Klipsch klubben - Side 753

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 753 av 1033 FørsteFørste ... 253 613 623 633 643 653 663 673 683 693 703 713 723 733 743 749 750 751 752 753 754 755 756 757 763 773 783 793 803 813 823 833 843 853 863 873 883 893 ... SisteSiste
Viser resultater 15,041 til 15,060 av 20659
    Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool

kommer innpå om noen timer har ei klipsch datter og ta vare på og,så nå skal vi se film tingled

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra du blir fornøyd Thomas skjønner du nå at de 30 sidene der folk har prøvd å forklare deg at merker som Yamaha/Onkyo/Marantz er mye bedre match enn Sony kanskje ikke bare var tullprat? 8)

Ellers skal jeg bytte ut min nc7100 og nc 2125 med noe fra Vincent, både siden jeg ikke trenger en prosessor til 30.000 når jeg kun kjører 2.1 men også siden jeg alltid har vært sugen på Vincent og vil se om dette er så bra som jeg tror.........noen som har anbefalinger? Vil helst ikke ha 996 eller 997 siden jeg tror disse kan bli veldig lyse til Klipsch, tror hybridene til Vincent eller bare en vanlig 236mk2 eller noe kan gjøre susen.

Kjøper gjerne brukt og prisklasse bør ligge på ca samme pris som jeg får får 7100 og 2125 når jeg selger de.

har idag Klipsch rf-25 men tar høyde for at jeg senere vil gå for rf-63 eller RF7mkll eller noe slikt så ta gjerne høyde for dette hvis noen har noe bra Vincent å anbefale?

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Klipsch....i love it
    Bra du blir fornøyd Thomas skjønner du nå at de 30 sidene der folk har prøvd å forklare deg at merker som Yamaha/Onkyo/Marantz er mye bedre match enn Sony kanskje ikke bare var tullprat? 8)

Ellers skal jeg bytte ut min nc7100 og nc 2125 med noe fra Vincent, både siden jeg ikke trenger en prosessor til 30.000 når jeg kun kjører 2.1 men også siden jeg alltid har vært sugen på Vincent og vil se om dette er så bra som jeg tror.........noen som har anbefalinger? Vil helst ikke ha 996 eller 997 siden jeg tror disse kan bli veldig lyse til Klipsch, tror hybridene til Vincent eller bare en vanlig 236mk2 eller noe kan gjøre susen.

Kjøper gjerne brukt og prisklasse bør ligge på ca samme pris som jeg får får 7100 og 2125 når jeg selger de.

har idag Klipsch rf-25 men tar høyde for at jeg senere vil gå for rf-63 eller RF7mkll eller noe slikt så ta gjerne høyde for dette hvis noen har noe bra Vincent å anbefale?
    Jeh hadde at-100 pre og sp-100 blokkene tror jeg de het,hybrid klasse A som er en meget bra match til prisen.Hvor mye skal du legge i det?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    det var ein rotel rmb-1575 på klipsch rf-63
    Det kan umulig låte bra

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    hva med heresy lll da ? trives greit i hjørner de
    +1 eller Forte II så slipper du sub i tilegg

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

VINCENT SAT-1 + 2 X SP-T100 MONOBLOKKER ( SØLV )

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Jeh hadde at-100 pre og sp-100 blokkene tror jeg de het,hybrid klasse A som er en meget bra match til prisen.Hvor mye skal du legge i det?
    når jeg har fått bygget huset mitt nå, så beholder jeg bare 767, før den har preout så den kan bygges på, da skal jeg kvitte meg med klipschene,energy,infinity,kansje jeg beholder subbwooferene til xtz,men vi får se.når jeg har fått bygd opp hjemmekinoen min, så kommer jeg til og bruke mellom 3000000 til ein halv million i utstyr tenker jeg, hva var det du lurte på da eddie?

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ligger 2 stk vincent sp331 på finn. 4000/5500kr

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Det kan umulig låte bra
    men dette var hos ein kammerat jeg hørte dette,men jeg merket at han kjørte egen eq utenom,så dere har vel rett når det gjelder rotel trur jeg.
    vi får se hva det blir til jeg kommer i hvertfall, til og dra på forhandler for og lytte selv på effekt forsterkere og hvilken sort høytalere jeg skal ha i,hjemmekinoen min,har forelsket meg litt i xtz og jeg skjønner du, men når jeg hører lyden som kommer fra yamahaen og ut til klipschene her nå,så blir det vanskelig, men ein ting vet jeg,trur ikke det er noen klipsch høytaler som slår xtz devine, kansje klipsch hertiage, eller pallidium.men dette tar jeg når den tid kommer, er hvertfall storfornøyd nå, det spiller rett og slett sinnsykt, takk for hjelpen alle sammen, og unnskyld vist jeg har vert ufin mot noen

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Raya
    ligger 2 stk vincent sp331 på finn. 4000/5500kr
    ja ok takk får rådet,men dette blir ikke enda og jeg kjøper for det meste bare nye ting

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    når jeg har fått bygget huset mitt nå, så beholder jeg bare 767, før den har preout så den kan bygges på, da skal jeg kvitte meg med klipschene,energy,infinity,kansje jeg beholder subbwooferene til xtz,men vi får se.når jeg har fått bygd opp hjemmekinoen min, så kommer jeg til og bruke mellom 3000000 til ein halv million i utstyr tenker jeg, hva var det du lurte på da eddie?
    hehe den meldingen var til klipsch...i love it!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men dette var hos ein kammerat jeg hørte dette,men jeg merket at han kjørte egen eq utenom,så dere har vel rett når det gjelder rotel trur jeg.
    vi får se hva det blir til jeg kommer i hvertfall, til og dra på forhandler for og lytte selv på effekt forsterkere og hvilken sort høytalere jeg skal ha i,hjemmekinoen min,har forelsket meg litt i xtz og jeg skjønner du, men når jeg hører lyden som kommer fra yamahaen og ut til klipschene her nå,så blir det vanskelig, men ein ting vet jeg,trur ikke det er noen klipsch høytaler som slår xtz devine, kansje klipsch hertiage, eller pallidium.men dette tar jeg når den tid kommer, er hvertfall storfornøyd nå, det spiller rett og slett sinnsykt, takk for hjelpen alle sammen, og unnskyld vist jeg har vert ufin mot noen
    xtz devine er vel den mest misslykkede høytaleren til xtz selv om den koster skjorta! Ta et steg av gangen.Går du over til RF serien eller Heritage så vil det være en kraftig oppgradering ifra det du nå har

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

xtz devine er vel den mest misslykkede høytaleren til xtz selv om den koster skjorta! Ta et steg av gangen.Går du over til RF serien eller Heritage så vil det være en kraftig oppgradering ifra det du nå har
    ja jeg vet hva som venter meg, blir nok pallidium tenker jeg, det er noen sikkilige fine høytalere,men tar ein dag om gangen,er så fornøyd med det jeg har nå,for ein opp løftning det ble,med noen sikkilige kabler og ein 767 i love it,er rett og slett i himmelen nånå syns jeg du tok i litt om,xtz devine må husk den har slått høytalere oppi 300000 kr klassen, må husk klipsch er ikke den beste høytalerene i verden,det finnes mange merker!!!

Intermediate dansken2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    700
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LENGE !!!!!!!!! mine rf 82 tok lang tid . brukte over 200 timer ,

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vincent T.A.C EL-34 rørforsterker noe til mine RF-83??
    Han som selger har brukt den på 82..

Noen som har erfaring med denne forsterkeren?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cv-dan
    Vincent T.A.C EL-34 rørforsterker noe til mine RF-83??
    Han som selger har brukt den på 82..

Noen som har erfaring med denne forsterkeren?
    hei en fin forsterker men den vil ikke få igang RF83 skikkelig,må nok noe mer strøm reserver til

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei en fin forsterker men den vil ikke få igang RF83 skikkelig,må nok noe mer strøm reserver til
    Hmm, ligger på brukten her.. Men får finne en annen da, bedre med for mye enn for lite strøm

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

hei dette med centeren så passer denne helt nederst, jeg har testet den om og om og om igjen på film, og det er der nede den trives best, energy center høytalere er veldig spessielle, og den jeg har er ganske stor,når jeg tok romkorreksjon opp til 5 plasser så komm alt på small,utenom centeren den kom på large, og subbene på 60 hz

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei dette med centeren så passer denne helt nederst, jeg har testet den om og om og om igjen på film, og det er der nede den trives best, energy center høytalere er veldig spessielle, og den jeg har er ganske stor,når jeg tok romkorreksjon opp til 5 plasser så komm alt på small,utenom centeren den kom på large, og subbene på 60 hz
    Jeg sa ikke noe om centeren,men om og bytte plass på suber og frontene dine,da får du bedre spredning.

O

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

[QUOTE=wikstrøm]
    har lagt inn bilder jeg nå,og jeg har skiftet plass på centeren,det vart helt perfek og plassere den helt nederst, men du hadde gidd meg o i score du[/QUOTE

Nei jeg ga ikke 0 i score,men du må vente på 5 stemmer.

O
    jo ok he he takk for all hjelpen og forståelsen av yamaha og klipsch,og unnskylder meg personlig før deg wiikstrøm,di gangene jeg var så trasig og dom8)

Side 753 av 1033 FørsteFørste ... 253 613 623 633 643 653 663 673 683 693 703 713 723 733 743 749 750 751 752 753 754 755 756 757 763 773 783 793 803 813 823 833 843 853 863 873 883 893 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •