Klipsch klubben - Side 730

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 730 av 1033 FørsteFørste ... 230 590 600 610 620 630 640 650 660 670 680 690 700 710 720 726 727 728 729 730 731 732 733 734 740 750 760 770 780 790 800 810 820 830 840 850 860 870 ... SisteSiste
Viser resultater 14,581 til 14,600 av 20659
    Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Her kommer RF 5 MKII til høsten om rykktene er sanne
    Legger ut la scala bygge settet til salgs da tenker jeg.

O
    Blir gøy! Får se om alle "rf63" folka som lovpriser rf7 da går over til rf5 etter hvert! Da denne kanskje vil bli mer rf63 arvtakeren!

Blir spennende dette hos deg!

Mener folk virkelig at nye reference er " bedre " enn selv la scala?

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Hei hjemme etter en uke i tyrkia som blir min siste hehe.Skal bli deilig å få fyret opp Klipschene utover dagen.Kort forklart så er RF7mkII litt mer Heritage(horn) i lyden mens RF63 er litt mer hifi korrekt.Mer trykk og slamm i RF7 men liker begge på hver sin måte,håper bassen setter seg litt mer etter hvert da de til tider kan bli litt for ville...
    Da kanskje det blir rf5 på deg også etterhvert da? Rf7 er jo endel villere bass i enn rf63!

Ps: var det noe galt med Tyrkia siden duikke viltilbake? Eller bare at det ble lenge uten klipsch?

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Da kanskje det blir rf5 på deg også etterhvert da? Rf7 er jo endel villere bass i enn rf63!

Ps: var det noe galt med Tyrkia siden duikke viltilbake? Eller bare at det ble lenge uten klipsch?
    Lenge uten klipsch samt alt for masete folk etter min smak.
    Blir spennende og høre hvordan RF5mkII blir i forhold til RF63 men går nok ikke ned i størrelse nå,jobbe litt med plassering og innspilling.
    Men at RF5mkII kan bli en ny bestselger er det ikke tvil om!

Active paisley sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    375
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir spennende og høre hvordan RF5mkII blir i forhold til RF63 men går nok ikke ned i størrelse nå,jobbe litt med plassering og innspilling.
    For svarte!!Det er jo ubegrensa med Raki der!Legger ikke merke til hvor masete folk er da!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir gøy! Får se om alle "rf63" folka som lovpriser rf7 da går over til rf5 etter hvert! Da denne kanskje vil bli mer rf63 arvtakeren!

Blir spennende dette hos deg!

Mener folk virkelig at nye reference er " bedre " enn selv la scala?

ikke jeg og harley mener vel at cwlll er bedre enn rf7mkll også
    men rf5mkll har potensiale til å bli en ny godsak, rf63 er nok mer homogen
    enn de større brødrene sine, men det går på smak og behov her, alle ht nevnt er kanongode på sin måte med felles grunn fra klipsch

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

+1 tyrkia har jeg vært en gang og aldri mer, holdt på å bli lynsja når ejg gikk med konge t skjorta mi der nede, The king is back Eric Cantona , han var ikke populær der nede

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare rart at rf83 ble for bass sterke for en del, og til noen av disse da går for rf7 får jeg ikke til å stemme! Rf7 er jo en kruttønne i bassen, ift rf63..

Driver selv i disse feriepenge dager å vurdere å bytte ut rf82, i den anledning har jeg ikke helt bestemt meg for hva skal vurdere. På den ene siden står cornwall og så er det rf7mk2. Har jo sagt tidligere At for 30k så er det så liten prisforskjell at jeg hadde tatt cornwall, men lsound har "tilbud" på rf7mk2 til rett over 20k kliss nye! Da stiller det seg litt annerledes.. Men er litt i villrede om jeg skal gjøre dette, eller om jeg skal gå for heresy!

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    +1 tyrkia har jeg vært en gang og aldri mer, holdt på å bli lynsja når ejg gikk med konge t skjorta mi der nede, The king is back Eric Cantona , han var ikke populær der nede
    Skeptisk, skal selv 2 uker til Tyrkia, mitt første tyrkerbesøk, vi får se hvordan det går... Heldigvis stort all-inclusive hotell så vi slipper å mingle i byen hver dag!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare rart at rf83 ble for bass sterke for en del, og til noen av disse da går for rf7 får jeg ikke til å stemme! Rf7 er jo en kruttønne i bassen, ift rf63..

Driver selv i disse feriepenge dager å vurdere å bytte ut rf82, i den anledning har jeg ikke helt bestemt meg for hva skal vurdere. På den ene siden står cornwall og så er det rf7mk2. Har jo sagt tidligere At for 30k så er det så liten prisforskjell at jeg hadde tatt cornwall, men lsound har "tilbud" på rf7mk2 til rett over 20k kliss nye! Da stiller det seg litt annerledes.. Men er litt i villrede om jeg skal gjøre dette, eller om jeg skal gå for heresy!

godt spørsmål, her ville jeg tenkt en del frem og tilbake, cwlll er ett godt kjøp til 30 også, det er meget aggresiv prising på heritage, noen få små år tilbake ble de satt ned fra 40, så det er egentlig en rabbatert pris i utgangspunktet her i norge, kudos til improtør for det.

edit tråkker ikke feil uansett hva du velger, men sjelden å se cwlll på brukten, de blir som regel værende hos eiere lenge

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skeptisk, skal selv 2 uker til Tyrkia, mitt første tyrkerbesøk, vi får se hvordan det går... Heldigvis stort all-inclusive hotell så vi slipper å mingle i byen hver dag!

legg igjen man utd effekter hjemme er mitt råd

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    legg igjen man utd effekter hjemme er mitt råd
    Aldri...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

L sound selger ikke klipsch lenger vel? ikke via importøren ihvertfall

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    godt spørsmål, her ville jeg tenkt en del frem og tilbake, cwlll er ett godt kjøp til 30 også, det er meget aggresiv prising på heritage, noen få små år tilbake ble de satt ned fra 40, så det er egentlig en rabbatert pris i utgangspunktet her i norge, kudos til improtør for det.

edit tråkker ikke feil uansett hva du velger, men sjelden å se cwlll på brukten, de blir som regel værende hos eiere lenge
    Sm sagt er det kun prisen på mk2 som gjør at dette i det hele tatt vurderes! Siden lsound trolig har disse prisene sfordi de skal slutte med klipsch, må jeg trolig bestemme meg dersom jeg skal ha rf 7 til denne prisen - ellers er der vel ca 30k som gjelder for de også igjen, da er der cornwall som ligger i førersetet igjen..

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Bassen virker langt dypere på RF7mkII etter min mening

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    L sound selger ikke klipsch lenger vel? ikke via importøren ihvertfall
    De selger ut lagrene sine. Når det er tom - så er det tomt.. Slik jeg har fortstått det.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bassen virker langt dypere på RF7mkII etter min mening
    Enn rf63 eller rf83?

Her hjemme hadde hvert all jeg dypere respons med rf83 enn rf7, selv om det var lite som skilte de.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De selger ut lagrene sine. Når det er tom - så er det tomt.. Slik jeg har fortstått det.

oki, da skjønner jeg

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enn rf63 eller rf83?

Her hjemme hadde hvert all jeg dypere respons med rf83 enn rf7, selv om det var lite som skilte de.
    Jeg får dypere bass her med mkII kontra 83

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får dypere bass her med mkII kontra 83
    Hmmm.. Interessant :-)

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Harley, jeg trenger litt kjøtt på beina hvordan du opplever sunfire sammen med klipsch, kontra de andre du har testet, det hadde vært supert :-D
    Sunfire med klips er som fenghette og dynamitt:twisted: :twisted: :twisted:

Sunfire kan virke litt kjedelig for enkelte, men med di kreftene og Klipsch sine sleivspark er dette et meget godt par spør du meg. Di drar Klipsch til et nivå du aldri har hørt maken til om vi ikke snakker forsterkere til minst dobble prisen

Side 730 av 1033 FørsteFørste ... 230 590 600 610 620 630 640 650 660 670 680 690 700 710 720 726 727 728 729 730 731 732 733 734 740 750 760 770 780 790 800 810 820 830 840 850 860 870 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •