 677 687 697 707 717 727 737 747 757 767 777 787 793 794 795 796 797 798 799 800 801 807 817 827 837 847 857 867 877 887 897 907 917 927 937 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •