Klipsch klubben - Side 792

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 792 av 1033 FørsteFørste ... 292 652 662 672 682 692 702 712 722 732 742 752 762 772 782 788 789 790 791 792 793 794 795 796 802 812 822 832 842 852 862 872 882 892 902 912 922 932 ... SisteSiste
Viser resultater 15,821 til 15,840 av 20659
    Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av BjrnrB
    Da håper jeg du har funnet en av de mer fornuftige damene på Averøya
    Hehe tro meg, finner ikke noe mer fornuftig dame en det her :P Skulle vært litt mer hifi interrisert men :P haha, kan ikke få i pose og sekk, får heldigvis lov til å ha gedigent klipsch sett i stua, så må vel si meg fornøyd

Dårlig erfaring med damene fra averøya altså? :P hehe, ble litt off topic men :P

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    Hehe tro meg, finner ikke noe mer fornuftig dame en det her :P Skulle vært litt mer hifi interrisert men :P haha, kan ikke få i pose og sekk, får heldigvis lov til å ha gedigent klipsch sett i stua, så må vel si meg fornøyd

Dårlig erfaring med damene fra averøya altså? :P hehe, ble litt off topic men :P
    ja sant det he he

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Må vel bare følge på med et svar her. Nå tør ikke jeg uttale meg for høyt, men det er så forskjellig etter min mening Nå er jeg 86-modell og det er mulig jeg lever i en annen tid :-)

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil forundre meg stort om ikke Rognliens modifiserte Cornwall ikke selges raskt her inne!!! 8 lapper er et kupp uansett utseende...løp og kjøp

Newcomer kRisi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klipsch Synergy F2, Nad C356BEE og SVS PC12 NSD

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lyst til å høre på disse old school greiene jeg. La scala, heresey og cornwall Noen i oslo som har de på demo?

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har testet klasse h forsterkere på klipsch? Hvordan det vil funke ift klasse a/ab og hvor de normalt ligger i match ift klasse d vs klasse a/ab? Anyone?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lyst til å høre på disse old school greiene jeg. La scala, heresey og cornwall Noen i oslo som har de på demo?
    Rognlien sine Cornwall står i billig til salgs nå! bor ikke han i oslo området tro!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da er nytt forsterkeri til mine RF7mkll på vei med posten i morgen.Tror det kan komme til å bli en kjempe match!

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Ja da er nytt forsterkeri til mine RF7mkll på vei med posten i morgen.Tror det kan komme til å bli en kjempe match!
    Interesting! Er det nevnt tidligere i tråden uten at jeg har fått det med meg, eller er det hemmelig enn så lenge ? :twisted:
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Interesting! Er det nevnt tidligere i tråden uten at jeg har fått det med meg, eller er det hemmelig enn så lenge ? :twisted:
    Kan ihvertfall si at det er norsk og at jeg har store forventninger

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,305
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ihvertfall si at det er norsk og at jeg har store forventninger
    Skal vi tippe på Musical Innovation?

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Handlet meg Abrahamsen A-DAC her føre helga, og den dukka opp i posten i dag, men har ikke fått kobla den opp enda. Meget spent på hva den saken kan fikse på lyden, da jeg bruker pcn så og si altid når jeg spiller musikk. Tipper dette vil gi et realt løft i lydbildet generelt?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skalle
    Skal vi tippe på Musical Innovation?
    hehe ja det er vist det! tar en sjangs uten lyttetest etter lytteerfaring fra andre.Skal ihvertfall være en knallmatch etter det jeg har forhørt meg om spesielt til RFmkll serien eller Heritage.Tenker også litt på kvalitet og service.Litt spesielt at forsterkerne er handlaget av konstruktøren selv...

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

hehe ja det er vist det! tar en sjangs uten lyttetest etter lytteerfaring fra andre.Skal ihvertfall være en knallmatch etter det jeg har forhørt meg om spesielt til RFmkll serien eller Heritage.Tenker også litt på kvalitet og service.Litt spesielt at forsterkerne er handlaget av konstruktøren selv...
    nå ble jeg litt nyskjerrig , men uansett gratulerer da....

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av tceteams hjemmekino
    nå ble jeg litt nyskjerrig , men uansett gratulerer da....
    Hei dette er norske forsterkere konstruert og bygget av Roar Malmin tidligere Doxa.I følge de som har testet produktene så kan disse sammenlignes med utstyr til flere ganger prisen.Utsyret skal være uten masse pling plong men latt de fleste av kostnadene gå på lydkvalitet.Utvalget er Transistor klasse A A/B.Ikke så mye opplysninger på nett,lager på bestilling.

Norsk Hi-Fi Center, Krokstadelva

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Hei dette er norske forsterkere konstruert og bygget av Roar Malmin tidligere Doxa.I følge de som har testet produktene så kan disse sammenlignes med utstyr til flere ganger prisen.Utsyret skal være uten masse pling plong men latt de fleste av kostnadene gå på lydkvalitet.Utvalget er Transistor klasse A A/B.Ikke så mye opplysninger på nett,lager på bestilling.

blir garantert grom lyd på deg nå da , pokker og at jeg ikke ventet litt da. og kjøpte meg selv ein , men jeg er utrolig fornøyd med rotelen da...dessuten har jeg fått forbud av dama nå , på et helt år uten og kjøpe noe , hvordan skal jeg klare det da hmmmmmm....men uansett få høre hvordan det blir da , og noen bilder kansje missunnelig ja :-(

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tceteams hjemmekino
    blir garantert grom lyd på deg nå da , pokker og at jeg ikke ventet litt da. og kjøpte meg selv ein , men jeg er utrolig fornøyd med rotelen da...dessuten har jeg fått forbud av dama nå , på et helt år uten og kjøpe noe , hvordan skal jeg klare det da hmmmmmm....men uansett få høre hvordan det blir da , og noen bilder kansje missunnelig ja :-(

Man klarer ikke sånt Du får pushe på litt, å si att det kommer 1 stk nytt produkt hver gang hun kjøper sko å klær xD
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,305
    Takk & like
    Nevnt
    14 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg har kikket masse på MI, men de er vel litt utenfor min prisklasse.

Jeg skulle få prøve Lokee sin mosfet, men har ennå ikke fått tid til å invitere han ut hit.

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Man klarer ikke sånt Du får pushe på litt, å si att det kommer 1 stk nytt produkt hver gang hun kjøper sko å klær xD
    ja det skal jeg pokker meg gjøre , setter hun ned foten til meg så skal , jeg gjøre det samme tilbake he he

Side 792 av 1033 FørsteFørste ... 292 652 662 672 682 692 702 712 722 732 742 752 762 772 782 788 789 790 791 792 793 794 795 796 802 812 822 832 842 852 862 872 882 892 902 912 922 932 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •