Klipsch klubben - Side 760

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 760 av 1034 FørsteFørste ... 260 620 630 640 650 660 670 680 690 700 710 720 730 740 750 756 757 758 759 760 761 762 763 764 770 780 790 800 810 820 830 840 850 860 870 880 890 900 ... SisteSiste
Viser resultater 15,181 til 15,200 av 20677
    Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    herlig innstilling!

P39: kr 139 000
    P-312W x 2: kr 66 000
    P-27C: kr 29 500
    P-27S x 4: kr 69 000
    Totalt: 303 500 kroner.

Pent!

Vil nesten anbefalle deg mcintosh mc2kw til frontene, mc1.2kw til center og mc501 til resten.

Gleder meg til dette blir vist frem her på avf

PS: det var 4 subber til 33k pr. stk.

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    PS: det var 4 subber til 33k pr. stk.
    ja jeg tenkte på 4 ja,men jeg får sje hva som skjer nå,+ at rommet jeg skal bygge om er på 35-40 kvadrat,kansje høytalerene blir for store,men hvem vet jeg skal i hvertfall,lytte på hele settet i like stort rom etc,så jeg ikke dommer meg sikkelig ut.....men nå skal jeg ut og nyte sommer været,så dere for ha ein fortsatt fin dag

Newcomer st peter sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    ja jeg tenkte på 4 ja,men jeg får sje hva som skjer nå,+ at rommet jeg skal bygge om er på 35-40 kvadrat,kansje høytalerene blir for store,men hvem vet jeg skal i hvertfall,lytte på hele settet i like stort rom etc,så jeg ikke dommer meg sikkelig ut.....men nå skal jeg ut og nyte sommer været,så dere for ha ein fortsatt fin dag
    Ja, det ville vært tabbe å domme seg ut på noe slikt

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av st peter
    Ja, det ville vært tabbe å domme seg ut på noe slikt
    ja og det ble nå bare tull av heile greine her for meg nå,jeg snakket med basbrothers og di mente palidium serien ville blir alfor lite for det,for det rommet jeg skulle bruke,så di anbefalte rf serien til meg i stedet,di sat at klipsch pallidium trengte alvorlig med bådet electronic, rigtig aucustic rom etc,for og låte optimalt,så jeg måtte bare slå fra meg dette gitt pokker og da

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja og det ble nå bare tull av heile greine her for meg nå,jeg snakket med basbrothers og di mente palidium serien ville blir alfor lite for det,for det rommet jeg skulle bruke,så di anbefalte rf serien til meg i stedet,di sat at klipsch pallidium trengte alvorlig med bådet electronic, rigtig aucustic rom etc,for og låte optimalt,så jeg måtte bare slå fra meg dette gitt pokker og da
    Er palladium for små for 40m2?

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dummeste jeg har hørt! Palladium er jo en til to klasser over RF, og trenger vel heller det motsatte, nemlig STOR plass for å utfolde seg optimalt.

Høres jo ut som de ikke ønsker å selge Palladium. LOL
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Er palladium for små for 40m2?
    ja di sa så,det måtte være så perfekt aukustikken i rommet og alt + måtte ha noe forferdelig bra utstyr før og drive di, da går jeg heller for noen store rf høytalere,men jeg skal vente på di nyhetene som er på vei
    jeg gidder ikke å betale nesten ein halv million for høytalere+ at jeg skal bygge meg hjemmekino i telegg,og der skal jeg jo også ha både matriale og meir til,trur jeg skal vente jeg til jeg får bygd opp alt,så får jeg lånt meg høytalere for og se, hva som passeer best til rommet,trur det er den beste løsningen

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Dummeste jeg har hørt! Palladium er jo en til to klasser over RF, og trenger vel heller det motsatte, nemlig STOR plass for å utfolde seg optimalt.

Høres jo ut som de ikke ønsker å selge Palladium. LOL
    ja det sier jeg og, men når han begynte og nevne alt jeg trengte av utsyr,så syns jeg for første gang selv at det ble litt i det dyreste laget,men hva er den største av rf serien da,er det rf 83 eller rf 7II?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pussig historie
    RF 7 MKII er den største.

O

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Pussig historie
    RF 7 MKII er den største.

O
    hehe litt snodig men uansett så har jeg hørt palladium og det er rå høytalere men om de er hvert nesten 5 ganger prisen til RF7mkll er jeg sterkt uenig i

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det sier jeg og, men når han begynte og nevne alt jeg trengte av utsyr,så syns jeg for første gang selv at det ble litt i det dyreste laget,men hva er den største av rf serien da,er det rf 83 eller rf 7II?
    Syntes du skrev tidligere i tråden at prisen ikke spilte noen rolle:twisted:
    Pingler du ut?

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det er lenge siden vi har hatt så mye billig underholdning på lenge her på avf!

1: Jeg nevnte for deg disse høytalerne krever elektronikk i samme prisklasse. Hvordan kunne dette komme som ei bombe?

2: Det ligger vel litt i korta at enhver høytaler låter betre dessto mer man behandler akustikken i et rom?

3: Det at p39 er for små til 40m2? BULLSHIT! Kanskje om du ha skal ha 1m i bredden og resten i lengderetningen, men disse høytalerne fungerer mer enn godt nok i et rom på 40m2.

4: Hvis du virkelig "tror" at p39 blir for små så bygg et mindre rom da vel?? Du kan jo bare dele av rommet og lage et teknisk rom (eller en ballbinge for de små).

Jeg tror jeg glatt skulle ha kunnet dratt dette til "punkt 15" men det er jo selvfølgelig skuffende at ditt million-prosjekt nå faller på bakgrunn av en påstått butikkommentar av en så flåsete sort at jeg tviler sterkt på at audocompaniet ville ha latt de selge klipsch om dette var hva de preket ovenfor sine kunder.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,406
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et godt dempet rom på 40m2 er vel ikke P39 noe problem

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Et godt dempet rom på 40m2 er vel ikke P39 noe problem
    Heller en sann nytelse...
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    P39 burde takle større rom enn rf7 mkII. Og hvis de mente rommet ble for lite så finnes p38 og p37 som er litt billigere men fremdeles mange klasser over rf7 mkII.

Og for et design da mann!!

Active trym sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe litt snodig men uansett så har jeg hørt palladium og det er rå høytalere men om de er hvert nesten 5 ganger prisen til RF7mkll er jeg sterkt uenig i
    Er nok ikke helt realistsk med 5 ganger prisen, men eiergleden er 5 ganger større ;P

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke det blir noe Palladium på HolmThomas jeg! tror han foreløpig skal holde seg til det han har og danne seg litt erfaring samt bygge ferdig sitt nye hus først!

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trym
    Er nok ikke helt realistsk med 5 ganger prisen, men eiergleden er 5 ganger større ;P
    Det tror jeg på:-)

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,781
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke det blir noe Palladium på HolmThomas jeg! tror han foreløpig skal holde seg til det han har og danne seg litt erfaring samt bygge ferdig sitt nye hus først!
    Lykken er å gå i små skritt framover med systemet sitt, lære seg hva man får ved hjelp av små endringer og slik ta skritt for skritt mot et lyd nirvana. Jeg har tatt små skritt i snart 25år og har ennå mange skritt igjen før jeg når målet. Klipsch var det merket som fikk meg virkelig å forstå hvor viktig dynamikk for en spennende lyd opplevelse.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er MacIntosh beste match på klipsch?? Eller kommer de an på den som lytter?
    Sikler litt på rør i fremtiden ja

Side 760 av 1034 FørsteFørste ... 260 620 630 640 650 660 670 680 690 700 710 720 730 740 750 756 757 758 759 760 761 762 763 764 770 780 790 800 810 820 830 840 850 860 870 880 890 900 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •