Klipsch klubben - Side 757

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 757 av 1034 FørsteFørste ... 257 617 627 637 647 657 667 677 687 697 707 717 727 737 747 753 754 755 756 757 758 759 760 761 767 777 787 797 807 817 827 837 847 857 867 877 887 897 ... SisteSiste
Viser resultater 15,121 til 15,140 av 20677
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,962
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Noen som har hørt noe om det i det hele tatt kommer noe erstatter for RF-63?
    Det var snakk om det. . Men tror det endte opp med en ny RF5 modell! 8)

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Det var snakk om det. . Men tror det endte opp med en ny RF5 modell! 8)
    Hehe, om det var snakk i d så kommer det nokk sikkert etterhvert
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,105
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne tråden har tydeligvis levd sitt eget liv alt for lenge, noe som er svært tydelig når man leser innleggene her inne den siste tiden. Nå er det på tide å avslutte alle diskusjoner som har med person å gjøre, og sikte tilbake til det tråden SKAL handle om.

@-thomas-
    Jeg beklager å måtte si det, men du må slutte å være så nærtagene. Dette er et diskusjonsforum på internet, og selv om folk stort sett er høfflige så må å vi ha noe takhøyde her inne. Min anbefaling til deg er derfor å tenke litt nøyere gjennom hva du skriver, samt ikke poste flere innlegg på rad med kun sekunder/få minutter i mellom. Da er det bedre å samle flere kommentarer i samme innlegg. Kvalitet er viktigere enn kvantitet.
    Legg gjerne litt mer innsats ned i rettskriving også, det vil folk sette pris på.

@Alle andre
    Vennligst prøv å være hyggelig selv om det er noe dere reagerer på i noen innlegg. Husk at vi har medlemmer i alle aldre, med og uten dysleksi. Dette gjør sitt til at innleggene vil variere en hel del, både med tanke på oppbygging og rettskriving.

Ellers så vil jeg oppfordre alle til å være hyggelige og imøtekommende, så blir AVforum en enda hyggeligere plass å tilbringe tid på

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Kan ikke alle bare ta ting slik de er ment? Kutte ut unødig krangling, droppe å være hårsår og nærtagende, og heller prøve å få en hyggelig tone?

Det er lov å være uenig, også å diskutere - men meste går på personlig plan her nå! Jeg setter pris på om ALLE kan heve seg over dette og samtlige bidrar til dette! Tholm : du er velkommen, alle er det! Men mange av inleggene dine er ikke nødvendig, prøv å pust to ganger før du går i lufta! Vi andre må også prøve å bidra litt for å unngå dette - da blir alt triveligere!

Unødvendig og totalt uakseptabelt at folk skal føle seg utilpass/ikke velkommen, men samme person må også ta sin del av ansvaret!

Du slipper å si du skal slutte i klubben hver dag t-holm!

No er det på tide at Klipsch-gutta står frem som hyggelige mennesker igjen!

Man er ikke Expert fordi man har 1000innlegg! Det burde ikke være om og gjøre å skrive flest mulig innlegg bare for å gjøre det! Alle kan dele erfaringer og alle kan være åpen for innspill uten at det trenger å bli utrivelig av den grunn! Vi er da voksne folk, burde være totalt unødvendig med admin for å hjelpe oss å skjønne dette! Håper alle tar litt vett i seg, eller må admin gjøre det for oss!

Det er ikke gøy lesning her de siste ukene, slik skal det ikke være!
    Klipsch er gøy og skal være gøy!
    Bra skrevet.
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Denne tråden har tydeligvis levd sitt eget liv alt for lenge, noe som er svært tydelig når man leser innleggene her inne den siste tiden. Nå er det på tide å avslutte alle diskusjoner som har med person å gjøre, og sikte tilbake til det tråden SKAL handle om.

@-thomas-
    Jeg beklager å måtte si det, men du må slutte å være så nærtagene. Dette er et diskusjonsforum på internet, og selv om folk stort sett er høfflige så må å vi ha noe takhøyde her inne. Min anbefaling til deg er derfor å tenke litt nøyere gjennom hva du skriver, samt ikke poste flere innlegg på rad med kun sekunder/få minutter i mellom. Da er det bedre å samle flere kommentarer i samme innlegg. Kvalitet er viktigere enn kvantitet.
    Legg gjerne litt mer innsats ned i rettskriving også, det vil folk sette pris på.

@Alle andre
    Vennligst prøv å være hyggelig selv om det er noe dere reagerer på i noen innlegg. Husk at vi har medlemmer i alle aldre, med og uten dysleksi. Dette gjør sitt til at innleggene vil variere en hel del, både med tanke på oppbygging og rettskriving.

Ellers så vil jeg oppfordre alle til å være hyggelige og imøtekommende, så blir AVforum en enda hyggeligere plass å tilbringe tid på
    +1
    La oss legge siste ukene bak oss, og starte på nytt
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åssen synes du Sunfire`n spiller Jostein?

sunfire er ett beist driver å jobber med fase og volum for å få den mest mulig integrert, den fyller veldig bra på fra 50 og nedover og er fantastisk tung nedover, ett fysisk monster :twisted:

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Sitat Opprinnelig postet av Ak

@-thomas-

@Alle andre

ok den e go

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Kan ikke alle bare ta ting slik de er ment? Kutte ut unødig krangling, droppe å være hårsår og nærtagende, og heller prøve å få en hyggelig tone?

Det er lov å være uenig, også å diskutere - men meste går på personlig plan her nå! Jeg setter pris på om ALLE kan heve seg over dette og samtlige bidrar til dette! Tholm : du er velkommen, alle er det! Men mange av inleggene dine er ikke nødvendig, prøv å pust to ganger før du går i lufta! Vi andre må også prøve å bidra litt for å unngå dette - da blir alt triveligere!

Unødvendig og totalt uakseptabelt at folk skal føle seg utilpass/ikke velkommen, men samme person må også ta sin del av ansvaret!

Du slipper å si du skal slutte i klubben hver dag t-holm!

No er det på tide at Klipsch-gutta står frem som hyggelige mennesker igjen!

Man er ikke Expert fordi man har 1000innlegg! Det burde ikke være om og gjøre å skrive flest mulig innlegg bare for å gjøre det! Alle kan dele erfaringer og alle kan være åpen for innspill uten at det trenger å bli utrivelig av den grunn! Vi er da voksne folk, burde være totalt unødvendig med admin for å hjelpe oss å skjønne dette! Håper alle tar litt vett i seg, eller må admin gjøre det for oss!

Det er ikke gøy lesning her de siste ukene, slik skal det ikke være!
    Klipsch er gøy og skal være gøy!

godt skrevet c-v

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    +1
    La oss legge siste ukene bak oss, og starte på nytt
    Greit for meg,unnskyld american ford, og takk for lærdommen

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,962
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    unnskyld at jeg sier ta men hva,denne bare ment før meg,siden bare navnet mitt dukket opp
    Siden endel av dine innlegg har vært gjenstand for diskusjoner og kommentarer, så er ditt navn nevnt i denne sammenhengen ja.
    Men nå må du slutte å henge deg opp i ting, og faktisk lese hva AK skriver!!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,962
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    sunfire er ett beist driver å jobber med fase og volum for å få den mest mulig integrert, den fyller veldig bra på fra 50 og nedover og er fantastisk tung nedover, ett fysisk monster :twisted:
    Den ser helt rå ut, kan tenke meg slaglengden på disse er helt enorm!

Er den "rask" nok til å følge på Heritage?

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,778
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har vært inne å moderert tråden kraftig. Jeg har fysisk fjernet alle innlegg som er OT og som går på person siste døgn.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den ser helt rå ut, kan tenke meg slaglengden på disse er helt enorm!

Er den "rask" nok til å følge på Heritage?

heritage har jo i mine ører mer enn nok pepper nedover til musikk, det jeg har sålangt funnet ut er at opptil 60-65 hz, ved sterobruk, viser det seg å være ganske greit å få det til å funke, til film integreres den smertefritt ved å justere noe ned på volum, den err såpass dyptgående og fysisk at den må tøyles litt i rommet mitt :twisted:

trenger noen fler timer før jeg legger mer jobb i å integrere den

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden endel av dine innlegg har vært gjenstand for diskusjoner og kommentarer, så er ditt navn nevnt i denne sammenhengen ja.
    Men nå må du slutte å henge deg opp i ting, og faktisk lese hva AK skriver!!
    Jeg skrev feil,det skulle stå,unnskyld før dette og jeg skal ta dette seriøst

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,778
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    Jeg skrev feil,det skulle stå,unnskyld før dette og jeg skal ta dette seriøst
    Bruk heller din egen tråd for dine egne tanker og meninger om ditt oppsett. Ikke bruk en entusiasttråder med dine tanker om eget oppsett.

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal tilbake til Klipsch igjen i løpet av høsten.
    Savner RF 63, men ettersom de ikke er å fremskaffe nye har jeg snust litt på P37.
    Har sendt mail til flere forhandlere og spurt på pris, men har ikke fått et eneste svar. Merkelig at de ikke tar seg tid til å svare.

Mulig jeg likegodt skal vente på at RF63mkII kommer?

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Savner RF 63, men ettersom de ikke er å fremskaffe nye har jeg snust litt på P37.
    Har sendt mail til flere forhandlere og spurt på pris, men har ikke fått et eneste svar. Merkelig at de ikke tar seg tid til å svare.

Di ma da vell ikke være nye? dukker opp på brukten i ny å ne!
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer eirik89 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen her inne som vet alle forskjellene på RF-82 kontra RF-7?
    Noen her inne som har oppgradert fra 82 til 7? Lurer på hvilke forskjeller det er. Vet det er mere bass, men dette er stort sett det jeg vet. Har lyst å høre på RF-7 for og få en viss "feeling" på hvordan de låter. Noen her fra vestlandet som har vært på musikmagazinet i Bergen? De selger RF-7 der, men vet ikke om de har demorom.

Vil takke for all hjelp jeg har fått i denne tråden. Er veldig kjekt å ha et forum der en kan spørre om alt mulig angående lyd og bilde:-D Og spesielt klipsch tråden. Er blitt helt forelsket i klipsch. Sitter å nyter In Flames sitt nyeste album nå. Deiligt

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller

utrolig sløft da å ikke svare, skulle nesten tro de ikke ville selge:-?
    det er vel vanlig folke skikk å svare, glad alt er på stell enn så lenge..
    klipsch er avhengighets skapende,hehe morro er det nesten som å være der

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eirik89
    Noen her inne som vet alle forskjellene på RF-82 kontra RF-7?
    Noen her inne som har oppgradert fra 82 til 7? Lurer på hvilke forskjeller det er. Vet det er mere bass, men dette er stort sett det jeg vet. Har lyst å høre på RF-7 for og få en viss "feeling" på hvordan de låter. Noen her fra vestlandet som har vært på musikmagazinet i Bergen? De selger RF-7 der, men vet ikke om de har demorom.

Vil takke for all hjelp jeg har fått i denne tråden. Er veldig kjekt å ha et forum der en kan spørre om alt mulig angående lyd og bilde:-D Og spesielt klipsch tråden. Er blitt helt forelsket i klipsch. Sitter å nyter In Flames sitt nyeste album nå. Deiligt
    RF-7/RF-7Classic eller RF7mkII du mener.

uansett, fra RF82 og opp til de største i serien, er kabinetter, basselementer, diskant og delefilter som regel av bedre kvalitet, og det hører man om man har plass/forsterker etc.

er det mkII RF7 du tenker på, så har såvidt jeg har forstått, denne arvet diskantdriver fra Palladium, noe som burde gi gode opplevelser.

Side 757 av 1034 FørsteFørste ... 257 617 627 637 647 657 667 677 687 697 707 717 727 737 747 753 754 755 756 757 758 759 760 761 767 777 787 797 807 817 827 837 847 857 867 877 887 897 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •