Klipsch klubben - Side 619

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 619 av 1033 FørsteFørste ... 119 479 489 499 509 519 529 539 549 559 569 579 589 599 609 615 616 617 618 619 620 621 622 623 629 639 649 659 669 679 689 699 709 719 729 739 749 759 ... SisteSiste
Viser resultater 12,361 til 12,380 av 20659
    Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Har da alltid sagt at rf 63 er bra

Har dere så dårlige argumenter istedenfor å si at dynamikken ikke er borte???

At man liker gamle er da helt greit men ikke si at dynamikken er borte for det er feil.

godt bevis på at du antydet noe jeg absolutt ikke har sagt noe om.

"dere" har dårlige argument.

les gjerne bakover du også, og finn et sted hvor jeg har sagt noe ekspemel, argument eller noe som helt ang dynamikken?? finner du det, skal jeg krype til korset, enkelt og greit.

Jeg har kun påstått at jeg liker den gamle best.

Du dro inn hvor useriøs jeg var, feil sammenligningsmetode, etc?

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    syns for litt siden at du mente at jeg hadde sagt at dynamikken var borte på de nye? noe jeg har lest tilbake på sidene nå, og ikke klarer å finne noe utsagt fra min side.

Jeg har kun sagt jeg liker de gamle best. DU dro inn dynamikk og grunnlag, og useriøstitet etc.

Jeg har hele tiden kun hevdet jeg liker de gamle best..

virkelig saklig må jeg innrømme, og kan ikke påstå at jeg mister nattesøvnen hvis du ignorer meg
    Det var det jeg og eddie diskuterte da du kastet deg inn og jeg kunne da ikke bry meg mindre om noen er uenige i smak.

Det var dynamikk jeg hang meg opp i

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var det jeg og eddie diskuterte da du kastet deg inn og jeg kunne da ikke bry meg mindre om noen er uenige i smak.

Det var dynamikk jeg hang meg opp i

Noe jeg aldri uttalte meg noe som helst om, slik trolig alle som kan lese har fått med seg.

Og slik begynte diskusjonen...

Kastet meg inn? jeg var enkelt og greit enig med han om at jeg liker de gamle best. Det kan da absolutt ikke kalles å "kaste seg inn i diskusjon" isåfall, beklager.

Jeg antok bare at folk leser innlegget før man beskylder andre for uttalelser og meninger man ikke har sagt noe om. Jeg antok ikke riktig kan det virke som..

Du har også opp til flere ganger blitt "harnisk" etter at du fikk RF7 mk1 og mk2 i hus for sammenligning, hver gang noen ikke har delt dine meninger om nye reference, grunnlaget folk ikke har vært enig i etc. opp til flere ganger faktisk.. bare å bla litt bak så finner du flere ekspempel på også dette..

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    godt bevis på at du antydet noe jeg absolutt ikke har sagt noe om.

"dere" har dårlige argument.

les gjerne bakover du også, og finn et sted hvor jeg har sagt noe ekspemel, argument eller noe som helt ang dynamikken?? finner du det, skal jeg krype til korset, enkelt og greit.

Jeg har kun påstått at jeg liker den gamle best.

Du dro inn hvor useriøs jeg var, feil sammenligningsmetode, etc?
    Ok mulig jeg tar feil men det var dynamikk som var tema når du kom inn dette andre har vi da diskutert før og hvorfor du gidder dette skjønner jeg ikke???

Har ikke behov for å være enig med noen om dette og synes da heller ikke di gamle er dårlig, di spiller annerledes og ferdig med det

Er da helt greit å ha forskjellig smak.

Det jeg som sagt diskuterte var dymamikk og den er ikke borte

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok mulig jeg tar feil men det var dynamikk som var tema når du kom inn dette andre har vi da diskutert før og hvorfor du gidder dette skjønner jeg ikke???

Har ikke behov for å være enig med noen om dette og synes da heller ikke di gamle er dårlig, di spiller annerledes og ferdig med det

Er da helt greit å ha forskjellig smak.

Det jeg som sagt diskuterte var dymamikk og den er ikke borte

det som var tema var at eddie mente at gamle var bedre enn de nye, deriblant dynamikk, ikke KUN dynamikk.

Du hengte deg opp i KUN dynamikk i hele innlegget.

I ettertid har du hele tiden skrevet DERE, JEG har ikke sagt noe om dynamikk.

Hva har vi diskutert før? at du gjentatte ganger beskylder meg for ting jeg ikke klarer å finne noe uttalelser fra min side om? jeg leter så godt jeg kan, og finner det ikke...

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det som var tema var at eddie mente at gamle var bedre enn de nye, deriblant dynamikk, ikke KUN dynamikk.

Du hengte deg opp i KUN dynamikk i hele innlegget.

I ettertid har du hele tiden skrevet DERE, JEG har ikke sagt noe om dynamikk.
    Tok vel det som en selvfølge da ditt inlegg kom rett etter dette

"At du liker gamle bedre enn nye i dine ører er greit

men å si at dynamikken er borte da tar du enten skammelig feil eller hørt noen som ikke har gått timene sine

At di er gått bort fra heritage er rart å si da disse aldri har vært i samme klasse så om du setter gamle rf og heritage i samme bås så skjønner jeg ingenting for det er to vidt forskjellige konsepter "

Så hvis det er en feil tolkning beklager jeg det men tror di fleste ville gjort samme feil......

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eddie er faktisk veldig flink her og hjelper mange han og jokris er faktisk meget flinke karer som setter mye arbeid i å hjelpe andre

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok vel det som en selvfølge da ditt inlegg kom rett etter dette

"At du liker gamle bedre enn nye i dine ører er greit

men å si at dynamikken er borte da tar du enten skammelig feil eller hørt noen som ikke har gått timene sine

At di er gått bort fra heritage er rart å si da disse aldri har vært i samme klasse så om du setter gamle rf og heritage i samme bås så skjønner jeg ingenting for det er to vidt forskjellige konsepter "

Så hvis det er en feil tolkning beklager jeg det men tror di fleste ville gjort samme feil......

Har aldri sagt noe om heritage vs Ref. vil derfor ikke bli beskyldt for dette.
    Samme gjelder dynamikk.

Istedenfor å ta ting som en selvfølge, hvorfor ikke bare lese innlegget? mye enklere..

Hvis eddie kommenterer 10ting, og jeg siterer innlegget for å svare på det, trenger det ikke automatisk å bety at man er fullstendig enig og deler samme syn på alle 10? hvis det er en selvfølge, så tror jeg at jeg må gå litt i meg selv, spes hvis flere tar det som en selvfølge, for da har jeg trolig misforstått hele poenget med sitering av innlegg. (jeg bruker det slik folk kan se hva jeg svarer på, ikke på å vise at jeg er 100% enig i alt som står der...)
    Kanskje noen kan hjelpe meg å skjønne dette med sitering, da jeg er ny er på forumet, og aldri har opplevd noe misforståelser på akkurat dette før nå nylig...

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eddie er faktisk veldig flink her og hjelper mange han og jokris er faktisk meget flinke karer som setter mye arbeid i å hjelpe andre

Det er jeg veldig enig i.

De er saklige, og klarer å dele sitt syn samtidig tåler de å høre andres syn. Da blir det hyggelig å dele erfaringer her på forumet.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lydsignaturen fra UPA til XPA er ikke så stor forskjell - jeg har fått testet begge på mine Klipsch, og svært lite skiller i praksis for å være ærlig. Men jeg er helt enig med deg, jeg har hatt både XPA (+ testet UPA relativt nylig da jeg vurderer en til Center selv) og hatt NC2125 og NC2250 og Halo A21 og A23. Jeg mener at Emotivaen var klart bedre enn NC, men et lite hakk under Halo kvalitetsmessig - men absolutt ikke så mye som prisen skulle tilsi i mine ører..

da bøyer jeg meg for den , har ikke fått direkte sammenlignet de to her hjemme ,men jeg oppfattet det slik at xpa virket noe kvassere i toppen og med mer bunndrag, men på en senter kan det jo bli noe mindre forskjell i bunnen

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Gutter nå gir vi oss!!! Fakta er at vi elsker KLIPSCH så vi snakker uansett om minimale forskjeller på høytalere som etter min mening alle er bra(Heritage,RF)

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Gutter nå gir vi oss!!! Fakta er at vi elsker KLIPSCH så vi snakker uansett om minimale forskjeller på høytalere som etter min mening alle er bra(Heritage,RF)
    Helt enig med deg eddie

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    da bøyer jeg meg for den , har ikke fått direkte sammenlignet de to her hjemme ,men jeg oppfattet det slik at xpa virket noe kvassere i toppen og med mer bunndrag, men på en senter kan det jo bli noe mindre forskjell i bunnen

Det er forskjeller, men ikke så store at man ville likt den ene og ikke den andre (tror jeg da..) De var noe mer krutt i XPA som du sier, og litt roligere lydbilde i UPA, men tror nok ikke at en som synes XPA var mindre vellykket ville synes UPA var knallbra hvis du skjønner.. Hadde jeg hatt plass ville jeg personlig hatt UPA1 x3/5 fremfor XPA-3 eller XPA-5 selv.. De spiller rett og slett litt bedre..

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slike diskusjoner er det hver gang det kommer nye serier, hvis ikke jeg husker helt feil da veien går videre for klipsch og det kan hende (virker sånn) at de har gjort noen justeringer som kan passe mange, jeg likte ihvertfall det lille jeg har hørt selv om jeg var skeptisk på forhånd, har selv hoppet over til en annen serie ,men håper å skille stereo og kino etterhvert og da er der rom for eventuellt rf igjen også
    ellers så er det vel bare slik at vi rett og slett blir glad i noen av modellene (ihvertfall jeg) og da er ikke nødvendigvis alt nytt bedre, men annerledes rett og slett
    det jeg håper kan komme på sikt er en oppgraderingsmulighet mellom de forskjellige mk versjonene i fremtiden
    uansett så har rf63 fått en spesiell plass i hjertet mitt og det er ikke usannsynlig at den dukker opp igjen hos meg i fremtiden, det er en juvel

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er forskjeller, men ikke så store at man ville likt den ene og ikke den andre (tror jeg da..) De var noe mer krutt i XPA som du sier, og litt roligere lydbilde i UPA, men tror nok ikke at en som synes XPA var mindre vellykket ville synes UPA var knallbra hvis du skjønner.. Hadde jeg hatt plass ville jeg personlig hatt UPA1 x3/5 fremfor XPA-3 eller XPA-5 selv.. De spiller rett og slett litt bedre..

Jepp, der sa du det bra

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig med deg eddie

Vanligvis er jeg veldig imot å dele PM offentlig, men jeg føler jeg må.

Dette må være nemlig være årets "two-face" :
    PM NÅ FRA harleyy 1 min siden:

Årets kverrulant prisen er herved din

--------------------------------------------------------------------------------
    Du virker so en skikkelig dritt unge som bare må kverulere og lykke til med det

Dette må hørtes veldig "vokstent" ut må jeg innrømme.. makan til dobbelmoral og drittkasting harleyy. patetisk rett og slett.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slike diskusjoner er det hver gang det kommer nye serier, hvis ikke jeg husker helt feil da veien går videre for klipsch og det kan hende (virker sånn) at de har gjort noen justeringer som kan passe mange, jeg likte ihvertfall det lille jeg har hørt selv om jeg var skeptisk på forhånd, har selv hoppet over til en annen serie ,men håper å skille stereo og kino etterhvert og da er der rom for eventuellt rf igjen også
    ellers så er det vel bare slik at vi rett og slett blir glad i noen av modellene (ihvertfall jeg) og da er ikke nødvendigvis alt nytt bedre, men annerledes rett og slett
    det jeg håper kan komme på sikt er en oppgraderingsmulighet mellom de forskjellige mk versjonene i fremtiden
    uansett så har rf63 fått en spesiell plass i hjertet mitt og det er ikke usannsynlig at den dukker opp igjen hos meg i fremtiden, det er en juvel

+1 :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

det var hyggelig sagt , takker for det, når sant skal sies synes jeg det er mange flinke folk her inne som er behjelpelig med mye, det er en dynamisk tråd, som en klipsch tråd absolutt burde være og alle deler vi interessen og gleden som følger hånd i hanske med klipsch

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det var hyggelig sagt , takker for det, når sant skal sies synes jeg det er mange flinke folk her inne som er behjelpelig med mye, det er en dynamisk tråd, som en klipsch tråd absolutt burde være og alle deler vi interessen og gleden som følger hånd i hanske med klipsch
    Det jeg synes er så bra med dere to er at dere virkelig engasjerer dere i det dere driver med og dermed hjelper mange nye på rett vei

Er selvfølgelig mange gode hjelpere her og erfaringer er jo greit å få fra andre noen ganger, så man ikke må gå hele veien selv

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gidder

Side 619 av 1033 FørsteFørste ... 119 479 489 499 509 519 529 539 549 559 569 579 589 599 609 615 616 617 618 619 620 621 622 623 629 639 649 659 669 679 689 699 709 719 729 739 749 759 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •