Klipsch klubben - Side 613

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 613 av 1033 FørsteFørste ... 113 473 483 493 503 513 523 533 543 553 563 573 583 593 603 609 610 611 612 613 614 615 616 617 623 633 643 653 663 673 683 693 703 713 723 733 743 753 ... SisteSiste
Viser resultater 12,241 til 12,260 av 20659
    Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    til RF har jeg hørt rykter om den er knallbra. (kan ikke bekrefte dette, men har hørt rykter om den berømte rognlien du hele tiden refererer til mener det motsatte.. jeg klarer ikke å finne igjen hvor jeg leste det, mener det var på sentralen dog.. så bekrefte dette klarer jeg dog ikke..)
    Rognlien fikk meg til å velge la scala og forte II samt RF63.Men når det gjelder Copland og AN så er vi uenige.AN spiller utrolig bra men guttungen som fortsatt bor i meg syntes det manglet litt på krefter

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av locotrond
    Eventuelt, VINCENT T.A.C.-88?
    Både Cayin og Vincent er gode forslag som produsenter men har ikke hørt de nevnte

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av websen
    Ikke så godt å vite hva man skal tro siden folk har forskjellige oppfatninger av subbene. RT-10 og RT-12 har vært under vurdering, og kommer det et godt tilbud på bruktbørsern - hvem vet.

Det er bra trykk i min Emotiva XPA-5 sammen med mine RF-63, og alt etter hvilken musikk jeg spiller, så trenger jeg av og til ikke sub heller, og da er det pure audio som gjelder (2.0).

Men sub skal jeg ha uansett, og jeg har en helt ok en nå.
    Kommer ikke utenom sub til film uansett!

Men hvis vi ta for oss 1 stk JL Audio Fathom f110 og 1 stk JL Audio Fathom f112: Hva tror dere er den beste matchen til musikk og film til mine RF-63?
    Uansett hvilke av disse du kjøper tør jeg garantere at du blir fornøyd og di fungerer til langt dyrere utstyr en våre klipsch så ikke bekymre deg for hva di duger til di ROCKER til både musikk der di matcher høyttalere som mine tidligere revel ultima salon for å si noe om hva di gjør på musikk siden
    F112 trøkker litt mere til film men tviler på at du føler lillebror mangler noe

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Hei spør du gutta i Fidelity om det samme når de utfører en test eller skriver en omtale basert på egne erfaringer?
    Hørt på SVS utrolig mange ganger samt eid selv og det er en sub som ikke faller i smak hos meg.Selv om vi begge liker Klipsch så kan vi være uenige i andre ting.
    Smaken er som baken.
    Skal man sammenligne 2 subber synes jeg det er veldig relevant å ha testet de på likt utstyr og i samme rom, hvis ikke blir det mye synsing i en sammenlignings test.

At mat hat hørt to subber betyr ikke at man har hørt de på samme grunnlag.
    Jeg respekterer at vi har forskjellig smak, men på en side kan du hylle rognlien om at han kan Klipsch guru vet alt best, og så plutseli gjelder noe annet feks? Pluss det er mye du sier ang SVs ikke er rask nok til Klipsch som jeg vet at ikke stemmer, og hadde du kommet hit å hørt garanterer jeg at du også måtte innrømmet at det er den.

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Uansett hvilke av disse du kjøper tør jeg garantere at du blir fornøyd og di fungerer til langt dyrere utstyr en våre klipsch så ikke bekymre deg for hva di duger til di ROCKER til både musikk der di matcher høyttalere som mine tidligere revel ultima salon for å si noe om hva di gjør på musikk siden
    F112 trøkker litt mere til film men tviler på at du føler lillebror mangler noe
    +1

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av locotrond
    Eventuelt, VINCENT T.A.C.-88?

denne har jeg hatt før for noen år siden og den spiller godt men vil falle igjennom på din musikksmak

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei på, lite spm
    tror dere Vincent SP-996 på center vil skille seg veldig ut? parasound 2125 på de 2 andre i front rf82, trenger litt mer guff på center rc25, liten men god, ingen som vet???
    Raya

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Raya
    Hei på, lite spm
    tror dere Vincent SP-996 på center vil skille seg veldig ut? parasound 2125 på de 2 andre i front rf82, trenger litt mer guff på center rc25, liten men god, ingen som vet???
    Raya

vet ikke om det blir krasj med parasound for det har jeg ikke testet, har dog brukt en slik på rc62 med hell før, hjelper mye for filmlyden

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :-D Raya

Intermediate websen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Raya
    :-D Raya
    ?..

Sjekket forresten hjemmekino oppsettet ditt:
    http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/raya

Var ikke så lett å forstå oppsettet ditt, men dette er kanskje bare midlertidig oppføring i hjemmekino-profilen din?

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hehe :-)

Sitat Opprinnelig postet av websen
    ?..

Sjekket forresten hjemmekino oppsettet ditt:
    http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/raya

Var ikke så lett å forstå oppsettet ditt, men dette er kanskje bare midlertidig oppføring i hjemmekino-profilen din?
    det så noe gammelt ut ikke mye av det der som er her lenger nå så på det jeg å det er ikke bra nei, fikk ikke til å få m bilder når jeg dreiv m det så jeg glemte hele greia..:roll:

Intermediate JanThomas sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er rf83 verdt prissteget fra rf82? koster jo nærmere 8-9tusen mer for disse, som ellers kunne vært lagt i kabler,sub og slike ting? effekt har jeg sikret meg på så der trenger jeg ikke noe mer

Active paisley sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    375
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JanThomas
    Er rf83 verdt prissteget fra rf82? koster jo nærmere 8-9tusen mer for disse, som ellers kunne vært lagt i kabler,sub og slike ting? effekt har jeg sikret meg på så der trenger jeg ikke noe mer
    Kommer du "krypende" tilbake alt??

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

på tross av at rf82 er meget god i sin klasse vil jeg ubetinget si ja, hvis du har forhold som gjør at rf83 kan utfolde seg, hvis ikke kjøp rf82 og spar masse unødvendig

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så RF62mkII fikk bra skussmål i siste Lyd og Bilde også. Ble karakterisert som varm og snill i toppen. Spiller friskt men ikke i fare for å bli spiss i diskant-området.

Har Klipsch tonet ned mkII-utgavene litt i forhold til den forrige generasjonen?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av paisley
    Kommer du "krypende" tilbake alt??

Det stemmer, Focal er meeeget bra men er litt for "rolig" for min musikksmak

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    på tross av at rf82 er meget god i sin klasse vil jeg ubetinget si ja, hvis du har forhold som gjør at rf83 kan utfolde seg, hvis ikke kjøp rf82 og spar masse unødvendig

Stua er på ca 25kvm og skal fores med nc2250!

Samt en sub skal inn, så spørsmålet er om jeg virkelig trenger 83 selvom det er jo de jeg har mest lyst på såklart men da må jeg spinke og spare litt til med mindre noen vil bytte i focalene

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stua er på ca 25kvm og skal fores med nc2250!

Samt en sub skal inn, så spørsmålet er om jeg virkelig trenger 83 selvom det er jo de jeg har mest lyst på såklart men da må jeg spinke og spare litt til med mindre noen vil bytte i focalene

velkommen tilbake får en si da test den nye rf82 også først, det er vel å anbefale, jfs har den inne vet jeg

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eirik84
    Så RF62mkII fikk bra skussmål i siste Lyd og Bilde også. Ble karakterisert som varm og snill i toppen. Spiller friskt men ikke i fare for å bli spiss i diskant-området.

Har Klipsch tonet ned mkII-utgavene litt i forhold til den forrige generasjonen?

det har skjedd noe med oppløsningen i toppen på de mindre jeg har hørt ihvertfall, jeg likte de godt faktisk, men jeg liker mkl også og mener det blir en smaksak, men for de som synes mkl var for kvass i toppen så har det kommet ett godt alternativ nå i mkll
    rf52 på rega elektronikk og spiller var en god opplevelse

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ett sett nye RF82II her å di spiller meget bra, absolutt verdt å prøve di

Side 613 av 1033 FørsteFørste ... 113 473 483 493 503 513 523 533 543 553 563 573 583 593 603 609 610 611 612 613 614 615 616 617 623 633 643 653 663 673 683 693 703 713 723 733 743 753 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •