Klipsch klubben - Side 756

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 756 av 1034 FørsteFørste ... 256 616 626 636 646 656 666 676 686 696 706 716 726 736 746 752 753 754 755 756 757 758 759 760 766 776 786 796 806 816 826 836 846 856 866 876 886 896 ... SisteSiste
Viser resultater 15,101 til 15,120 av 20677
    Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Sitat Opprinnelig postet av -thomas-
    så du mener at yamaha rx-v767 jeg har kjøpt passer ikke til klipsch syngery f20,da vet ikke jeg,før det var det folk som anbefalte til meg, innpå her som er experter......
    HoiHoiHoi timeout!!! Ingen har sagt noe om din Yamaha og det hentydes heller ikke i innlegget du refererer til...Yamaha,Onkyo og Marantz har hvert nevnt så nå må du lese før du svarer.Ikke vær så hårsår

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    HoiHoiHoi timeout!!! Ingen har sagt noe om din Yamaha og det hentydes heller ikke i innlegget du refererer til...Yamaha,Onkyo og Marantz har hvert nevnt så nå må du lese før du svarer.Ikke vær så hårsår
    Ja men jeg er ikke hårsår sier jeg,dette var ment om den sony og klipsch historien.......

Active trym sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja men jeg er ikke hårsår sier jeg,dette var ment om den sony og klipsch historien.......
    Jeg ser du har yamaha nå, og har ikke sagt noe negativt om den, ettersom jeg ikke har hørt den komboen på synergy. Men de har samme høyttalere som du har på min lokale elkjøp butikk, der de har teste div forsterkere, bla yamaha, marantz, pioneer og abrahamsen. Og synergy låter helt ok til prisen, men de er alikevel milevis unna hva mere seriøse klipsch produkter leverer.

Men så lenge du er fornøyd med hvordan ting låter i din egen stue, er det tross alt det som betyr noe.

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er siste advarsel du får -thomas- (fra meg). Du ødelegger sakte, men sikkert klubb-ånden her inne. Melder snart i fra til en admin! En siste gang; skjerp deg! Enten slutter du å innbille deg at du kan mest her inne, samt roer ned på "hårsår-angrepene dine", eller så holder du deg unna klubben for en periode. Blir frustrert og sinna av å lese gjennom siste 10 sidene her..... :? Du er jo nesten 30 år og enda ignorer du hva folk sier om handlingene dine inn her.
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,959
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Dette er siste advarsel du får holm-thomas (fra meg). Du ødelegger sakte, men sikkert klubb-ånden her inne. Melder snart i fra til en admin! En siste gang; skjerp deg! Enten slutter du å innbille deg at du kan mest her inne, samt roer ned på "hårsår-angrepene dine", eller så holder du deg unna klubben for en periode. Blir frustrert og sinna av å lese gjennom siste 10 sidene her..... :? Du er jo nesten 30 år og enda ignorer du hva folk sier om handlingene dine inn her.
    Må si meg enig i dette...Den gode stemningen har vært fraværende en periode..går utrolig mye energi på unødvendige angrepsinnlegg:evil:

Hvor er Harleyy for tida? Noen som vet?

Intermediate websen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er litt rart Thomas, for jeg har ingen problemer med å lese at alle andre har hatt en ellers grei og hyggelig stemning i forumet, og ikke har gjort et eneste forsøk på å fornærme deg, så dermed blir den følelsen du har av fornærmelse helt fremmed og underlig for alle andre, og hårsårhet blir et overflødig tema i Klipschtråden.

Så ingen har ønske om å fornærme noen - bare at vi holder oss sakelig til temaet, gjerne krydret med litt lett humor nå i sommervarmen..

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Må si meg enig i dette...Den gode stemningen har vært fraværende en periode..går utrolig mye energi på unødvendige angrepsinnlegg:evil:

Hei tror han holder seg for det meste på hifisentralen

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983

så han forrige uke når han leverte en sunfire til meg, vil tro han cruiser rundt på sin ultrarå harley :-D

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Hei tror han holder seg for det meste på hifisentralen
    Tør å påstå at det er veldig, veldig forståelig slik det er inne her for tiden.
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tør å påstå at det er veldig, veldig forståelig slik det er inne her for tiden.
    Til dels enig,er litt mer seriøst til tider kansje

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er siste advarsel du får holm-thomas (fra meg). Du ødelegger sakte, men sikkert klubb-ånden her inne. Melder snart i fra til en admin! En siste gang; skjerp deg! Enten slutter du å innbille deg at du kan mest her inne, samt roer ned på "hårsår-angrepene dine", eller så holder du deg unna klubben for en periode. Blir frustrert og sinna av å lese gjennom siste 10 sidene her..... :? Du er jo nesten 30 år og enda ignorer du hva folk sier om handlingene dine inn her.
    Jeg har ikke sagt at jeg,er best her inne,hvor står det hen,og så truer du meg med admin,men det må du bare gjøre american ford,før jeg gjør det,har fått nok selv personlig fra deg

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke sagt at jeg,er best her inne,hvor står det hen,og så truer du meg med admin,men det må du bare gjøre american ford,før jeg gjør det,har fått nok selv personlig fra deg
    På'n igjen.... Sier med det takk for meg for en periode. Håper virkelig at du tar innover deg, og gjør noe med kritikk fremover, i stedet for å bare gi f*** og lage kvalm.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff å huff, noe må virkelig gjøres her inne... Overhode ikke noe morsomt å sitte her lenger...
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nei da american ford jeg trekker meg tilbake, du har vert her lengst og da er det mest rettferdig at du, blir igjen her inne,jeg føler meg ikke velkommen her inne lenger alikavel,og alle mener jo at jeg lager kvalme så takk før meg

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,959
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    så han forrige uke når han leverte en sunfire til meg, vil tro han cruiser rundt på sin ultrarå harley :-D
    Åssen synes du Sunfire`n spiller Jostein?

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke alle bare ta ting slik de er ment? Kutte ut unødig krangling, droppe å være hårsår og nærtagende, og heller prøve å få en hyggelig tone?

Det er lov å være uenig, også å diskutere - men meste går på personlig plan her nå! Jeg setter pris på om ALLE kan heve seg over dette og samtlige bidrar til dette! Tholm : du er velkommen, alle er det! Men mange av inleggene dine er ikke nødvendig, prøv å pust to ganger før du går i lufta! Vi andre må også prøve å bidra litt for å unngå dette - da blir alt triveligere!

Unødvendig og totalt uakseptabelt at folk skal føle seg utilpass/ikke velkommen, men samme person må også ta sin del av ansvaret!

Du slipper å si du skal slutte i klubben hver dag t-holm!

No er det på tide at Klipsch-gutta står frem som hyggelige mennesker igjen!

Man er ikke Expert fordi man har 1000innlegg! Det burde ikke være om og gjøre å skrive flest mulig innlegg bare for å gjøre det! Alle kan dele erfaringer og alle kan være åpen for innspill uten at det trenger å bli utrivelig av den grunn! Vi er da voksne folk, burde være totalt unødvendig med admin for å hjelpe oss å skjønne dette! Håper alle tar litt vett i seg, eller må admin gjøre det for oss!

Det er ikke gøy lesning her de siste ukene, slik skal det ikke være!
    Klipsch er gøy og skal være gøy!

Newcomer hjemmestereo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    263
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var det snakk om flere RF nyheter dette året? noen nevnte noe om rf83? Eller en annen erstatter?

Noen som har testa Rf82 med en overkill effektforsterker for å teste hva dem virkelig klarer å tyne ut av dem? 8)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Kan ikke alle bare ta ting slik de er ment? Kutte ut unødig krangling, droppe å være hårsår og nærtagende, og heller prøve å få en hyggelig tone?

Det er lov å være uenig, også å diskutere - men meste går på personlig plan her nå! Jeg setter pris på om ALLE kan heve seg over dette og samtlige bidrar til dette! Tholm : du er velkommen, alle er det! Men mange av inleggene dine er ikke nødvendig, prøv å pust to ganger før du går i lufta! Vi andre må også prøve å bidra litt for å unngå dette - da blir alt triveligere!

Unødvendig og totalt uakseptabelt at folk skal føle seg utilpass/ikke velkommen, men samme person må også ta sin del av ansvaret!

Du slipper å si du skal slutte i klubben hver dag t-holm!

No er det på tide at Klipsch-gutta står frem som hyggelige mennesker igjen!
    Helt enig

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hjemmestereo
    Var det snakk om flere RF nyheter dette året? noen nevnte noe om rf83? Eller en annen erstatter?

Noen som har testa Rf82 med en overkill effektforsterker for å teste hva dem virkelig klarer å tyne ut av dem? 8)
    Rf83 har fått erstatter, rf7 mkII

Gapet mellom rf82/rf82mkII og rf7mkII/rf83 er ikke tettet, mao rf63 har ikke fått noe erstatter enda.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Rf83 har fått erstatter, rf7 mkII

Gapet mellom rf82/rf82mkII og rf7mkII/rf83 er ikke tettet, mao rf63 har ikke fått noe erstatter enda.

Noen som har hørt noe om det i det hele tatt kommer noe erstatter for RF-63?
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Side 756 av 1034 FørsteFørste ... 256 616 626 636 646 656 666 676 686 696 706 716 726 736 746 752 753 754 755 756 757 758 759 760 766 776 786 796 806 816 826 836 846 856 866 876 886 896 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •