Klipsch klubben - Side 746

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 746 av 1034 FørsteFørste ... 246 606 616 626 636 646 656 666 676 686 696 706 716 726 736 742 743 744 745 746 747 748 749 750 756 766 776 786 796 806 816 826 836 846 856 866 876 886 ... SisteSiste
Viser resultater 14,901 til 14,920 av 20677
    Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    rf-83 II da
    Rf83= rf7/rf7 mkII, rf63 = rf5,rf5 MkII eller Evt rf63 mkII

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kjøp 2 stk xtz w99 12.16 og klipsch rf-82 II,så har du det vel i boks tenker jeg
    denne var meint til eima2

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Rf83= rf7/rf7 mkII, rf63 = rf5,rf5 MkII eller Evt rf63 mkII
    ok thank you my friend hvet nå hvem jeg skal spørre om høytalere,når jeg har bygd meg hus, jobber du med klipsch eller noe sia du vet alt dette?

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av eima2
    Hei!
    Jeg har kjøpt meg en Parasound NC2100 pre-amp, og trenger resten av anlegget :P
    Jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe RF 82 eller RF 63. Jeg kommer til og ha en eller 2 XTZ W12.16 sub'er uansett, så jeg lurer på hvilken høyttaler jeg burde velge.
    Jeg har ikke kjøpt effekt forsterker enda, men jeg er på utkikk etter en Parasound NC2250. Kom gjerne med andre forslag!
    Høyttalerene kommer kun til og bli spilt musikk på.

Håper noen har noe klokt og si
    kjøp 2 stk xtz w99 12.16 og klipsch rf-83 ,så har du det vel i boks tenker jeg
    parasound du har løst på er grei den,hvist du er ute etter reciver så kan jeg anbefale,yamaha rx-v667-767-1067-2067-3067

Newcomer tenb sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!
    Jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe RF 82 eller RF 63. Jeg kommer til og ha en eller 2 XTZ W12.16 sub'er uansett, så jeg lurer på hvilken høyttaler jeg burde velge.
    Jeg har ikke kjøpt effekt forsterker enda, men jeg er på utkikk etter en Parasound NC2250. Kom gjerne med andre forslag!

RF-63 er en mye bedre høyttaler enn RF-82 til musikk, og passer NC2250 godt. Forbehold om rommet ditt, kunne kanskje sagt noe om størrelsen?

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av tenb
    RF-63 er en mye bedre høyttaler enn RF-82 til musikk, og passer NC2250 godt. Forbehold om rommet ditt, kunne kanskje sagt noe om størrelsen?
    ja det er sant,men jeg ville ha godt for klipsch rf-83, men vi har hver vår smak,har jeg vert deg så har jeg ville gått,til ein forhandler og hørt-lyttet med dine egene ører,slik jeg gjorde hos elkjøp på lillehammer,det var absolutt vert det men dette er jo opp til deg.....

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei!

RF-63 er en mye bedre høyttaler enn RF-82 til musikk, og passer NC2250 godt. Forbehold om rommet ditt, kunne kanskje sagt noe om størrelsen?[/QUOTE]
    ja det er sant,men jeg ville ha godt for klipsch rf-83, men vi har hver vår smak,har jeg vert deg så har jeg ville gått,til ein forhandler og hørt-lyttet med dine egene ører,slik jeg gjorde hos elkjøp på lillehammer,det var absolutt vert det men dette er jo opp til deg.....

Newcomer st peter sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor koster rf63 det dobbelte av rf62II?
    Er det forskjeller på elementer og matrialvalg eller tar de seg bare grovt betalt for det ekstra elementet? :P

Newcomer tenb sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    ja det er sant,men jeg ville ha godt for klipsch rf-82 II, men vi har hver vår smak,har jeg vert deg så har jeg ville gått,til ein forhandler og hørt-lyttet med dine egene ører,slik jeg gjorde hos elkjøp på lillehammer,det var absolutt vert det men dette er jo opp til deg.....
    RF-82 II har jeg desverre ikke fått hørt...svarte kun ut i fra RF-82ops: . Men vi har uansett kanskje litt ulik smak?
    Å gå til en forhandler å høre de opp mot hverandre er uansett et veldig godt råd..+1.
    Men kanskje du kan følge opp med en liten beskrivelse av de tekniske og lydmessige forskjellene mellom en RF-82 og en RF-63 drevet med NC2100 og NC2250 kombo, så han forstår bedre hvorfor han bør velge RF-82II...samtidig som jeg får svar på hva jeg selv burde ha hørt (men ikke gjorde) når jeg selv hadde disse oppsettene?

St peter: Etter min mening er RF-63 er billig forhold til det du får. Les specs.

(må desverre dra bort en tur..fest... men jeg ser frem til å lese eller følge det opp senere:-D )

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler ikke på det
    Kanskje litt feil ordvalg på meg, men spurt på en annenmåte:
    er rf62II underpriset?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rommet er ca 12 kvm, men jeg har planer om å flytte ut av gutterommet om ikke så alt for lenge høyttalerene vil også bli brukt litt til utendørs festing..

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Rommet er ca 12 kvm, men jeg har planer om å flytte ut av gutterommet om ikke så alt for lenge høyttalerene vil også bli brukt litt til utendørs festing..
    vist du skal flytte ut,og skal bruke dem til utendørs fest,og diverse så gå for klipsch rf 83,det er ein rå høytaler med 3 8 tommere,klipsch rf 63 har 3 6 tommere...har det vert meg så har jeg godt for rf-83,den har 3-8 tommere og vil gi litt meir ytelse ein rf-63 som har 3-6 tommere....så jeg stemmer for klipsch rf-83,også får vi se hva dem andre sier, rf-83 vil jo trykke litt meir enn rf-63 det blir jo 3-6 tommere mot 3-8 tommere da sier jo resten seg selv...

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

RF-82 II har jeg desverre ikke fått hørt...svarte kun ut i fra RF-82ops: . Men vi har uansett kanskje litt ulik smak?
    Å gå til en forhandler å høre de opp mot hverandre er uansett et veldig godt råd..+1.
    Men kanskje du kan følge opp med en liten beskrivelse av de tekniske og lydmessige forskjellene mellom en RF-82 og en RF-63 drevet med NC2100 og NC2250 kombo, så han forstår bedre hvorfor han bør velge RF-82II...samtidig som jeg får svar på hva jeg selv burde ha hørt (men ikke gjorde) når jeg selv hadde disse oppsettene?

St peter: Etter min mening er RF-63 er billig forhold til det du får. Les specs.

(må desverre dra bort en tur..fest... men jeg ser frem til å lese eller følge det opp senere:-D )
    jeg har sagt feil klipsch rf 83 jeg mente

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

jeg har sagt feil det var, klipsch rf-83 jeg ville ha gått før
    sorry for feilen

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av st peter
    Hvorfor koster rf63 det dobbelte av rf62II?
    Er det forskjeller på elementer og matrialvalg eller tar de seg bare grovt betalt for det ekstra elementet? :P
    Det er ikke bare et ekstra bass element. Alle er av bedre kvalitet og med doble magneter, bedre diskanthorn, bedre og penere kabinett samt forbedret delefilter. Mao litt forskjell..

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Download Hi-Res
    Detail Images

Finishes
    Downloadable Information
    Reference 2010 Manual
    RF-7-II Cut Sheet
    Components
    RC-64 II Center Speaker
    RF-7 II Floorstanding Speaker

RS-62 II Surround Speaker

RF-7 II Home Theater System
    0.0(No reviews)

Be the first to
    Write a ReviewDESCRIPTIONREVIEWSThe best Reference II has to offer, the luxurious flagship RF-7 II home theater system delivers powerful sound reproductions fit for the most discerning audiophiles.

(2) RF-7 II Floorstanding Speakers (1) RC-64 II Center Channel Speaker

(2) RS-62 II Surround Speakers

Add optional subwoofer for deep bass (*MSRP does not include subwoofer)

Add two RB-81 II Bookshelf Speakers for a 7.1 home theater system

Comprised of five speakers (sold separately) – left and right main speakers, a center channel speaker, left and right surround speakers and a subwoofer for deep-reaching bass – the 5.1 Klipsch home theater system will envelop you in high-performance sound. By combining the Reference II speakers, listening experiences are transformed into unforgettable, powerful and emotional moments.

Infused with the latest advancements in audio technology, this system effortlessly uncovers every subtle nuance of your content and emanates the true essence of Reference II sound. The epitome of sonic performance, it adds new life to your beloved film and music collections. Its sophisticated and elegant cabinetry will complement surrounding décor.

har ikke sagt nei takk til dette, sikle sikle sikle

Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Det er ikke bare et ekstra bass element. Alle er av bedre kvalitet og med doble magneter, bedre diskanthorn, bedre og penere kabinett samt forbedret delefilter. Mao litt forskjell..
    Ok, det var bra
    Satser på at det blir prøvelytting imorra så det skal bli spennende..
    Syns prisen de forlanger her opp på 16k blir litt drøy med tanke på dem går for 13k i tigerstaden(men har fått en tv herpet av posten tidligere så det er litt valgets kvaler)

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking klipsch syngery f20

A true representation of sound and style, the F-20 is the epitome of Synergy performance. Whether it’s an action movie or your favorite classical artist, you will hear every detail just as the director or artist intended.

Fills rooms with lifelike music and film sound reproduction

Highly efficient design produces more output using less energy

Accurate, non-fatiguing sound provides hours of listening pleasure

Plays louder with less distortion than the competition

Dynamic 1" tweeter, dual 6.5" high-output woofers

Dimensions: 39" H x 8" W x 15" D

Sleek, high-quality cabinet looks as good as it sounds

The F-20 is complete with our proprietary Tractrix® Horn technology which produces a unique combination of precision, clarity and effortless power. And thanks to its sleek, contemporary black finish and gray accents, the speaker blends in seamlessly with your décor.

New and Improved

Since 1997, the Klipsch Synergy Series has been referred to as the world’s best value in high-performance entertainment. With the latest Synergy speakers, you’ll find new high frequency components, a new network structure, updated voicing and a more subdued look that blends in seamlessly with today’s living environments.

Four Laws of the Klipsch Universe

Beginning in 1946, company founder, Paul W. Klipsch believed four principles to be the foundation for great sound. Together, these four design principles—high efficiency with low distortion, controlled directivity, flat frequency response, and wide dynamic range—have and always will be the foundation for our stunningly powerful and precise sound.

er ikke så verst lel di høytalerene jeg har

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av st peter
    Ok, det var bra
    Satser på at det blir prøvelytting imorra så det skal bli spennende..
    Syns prisen de forlanger her opp på 16k blir litt drøy med tanke på dem går for 13k i tigerstaden(men har fått en tv herpet av posten tidligere så det er litt valgets kvaler)

16k? For 63'er? Var det jeg betalte for 3 år siden for mine :P Fikk dog en del rabatt. Skader ikke prute litt ^^
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Active dottidott sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg betalte 13k for mine nå på Oslo hifisenter, men det begynner å bli få par igjen.
    Tror de hadde to par igjen før jeg kjøpte mine.

Side 746 av 1034 FørsteFørste ... 246 606 616 626 636 646 656 666 676 686 696 706 716 726 736 742 743 744 745 746 747 748 749 750 756 766 776 786 796 806 816 826 836 846 856 866 876 886 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •