Klipsch klubben - Side 716

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 716 av 1034 FørsteFørste ... 216 576 586 596 606 616 626 636 646 656 666 676 686 696 706 712 713 714 715 716 717 718 719 720 726 736 746 756 766 776 786 796 806 816 826 836 846 856 ... SisteSiste
Viser resultater 14,301 til 14,320 av 20677
    Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ronnyed
    Håper jeg kan slenge meg på her? Har oppsett med Klipsch RF 82,RS 62,RS 52 og SVS PB-10 og skal bestille effektforsterker nå. Emotiva XPA-5. Har lest mye positivt om den sammen med Klipsch Men trenger nå ny forforsterker/reciver da min Harman Kardon ikke har PRE-OUT utganger Så jeg trenger nå noen gode råd/tips til ny reciver. Noen med erfaring fra Emotiva? Trenger vell ikke så mye effekt da jeg skal bruke effektforsterker?

receiveren din må ha pre-out ja. og siden du skal bruke effektforst. så trenger ikke receiver å være så sinnsykt kraftig. Verdt å merke seg at de dyreste receiverene, som har mest krefter, også som regel har bedre romkorreksjon etc også, men det får være et annet tema..

Active paisley sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    375
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper jeg kan slenge meg på her? Har oppsett med Klipsch RF 82,RS 62,RS 52 og SVS PB-10 og skal bestille effektforsterker nå. Emotiva XPA-5. Har lest mye positivt om den sammen med Klipsch Men trenger nå ny forforsterker/reciver da min Harman Kardon ikke har PRE-OUT utganger Så jeg trenger nå noen gode råd/tips til ny reciver. Noen med erfaring fra Emotiva? Trenger vell ikke så mye effekt da jeg skal bruke effektforsterker?
    Ifølge "ekspertene" er Marantz og Onkyo verdt å teste.Velkommen skal du være:-D

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

vist jeg har vert i dine sko no så,har jeg godt for harman kardon avr 260 den har pre out + du får sikkelig med ekte watt og den har 35 amper, gå inn på Soundgarden - Bose - Geneva - Hjemmekino og lese om den fikk faktisk 6 i test i bladet hjemmekino og den

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

bi amping klipsch

bi ampa igjen jeg,og denne gangen greide jeg og,gjøre det uten og koble feil,det ble stor forskjell på lyden ja må jeg si.ble nesten som du fikk meir sikkelig kontrolert trøkk,fornøyd ja sitter nå her og,gliser fra øre til øre he he...så nå har jeg endelig fått det til slik jeg virkelig,ville ha det fra første stund.må virkelig si jeg likte klipsch veldig godt lel om,det er mine første klipsch høytalere.jeg må si det er di beste høytalerene jeg har hadt gjennom livet

Active paisley sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    375
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    bi ampa igjen jeg,og denne gangen greide jeg og,gjøre det uten og koble feil,det ble stor forskjell på lyden ja må jeg si.ble nesten som du fikk meir sikkelig kontrolert trøkk,fornøyd ja sitter nå her og,gliser fra øre til øre he he...så nå har jeg endelig fått det til slik jeg virkelig,ville ha det fra første stund.må virkelig si jeg likte klipsch veldig godt lel om,det er mine første klipsch høytalere.jeg må si det er di beste høytalerene jeg har hadt gjennom livet
    :wink: :twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vist jeg har vert i dine sko no så,har jeg godt for harman kardon avr 260 den har pre out + du får sikkelig med ekte watt og den har 35 amper, gå inn på Soundgarden - Bose - Geneva - Hjemmekino og lese om den fikk faktisk 6 i test i bladet hjemmekino og den
    H/K og klipsch er ikke noen god kombo,da kan du like gjerne droppe klipsch
    og kjøpe noen andre høyttalere. Du får aldrig klipsch lyden med H/K!

O

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    H/K og klipsch er ikke noen god kombo,da kan du like gjerne droppe klipsch
    og kjøpe noen andre høyttalere. Du får aldrig klipsch lyden med H/K!

O
    jeg har ikke harman kardon,har sony hjemmkino forsterker jeg

Newcomer ErikE sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er faktisk ikke helt enig med deg ang harman/kardon. Jeg bruker den som forforsterker (effektforsterkerene mine er Carver A-753x THX) og jeg liker lyden godt. Var så dum og prøve nad på klipsch, det skal jeg ikke gjøre igjen. hornene ble slitsomme da.
    I stua har jeg Vincent og signaturen fra den forsterkeren er veldig god på mine RB-81. Synd de ikke lager surround prosessor :P

H/K skal uansett byttes ut etter hver, men gidder ikke før jeg skal butte til 3D. Tenkte da på en onkyo prosessor. Forsterker delen i min H/K har aldri vært brukt, så ingen anelse hvordan det ville ha blitt på mine RF 83. Den er uansett for liten i styrke (H/K 255)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har ikke harman kardon,har sony hjemmkino forsterker jeg
    Ja men du annbefaller H/K.

O

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ErikE
    er faktisk ikke helt enig med deg ang harman/kardon. Jeg bruker den som forforsterker (effektforsterkerene mine er Carver A-753x THX) og jeg liker lyden godt. Var så dum og prøve nad på klipsch, det skal jeg ikke gjøre igjen. hornene ble slitsomme da.
    I stua har jeg Vincent og signaturen fra den forsterkeren er veldig god på mine RB-81. Synd de ikke lager surround prosessor :P

H/K skal uansett byttes ut etter hver, men gidder ikke før jeg skal butte til 3D. Tenkte da på en onkyo prosessor. Forsterker delen i min H/K har aldri vært brukt, så ingen anelse hvordan det ville ha blitt på mine RF 83. Den er uansett for liten i styrke (H/K 255)
    Vis du bruker kun H/K snakker jeg om og ikke med effektforsterker.

O

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja men du annbefaller H/K.

O
    ja va så at jeg anbefaler harman kardon,det var det jeg brukte første gang,men det skal vel være onkyo eller yamaha møkka forsterkere,måler forsterkerene sine 6 ohm og greier,sånn når folk går og kjøper,som ikke har peiling.la os ta 1008 nå som di sier har 9 gange 180 wat i 6 ohm,så har **** meg ikke meir enn 100 wat, og vel så det når du kommer oppi 8 ohm,ser da til og med på vekten til dem, sånn som 1008 og 14 kg eller noe, det veide nesten minste mann av harman kardon det handler jo om strøm styrke her og vettu.harman kardon er bra forsterkere,veldig brae forsterkere.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja va så at jeg anbefaler harman kardon,det var det jeg brukte første gang,men det skal vel være onkyo eller yamaha møkka forsterkere,måler forsterkerene sine 6 ohm og greier,sånn når folk går og kjøper,som ikke har peiling.la os ta 1008 nå som di sier har 9 gange 180 wat i 6 ohm,så har **** meg ikke meir enn 100 wat, og vel så det når du kommer oppi 8 ohm,ser da til og med på vekten til dem, sånn som 1008 og 14 kg eller noe, det veide nesten minste mann av harman kardon det handler jo om strøm styrke her og vettu.harman kardon er bra forsterkere,veldig brae forsterkere.
    Det var da fælt da!!,ikke så hissig nå,jeg har ikke nevnt yamaha eller onkyo med et ord jeg. Marantz spiller best av receivere på klipsch,men både yamaha og onkyo er bedre enn H/K,H/K blir for spist og etter min mening litt flatt.
    Strøm har de men ikke lyden

O

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må nesten le litt, møkka forsterkere? Hva er det du røyker
    For noe? Om du kjøper reciever kun pga kraft, å ikke pga lydsignatur å matching med høytaler så kan du jo like greit gå å kjøpe ett par Proson til 500 lappen å få like god lyd. Man bruker ikke flere foldige tusen lapper på å kjøpe høytalere for så å kjøpe en reciever som ikke matcher høytaleren lydmessig.

H/k er gode forsterkere, og oppgir sine watt mere reele enn andre. Men det gjør ikke andre forsterkere til møkkaforsterkere av den grunn. Du har Sony å er fornøyd med det, men har du hørt noe annet? Har du noen gang testet den opp mot noe annet hjemme hos deg selv? Har du testet H/K på dine egne høytalere? Har selv hørt H/k på flere Klipsch modeller, med å uten effekt å kan ikke si jeg var særlig imponert.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Må nesten le litt, møkka forsterkere? Hva er det du røyker
    For noe? Om du kjøper reciever kun pga kraft, å ikke pga lydsignatur å matching med høytaler så kan du jo like greit gå å kjøpe ett par Proson til 500 lappen å få like god lyd. Man bruker ikke flere foldige tusen lapper på å kjøpe høytalere for så å kjøpe en reciever som ikke matcher høytaleren lydmessig.

H/k er gode forsterkere, og oppgir sine watt mere reele enn andre. Men det gjør ikke andre forsterkere til møkkaforsterkere av den grunn. Du har Sony å er fornøyd med det, men har du hørt noe annet? Har du noen gang testet den opp mot noe annet hjemme hos deg selv? Har du testet H/K på dine egne høytalere? Har selv hørt H/k på flere Klipsch modeller, med å uten effekt å kan ikke si jeg var særlig imponert.
    Enig! virker som alt er dritt utenom det han har selv
    Mann må ha fått med seg hva som spiller bra på klipsch om mann har lest denne tråden. Sony er etter min mening ikke noe pluss på klipsch heller.

O

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mann må ha fått med seg hva som spiller bra på klipsch om mann har lest denne tråden. Sony er etter min mening ikke noe pluss på klipsch heller.

O
    trur du virkelig,jeg sitter her og skryter over mitt eget anlegg,nei det gjør jeg faktisk ikke,men bare jeg gir noe nån råd så,er det sånn at mine er heilt på trynet,men bare fortsett nå folkens,så skal da det bli morro dette,plutselig bli dere borte fra forumet

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    trur du virkelig,jeg sitter her og skryter over mitt eget anlegg,nei det gjør jeg faktisk ikke,men bare jeg gir noe nån råd så,er det sånn at mine er heilt på trynet,men bare fortsett nå folkens,så skal da det bli morro dette,plutselig bli dere borte fra forumet
    Nå må du ta deg sammen:twisted: du truer ikke folk som ikke har samme mening som deg selv med utestengelse,jeg skal rappotere dette til moderator.
    Det er ikke første gangen du gjør dette heller,hold deg heller unna tråden om du ikke tåler og bli snakket i mot.

O

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

O
    og ja jeg har faktisk brukt anen forsterker på klipsch høytalerene,1 yamaha 765 og den vart spesielt anbefalt av lyd og bilde ,og 1 harman kardon avr 255 og nå da denne sonyen jeg bruker

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå må du ta deg sammen:twisted: du truer ikke folk som ikke har samme mening som deg selv med utestengelse,jeg skal rappotere dette til moderator.
    Det er ikke første gangen du gjør dette heller,hold deg heller unna tråden om du ikke tåler og bli snakket i mot.

O
    ja bare rapporter det,skal nok gjøre det samme selv.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja bare rapporter det,skal nok gjøre det samme selv.
    Hva skal du rappotere? att de slemme guttene ikke er enig med deg?

O

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red face

[QUOTE=wikstrøm]Hva skal du rappotere? att de slemme guttene ikke er enig med deg?

O[/QUate:snille med meg,slapp av trur du virkelig jeg synker så lavt,at jeg kommer til og rappotere noe,men det er nesten hver gang jeg gir råd til noen ,så er det som jeg får frekke kommentarer heile tiden,må ta deg ein titt på hva jeg har skrevet til folk,og hvilken kommentarer folk har kommet tilbake med,har ikke noe i mot dere jeg wikstrøm,men bare ta deg ein titt på innleggene du,så skal du få se,er da får all del ikke noe expert jeg

Side 716 av 1034 FørsteFørste ... 216 576 586 596 606 616 626 636 646 656 666 676 686 696 706 712 713 714 715 716 717 718 719 720 726 736 746 756 766 776 786 796 806 816 826 836 846 856 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •