Klipsch klubben - Side 618

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 618 av 1033 FørsteFørste ... 118 478 488 498 508 518 528 538 548 558 568 578 588 598 608 614 615 616 617 618 619 620 621 622 628 638 648 658 668 678 688 698 708 718 728 738 748 758 ... SisteSiste
Viser resultater 12,341 til 12,360 av 20659
    Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Nå er du også av sporet samme høyttalere mot hverandre er vel en forutsettning
    hehe nei da de fleste klipsch måler ræva uten at det har noen betydning for ørene

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Skal du gjøre det så burde du se på rommet ditt og evt elektronik,63 er en knakende god høytaler
    Har da alltid sagt at rf 63 er bra

Har dere så dårlige argumenter istedenfor å si at dynamikken ikke er borte???

At man liker gamle er da helt greit men ikke si at dynamikken er borte for det er feil.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

At man liker gamle er da helt greit men ikke si at dynamikken er borte for det er feil.
    ok synes den nye serien virker litt rundere og mindre rå i lyden,litt snillere etter min mening,ikke samme live følelsen men litt mer hifi

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av heanwi
    Noen som har gått fra RF63 til RF7mkII?
    Har ikke hørt om noen som har gjort det men RF63 er en av di mest musikalske av di gamle. Har du stort nok rom kan du kanskje se på RF-7II men trenger mer forsterker og mer rom for å spille godt

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    ok synes den nye serien virker litt rundere og mindre rå i lyden,litt snillere etter min mening,ikke samme live følelsen men litt mer hifi
    Rundere i lyden er jeg helt enig i og det trenger man ikke like og det er vel det som er hovedsaken om man liker eller ikke og der kan man godt være uenige uten at det er noe tema

Mindre rå er den ikke i nedre region den går 2Hz lengre ned så bassen er like god om ikke bedre

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.

Spennende disse mk2 modellene altså.

Har prøvd å fikse litt på akustikken idag til ingen nytte. Rommet mitt er udugelig.

Bare å bevege seg en meter til en side eller reise seg opp så blir lyden helt annerledes.

Det mest merkante er at bassen blir borte i noen lyttepossisjoner :S

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crimar
    Hmm.

Spennende disse mk2 modellene altså.

Har prøvd å fikse litt på akustikken idag til ingen nytte. Rommet mitt er udugelig.

Bare å bevege seg en meter til en side eller reise seg opp så blir lyden helt annerledes.

Det mest merkante er at bassen blir borte i noen lyttepossisjoner :S
    Synd når man sliter med rommet jeg måtte bygge om 2 vegger forrige uke pga det problemet du sliter med da alt her var spon i første etg.

2 etg har godt lytte rom, men nede var ubrukelig lyd med refleksjoner fra altformye harde flater.

Sjekk litt på sidene til gk acoustics der står det mye bra om dette

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd når man sliter med rommet jeg måtte bygge om 2 vegger forrige uke pga det problemet du sliter med da alt her var spon i første etg.

2 etg har godt lytte rom, men nede var ubrukelig lyd med refleksjoner fra altformye harde flater.

Sjekk litt på sidene til gk acoustics der står det mye bra om dette
    Joa, men problemet er personen som jeg bor sammen med :P

Hadde jeg hatt leiligheten alene hadde alle vegger og tak vært dekket med med rockwool :P

Må vel bare leve med det jeg har og vente på nytt rom.

Det dumme er at jeg sitter på mye bra utstyr som ikke jeg får brukt.

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crimar
    Joa, men problemet er personen som jeg bor sammen med :P

Hadde jeg hatt leiligheten alene hadde alle vegger og tak vært dekket med med rockwool :P

Må vel bare leve med det jeg har og vente på nytt rom.

Det dumme er at jeg sitter på mye bra utstyr som ikke jeg får brukt.
    He he denne hobbyen har ikke akkurat noen kone faktor

Derfor måtte jeg rive vegger og bygge nye istedenfor å bare dempe di jeg hadde med noe enkle grep

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakker vi testing av RF7 mot RF 83 nå det sier litt om hvor useriøse dine uttalelser er!!! Gidder ikke diskutere med folk uten riktig utstyr testet engang!!!
    Vi diskuterer jo mk I mot II da må du sammenligne samme serie samme rom som alle seriøse gjør

Ikke alle må være enig med meg og at man liker gamle bedre er greit, men dynamikken er da slett ikke borte......
    Jeg liker rf7 OG rf83 bedre enn rf7 mk2. Jeg er useriøs, men slik smaken min er, ja slik er smaken min. Useriøst eller ikke!dette blir nesten sinnsykt useriøst at man ikke klarer å respektere uten å måtte dokumentere etc. Jeg har da aldri sagt at dynamikken er borte heller - hold deg saklig!! Jeg har sagt at jeg liker de gamle BEDRE!

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvem er "dere"?? Klarer ikke du å lese eller? Begynner å lure. Jeg har bare sagt at jeg liker de gamle bedre. Ingen argument, ingen testmoduler, bare meg, mitt rom og min smak!

Ingen dynamikk snakk for
    Min del harleyy, saklig!

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Jeg liker rf7 OG rf83 bedre enn rf7 mk2. Jeg er useriøs, men slik smaken min er, ja slik er smaken min. Useriøst eller ikke!dette blir nesten sinnsykt useriøst at man ikke klarer å respektere uten å måtte dokumentere etc. Jeg har da aldri sagt at dynamikken er borte heller - hold deg saklig!! Jeg har sagt at jeg liker de gamle BEDRE!
    Det var det diskusjonen du kastet deg inn i var om nettop dynamikken se dine tidligere innlegg hvor du siterer eddie

Ingen må være enig med meg i noe som helst og at man liker di gamle bedre er helt greit men om man skal diskutere må det da være på rett grunnlag

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rundere i lyden er jeg helt enig i og det trenger man ikke like og det er vel det som er hovedsaken om man liker eller ikke og der kan man godt være uenige uten at det er noe tema

Mindre rå er den ikke i nedre region den går 2Hz lengre ned så bassen er like god om ikke bedre

Lavere bass er ikke bedre bass - det er bare lavere bass!

Så å si at " bassen går 2hz lavere så den er like god om ikke bedre" er veldig tullball!

At bassen er bedre eller ikke vil jeg IKKE kommentere, men lavere bass er ikke automatisk bedre bass!

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var det diskusjonen du kastet deg inn i var om nettop dynamikken se dine tidligere innlegg hvor du siterer eddie

Ingen må være enig med meg i noe som helst og at man liker di gamle bedre er helt greit men om man skal diskutere må det da være på rett grunnlag

Hvis meg gjerne hvor jeg har kommentert dynamikk sjef!? Jeg kan da suite et innlegg for å være svare på et innlegg uten å være et direkte svar/enighet på absolutt alt!

Så vis meg hvor jeg har nevnt dårligere dynamikk sjef?

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Rett grunnlag for hvem? Deg og din smak? Dy er veldig rask frempå når folk ikke deler ditt totale syn på disse fantastiske høytalerne? Uavhengig av grunn..

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lavere bass er ikke bedre bass - det er bare lavere bass!

Så å si at " bassen går 2hz lavere så den er like god om ikke bedre" er veldig tullball!

At bassen er bedre eller ikke vil jeg IKKE kommentere, men lavere bass er ikke automatisk bedre bass!
    Like god eller bedre du må vist bare kverulere uansett så heretter ignorerer jeg bare deg gidder ikke kaste bort tiden min........

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Like god eller bedre du må vist bare kverulere uansett så heretter ignorerer jeg bare deg gidder ikke kaste bort tiden min........

Gjør det, det er vel det gamle herrer gjør når folk ikke er helt enig med deres konklusjoner og smak.. Latterlig artig..

Hehe..

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rett grunnlag for hvem? Deg og din smak? Dy er veldig rask frempå når folk ikke deler ditt totale syn på disse fantastiske høytalerne? Uavhengig av grunn..
    Har sagt 100 ganger at om man liker di gamle bedre er det greit til deg tidliger idag også gidder da ikke diskutere dette mere......

Jeg og eddie er enige om at vi er uenige som to voksne mennesker og all respekt for det du må bare dra det i det uendelige å det er ingen vits......

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sagt 100 ganger at om man liker di gamle bedre er det greit til deg tidliger idag også gidder da ikke diskutere dette mere......

Jeg og eddie er enige om at vi er uenige som to voksne mennesker og all respekt for det du må bare dra det i det uendelige å det er ingen vits......

syns for litt siden at du mente at jeg hadde sagt at dynamikken var borte på de nye? noe jeg har lest tilbake på sidene nå, og ikke klarer å finne noe utsagt fra min side.

Jeg har kun sagt jeg liker de gamle best. DU dro inn dynamikk og grunnlag, og useriøstitet etc.

Jeg har hele tiden kun hevdet jeg liker de gamle best..

virkelig saklig må jeg innrømme, og kan ikke påstå at jeg mister nattesøvnen hvis du ignorer meg

Side 618 av 1033 FørsteFørste ... 118 478 488 498 508 518 528 538 548 558 568 578 588 598 608 614 615 616 617 618 619 620 621 622 628 638 648 658 668 678 688 698 708 718 728 738 748 758 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •