Klipsch klubben - Side 762

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 762 av 1033 FørsteFørste ... 262 622 632 642 652 662 672 682 692 702 712 722 732 742 752 758 759 760 761 762 763 764 765 766 772 782 792 802 812 822 832 842 852 862 872 882 892 902 ... SisteSiste
Viser resultater 15,221 til 15,240 av 20659
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    du wikstrøm, rf 63 er det noe jeg bør absolutt ha i bakhodet,har hørt mye fint om disse
    Da må du nok oppgradere elektronikken din betraktlig,pluss at de har gått ut og kommer ikke tilbake som MKII. Men RF 5 MKII tar over,ikke sikkert det er dumt men det vil tiden vise

O

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du wikstrøm, rf 63 er det noe jeg bør absolutt ha i bakhodet,har hørt mye fint om disse
    Har du penger så er RF7mkll en oppgradering fra de meget bra RF63 samt at de er mer plasserings vennlige og mindre effekt hungrige

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Da må du nok oppgradere elektronikken din betraktlig,pluss at de har gått ut og kommer ikke tilbake som MKII. Men RF 5 MKII tar over,ikke sikkert det er dumt men det vil tiden vise

O
    ja ok,men jeg kan da ha yamaha rx-v767 min den har jo pre out,så den kan jeg jo bygge på med effekt forsterker og greier,den driver jo klipsch syngery f2o høytalerene mine lette som bare det,skrudde ganske høyt opp i dag og det var så deilig og se,hvor mye kontrollen yamaha har di kan rett og slett lage recivere altså,men det er jo ikke rart da yamaha, lager jo alt selv dem på sine recivere, har dere åpnet ein pioneer nå skal jeg vedde på at dere, har funnet noen deler som står yamaha på he heeller bør jeg gå opp på større reciver og som yamaha dsp-z11 eller noe sånt

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja og det ble nå bare tull av heile greine her for meg nå,jeg snakket med basbrothers og di mente palidium serien ville blir alfor lite for det,for det rommet jeg skulle bruke,så di anbefalte rf serien til meg i stedet,di sat at klipsch pallidium trengte alvorlig med bådet electronic, rigtig aucustic rom etc,for og låte optimalt,så jeg måtte bare slå fra meg dette gitt pokker og da

:-D :-D :-D
    Morsom lesning siden nevnte butikk aldri har hørt om gutten.
    Tidligere idag skal han ha Palladium, men etter å ha "snakket" med en butikk han ikke har snakket med idag så skal han ikke ha:-D

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frode Sævik
    Tidligere idag skal han ha Palladium, men etter å ha "snakket" med en butikk han ikke har snakket med idag så skal han ikke ha:-D
    bassbrothers,hva i all verden er det du snakker om,fleire enn dere som heter det vettu frode sævik,vist ikke dem har skiftet navn da,vet da at du er innhaver av bassbrothers,men vist jeg har kjøpt noe gjennom deg nå frode sævik , du vet at du gir ut opplysninger du ikke har lov til,noe som heter for taushet du vet det

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja ok,men jeg kan da ha yamaha rx-v767 min den har jo pre out,så den kan jeg jo bygge på med effekt forsterker og greier,den driver jo klipsch syngery f2o høytalerene mine lette som bare det,skrudde ganske høyt opp i dag og det var så deilig og se,hvor mye kontrollen yamaha har di kan rett og slett lage recivere altså,men det er jo ikke rart da yamaha, lager jo alt selv dem på sine recivere, har dere åpnet ein pioneer nå skal jeg vedde på at dere, har funnet noen deler som står yamaha på he heeller bør jeg gå opp på større reciver og som yamaha dsp-z11 eller noe sånt
    Du snakker om anlegg til 300000.-+ så skal du beholde din yamaha receiver?

Active trym sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har dere åpnet ein pioneer nå skal jeg vedde på at dere, har funnet noen deler som står yamaha på he he:
    Skal vi vedde?
    Jeg har en Pioneer Susano, og hvis du er villig til å betale, kan jeg godt få åpnet den og se om det er noe som står yamaha på...

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    ja den og subbwooferene mine tenkte jeg, det er vel ikke noe galt i detjeg har lagt av tre hundretusen som budsjett ja

Active trym sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Ja det er vel helt logisk

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I ******** -thomas-. Du ødelegger regelrett denne populære (enn så lenge) Klipsch-tråden! Hvor mye, og hva må du høre for å skjønne at det du skriver, provoserer,?!?! Og det i høyeste grad. Lag din egen tråd der du kan samle dine planer og meninger, i stedet for å fylle denne tråden med piss!
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trym
    Skal vi vedde?
    Jeg har en Pioneer Susano, og hvis du er villig til å betale, kan jeg godt få åpnet den og se om det er noe som står yamaha på...
    hvorfor skal jeg vedde på noe, jeg vet yamaha lager noen deler til recivere,men nå er pioneer susano den dyreste pioneer har da, så jeg regner nok med di har brukt lang tid på denne reciveren

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    I ******** -thomas-. Du ødelegger regelrett denne populære (enn så lenge) Klipsch-tråden! Hvor mye, og hva må du høre for å skjønne at det du skriver, provoserer,?!?! Og det i høyeste grad. Lag din egen tråd der du kan samle dine planer og meninger, i stedet for å fylle denne tråden med piss!
    hva er det som feiler deg egentlig, du er pokker meg som ein tikkende bombe,veit du det

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av -thomas-
    hva er det som feiler deg egentlig, du er pokker meg som ein tikkende bombe,veit du det
    Det kom fra rette...
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

Newcomer eirik89 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva i alle dager! Hva sjer??? Flyttet sofaen min fra litt lenger bak enn midten til helt bak. Er jo dobbelt så mye bass enn før:-D Er faktisk helt villt!

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frode Sævik
    Det får i så fall være hans problem ;-)

Active trym sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eirik89
    Hva i alle dager! Hva sjer??? Flyttet sofaen min fra litt lenger bak enn midten til helt bak. Er jo dobbelt så mye bass enn før:-D Er faktisk helt villt!
    Det har jeg opplevd ved flere anledninger. En kompis hadde akkurat litt for lite rom og måtte lene hodet bak i viduskarmen for å få bassen :P
    Men det er deilig når så enkle ting utgjør så mye

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, morro når man får et solid løft i lyd uten å betale annet enn litt fysisk strev Ser annlegget ditt ligger ute på finn.no
    Annonsen blir kanskje borte nå? ;-)

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,757
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av -thomas-
    holm_thomas@hotmail.com du fikk et kraftig hint igår fra både Ak og meg om å roe ned litt. De tankene og meningene som du skriver om her i denne tråden hører hjemme i din egen tråd, Hjemmekinoen Min. Der kan du skrive så mye du orker om dine framtidsplaner og tanker for nye oppsett. En entusiasttråder skal ikke brukes til slikt.

Så bruk DIN egen tråd for dine personlige poster i framtiden!

Active trym sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    holm_thomas@hotmail.com du fikk et kraftig hint igår fra både Ak og meg om å roe ned litt. De tankene og meningene som du skriver om her i denne tråden hører hjemme i din egen tråd, Hjemmekinoen Min. Der kan du skrive så mye du orker om dine framtidsplaner og tanker for nye oppsett. En entusiasttråder skal ikke brukes til slikt.

Så bruk DIN egen tråd for dine personlige poster i framtiden!
    Takk o takk

Newcomer st peter sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe... er jo konge det!
    Mesteparten av bassen min rømmer ut til spisestuen :evil:

Side 762 av 1033 FørsteFørste ... 262 622 632 642 652 662 672 682 692 702 712 722 732 742 752 758 759 760 761 762 763 764 765 766 772 782 792 802 812 822 832 842 852 862 872 882 892 902 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •