Klipsch klubben - Side 724

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 724 av 1033 FørsteFørste ... 224 584 594 604 614 624 634 644 654 664 674 684 694 704 714 720 721 722 723 724 725 726 727 728 734 744 754 764 774 784 794 804 814 824 834 844 854 864 ... SisteSiste
Viser resultater 14,461 til 14,480 av 20659
    Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    må gå inn nå og lese litt om sony reciverene,di er ikke så kjente her i landet som andre plasser,men det skal bli mye meir av di nå,og det synes jeg er bra for sony hjemmekino forsterkerene er veldig strøm sterke og bra,og sony er ikke noe billig merke nei,men se heller på onkyo,yamaha,pioneer etc hvor fort di detter ned i pris,og ta yamaha rxv 767 nå som vart kåret til årets reciver,den får du heilt ny nå for 3000 kr på elkjøp,at rf serien er litt bedre enn syngery serien se hva det bryr meg,ser nå nyere design messig di i hvertfall enn rf serien,men denne diskusjonen gidder jeg ikke meire,er fornøyd med det jeg driver med forsterkeren min er ikke reint lite skjønner du,energy centeren min er faktisk ganske tung dreven men jeg driver den lett som bare det,og bak høytalerene mine er litt tung drivene,så er det nå syngery f 20 høytalerene mine + 2 stk xtz w99 12.16 så jeg bruker splitter bak forsterkeren min,for og drive begge,så hjemmekino reciveren min for nok juling,men har ingen problem med og dra det
    Grunnen til at yamaha og onkyo etc detter fort nedi pris er jo bare grunnet dagens konkurransemarked. I tillegg så er elkjop og lefdal leverandører av yamaha recievere noe som gjør at prisen kan senkes betraktelig da de gjør STORE innkjøp, disse recieverne har større deler av markedet og selger mest derfor de kan sette ned prisene, i tillegg må det settes ned mot slutten av sesongen før nylansering av neste års modell for å holde etterspørselen oppe. Personlig ville jeg valgt en yamaha, onkyo eller en av disse "dårlige" recieverne som du kaller det fremfor en sony reciever any time.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    bra plan det Kan du heller spare opp til en emotiva effekt eller noe, så har du et knall oppsett
    De S1 høyttalerne var solgt før jeg rakk å ta kontakt :| nå finner jeg egentlig lite til 1500,- på brukten.
    Så alternativene jeg har nå er:
    F-1 brukt 1500 (litt usikker på om jeg ønsker enda flere store høyttalere i stua..)
    Neste er Synergy B2 til 1895,- (ny), ser ok ut , men litt dyr i forhold til hva man får?
    Så siste og det jeg faktisk lurer på om jeg skal gjøre er Dynavoice S-4 til 990,- , men usikker på om dette "holder" ?

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av danif86
    De S1 høyttalerne var solgt før jeg rakk å ta kontakt :| nå finner jeg egentlig lite til 1500,- på brukten.
    Så alternativene jeg har nå er:
    F-1 brukt 1500 (litt usikker på om jeg ønsker enda flere store høyttalere i stua..)
    Neste er Synergy B2 til 1895,- (ny), ser ok ut , men litt dyr i forhold til hva man får?
    Så siste og det jeg faktisk lurer på om jeg skal gjøre er Dynavoice S-4 til 990,- , men usikker på om dette "holder" ?
    Hmm vet ikke jeg, ville nesten ventet til du fant noen gode, hender det kommer noen RF 42 til rundt 1500-2000.

De dynavoice er ikke dumme de da Virker rimelig minimalistiske også Syns jeg så en RF 42 ute på torget, sjekk der

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnen til at yamaha og onkyo etc detter fort nedi pris er jo bare grunnet dagens konkurransemarked. I tillegg så er elkjop og lefdal leverandører av yamaha recievere noe som gjør at prisen kan senkes betraktelig da de gjør STORE innkjøp, disse recieverne har større deler av markedet og selger mest derfor de kan sette ned prisene, i tillegg må det settes ned mot slutten av sesongen før nylansering av neste års modell for å holde etterspørselen oppe. Personlig ville jeg valgt en yamaha, onkyo eller en av disse "dårlige" recieverne som du kaller det fremfor en sony reciever any time.
    +1

Sony leverer ikke mirakel de heller, en receiver er fremdeles bare en receiver! Og jeg hadde tatt, etter å ha prøvd Sony selv, både onkyo,Yamaha,denon,anthem, h/k , marantz før jeg hadde vurdert Sony. Men det for bli en smakssak! Selv de største h/k (som leverer mye strøm,MYE) er et kompromiss ift mange effektforsterkere lik prisklasse!

Newcomer Zero sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Gi di 300 og med litt volum til tider uten å gå forlangt

Har du innbrennings cd så korter du fort ned tiden men da bør det kjøre mens du ikke er hjemme da det ikke e noe å lytte til
    Greit å vite

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=runefalk]Er jo ikke receiveren som driver subwooferene:wink: de har jo egne forsterkere[/ja jeg er fullt klar over det,hjemmekinoreciveren gir bare et signal til subben den,men jeg har splitter jeg skjønner du og da blir det litt at den må yte litt til for og gi signalet til begge 2

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det jo sånn at alt annet enn det han har er jo bare dritt!
    Går ikke ann og diskutere bed han engang,da truer han med og kaste deg ut av forumet. Han kjenner en moderator er en smule lei den fyren der :twisted:

O

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,924
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=holm_thomas@hotmail.com]
    Sitat Opprinnelig postet av runefalk
    Er jo ikke receiveren som driver subwooferene:wink: de har jo egne forsterkere[/ja jeg er fullt klar over det,hjemmekinoreciveren gir bare et signal til subben den,men jeg har splitter jeg skjønner du og da blir det litt at den må yte litt til for og gi signalet til begge 2
    Dette skjønte jeg ikke? Trenger den yte noe mere hvis du bruker Y-ledd kontra singel kabel?

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av c-v
    +1

Sony leverer ikke mirakel de heller, en receiver er fremdeles bare en receiver! Og jeg hadde tatt, etter å ha prøvd Sony selv, både onkyo,Yamaha,denon,anthem, h/k , marantz før jeg hadde vurdert Sony. Men det for bli en smakssak! Selv de største h/k (som leverer mye strøm,MYE) er et kompromiss ift mange effektforsterkere lik prisklasse!
    jeg mente ikke at alle var dårlige jeg,da har jeg i såfall sagt feil,har da hadt yamaha jeg rxv 765 faktisk og yamaha rxv 1900,også har jeg hadt onkyo men husker ikke heilt hva den het men den hva stor, 7*180 watt også hadde jeg noen mellom store høytalere,så begynte jeg og skru opp litt etter litt innspilling og sånt,og der hørte jeg ja hva skal jeg kalle det poff i høytalerene og onkyene gikk til hel.......ette,så onkyo fordrar jeg ikke men yamaha går fint,men framover nå som,jeg skal bygge hjemmekino og diverse så blir det største av sony hjemmekino reciver,effekt forsterker og høytaler subwoofere og alt det andre fra xtz,der har jeg allerede snakket med ein man om div innkjøping av ein drøss av produkter,men dette blir ikke før etter høsten ein gang før da kommer det nemmelig nye produkter fra xtz gleder meg som ein unge...da blir det nok svidd vekk noen tusen lapper eller skall vi si litt over hundre tusen,kansje meir og vi får se,jeg har nå drømme kinoen min nå så

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg mente ikke at alle var dårlige jeg,da har jeg i såfall sagt feil,har da hadt yamaha jeg rxv 765 faktisk og yamaha rxv 1900,også har jeg hadt onkyo men husker ikke heilt hva den het men den hva stor, 7*180 watt også hadde jeg noen mellom store høytalere,så begynte jeg og skru opp litt etter litt innspilling og sånt,og der hørte jeg ja hva skal jeg kalle det poff i høytalerene og onkyene gikk til hel.......ette,så onkyo fordrar jeg ikke men yamaha går fint,men framover nå som,jeg skal bygge hjemmekino og diverse så blir det største av sony hjemmekino reciver,effekt forsterker og høytaler subwoofere og alt det andre fra xtz,der har jeg allerede snakket med ein man om div innkjøping av ein drøss av produkter,men dette blir ikke før etter høsten ein gang før da kommer det nemmelig nye produkter fra xtz gleder meg som ein unge...da blir det nok svidd vekk noen tusen lapper eller skall vi si litt over hundre tusen,kansje meir og vi får se,jeg har nå drømme kinoen min nå så
    Forelslår at du diskuterer den fantastiske sonyen din i sony tråden,dette er en klipsch tråd.

O

Active dottidott sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er dyseelektriker selv, så jeg klarer ikke å lese hva han skriver, men ser jo at det meste er bare stahet. Syns denne tråden er grei å følge med på, da jeg tar fly til Oslo i helgen kun for å høre på klipsch. Og da er det jo greit å følge med på hva de som har eller har hatt(lue) Klipsch kan informere om av meninger,opplevelser og tester.
    Blir vel både fattig og døv den dagen gamle anlegget skal ut og noe nytt skal inn.
    Startet med å se på høytalerpakke til ca 20000, men er nå oppe i 70 000 med forsterkeriet. Fillern for en elendig hobby dette er.:evil:

Og ikke for å være slem, men om en vet at en har lese og skrivevansker så er ikke det å skrive på et forum i sinne uten å lese sakte igjennom det en har skrevet så smart. Det blir umulig for oss andre å lese det da.:cry:

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er veldig hekta på disse watt'ene skjønner jeg. Jeg liker svært få receivere til å drive høytalere da jeg mener de fortjener bedre. Det er forskjell på receivere og prisklasser, men selv mindre og billigere høytaler blomstrer med god forsterker. Og forforsterker biten til Sony er ikke kjent for å være klasseledende- og det er forforsterkerbiten samt tilkoblingene som er relevant for meg - det og matchen mot høytalere selvsagt!

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Forelslår at du diskuterer den fantastiske sonyen din i sony tråden,dette er en klipsch tråd.

O
    nå wikstrøm bør du sjekke hva jeg har,jeg svare bare på di spørmålene jeg får,dessuten har jeg like rett til og være innpå her som du jeg har faktsik 2 klipsch høytalere i front,jeg har ikke skrytet av sonyen min jeg,det er faktisk første gang jeg prøver sony hjemmekino forsterker og,så jeg fikk smaken på det,herregud er det mulig

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå wikstrøm bør du sjekke hva jeg har,jeg svare bare på di spørmålene jeg får,dessuten har jeg like rett til og være innpå her som du jeg har faktsik 2 klipsch høytalere i front,jeg har ikke skrytet av sonyen min jeg,det er faktisk første gang jeg prøver sony hjemmekino forsterker og,så jeg fikk smaken på det,herregud er det mulig
    Vær så vennlig å ta dette konstruktivt:

Legg inn mellomrom etter : punktum, komma etc. Det blir så mye enklere å følge innleggene dine! Alt blir bare en stor suppe...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Les litt tilbake da mann!! siste 10 sidene er jo om hvor fantastisk sony er og alt annet er dritt. Onkyo og yamaha er dritt som halverer seg i pris++++
    Diskuter gjerne klipsch og forsterkere som passer sammen,men som ren skryte tråd for sony kan du ta i dedikert sony tråd.

O

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Vær så vennlig å ta dette konstruktivt:

Legg inn mellomrom etter : punktum, komma etc. Det blir så mye enklere å følge innleggene dine! Alt blir bare en stor suppe...
    unnskyld at jeg spør men er dere,ute etter meg på ein eller slags måte.
    og pågrunn av at jeg,ikke greier og legge inn, og punktum rett på hvisse setninger er for di, jeg sliter kraftig med lese og skrive vansker altså dysleksi,så unnskyld meg da vist alt blir ei stor suppe for dere,siden jeg har kommet innpå dette forumet,så har jeg rett og slett blitt hakket på heile tiden.:twisted:

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Les litt tilbake da mann!! siste 10 sidene er jo om hvor fantastisk sony er og alt annet er dritt. Onkyo og yamaha er dritt som halverer seg i pris++++
    Diskuter gjerne klipsch og forsterkere som passer sammen,men som ren skryte tråd for sony kan du ta i dedikert sony tråd.

O
    ja det skal jeg gjøre vettu,greit før meg det,men jeg har jo også sagt unnskyld før det,alt anet er jo ikke drit da,var bare jeg som var så lei av og,bli hakket på heile tiden når jeg skulle,gi råd til noen.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og pågrunn av at jeg,ikke greier og legge inn, og punktum rett på hvisse setninger er for di, jeg sliter kraftig med lese og skrive vansker altså dysleksi,så unnskyld meg da vist alt blir ei stor suppe for dere,siden jeg har kommet innpå dette forumet,så har jeg rett og slett blitt hakket på heile tiden.:twisted:
    Vi skjønner det, men er det ikke noe med konsentrasjonen og gjøre også ?
    Ta deg heller god tid, ingen som er ute etter deg ! men du har noen merklige meninger. Og unskyld at jeg sier det men du gir råd til folk om ting du ikke har den fjerneste peiling på. Les litt hva du selv har skrevet så skjønner du det helt sikkert. Jeg gidder ikke krangle med folk men jeg blir provosert av ting du skriver,
    og når du truer meg samtidig blir jeg sur.

O

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Over til noe helt annet!

Fungerer Klipsch KSP-S6 som bak/surround høyttalere?
    Synes de så ok ut, og til en ok penge brukt (om den er verdt 1500,- da..)

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Virkeligt sjokk at det måtte tolkes slik.. Du bruker aldri mellomrom! Feil tegnsetting går greit det, men legg inn litt mellomrom så blir alt lettere for andre også.

Vi som ikke har dysleksi kan synes det er svært tungt å lese når det aldri er mellomrom og "pustepauser" i de lange innleggene dine..

Side 724 av 1033 FørsteFørste ... 224 584 594 604 614 624 634 644 654 664 674 684 694 704 714 720 721 722 723 724 725 726 727 728 734 744 754 764 774 784 794 804 814 824 834 844 854 864 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •