Klipsch klubben - Side 672

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 672 av 1033 FørsteFørste ... 172 532 542 552 562 572 582 592 602 612 622 632 642 652 662 668 669 670 671 672 673 674 675 676 682 692 702 712 722 732 742 752 762 772 782 792 802 812 ... SisteSiste
Viser resultater 13,421 til 13,440 av 20659
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Nå får jeg vel mange mot meg men etter min mening så spiser Fathom f113 svs til frokost på musikk.Når det gjelder dynamikk så tror jeg la scala er kongen av klipsch,selv klipschorn kommer til kort men igjen det er min mening
    Du har noen artige meninger du eddie!

O

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå får jeg vel mange mot meg men etter min mening så spiser Fathom f113 svs til frokost på musikk.Når det gjelder dynamikk så tror jeg la scala er kongen av klipsch,selv klipschorn kommer til kort men igjen det er min mening
    Det er vel ingen tvil om det

Prisen er jo det dobbelte også

"selv klipschorn kommer til kort men igjen det er min mening" denne derimot sliter jeg med å svelge he he

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Det er vel ingen tvil om det

Prisen er jo det dobbelte også

"selv klipschorn kommer til kort men igjen det er min mening" denne derimot sliter jeg med å svelge he he

synes det er rart at han modell spesifiserer fathom F113, men ikke på SVS, burde være åpenbart at F113 spiser PB10 til frokost :-P

men ultra.. neppe.. den vinner, men dersom det ikke er enorme forskjeller på F112 og f113 så er det langt i fra utklassing, men en jevnt over bedre subwoofer på de fleste områder i F113..

EDIT: gleder meg dog til å få F113 i hus, da blir den stående såpass lenge at jeg får mulighet til en bedre sammenligning opp mot Ultra.. jeg har tross alt hatt Ultra i litt over 1 år nå, samt 1,5år før det.. så jeg skal nok klare en rimelig ok sammenligning når fathom kommer i hus..

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    synes det er rart at han modell spesifiserer fathom F113, men ikke på SVS, burde være åpenbart at F113 spiser PB10 til frokost :-P

men ultra.. neppe.. den vinner, men dersom det ikke er enorme forskjeller på F112 og f113 så er det langt i fra utklassing, men en jevnt over bedre subwoofer på de fleste områder i F113..

EDIT: gleder meg dog til å få F113 i hus, da blir den stående såpass lenge at jeg får mulighet til en bedre sammenligning opp mot Ultra.. jeg har tross alt hatt Ultra i litt over 1 år nå, samt 1,5år før det.. så jeg skal nok klare en rimelig ok sammenligning når fathom kommer i hus..
    Tro meg F-113 knuser ultra til musikk men prisen er jo dobbel
    Har blitt omtalt som verdens beste i div presser og målinger beviser påstanden også i mange medier. Selv har jeg også prøvd begge i like settinger så bare gled deg SVS ultra er meget god og spesiellt god til film da den går kjeller dypt og da snakker jeg ned til 10HZ og lavere, men ikke altfor mange kilder med så lav innspilling. Ikke uten grunn jeg har 2 til bestilling og venter selv. Er en enkelt stående sub i samme klasse jeg ikke har testet som kan slå denne og det er Paradigm sub 25

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cornwall III

Cornwall III skal nå få kjørt seg til himmels og tilbake med følgende Adyton Cordis 3B Signature og Modus Signature :twisted: :twisted: :twisted:

Active raeggis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God påske folks og pass på hørselen

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja nå kommer det et par RF63 for salg snart,suverene høytalere men ser ut til at de blir danket ut av mine T+A Criterion

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper du blir fornøyd.Nå er RF83 en del mer tungdrivne enn RF63 så det har jeg ikke testet men jeg bruker SA-T1 som pre og den er matchet til blokkene og har en knapp som heter"loud" som mange hifi guruer ikke liker hehe.På Forte II så ble det for mye men RF63 elsker loudness knappen.har hatt forsterkere til mange titalls tusener som har tapt for vincent og leser du tester/omtaler av dette settet så får de utrolig bra omtale rundt om.En byggekvalitet og lyd du må laaangt opp i pris for og matche men husk pre er viktig å kansje det viktigste i mitt oppsett
    Det ligger ute pent brukte 3 stk PM-150.
    Hadde det vært mer passende med tanke på størrelsen høytalere?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lars H
    Det ligger ute pent brukte 3 stk PM-150.
    Hadde det vært mer passende med tanke på størrelsen høytalere?
    Har du noen link,er ikke sikker på hva du mener

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja nå kommer det et par RF63 for salg snart,suverene høytalere men ser ut til at de blir danket ut av mine T+A Criterion
    Pris på de da?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du noen link,er ikke sikker på hva du mener
    Finnkode 27399252
    Hva mener om fks dette?
    Og du, bare for å ta det med engang: Hvis man hadde vært gal og gått til Cattylink og bestilt en Shengya PSM300 hadde man da fremdeles fått denne fine Vincent lyden?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    rommet ditt er vanskeligere enn du har visst om kanskje? t a er gode da

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    rommet ditt er vanskeligere enn du har visst om kanskje? t a er gode da
    Nå er det vel ikke så veldig rart at et par høytalere til 93000.- dunker ut et til 16000.- ikke testet så mye ennå men de har en diskant/mellomtone av en annen verden så går de dypt men skal jobbe litt med plasering osv så får vi se

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BjrnrB
    Pris på de da?
    selger jeg så er det en fast pris på 8 lapper,de har en del merker på kassene og de sendes ikke...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det vel ikke så veldig rart at et par høytalere til 93000.- dunker ut et til 16000.- ikke testet så mye ennå men de har en diskant/mellomtone av en annen verden så går de dypt men skal jobbe litt med plasering osv så får vi se

iofs ikke , men de går jo samtidig for å være ideelle i vanskelige rom også så det er jo pluss i boka uansett

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lars H
    Finnkode 27399252
    Hva mener om fks dette?
    Og du, bare for å ta det med engang: Hvis man hadde vært gal og gått til Cattylink og bestilt en Shengya PSM300 hadde man da fremdeles fått denne fine Vincent lyden?
    Disse selges ikke i norge og er heller ikke i sortimentet til vincent,uansett hva noen sier så er ikke shengya det samme,de har dårligere/billigere komponenter enn vincent,dette sier ihvertfall vincent selv,se også på andre "vincent" produkter de har! ser at det er en del forskjeller på chassi osv men jeg kan ta feil

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse selges ikke i norge og er heller ikke i sortimentet til vincent,uansett hva noen sier så er ikke shengya det samme,de har dårligere/billigere komponenter enn vincent,dette sier ihvertfall vincent selv,se også på andre "vincent" produkter de har! ser at det er en del forskjeller på chassi osv men jeg kan ta feil

hvis ikke jeg tar feil så er ihvertfall noen av produktene like, jeg har også hørt dette med deler som du nevner , tror at shengya brukes i østen som navn mens i europa er det vincent produktene heter, er flere eksempler på slikt

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis ikke jeg tar feil så er ihvertfall noen av produktene like, jeg har også hørt dette med deler som du nevner , tror at shengya brukes i østen som navn mens i europa er det vincent produktene heter, er flere eksempler på slikt
    Stemmer det men har hørt at Vincent bruker bedre komponenter

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    iofs ikke , men de går jo samtidig for å være ideelle i vanskelige rom også så det er jo pluss i boka uansett
    Ja de sier så

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja de sier så

gratulerer så mye med de forresten, hadde vært artig å høre på , har ingen erfaring lyttemessig med de

Side 672 av 1033 FørsteFørste ... 172 532 542 552 562 572 582 592 602 612 622 632 642 652 662 668 669 670 671 672 673 674 675 676 682 692 702 712 722 732 742 752 762 772 782 792 802 812 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •