Klipsch klubben - Side 719

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 719 av 1033 FørsteFørste ... 219 579 589 599 609 619 629 639 649 659 669 679 689 699 709 715 716 717 718 719 720 721 722 723 729 739 749 759 769 779 789 799 809 819 829 839 849 859 ... SisteSiste
Viser resultater 14,361 til 14,380 av 20659
    Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Hadde vært rart om Elkjøp anbefaler noe di ikke selger.... (RF) he he
    nei jeg har kjøpt høytalerene mine gjennom ein expert på hifi musikk,ein kamerat av meg altså,hvem har nevnt elkjøp her egentlig herregud folkens,har da ikke sagt at rf serien er dårlig jeg,men den passet bare ikke før meg,må jeg si ta mange ganger nå jeg tok nå f 20 nå det er ikke f3 og f2 jeg snakker om nei,nest nyeste serien til klipsch f 20,du finner dem innpå bass brothers

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    nei jeg har kjøpt høytalerene mine gjennom ein expert på hifi musikk,ein kamerat av meg altså,hvem har nevnt elkjøp her egentlig herregud folkens,har da ikke sagt at rf serien er dårlig jeg,men den passet bare ikke før meg,må jeg si ta mange ganger nå jeg tok nå f 20 nå det er ikke f3 og f2 jeg snakker om nei,nest nyeste serien til klipsch f 20,du finner dem innpå bass brothers
    Viktigste er at du er fornøyd

Synes bare det med bassen var rart..... mange faktorer som spiller inn når man velger, men uansett er det jo du som eier som skal være fornøyd ikke naboen

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Viktigste er at du er fornøyd

Synes bare det med bassen var rart..... mange faktorer som spiller inn når man velger, men uansett er det jo du som eier som skal være fornøyd ikke naboen
    jepp jeg er fornøyd har du bodd,i nærheten på os i hordaland,så skulle du ha fått kommet og hørt på det jeg har,så tenker jeg tonen har blitt ein anen sak

Newcomer Zero sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Du ødelegger ingenting. gratulere, og velkommen i klubben:-)
    Takk for det! Det blir mange timer med lytting fremover!

2-300 timer før de er innspillt da eller?

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp jeg er fornøyd har du bodd,i nærheten på os i hordaland,så skulle du ha fått kommet og hørt på det jeg har,så tenker jeg tonen har blitt ein anen sak
    Ytterst lite Klipsch jeg ikke har hørt di som kjenner meg her på forumet og sett alle test bilder jeg publiserer kan nok bekrefte at jeg har testet mye og med div utstyr

Noen rom favoritiserer også rimeligere høyttalere enn andre rom. Hele greia med HI-FI er å finne en match og har selv strebet etter nirvana i godt over 20år og leter fortsatt for jeg vil alltid ha mer he he

Uansett er du fornøyd så er det faktisk uvesentlig hva alle andre mener

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zero
    Takk for det! Det blir mange timer med lytting fremover!

2-300 timer før de er innspillt da eller?
    Gi di 300 og med litt volum til tider uten å gå forlangt

Har du innbrennings cd så korter du fort ned tiden men da bør det kjøre mens du ikke er hjemme da det ikke e noe å lytte til

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

som nevnt, øra dine er ditt viktigste redskap - og det er DU som skal være fornøyd.

problemet med uttalelsene dine er at det finnes mange eksperter, og butikker hvor det selges godt,dyrt utstyr.

Ta soundgarden, og hifiklubben for eksempel, mange eksperter med god ekspertise - og alle anbefaler de produkter de gjerne har gode relasjoner til selv og gjerne også selger.

Personlig betyr det svært lite at du har handlet med en ekspert som har sagt dette til deg - faktisk betyr det ingenting. Det ENESTE som betyr noe er at man finner sitt eget nirvana - så langt man har mulighet å gå i pris!

Med at Reference er en betydelig bedre serie enn Synergy er det ingen tvil om - på samme måte som Palladium er det kontra Ref igjen.

Hadde Klipsch laget "bedre - eller like god" høytaler til en brøkdel av prisen, hadde de virkelig møtt seg sjøl i døra..:P

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser det er mange som bruker Yamaha til sine Klipsch. Er det noen som har erfaring med RX-V1067 som forforsterker? Ser den har bra med HDMI 1.4a innganger og pre-out utganger. Eller er Onkyo TX-NR808 et bedre valg? Skal bestille Emotiva XPA-5 til mitt oppsett. Klipsch RF 82,RS 62,RS 52 og SVS PB-10

Intermediate bUlk sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    797
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Melder meg nå inn i klipsch klubben, med Rf-7 serie 1. Blir sakte, men sikker testing en stund fremover for å avgjøre hvem som blir stående. JBL TL260 eller Klipsch RF-7. Hmm, spennende

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bUlk
    Melder meg nå inn i klipsch klubben, med Rf-7 serie 1. Blir sakte, men sikker testing en stund fremover for å avgjøre hvem som blir stående. JBL TL260 eller Klipsch RF-7. Hmm, spennende
    Grattis!
    Vi må få høre hva dommen blir, sikler litt på RF-7 selv, og har også XPA-2 effekt som deg =)

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    797
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer til å ta det litt sakte, men tar litt innimellom hus byggingen, jobb og barn

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    797
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merker omgående litt mer luft i topp og litt mer kjøtt i bunn. Kjører en liten toe inn, føler kanskje at det bør vinkles noe mer for å plassere bilde mer i senter. Kommer til å bruke noen dager her først for å venne meg til dem..

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer og velkommen med en dynamikk bombe:twisted: :twisted: :twisted:

Active trym sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    off så ikke tru meg da,skal du ha nr med han jeg pratet med,så får du spørre han selv trur du meg da
    Jeg mente at jeg ikke hadde noen tro på at det var perfekt akkustikk i stua di, ikke om han som solgte ht synes f20 var bedre enn rf...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tillater meg en liten avsporing her: Vel i gang med å spille inn mine nye RF-7II finner jeg fram en DVD med Porcupine Trees Atlanta-konsert fra 2010.

Lastet ned fra PTs plateselskap som 24/44.1-fil og brent som DVD-A.

Har den også i standard CD-kvalitet, og har i grunnen aldri hørt den store forskjellen.

Det endret seg nå, for å si det veldig forsiktig...

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av toneset
    Tillater meg en liten avsporing her: Vel i gang med å spille inn mine nye RF-7II finner jeg fram en DVD med Porcupine Trees Atlanta-konsert fra 2010.

Lastet ned fra PTs plateselskap som 24/44.1-fil og brent som DVD-A.

Har den også i standard CD-kvalitet, og har i grunnen aldri hørt den store forskjellen.

Det endret seg nå, for å si det veldig forsiktig...
    Du har mye å glede deg til for disse trenger ett hav av timer før di gir maks

Selv var jeg meget positiv fra start, men tro meg di gir bare mer og mer å bruker sikkert rundt 1.000 timer før di når klimaks :twisted: :twisted: :twisted:

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte du di som var på torget her og på finn.no?

Om du kjøpte dem så har du mine gamle.

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av trym
    Jeg mente at jeg ikke hadde noen tro på at det var perfekt akkustikk i stua di, ikke om han som solgte ht synes f20 var bedre enn rf...
    han sa aldri at syngery var bedre enn rf serien,men han sa det var ikke så my som skilte dem nei,ja og får og komme med det syngery f2 og f 20 er samme høytaler bare,at f20 er noe oppgradert,di van jo den testen hos lyd og bide

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

han sa aldri at syngery var bedre enn rf serien,men han sa det var ikke så my som skilte dem nei,ja og får og komme med det syngery f2 og f 20 er samme høytaler bare,at f20 er noe oppgradert,di vant jo den testen hos lyd og bide
    her er testen http://www.bmaudio.no/uploadedFiles/synergytest.pdf

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    797
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Kjøpte du di som var på torget her og på finn.no?

Om du kjøpte dem så har du mine gamle.
    Det har jeg, for han sa at tidligere eier hadde brukt McIntosh MC501 Monoblokker, da jeg lurte på om emotiva XPA-2 klarte å drive dem.

Side 719 av 1033 FørsteFørste ... 219 579 589 599 609 619 629 639 649 659 669 679 689 699 709 715 716 717 718 719 720 721 722 723 729 739 749 759 769 779 789 799 809 819 829 839 849 859 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •