Klipsch klubben - Side 755

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 755 av 1033 FørsteFørste ... 255 615 625 635 645 655 665 675 685 695 705 715 725 735 745 751 752 753 754 755 756 757 758 759 765 775 785 795 805 815 825 835 845 855 865 875 885 895 ... SisteSiste
Viser resultater 15,081 til 15,100 av 20659
    Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hehe, ja mener å huske det var veldig bra, rf sto oppkoplet til331 når jeg kjøpte de, hadde nesten ikke lyst til å dra der i fra, jeg må nok bare stramme inn belte å prøve spare litt(ikke min sterke side) men er jo en veldig hyggelig pris på de da..
    ikke tvil bare må ha den, hehe:lol:

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikkje høyrt MK1, men er svært nøgd med RB-81MK2 som eg har no. Så går nok for MK2, når eg skal ha større HT og.

Både Hersey og forte såg spanande ut. Ekstremt kompakte. Sånn det ser ut no er RF-63/83/7 uaktuell mtp. plassen eg har. Så då får det nesten bli HerseyIII, ForteII eller RF-82II. Men har ikkje peiling på kva eg skal velga.
    Skal brukast i 5.1/5.2 system saman med RC-62 og 1 eller 2 RW-12D foreløpig...

Intermediate websen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Har ikkje høyrt MK1, men er svært nøgd med RB-81MK2 som eg har no. Så går nok for MK2, når eg skal ha større HT og.

Både Hersey og forte såg spanande ut. Ekstremt kompakte. Sånn det ser ut no er RF-63/83/7 uaktuell mtp. plassen eg har. Så då får det nesten bli HerseyIII, ForteII eller RF-82II. Men har ikkje peiling på kva eg skal velga.
    Skal brukast i 5.1/5.2 system saman med RC-62 og 1 eller 2 RW-12D foreløpig...
    Jeg er ikke så sikker på dette med plassering av RF-63/83/7, fordi her har jeg lest at noen mener de får best lyd inntil veggen (RF-63), mens andre igjen påstår de må ha avstand får å yte best.

Selv har jeg prøvd mine RF-63 45cm ut fra bakvegg, og nå 60cm ut fra bakvegg, men jeg kan ikke si at jeg har hørt noen som helst forskjell av den grunn.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av websen
    Jeg er ikke så sikker på dette med plassering av RF-63/83/7, fordi her har jeg lest at noen mener de får best lyd inntil veggen (RF-63), mens andre igjen påstår de må ha avstand får å yte best.

Selv har jeg prøvd mine RF-63 45cm ut fra bakvegg, og nå 60cm ut fra bakvegg, men jeg kan ikke si at jeg har hørt noen som helst forskjell av den grunn.
    smak og behag men under 60cm fra bakbaffel på RF63 til bakvegg er et minimum da lydbildet åpner seg helt og du får en stramm fin bass.Aldrig hørt et brukbart oppsett med RF klint inntil bakvegg.Disse høytalerne trenger LUFT rundt seg

Intermediate websen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis man har mest lyst på RF-63/83/7, hadde det nok vært best om man kunne prøvd de først, men det er vel kanskje ikke så lett å få til..

Jeg tipper at uansett luft eller ikke, vil lyden som kommer ut av disse uansett låte bedre enn lavere modeller av Klipsch.

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Jeg er veldig glad i hybridene fra Vincent.Tysk byggekvalitet til en utrolig pris men det er som sagt min egen fasit
    Må si meg enig med eddie her,når det gjelder vincent dem er utrolig bra,får utrolig mye for det du,betaler for: )

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool til eddie

hei eddie har vincent sp-331 mkII passet til mine klipsch høytalere,har funnet ein skjønner du,som jeg får ganske billig:wink:

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

har fortsatt ikke fått et ærlig svar, hvorfor mener dere dette om meg,har jeg gjort dere noe eller, skrevet noe upassende, eller er det rett og slett bare at dere misliker meg, før vist det er det sånn skal jeg love at jeg ikke,kommer innpå denne tråden noe meir i det heile tatt,og siden du cv-dan er enig med jokris så kansje du kan gi meg svaret?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    hei eddie har vincent sp-331 mkII passet til mine klipsch høytalere,har funnet ein skjønner du,som jeg får ganske billig:wink:
    Sikkert bra den men vet ikke hvordan den fungerer sammen med din receiver så det må du nesten prøve ut.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    har fortsatt ikke fått et ærlig svar, hvorfor mener dere dette om meg,har jeg gjort dere noe eller, skrevet noe upassende, eller er det rett og slett bare at dere misliker meg, før vist det er det sånn skal jeg love at jeg ikke,kommer innpå denne tråden noe meir i det heile tatt,og siden du cv-dan er enig med jokris så kansje du kan gi meg svaret?
    Tror de fleiper litt med deg da du er ganske så fersk på klipsch men allikevel har rundet 1000!!! inlegg hehe.Nei ikke ta deg nær av det,her er vi glade i alle som holder seg til Klipsch...

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert bra den men vet ikke hvordan den fungerer sammen med din receiver så det må du nesten prøve ut.
    ja ok skal dra til ein forhandler og teste det ut, men det ser ut som folk vil ha meg ut av denne tråden,og jeg føler meg ikke velkommen her lengere,kansje jeg skal starte min egen lille klipsch klubb

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror de fleiper litt med deg da du er ganske så fersk på klipsch men allikevel har rundet 1000!!! inlegg hehe.Nei ikke ta deg nær av det,her er vi glade i alle som holder seg til Klipsch...
    men jeg kan nå ein god del om klipsch nå da,jeg har nå lert ganske mye på veien,og fått råd fra dere, deg og c-v experten min som jeg kaller han og wikstrøm,har lert meg mye,men det er ikke artig når folk holder på sånn,får jeg har ikke gjort dem noe,di har kommet og følt det samme vist jeg har skrevet sånn om dem!!!!

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men vet dere hva,dere skal få ha denne,klipsch klubben aleine,nå gidder jeg ikke og svare på et innlegg her inne nå meir ha det

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    thomas du er sikker en grei kar, men tror det ville være taktisk smart å heve seg over det når du får mld som du tenner på, tror vel den mld m expert går på at en expert har god greie på det han driver med, ligger liksom i navnet.
    har selv dysleksi å finner dette vanskelig,derfor prøver jeg å lese mer enn jeg poster, å mange av gutta her HAR peiling å jeg hører før på de enn en dud på elkjøp(de burde selge vaskemaskiner) her er plass til alle, men bedre lesing med en hyggelig tone selv TROR jeg 331 blir konge

Newcomer st peter sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil bare nevne en ting holm_thomas... Her er en redigeringsfunkjon her på forumet.

Dvs når du har siste innlegg så kan du redigere sistepost for å ikke spamme forumet unødig.
    Bare så tråden ikke blir så tunglest.. Bare et tips og jeg tror nok ingen vil bli kvitt deg

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Raya
    thomas du er sikker en grei kar, men tror det ville være taktisk smart å heve seg over det når du får mld som du tenner på, tror vel den mld m expert går på at en expert har god greie på det han driver med, ligger liksom i navnet.
    har selv dysleksi å finner dette vanskelig,derfor prøver jeg å lese mer enn jeg poster, å mange av gutta her HAR peiling å jeg hører før på de enn en dud på elkjøp(de burde selge vaskemaskiner) her er plass til alle, men bedre lesing med en hyggelig tone selv TROR jeg 331 blir konge
    jeg har ikke tent på noe melding jeg nå, gjorde det i starten ja,men det har sagt unnskyld til folket om, og nei jeg er ikke noe expert på klipsch,det er jo derfor jeg spør,wikstrøm,eddie og c-v experten min som jeg kaller han,alt jeg spurte om i sted er hvorfor,dem skriver sånt om meg, og gi meg et ærlig svar,vil ikke kalle det og tenne jeg da,men jeg vil ikke være innpå her lengere og sånn er det, fast og bestemt på det........ps nå kommer jeg ikke til og svare på noe meir

Active trym sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av -thomas-
    nei det er ikke et mål i seg selv
    Det var jo bra. Og du må ikke bli så fornærmet hvis folk kommenterer innlegg du har. Det er ikke for å være slem eller å rakke ned på deg, men heller for å rettlede og hjelpe.
    Som flere sier, det er ingen som ønsker å ha deg bort fra forumet, men du må huske at mesteparten av de som bruker spesielt klipsch forumet, har hatt klipsch høyttalere i mange år og prøvd maaange forskjellige oppsett. Det er nok derfor flere reagerer når du f.eks annbefaler synergy og sony som om det var nirvana.
    Det er bra at du er ivrig og vil lære, men tenk heller igjennom kvaliteten på innleggene, i stedet for å bruke det som en chat.

Men en ting kan jeg si, du har mye å se frem til hvis du en gang skulle oppdatere til bedre Klipsch høyttalerene få elektronikk som passer godt sammen

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jee!!! endelig, etter venta i ei uke på post, VDH the jubilee hybrid annkomet
    synes det er helt utrolig å bruke nermere 1 uke fra oslo-sokna time+ m bil,
    Hurra for posten!
    vdh i hele oppsettet var målet og nå er jeg der
    ha en toppers dag der ute...

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trym
    Det var jo bra. Og du må ikke bli så fornærmet hvis folk kommenterer innlegg du har. Det er ikke for å være slem eller å rakke ned på deg, men heller for å rettlede og hjelpe.
    Som flere sier, det er ingen som ønsker å ha deg bort fra forumet, men du må huske at mesteparten av de som bruker spesielt klipsch forumet, har hatt klipsch høyttalere i mange år og prøvd maaange forskjellige oppsett. Det er nok derfor flere reagerer når du f.eks annbefaler synergy og sony som om det var nirvana.
    Det er bra at du er ivrig og vil lære, men tenk heller igjennom kvaliteten på innleggene, i stedet for å bruke det som en chat.

Men en ting kan jeg si, du har mye å se frem til hvis du en gang skulle oppdatere til bedre Klipsch høyttalerene få elektronikk som passer godt sammen
    ja men jeg har da skiftet,har du vert på siden min eller, kjører yamaharx-v767 på klipsch syngery f20 jeg nå,og det med at jeg anbefalte sony til klipsch syngery f20 er ein gammel historie,må gå inn på siden min og se nå,og klipsch syngery f20 er ikke noe dårlig høytaler,det er jo den oppgraderte fra testvinnende syngery f2, skal legge med et innlegg her skal du få se noe, F-20 Floorstanding Speaker

Read 1 Review
    Write a Review

DESCRIPTION
    SPECS
    REVIEWS

A true representation of sound and style, the F-20 is the epitome of Synergy performance. Whether it’s an action movie or your favorite classical artist, you will hear every detail just as the director or artist intended.

Fills rooms with lifelike music and film sound reproduction
    Highly efficient design produces more output using less energy
    Accurate, non-fatiguing sound provides hours of listening pleasure
    Plays louder with less distortion than the competition
    Dynamic 1" tweeter, dual 6.5" high-output woofers
    Dimensions: 39" H x 8" W x 15" D
    Sleek, high-quality cabinet looks as good as it sounds

The F-20 is complete with our proprietary Tractrix® Horn technology which produces a unique combination of precision, clarity and effortless power. And thanks to its sleek, contemporary black finish and gray accents, the speaker blends in seamlessly with your décor.

New and Improved

Since 1997, the Klipsch Synergy Series has been referred to as the world’s best value in high-performance entertainment. With the latest Synergy speakers, you’ll find new high frequency components, a new network structure, updated voicing and a more subdued look that blends in seamlessly with today’s living environments.

Four Laws of the Klipsch Universe

Beginning in 1946, company founder, Paul W. Klipsch believed four principles to be the foundation for great sound. Together, these four design principles—high efficiency with low distortion, controlled directivity, flat frequency response, and wide dynamic range—have and always will be the foundation for our stunningly powerful and precise sound.

Tips and Tricks

For helpful tips and additional speaker information visit our online FAQs.

Features

Every Synergy speaker utilizes our Tractrix® Horn technology for lifelike sound, more output using less energy, improved reliability, reduced distortion and a large soundstage with well-defined imaging.
    Aluminum tweeter with linear travel suspension allows the high-frequency driver to move back and forth in a seamless motion, creating less distortion and detailed highs.

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trym

så du mener at yamaha rx-v767 jeg har kjøpt passer ikke til klipsch syngery f20,da vet ikke jeg,før det var det folk som anbefalte til meg, innpå her som er experter......

Side 755 av 1033 FørsteFørste ... 255 615 625 635 645 655 665 675 685 695 705 715 725 735 745 751 752 753 754 755 756 757 758 759 765 775 785 795 805 815 825 835 845 855 865 875 885 895 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •