Klipsch klubben - Side 703

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 703 av 1034 FørsteFørste ... 203 563 573 583 593 603 613 623 633 643 653 663 673 683 693 699 700 701 702 703 704 705 706 707 713 723 733 743 753 763 773 783 793 803 813 823 833 843 ... SisteSiste
Viser resultater 14,041 til 14,060 av 20677
    Active paisley sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    375
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    jepp, men neste år blir sikkert bedre.............:-D
    Joa..takk det samme!!!:twisted: :lol:

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av paisley
    Joa..takk det samme!!!:twisted: :lol:
    he he,andres elendighet kan jo være en trøst kanskje :twisted: men vi vant nå PL, og har 19 nå:twisted:

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    he he,andres elendighet kan jo være en trøst kanskje :twisted: men vi vant nå PL, og har 19 nå:twisted:
    for ikke å snakke om at vi i det minste fikk delta i CL i år, og i fjor - noe som ikke kan sies for alle...

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Hei tester nå ut RF63 med to RSW10-D subber! noen som vet om det fungerer og vinkle de på samme måte som frontene eller skal de stå rett frem.
    De står nå mellom frontene,går sikkert ann å plassere de i hjørnene på utsiden av frontene også.Noen innspill!

Newcomer torbis sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Jeg er helt enig jeg eddie! les innlegget mit lenger opp.

O
    Ja, det er vel i utgangspunktet ikke tvil om det....har prøvd "liten to-kanals" + reciver i budsjettklasse på mine rf-82, men med Umc+Xpa5 fikk de ett løft som de fortjener. Dårlig gjort å fore Klipsch med lite krutt.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen med erfaring med centeren fra palladium serien her inne ? og eventuellt bakht fra samme serie ?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen med erfaring med centeren fra palladium serien her inne ? og eventuellt bakht fra samme serie ?
    Hørte det på OHC,knall lyd men kan ikke blandes med Heritage eller RF serien.
    Da stikker de seg for mye ut tror jeg,men ikke arester meg på det

O

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av torbis
    Ja, det er vel i utgangspunktet ikke tvil om det....har prøvd "liten to-kanals" + reciver i budsjettklasse på mine rf-82, men med Umc+Xpa5 fikk de ett løft som de fortjener. Dårlig gjort å fore Klipsch med lite krutt.
    Jeg forer mine med 2x30 watt,men det er knall bra watt!

O

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hola,

hvilke av disse vil spille best på rf-82, Music Angel kt88 eller Xindak XA6950 ?? Begge har jo rør men er usikker som f... Og vil det være nok power her?

Kenneth

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,962
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Hei tester nå ut RF63 med to RSW10-D subber! noen som vet om det fungerer og vinkle de på samme måte som frontene eller skal de stå rett frem.
    De står nå mellom frontene,går sikkert ann å plassere de i hjørnene på utsiden av frontene også.Noen innspill!
    Tøffe subber!

Jeg får ikke så mye av å vinkle de kraftig inn, jeg lar de stå med bare noen få cm innover vridning..

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

bi amping

hva er det du snakker om jeg har da meir enn nok strøm til å drive høytalerene det skjer nå,ikke når dem er i bi amp,når jeg ikke har bi amp på kan jeg skru opp så høgt jeg vil,det vil si at høytslerene fikk for mye strøm,snakket da nylig med dem jeg kjøpt sony hjemekino forsterkeren min av,off er det mulig mann,og ein tin til klipsch høytalere er nesten den serien som er mest lett drevene enn andre høytalere husk det og nå,det er vel non klipsch som er tung dreven

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    hva er det du snakker om jeg har da meir enn nok strøm til å drive høytalerene det skjer nå,ikke når dem er i bi amp,når jeg ikke har bi amp på kan jeg skru opp så høgt jeg vil,det vil si at høytslerene fikk for mye strøm,snakket da nylig med dem jeg kjøpt sony hjemekino forsterkeren min av,off er det mulig mann,og ein tin til klipsch høytalere er nesten den serien som er mest lett drevene enn andre høytalere husk det og nå,det er vel non klipsch som er tung dreven
    Beklager å si det, men dette innlegget fortjener ikke ett svar.

Hvorfor i hel**** tror du det har vært så mange spørsmål/diskusjoner rundt effekt i denne tråden? Og ikke minst alle positive resultat? Hmm... Har du ikke fulgt med i tråden da mann?
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gooner86
    Hola,

hvilke av disse vil spille best på rf-82, Music Angel kt88 eller Xindak XA6950 ?? Begge har jo rør men er usikker som f... Og vil det være nok power her?

Kenneth
    Jeg hadde Music Angel på RF 82. Veldig fin inngang til rørverden, men den ble litt svak. Kjøpte MC 275 og det var andre boller. Men spiller du mye på lavt volum holder det.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,962
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av holm_thomas@hotmail.com
    Du mener altså at det stod overload på receiveren din fordi høyttalerne fikk for mye strøm?
    Isåfall er dettte direkte feil!

Overload betyr at forsterkeren din ikke har nok strømreserver/kraft/watt til å drive høyttalerne dine.. uansett om du sier det spiller høyt nok med vanlig wiring.

Edit: googlet Sony`n din, og utifra specsa kan jeg aldri innbille meg at den har for mye strøm til synergi frontene dine..

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Hei

Hei noen som har forslag/innspill til plassering av rsw10-d subbene? tenker på avstand til vegg,utside/innside av fronter,deling etc
    Mener egentlig at RF63 har mer enn nok bass men greit på litt lavere volum

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Hei noen som har forslag/innspill til plassering av rsw10-d subbene? tenker på avstand til vegg,utside/innside av fronter,deling etc
    Mener egentlig at RF63 har mer enn nok bass men greit på litt lavere volum

hm, enten pga rommet ditt eller forsterker så får du allså ikke fullt lydbilde fra bunnen av ? slik opplevde ikke jeg rf63 med mc her hjemme.
    vil tro at subbene dine står greit, men ville kanskje dratt de lengre innover mot bakvegg, pga disse har aktive bassen bak ? hvis mulig ? eller fått de inn i hjørnene

pent oppsett forresten

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde prøvd og vinkle subbene utover/innover og teste litt med hørslen hvordan det høres ut , eventuelt ta en Radio Shack og måle litt.

Active paisley sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    375
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ey eddie;labbetuss så skikkelig,skikkelig slapp ut..Er han lyttetrøtt..

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

biamping

hvar bare jeg som hadde koblet feil så jeg fikk fikset det med biamping,men jeg synest det blei for mye når jeg biampet di,at jeg gikk over til vanlig igjen,og disse frekke kommentarene dere kommer med innpå her kan dere spare meg før,trur dere virkelig jeg har kommet til og kjøpt meg enn hjemmekinoreciver som ikke greier å dra høytalerene mine,hvar bare enn koblings feil er låv det vettu,og dessuten så er det ikke så mye du får ut av biamping heller,som sagt jeg synes det blei for mye,så jeg går for uten biamping

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Hei hvis noen skulle være intreserte i et par RF7mkII,ca 3 mnd gamle med original embalasje men uten kvitering.prisen er rundt 16500.- å man må regne med og kjøre noen mil

Side 703 av 1034 FørsteFørste ... 203 563 573 583 593 603 613 623 633 643 653 663 673 683 693 699 700 701 702 703 704 705 706 707 713 723 733 743 753 763 773 783 793 803 813 823 833 843 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •