Klipsch klubben - Side 764

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 764 av 1034 FørsteFørste ... 264 624 634 644 654 664 674 684 694 704 714 724 734 744 754 760 761 762 763 764 765 766 767 768 774 784 794 804 814 824 834 844 854 864 874 884 894 904 ... SisteSiste
Viser resultater 15,261 til 15,280 av 20677
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    det bør jo ringe en bjelle når man ser prisen er såpass lav også da :-D

Active trym sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    det bør jo ringe en bjelle når man ser prisen er såpass lav også da :-D
    +1
    Og ser du på hjemmesiden til elkjøp står det 1 stk i anntall komponenter.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spelar ingen roll da det er sleip fandenivoldsk reklamering fra en jævla dritt butikk

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Spelar ingen roll da det er sleip fandenivoldsk reklamering fra en jævla dritt butikk
    Amen.
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    beklager off topic, etter fulgt dere i så mange mnd føles litt som familje+ masse kunnskap! spør jeg her, Noen med erfaring i fra CAMBRIDGE DacMagic kan den fungere bra m vinc-sa31
    para2125- ell bør jeg se etter noe annet?

Newcomer eirik89 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Parasound Halo P3 ankommet, bestilt nytt tv bord og tipp hva den siste tingen (paret) er:twisted:

Intermediate websen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Min erfaring er at de ansatte i den lokale butikken ikke har allverdens produktkunnskaper. Men jeg kjøpte min Onkyo der, og det var ingen som kunne kokurrere med dem på pris. Så hvis det gjelder pris, og du har nødvendige kunnskaper selv, ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe fra dem.

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har jo vært flere innlegg her vedr. Elkjøp vs Hifibutikker.
    Nå har jeg vært i kjøpsmodus i et par uker vedr. kjøp av Palladium P37 og sende mail til 5 dedikerte hifisjapper vedr. pris på et par.
    Fikk et svar fra Stavanger.

OHC som jeg har handlet av tidligere har hatt 3 uker på seg til å komme med pris og jeg har purret de 4 ganger og vært nede hos dem.
    i går dro jeg til en annen lokal hifisjappe i Oslo og fikk pris med en gang og bestilte......
    Vil nevnte at jeg kun har spurt på pris, og ikke noe pruting eller diskusjoner.

Dersom de dedikerte Hifibutikkene skal leve av god service og kundebehandling mener jeg de har et stykke å gå.

Newcomer st peter sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se bort fra mine tidligere utalelser om lite bass(joda, noe bass forsvinner vekk, men...)
    Sitter her med et enormt smil om munnen og pilser litt
    God damn, om det blir vesentlig bedre med en parasound så er jeg forelsket!
    Hehe...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit det bør ringa ei bjella. Derfor ringte eg før eg tok gleda på forskudd. Noko med det å vera for godt til å vera sant.

Men som sagt, i ny og ne dukkar det opp fantastiske tilbud. Og der alle andre annonserer pris for paret annonserer dei pris pr. stk. Utan å skriva det (utanom under komponenter i pakken). Det er jo nesten som å selga halve produkt. Eller selga sett med vinterdekk, 2 og 2. Ho berto eg snakka med hadde forresten liten peiling på kva vara det var snakk om.

Intermediate websen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Ho berto eg snakka med hadde forresten liten peiling på kva vara det var snakk om.
    Elkjøp i et nøtteskall :-D .

Spurte selv om en ny Samsung LED-TV som stod der hadde mulighet for PVR. Nei, sa de.
    Den hadde selvsagt det (når man kobler til ekstern harddisk)..

Min far skulle kjøpe USB med hann-hann plugg (i begge ender), etter anbefaling fra meg (bruke laptop som delt nettilgang for TV-en siden han ikke hadde annet enn et USB-dongle modem til PC-en for Internett tilgang). En slik kabel finnes ikke, sa de.. Feil!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehe

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av websen
    Elkjøp i et nøtteskall :-D .

Spurte selv om en ny Samsung LED-TV som stod der hadde mulighet for PVR. Nei, sa de.
    Den hadde selvsagt det (når man kobler til ekstern harddisk)..

Min far skulle kjøpe USB med hann-hann plugg (i begge ender), etter anbefaling fra meg (bruke laptop som delt nettilgang for TV-en siden han ikke hadde annet enn et USB-dongle modem til PC-en for Internett tilgang). En slik kabel finnes ikke, sa de.. Feil!
    Jeg kjøpte abrahamsen v6.0 dac der og da jeg kom til kassa ble jeg forklart av dama som stod der at jeg måtte forsikre meg om at jeg hadde de rette utgangene på stereoanlegget, for det hadde ikke hun. Hun hadde tatt denne med hjem for å prøve... Poenget er at jeg følte hun rokket ved mitt entusiastiske ideal/stolthet ved å komme med expertråd. Kan tenke meg hun ikke helt ante hva det var for å ikke snakke om kvaliteten på resten av anlegget hennes, men det er vel ikke noe jeg akter å finne ut av sent en lørdagskveld uansett så SAMMA POKKER kan det være.

Klipsch, måtte bare få med ordet så ikke inllegget ble altfor far-out OT... hehe

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i dag føyk Vincent oppsettet ut døra, har siste ukene (mye pga godt tilbud som eddie gjorde meg oppmerksom på) hatt 3 stk vincent sp t100 hjemme, samt en sa t1.

hvorfor 3 stk? tja.. planen var å ha 3 slike blokker på center og surround kanaler, og når tilbudet fortsatt var godt, slo jeg til på en pre av samme serie for å teste ut...

For prisen var dette veldig godkjente saker, men følte likevel at de ikke leverte varene helt til det jeg hadde planer om, nemlig som effekt til center og surround.. og det var i utgangspunkt derfor de ble sendt av gårde nå.

Har fått en del uker på å teste de som rent stereo oppsett på både RF83 og RF82, i tillegg som effekt til center og surround.. Til prisen var de som nevnt godkjent, jeg følte vel at de låt mest som "transistor" i lydbildet, på RF82 spilte det faktisk ganske så bra totalt sett, men også her, og spesielt på RF83 ble de noe udetaljert og udefintert i bassen, ikke like basstung, og noe slank mellomtone ( ift 275, så noe urettferdig konkurranse kanskje)

Dette er forsterkere som jeg skjønner folk liker godt, men jeg personlig velger likevel å prioritere noe annet til den bruken jeg behøver.

alt i alt en gøy erfaring å få testet dette på Klipschene, og det er, spesielt pga pris, lett å skjønne at disse har sine tilhengere - og da spesielt ilag med stereopre i samme serien:-)

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    i dag føyk Vincent oppsettet ut døra, har siste ukene (mye pga godt tilbud som eddie gjorde meg oppmerksom på) hatt 3 stk vincent sp t100 hjemme, samt en sa t1.

hvorfor 3 stk? tja.. planen var å ha 3 slike blokker på center og surround kanaler, og når tilbudet fortsatt var godt, slo jeg til på en pre av samme serie for å teste ut...

For prisen var dette veldig godkjente saker, men følte likevel at de ikke leverte varene helt til det jeg hadde planer om, nemlig som effekt til center og surround.. og det var i utgangspunkt derfor de ble sendt av gårde nå.

Har fått en del uker på å teste de som rent stereo oppsett på både RF83 og RF82, i tillegg som effekt til center og surround.. Til prisen var de som nevnt godkjent, jeg følte vel at de låt mest som "transistor" i lydbildet, på RF82 spilte det faktisk ganske så bra totalt sett, men også her, og spesielt på RF83 ble de noe udetaljert og udefintert i bassen, ikke like basstung, og noe slank mellomtone ( ift 275, så noe urettferdig konkurranse kanskje)

Dette er forsterkere som jeg skjønner folk liker godt, men jeg personlig velger likevel å prioritere noe annet til den bruken jeg behøver.

alt i alt en gøy erfaring å få testet dette på Klipschene, og det er, spesielt pga pris, lett å skjønne at disse har sine tilhengere - og da spesielt ilag med stereopre i samme serien:-)
    Hva slags forsterkere (3?) vil du prøve i stedet? Er enig med din oppfatning av disse fra vincent, men mener man da like greit kan kjøpe noe fra emotiva til en billig penge, og få samme verdier, men til gjengjeld bedre og tyngre bass (bra og definert bass i forhold til pris). Hva slags forsterkere (3?) vil du prøve i stedet?
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Newcomer st peter sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    om noen i Ålesundsområdet har noe kult til salgs som passer klipchsene mine så må dere skrike ut.. måtte levere tilbake 218 som jeg hadde på lån i dag
    Kjører nå på en 216 no og den kan faktsik ikke måle seg...

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    c-v
    vil ikke være noe poeng da å gå over til vincent i fra parasound? blir de to litt hipp som happ på rf 82?

st peter
    se om du finner en parasond de virker bra på klipsch :-D ikke så dyre på brukt!

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Raya
    c-v
    vil ikke være noe poeng da å gå over til vincent i fra parasound? blir de to litt hipp som happ på rf 82?

st peter
    se om du finner en parasond de virker bra på klipsch :-D ikke så dyre på brukt!
    Det spørs jo på smaken din selvsagt, jeg hadde tatt parasound, det likte jeg helt klart best av de to.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Hva slags forsterkere (3?) vil du prøve i stedet? Er enig med din oppfatning av disse fra vincent, men mener man da like greit kan kjøpe noe fra emotiva til en billig penge, og få samme verdier, men til gjengjeld bedre og tyngre bass (bra og definert bass i forhold til pris). Hva slags forsterkere (3?) vil du prøve i stedet?
    Er faktisk ikke sikker på det området. Det jeg derimot vet er at RC64 trenger effekt, og jeg vet at RS62 også spilte bedre med mer krefter enn jeg har på de nå.

Emotiva er jo uslåelig med tanke på pris, og det vet jeg funker på film, og det er jo KUN på film det vil bli brukt.
    Men hva jeg ender på er umulig å svare på nå...

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    liker parasound veldig godt, men den er mulig noe liten nc2125,
    men syntes den er morsommere en emotiva, selv om den å låt jo bra men det manglet noe(moro faktoren ) synes jeg da, rf står i alle fall trygt å godt.

oppgradere syken kan være fæl..

Side 764 av 1034 FørsteFørste ... 264 624 634 644 654 664 674 684 694 704 714 724 734 744 754 760 761 762 763 764 765 766 767 768 774 784 794 804 814 824 834 844 854 864 874 884 894 904 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •