Klipsch klubben - Side 620

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 620 av 1033 FørsteFørste ... 120 480 490 500 510 520 530 540 550 560 570 580 590 600 610 616 617 618 619 620 621 622 623 624 630 640 650 660 670 680 690 700 710 720 730 740 750 760 ... SisteSiste
Viser resultater 12,381 til 12,400 av 20659
    Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Til informasjon:

På bakgrunn av diverse beskyldninger ang kverulering, uenigheter, samt det faktum at enkelte kan vise til såpass dobbeltmoral, får så å sende personlig melding med direkte negativt innhold, av en noe personlig karakter synes jeg noe av gleden med å klipschklubben, og forumet i seg selv.

På bakgrunn av dette skal jeg bruke litt tid på om dette har noe for seg.
    Jeg kommer nok til å følge med på Klipschklubben like så ofte som nå uansett, men jeg er rett og slett usikker på om jeg orker å bruke tiden på å poste meldinger når det er slik det skal ende. Da kan jeg heller bruke tid til å nye anlegget, og ikke misfornøyde tilbakemeldinger her på forumet.

Vil bare få utdype at jeg rett og slett mener at dette ikke hører noen plass hjemme, barnslig oppførsel.

Enkelte ødelegger rett og slett samholdet og gleden, på en personlig måte.

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Til informasjon:

På bakgrunn av diverse beskyldninger ang kverulering, uenigheter, samt det faktum at enkelte kan vise til såpass dobbeltmoral, får så å sende personlig melding med direkte negativt innhold, av en noe personlig karakter synes jeg noe av gleden med å klipschklubben, og forumet i seg selv.

Jeg kommer nok til å følge med på Klipschklubben like så ofte som nå uansett, men jeg er rett og slett usikker på om jeg orker å bruke tiden på å poste meldinger når det er slik det skal ende. Da kan jeg heller bruke tid til å nye anlegget, og ikke misfornøyde tilbakemeldinger her på forumet.

Vil bare få utdype at jeg rett og slett mener at dette ikke hører noen plass hjemme, barnslig oppførsel.

Til informasjon gidder ikke jeg å poste dritten fra deg

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Til informasjon gidder ikke jeg å poste dritten fra deg

håper du ikke ønsker å fremstå på denne måten. Da det eneste jeg gjorde var å lese meldingen, poste den her og slette den.

Voks opp harleyy, spre løgner på denne måten hører ikke hjemme noen sted. Jeg tar på det sterkeste avstand for slikt.

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    håper du ikke ønsker å fremstå på denne måten. Da det eneste jeg gjorde var å lese meldingen, poste den her og slette den.

Voks opp harleyy, spre løgner på denne måten hører ikke hjemme noen sted.
    Slutt nå med dette tullet dette er en tråd om klipsch

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes dette nå bør legges dødt ja, C-V du er en ressurs på forumet og her i tråden så ikke la dette ødelegge gleden vi har her inne
    Harley , Hva skjer ?

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    Synes dette nå bør legges dødt ja, C-V du er en ressurs på forumet og her i tråden så ikke la dette ødelegge gleden vi har her inne
    Harley , Hva skjer ?
    Har da prøvd å legge dette dødt for lenge siden om man ser bakover og dritten c-v slenger poster jeg ikke men mulig jeg rapporterer det til moderator.

La oss prate om noe hyggelig som Klipsch

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta nå heller dette på PM, der kan dere krangle å diskutere, samt kalle hverandre hva dere vil.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

La oss snu på flisa nå!!!! start på nytt nå kl 2130

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Ta nå heller dette på PM, der kan dere krangle å diskutere, samt kalle hverandre hva dere vil.
    Helt enig tråden er for Klipsch

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til informasjon:

Hvis det er noen trøst så er jeg rimelig overgitt selv til tider over brukere her på forumet, men ikke de samme du ser ut til å være overgitt over. En av ulempene med forum er jo at man ikke alltid vil kommer like godt overens med alle andre.

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    La oss snu på flisa nå!!!! start på nytt nå kl 2130
    Null problem for meg

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har da prøvd å legge dette dødt for lenge siden om man ser bakover og dritten c-v slenger poster jeg ikke men mulig jeg rapporterer det til moderator.

La oss prate om noe hyggelig som Klipsch

Mod klarer trolig lett å finne ut om jeg har sendt deg PM - noe jeg aldri har gjort. Så det må du gjerne gjør.

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Hvis det er noen trøst så er jeg rimelig overgitt selv til tider over brukere her på forumet, men ikke de samme du ser ut til å være overgitt over. En av ulempene med forum er jo at man ikke alltid vil kommer like godt overens med alle andre.
    Slik vil det alltid være og vi må da kunne leve med det vi er alle forskjellige

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mod klarer trolig lett å finne ut om jeg har sendt deg PM - noe jeg aldri har gjort. Så det må du gjerne gjør.
    Er vi ikke feridge enda skal jeg virkelig dra dette helt ut noe som er svært unødvendig for din del

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Over til noe helt annet. Noen som har hørt RF-7 med delefilter oppgradert av Dean G på Klipsch forumet? Ser der er mange som gir kjempebra feedback på at det er veldig bra. Ulempen er å måtte ta ut delefilterene av sine egne RF-7, sende til til Statene for oppgradering, og vente på å få de tilbake. Kan fort bli noen uker uten lyd da..........

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Overse nå bare inleggene, så er alt bare stoppet. La det ligge...
    Greit att folk ikke trenger å komme overeens med hverandre, men man trenger ikke hoppe loddrett i kjeftn på hverandre å forsøple en tråd med tøys å tull.

Fra SVADA til REVOLVER, er litt lei av å høre Ompa ompa nå, samt att jeg er lei av alle andre artister som Nils Lofgren osv. Jeg trenger noe nytt, noe som høres like bra ut på mine RF-63 og er i samme musikk sjanger. Tips taes imot med takk..
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit att folk ikke trenger å komme overeens med hverandre, men man trenger ikke hoppe loddrett i kjeftn på hverandre å forsøple en tråd med tøys å tull.

Fra SVADA til REVOLVER, er litt lei av å høre Ompa ompa nå, samt att jeg er lei av alle andre artister som Nils Lofgren osv. Jeg trenger noe nytt, noe som høres like bra ut på mine RF-63 og er i samme musikk sjanger. Tips taes imot med takk..
    +1

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vet ikke helt hva du har og ikke har om det er Nils Lofgren så vil vel Kari Bremnes kunne være bra

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke helt hva du har og ikke har om det er Nils Lofgren så vil vel Kari Bremnes kunne være bra

Må vell teste ørene med Kari og ja.. Hører mye på Tony joe white, men det har også blitt litt sånn "årk" musikk akkurat nå. Hører egentli på alt mulig rart, forutenom growling. Så om vi utvider valgene litt, så tar jeg imot alle tips igrunn ^^

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må vell teste ørene med Kari og ja.. Hører mye på Tony joe white, men det har også blitt litt sånn "årk" musikk akkurat nå. Hører egentli på alt mulig rart, forutenom growling. Så om vi utvider valgene litt, så tar jeg imot alle tips igrunn ^^
    Om du ønsker litt avbrekk fra norsk har hun denne også "You'd Have To Be Here"

Side 620 av 1033 FørsteFørste ... 120 480 490 500 510 520 530 540 550 560 570 580 590 600 610 616 617 618 619 620 621 622 623 624 630 640 650 660 670 680 690 700 710 720 730 740 750 760 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •