Klipsch klubben - Side 676

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 676 av 1034 FørsteFørste ... 176 536 546 556 566 576 586 596 606 616 626 636 646 656 666 672 673 674 675 676 677 678 679 680 686 696 706 716 726 736 746 756 766 776 786 796 806 816 ... SisteSiste
Viser resultater 13,501 til 13,520 av 20677
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nå er hifi rommet vasket og støv tørket,da er det rød vin og påske kos.
    Klipsch og rør kan det bli bedre! God påske alle klipsch venner!!

O

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    copland er bedre i min bok også, men kommer seff an på oppsett osv
    Mulig det er den "forbudte" loudness knappen på min SA-T1 som gjør at veldig mye annet høres kjedelig ut men den gjør at jeg får en utrolig deilig og fyldig lyd og en skikkelig boost i bassen men at andre ikke vil like det er jo en smaksak.
    Copland låt nydelig på mine chario stativ høytalere men ble direkte kjedelige å tamme i forhold til mitt nåværende oppsett på klipsch.
    AN oto viskes det lovord rundt om på klipsch men jeg synes det ble altfor tamt så det er klart det er en smaksak.
    Jeg er nok fortsatt litt for glad i å spille høyt ennå med mye bass hehe

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Mulig det er den "forbudte" loudness knappen på min SA-T1 som gjør at veldig mye annet høres kjedelig ut men den gjør at jeg får en utrolig deilig og fyldig lyd og en skikkelig boost i bassen men at andre ikke vil like det er jo en smaksak.
    Copland låt nydelig på mine chario stativ høytalere men ble direkte kjedelige å tamme i forhold til mitt nåværende oppsett på klipsch.
    AN oto viskes det lovord rundt om på klipsch men jeg synes det ble altfor tamt så det er klart det er en smaksak.
    Du blir nok voksen snart eddie God påske!

O

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av paisley
    Å musikken han bruker er Kari Bremnes:shock:
    He he kari Bremnes er god til test, så det gjør jeg faktisk

Må vel legge til at jeg prøver alt fra klassisk og orkester musikk, til rock og metal. Da jeg er opptatt av at det jeg bruker skal virke uansett hva jeg mater det med

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

sålenge du koser deg så er alt bra eddie jeg liker settet ditt godt jeg bare sånn at det er sagt

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    som tidligere nevnt i tråden så ser det ut til at jeg går på en ufrivillig exil i forumet her, har dessverre tråkket feil folk på foten, ved å si min mening om visse ting slik jeg oppfatter de, om så skulle skje så er jeg forsatt med i klubben som ett spøkelse :twisted:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    som tidligere nevnt i tråden så ser det ut til at jeg går på en ufrivillig exil i forumet her, har dessverre tråkket feil folk på foten, ved å si min mening om visse ting slik jeg oppfatter de, om så skulle skje så er jeg forsatt med i klubben som ett spøkelse :twisted:
    !!! nå får du sende meg en melding...Dette vil vi ikke ha noe av,du har gitt denne tråden et skikkelig løft med mye kunnskap å hyggelig lesning

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    !!! nå får du sende meg en melding...Dette vil vi ikke ha noe av,du har gitt denne tråden et skikkelig løft med mye kunnskap å hyggelig lesning

hehe, lå på kniveggen og balanserte, liker ikke å oppføre meg slik i tråder som jeg har gjort i ett par nå, men føler jeg ikke har hatt valg egentlig, har snakket med BEF nå og ting roer seg ned ser det ut til
    ville bare informere i tilfelle jeg ble huka ut , slik at ingen trodde jeg hadde forlatt denne tråden her

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det synes jeg så absolutt ikke du skal.

selv om noen ikke har samme mening som deg så synes jeg du skal bli, du er en stor ressurs her på forumet

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy

selv om noen ikke har samme mening som deg så synes jeg du skal bli, du er en stor ressurs her på forumet

var mere snakk om å bli sparket ut egentlig mening kan alle ha selvfølgelig og jeg pleier å være rund der, men branskjeaktører bør ta visse hensyn før de uttaler seg her inne mener jeg, og ikke minst annonsere og betale for det hvis de skal selge via forumet

takker for støtten eddie i tråden eddie, bare ikke snakk deg noe mer inn i trøbbel, du er en del av ryggraden i klipsch vennetråden her vet du :-D

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,476
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy

Helt enig.

Hold deg her du Jokris.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skalle
    Helt enig.

Hold deg her du Jokris.

takker , jo skal jo forhåpentligvis gjøre det

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo snakk om hva du liker,ikke jeg.
    Koser du deg med lyden er det som teller

O

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaaaaaaaa!

No har eg tatt meg eit par rolige pils og testa suben. Gliser frå øyra til øyra
    Einaste som er problemet no er receiveren som er ein gamal analog skit, så det vert mykje "grums" i lyden... Men dæven for ein forsakjell frå gamlesuben.

No må eg berre logga av nettet, så eg ikkje bestiller meg ein receiver eg ikkje har råd til.

God påske, alle klipscharar

America, fuck yeah!

Newcomer Saeten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forsterker til klipsch rf-63

Hei.
    Vurderer sterkt å gå over til stereo.
    Vurderer nå Mcintosh MA7000 samt kobinasjonen C220/MC252.
    Har hatt surround en stund, men føler musikken tar mer og mer av min oppmerksomhet. Rommet er ca 22-25kvm. Anlegget blir også brukt som "tv-lyd", så rør blir litt utelukket pga varme og levetid.

Budsjettet er rundt 60k, da gjerne med en DAC.

Intermediate Lovemusikk sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Knarvik rett nordom Bergen
    Poster
    3,297
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal i påsken få testet Klipsch 83.
    En ungdom jeg jobber med har dei, og han var og intressert i å få testet min rørforsterker på dei.(han drømmer vel om mcintosh rørforsterker)
    Han kjører nå med onkyo,en litt større kinoforsterker og Snickers sin effekt forsterker.
    Men for våres del skal det bli spennende med rør på dei. 8)

Hva kan jeg forvente når jeg ikke har fått hørt klipsch noe serlig? :-D
    DAC: Heed Obelisk DA , For-forsterker: Opera consonance cyber 222 mkii / Doxa 012 oppgradert Forsterker: Doxa 70SE,
    Høyttalere:
    Von Schweikert VR4 Gen 3 Kabler: Chord høyttaler og vanlige jumper, Wireworld rca. TV og TUNER: LG og Canal Digital nyeste mod
    Rom nr 2:
    TV og Tuner: Canal Digital
    DAC: Forsterker: Høyttalere: Sonus Faber Kabler: Doxa høyttaler (bedre en chord, men for korte nede)

Medlem i Bergen Lydlaug

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lovemusikk
    En ungdom jeg jobber med har dei, og han var og intressert i å få testet min rørforsterker på dei.(han drømmer vel om mcintosh rørforsterker)
    Han kjører nå med onkyo,en litt større kinoforsterker og Snickers sin effekt forsterker.

Nå tror jeg lyden kan bli ok men det skotter nok på kreftene til å få noe særlig ute av disse beistene med MA.Du får nok langt bedre lyd enn med hans midgard blokker som ihvertfall etter min mening er utrolig dårlig match på klipsch og det meste annet.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Det er jo snakk om hva du liker,ikke jeg.
    Koser du deg med lyden er det som teller

O
    hehe sant det God Påske alle Klipsch venner

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

med ma på rf83 tror jeg du kan forvente en god lytteopplevelse, hvis ma er "stille" , allså ikke susete, og hvis volumet er moderat. allså bør det bli en god opplevelse , i forhold til onkyo /"*******s# gaard komboen, bør det jo være paradis, faktisk

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg tror du kan få bra lyd med denne forsterkeren, bedre lyd enn med oberon, som jeg tror det snakkes om her..

Oberon har masse krefter og vil i såmåte ha steinkontroll hvis du vrir godt på volumknotten, mens så lenge du ikke forventer mye SPL med MA vil det nok bli veldig bra.

Min erfaring med MA var udelt positivt til prisen, men det skortet litt på krefter når volumet ble høyt..

Side 676 av 1034 FørsteFørste ... 176 536 546 556 566 576 586 596 606 616 626 636 646 656 666 672 673 674 675 676 677 678 679 680 686 696 706 716 726 736 746 756 766 776 786 796 806 816 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •