Klipsch klubben - Side 743

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 743 av 1034 FørsteFørste ... 243 603 613 623 633 643 653 663 673 683 693 703 713 723 733 739 740 741 742 743 744 745 746 747 753 763 773 783 793 803 813 823 833 843 853 863 873 883 ... SisteSiste
Viser resultater 14,841 til 14,860 av 20677
    Newcomer Rottweiler sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Thumbs up

Ka det går i her då?
    http://avforum.no/myhometheater/Rottweiler
    Forforsterker: Yamaha RX-V1800,Effektforsterker: Emotiva XPA-3, Dac: Hegel H2, Sub kalibrering: DSPeaker Anti Mode 8033, Cinema Videoprossesor: Darbee Darblet, Høyttalere: Front: Klipsch RF 82 MKII, Senter: Klipsch RC 62 MKII, Surr.: Klipsch RS 52 MKII, Sub: SVS PB12-NSD DSP, Prosjektor: Sony VPL-HW50, Lerret: DreamScreen V2 DynaGrey Black 77", Plasma TV: Panasonic TX-P50UT50Y, HTPC: Spotify og HD filmer
    Universal fjernkontroll: Logitech Harmony 885

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, en dag måtte det komme... Ikke klikk helt bananas her inne nå da
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    Jeg er ikke innpå her,for og lage dårlig stemning,jeg lærer noe nytt hver dag av dere,så det er fint,får nyttig informasjon av alle,da skal jeg nyte ferien min vi snakkes på,unnskyld vist jeg gjorde noen forbanna,dere får ha din fin kveld videre

Du er sikkert en knakende god kar, men å sitte her inne å skrive som du gjør er faktisk ikke så veldig lurt. Det sitter mange her med mere erfaring enn du og JEG noen gang kommer til å få. Kverulering å motsnakking på diverse ting er ikke særlig morro. Annbefale ting å tang som man overhode ikke har peiling på kan være skandale for en person som faktisk går å kjøper det produktet å ikke er fornøyd.

Må være ærlig å si att jeg rett å slett til tider er så forbanna på det du skriver att jeg må la være å lese, derfor har jeg rett å slett sluttet å være her inne i Klipsch tråden..
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer BareFinn sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    den nevnte yamaha'en vil jo omtrent på papiret rundtspille MC275 jeg har nå, men den er dessverre ikke bare i en annen liga, men på en helt annen planet.

EDIT; selv en hjemmekinoreceiver på 180 watt x7 osv, føles ut som en kinaputt på 1,5watt sammenlignet med 275.:-P så tallene på papiret betyr ikke alltid mest..
    Det som papiret ikke sier er jo at Receivere sin watt, for eksempel: 7x100W, ikke er målt mens alle kanalene trekkes samtidig... Men på en stereo forsterker er de det. Derfor er receiver W veldig misvisende.

Krafthungrige beist har det ikke nok med receiver.

Begge brødrene mine har like B&W høytalere, men ene har Halo stereoforsterker og andre har Denonreceiver. På receiveren låter de ganske nice. På stereoforsterkeren trodde jeg de skulle rive ned huset...
    Ps. Har faktisk den Yamaha RX-V765 men vil si jeg er enig med deg. Det blir bra, men alltid mer/bedre med stereoforsterker...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Du er sikkert en knakende god kar, men å sitte her inne å skrive som du gjør er faktisk ikke så veldig lurt. Det sitter mange her med mere erfaring enn du og JEG noen gang kommer til å få. Kverulering å motsnakking på diverse ting er ikke særlig morro. Annbefale ting å tang som man overhode ikke har peiling på kan være skandale for en person som faktisk går å kjøper det produktet å ikke er fornøyd.

Må være ærlig å si att jeg rett å slett til tider er så forbanna på det du skriver att jeg må la være å lese, derfor har jeg rett å slett sluttet å være her inne i Klipsch tråden..
    Jeg er enig med deg,ikke noen koslig stemmning her lenger.
    Synd men sant,prøvde og si det samme som deg men det ble ignorert.

O

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Santja...
    receiver og stereo er 2 vidt forskelige verdener, yamaha/para=film
    vincent/para= musikk i mitt hjem og det er ingen som klager her 8)
    selv ble jeg ganske overrasket første gang jeg satt opp vincent sa31 på nc2125
    kunne ikke sammenlignes med receiver, var ikke i nærheten...
    morro med gøy :-D

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Han anbefalte Yamaha 765, og denne HAR pre-out. Ellers er jeg enig ;-)

Hahahahahahaha, blingsa på modellnummeret..ops:

Solgte min Z7 i dag og skal prøve med en 767 som pre og Vincent SP-331 i steden for.
    Kan jo bli interessant på Klipschene mine.

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er SVS monsteret ute av hus og jeg må planlegge kjøp av ny... Spennende med nytt, men også dyrt :-) Lurer på hvilke suber som matcher RF-7? ;D

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Hahahahahahaha, blingsa på modellnummeret..ops:

Solgte min Z7 i dag og skal prøve med en 767 som pre og Vincent SP-331 i steden for.
    Kan jo bli interessant på Klipschene mine.
    sp331 ble jeg anbefalt når jeg henta rf82 på bm audio(tror jeg det var)
    veldig klar for den jeg også 8) + det hadde vært gromt m tanke på pre(sa31)
    tror det blir fett

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har erfaring med klipsch og SVS sammen? (utenom SVS-subene).
    Hvordan matcher lyden? Veldig forskjellig lydsignatur kanskje? Tenker å bruke de minste BS fra svs som presence fremme og bak, men ønsker jo at det skal låte "helhetlig". Hva med definitive technology?
    Noen med erfaringer rundt små høyttalere som funker bra som surround og presence utenom klipsch sine?
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Prøvde å unngå å blande meg, men nå er jeg (med flere) driiiitleei (!). Hvor komplisert er det å skjønne? Flertallet kommer jo med argumenter fra "øverste hylle", og enda er det som om du ignorerer disse, for så å bare gjenta det du skreiv ti poster før.

Flott at du er aktiv i Klipschklubben, og at du er fornøyd med dine innkjøp! Men blir lett å misslede nybegynnere/og andre-som lurer på noe, når du ALDRI resjekker fakta før du bare pøser på med meningsløse argumenter.

Håper du forstår, og tenker mer på dette videre fremover ;-)
    det skal jeg gjøre vettu:-D

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei ville bare si at jeg,ikke kommer innpå klipsch klubben lengere,takk før råd etc som jeg kan ta med videre,ps ville bare si det at jeg kommer til og gå for yamahaen:neutral:

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå må du pokker se hva jeg skriver da:twisted:
    masse vond rettskriving er det jeg ser
    samsung 65" uh7505 - sek-3500u - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - epson tw6000w - xbox one s -ps4pro - nintendo switch

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    masse vond rettskriving er det jeg ser
    hmmmm

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei ville bare si at jeg,ikke kommer innpå klipsch klubben lengere,takk før råd etc som jeg kan ta med videre,ps ville bare si det at jeg kommer til og gå for yamahaen:neutral:
    Flott at det kom noe godt ut av engasjementet ditt i denne tråden før du trekker deg tilbake.
    Du fikk ihvertfall vekk Sony receiveren din til fordel for Yamaha på Klipshene dine.

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking da forlater jeg klipsch klubben med stil

da har jeg vert på shopping og kjøpt meg, yamaha rx-v 767 og leverte tilbake yamaha rx-v 765, 767 var noe andre saker ja må jeg si, for ein forskjell på lyden det vart, jeg fikk den siste yamaha rx-v 767 før 3000 kr helt ny på elkjøp, fordi jeg snakket med sjefen sjøl, snakk om flaks. og det ble kjøpt inn litt kabler, og pure av home theatre surge protector...så nå skal det bli liv i klipsch syngery f20 tenker jeg og slippe den førdømte splittern,når man kjører 2 subber...nå skal jeg koble opp alt på nytt,helt perfekt og bruke romkorreksjonen, for og stille det inn helt perfekt.så skal jeg lene meg tilbake og nyte mye god musik og ein god blu ray film

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da har jeg vert på shopping og kjøpt meg, yamaha rx-v 767 og leverte tilbake yamaha rx-v 765, 767 var noe andre saker ja må jeg si, for ein forskjell på lyden det vart, jeg fikk den siste yamaha rx-v 767 før 3000 kr helt ny på elkjøp, fordi jeg snakket med sjefen sjøl, snakk om flaks. og det ble kjøpt inn litt kabler, og pure av home theatre surge protector...så nå skal det bli liv i klipsch syngery f20 tenker jeg og slippe den førdømte splittern,når man kjører 2 subber...nå skal jeg koble opp alt på nytt,helt perfekt og bruke romkorreksjonen, for og stille det inn helt perfekt.så skal jeg lene meg tilbake og nyte mye god musik og ein god blu ray film

alle er velkommen i tråden, det vil også si at du er velkommen i tråden.

Men som med alle andre, hjelper det at man ikke bidrar til unødig drittslenging. man bør tåle at noen sier en imot uten å helt miste fatningen. At ikke alle er enig - og ikke alltid er enig, det er faktisk helt i orden!

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av c-v
    alle er velkommen i tråden, det vil også si at du er velkommen i tråden.

Men som med alle andre, hjelper det at man ikke bidrar til unødig drittslenging. man bør tåle at noen sier en imot uten å helt miste fatningen. At ikke alle er enig - og ikke alltid er enig, det er faktisk helt i orden!
    det er jeg enig i, og sier unnskyld før det og takk får rådet om, yamaha rx-v 767 er rett og slett i himmelen nå, jeg får legge ut nye bilder etter jeg er ferdig med ferien det vil si,neste onsdag tenker jeg alt skal være på stell

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis m ny forsterker :-) yamaha er ikke dumt på klipsch mener nå jeg da,
    setter du på en effekt også så blir det enda bedre8) også vinkle ht litt inn,hehe
    god ferie kos deg med nytt opp sett..

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Raya
    Grattis m ny forsterker :-) yamaha er ikke dumt på klipsch mener nå jeg da,
    setter du på en effekt også så blir det enda bedre8) også vinkle ht litt inn,hehe
    god ferie kos deg med nytt opp sett..
    tusen takk før det,blir nok effekt forsterker etterhvert også, men nå er klipsch syngery f20, ganske lett drevene + at jeg kommer til og biforsterke frontene,og da blir det meir enn nok trykk og kontroll vil jeg tru, + jeg har 2 stk xtz w99 12.16 så bass og trykk er det plenti av, det er husverten og naboene jeg tenker på

Side 743 av 1034 FørsteFørste ... 243 603 613 623 633 643 653 663 673 683 693 703 713 723 733 739 740 741 742 743 744 745 746 747 753 763 773 783 793 803 813 823 833 843 853 863 873 883 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •