Klipsch klubben - Side 602

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 602 av 1033 FørsteFørste ... 102 462 472 482 492 502 512 522 532 542 552 562 572 582 592 598 599 600 601 602 603 604 605 606 612 622 632 642 652 662 672 682 692 702 712 722 732 742 ... SisteSiste
Viser resultater 12,021 til 12,040 av 20659
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Takk Takk. :-D

Tilbake i litt moderate former, og forandring av lydsignatur i hjemmekinoen.
    Må med hånden på hjerte si at Mentor 6 knuser RF-62 på musikk, men til 1/3 av prisen, så kan man ikke forvente noe annet.
    Er spent på hvordan det vil låte etterhvert. Skal sette dem i motfase og la det stå og jobbe noen dager. Må jo få høyttalerne til å "løsne" slik at jeg får mest mulig glede av dem.
    Hører at det bor mye i dem, så er spent på fortsettelsen.:-D

Hadde planer om å selge Parasound Halo forsterkeren min og kun kjøre Yamaha Z7 på disse. Spiller ikke så inni hampen høyt her hjemme, så jeg er spent på om det vil være noen særlig lydmessig forandring på moderat lydnivå.
    Får teste dette en dag.8)

Men husk at de løsner ekstremt etterhvert da De får en helt annen sammenheng og spiller ikke " bose" aktig, dvs bass, diskant for seg selv!

Jeg for min del, driver fullt rf 63 med receiver, med subber i bunn da.. og jeg passert 120 db mange ganger på de verste demoene, til vanlig spiller jeg "lavt" til klipsch å være..

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ang diskusjonen som er L-sound vs Audiocompaniet må jeg bare legge til følgende: Gutta på audiocompaniet er noen ildsjeler som virkelig kjenner klipsch og hva de selger, imo en sjelden vare nå til dags. ALL service jeg har fått der har vært upåklagelig, om enn noe sen til tider.

Det samme kan jeg si om L-sound. upåklagelig service, gode priser og RASK behandling!

Om kjemien de imellom ikke er full klaff, synes jeg likevel det er synd for dem som ønsker seg Klipsch, at tilgangen muligens blir mindre.

My 2 cents.

Active Olebrum sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Det hadde jo vært ønskelig å hørt Audiocompaniets versjon oppi dette også, for det er jo strengt tatt bare L-sound sin versjon du kommer med her. .
    "Audiocompaniet versjon" De er jo kjent med å ikke komme med en versjon i det hele tatt. :???:

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Olebrum
    "Audiocompaniet versjon" De er jo kjent med å ikke komme med en versjon i det hele tatt. :???:
    Hehe. Det er jo også deres fulle rett til å ikke uttale seg saken.. De som skriker sin sak høyest er vel av min oppfatnng ikke alltid de som har rett..

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror Audiocompaniet følger med denne tråden. Håper for deres skyld at de tar tak i kunde behandligen sin og gjør noen grep.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om det har vært noen konkrete saker som ligger i bunnen her.
    Selvkritikk er imidlertid viktig og er sikker på at det finnes rom for forbedring for alle parter.

Ellers har jeg lyst til å høre KANE sine opplevelser av Vincent effektene sine, ser han allerede har lagt en tilsalgs!!:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers har jeg lyst til å høre KANE sine opplevelser av Vincent effektene sine, ser han allerede har lagt en tilsalgs!!:-D
    Jeg var nede hos han igår og fikk en demo. ;-)
    Elektronikk: | Onkyo TX-NR818 | Emotiva XPA-5 | 3xBehringer EPX4000 | MiniDSP | Behringer FBD2496 |
    Høyttalere : | Fusion Tempest 12 | Fusion Alchemy 8 MTM | Fusion Alchemy 8 | 2xCelestion FTR18-4080HDX | 2xAurasound NS18 |
    Bilde: | TW-5000 | Adeo Lerret |

Newcomer SVS - Jan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

jeg fikk bare et tips angående denne tråden og ville bare kommentere rundt dette (uten å delta videre). Siden slike saker kan ofte eskalere til noe som ikke er av realiteten så vi ber vennligst om det ikke spekuleres hverken mot Audiocompaniet eller L-Sound i den ene eller annen retning. Det er grunner for at vi ikke selger Klipsch men vi ønsker ikke å gå ut med dette offisielt. Slik er kjøp og salg og beslutninger gjøres underveis.

Klipsch er gode produkter så løp og kjøp (men vi kommer med nyheter senere i år)!

Ha en fin dag og håper det var greit at jeg la inn dette innlegget.

mvh
    Jan

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Strike Ace
    Jeg var nede hos han igår og fikk en demo. ;-)

Hva synes du da?

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Audiocompaniet ikke tar telefonen....

Audiocompagniet ikke tar telefonen???

Har dere tenkt på at dette er importør ikke butikk for slutt bruker.
    Hvis alle skal ringe impørtører istedenfor sin butikk tror jeg faktisk enhver importør får problemer med kapasitet....

Det er derfor vi har butikkene som selger varene og skal hjelpe oss når vi får problemer

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS - Jan
    Hei,

jeg fikk bare et tips angående denne tråden og ville bare kommentere rundt dette (uten å delta videre). Siden slike saker kan ofte eskalere til noe som ikke er av realiteten så vi ber vennligst om det ikke spekuleres hverken mot Audiocompaniet eller L-Sound i den ene eller annen retning. Det er grunner for at vi ikke selger Klipsch men vi ønsker ikke å gå ut med dette offisielt. Slik er kjøp og salg og beslutninger gjøres underveis.

Klipsch er gode produkter så løp og kjøp (men vi kommer med nyheter senere i år)!

mvh
    Jan
    Synes det var kjempe bra med dette inlegget

Godt noen har hodet på rett plass å får stoppet denne idiotiske diskusjonen, hvor faktisk ingen vet fakta andre enn partene selv

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liker veldig godt mellomtone og diskanten jeg får med SP-331. Bassen er litt slankere enn jeg er vant med, men det kan nok være fordi RF-7 er noen ganske store høytalere å dra, spesielt hvis man kjører de litt hardt. Til vanlig kjører jeg høytalerene delt på 80hz, og lar SVS'ene ta seg av alt under dette, og da funker SP-331 veldig fint. Følte det var lite forskjell mellom å kjøre en 1 forsterker på begge RF-7, eller å kjøre en forsterker bi-ampet på hver sin høytaler, derfor en av de har dukket opp på brukten.

Nå blir det å bruke SP-331 fremover, så får vi se hvor lenge den blir stående før oppgraderingsspøkelse dukker opp igjen

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS - Jan
    Hei,

mvh
    Jan

supert innlegg , men kanskje man da bør la være å spre informasjon via brukere her inne som gir uttrykk for å kjenne sannheten ?
    sannheten eller sluttresultatet her er at det ikke var lsound som sa opp klipsch
    grunnene til dette kan man da vel skjønne at går i litt andre retninger enn innleggene/ hentydningene fra harman bla
    det er jo en rekke produkter som har forsvunnet fra lsound over tid og kanskje det kan være en sammenheng i dette, annet enn gale importører på østlandet ?
    det å hype egne produkter ovenfor andres (som man skal såkallt selge) har jo en bakside også jamfør innlegg på forumet her
    ellers vil jeg ta med at jeg ikke personlig er involvert i dette men å forsøke å heve seg selv over andre med å spre missinfo liker jeg ikke .
    j.før innlegg fra kunder som såkallt refererer til lsound versjonen

regner min tidsbruk på dette som over nå og beklager OT fra meg på dette punktet

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror Audiocompaniet følger med denne tråden. Håper for deres skyld at de tar tak i kunde behandligen sin og gjør noen grep.

var det ikke du som på tross av tonart sin konkurs får ht av audiocompaniet da ? eller husker jeg feil? det må jo itilfelle være kjempeservice da tonart er ansvarlig for pengene mottatt av deg ?

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,384
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Utrolig hvor mye folk henger seg opp i butikker/kjeder som skifter merker i sin beholdning, er da veldig normalt at sånt skjer :-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    var det ikke du som på tross av tonart sin konkurs får ht av audiocompaniet da ? eller husker jeg feil? det må jo itilfelle være kjempeservice da tonart er ansvarlig for pengene mottatt av deg ?

Det er ikke sånn at jeg "får" høyttalere fra Audiocompaniet. Høyttalerne er bestillt og betalt av tonart så det skulle bare mangle at jeg ikke fikk varene mine da. Har nå fått en ny mail fra Audiocompaniet som forklarer hvorfor ting har blitt som de har blitt. Min frustrasjon skulle vært adressert til Tonart og jeg beklager at Audiocompaniet har blitt min skyte skive.
    Lærdomen fra dette er vel å holde kunder løpende orientert så frustrasjonen ikke kommer ut her på nett.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Utrolig hvor mye folk henger seg opp i butikker/kjeder som skifter merker i sin beholdning, er da veldig normalt at sånt skjer :-D

jeg for min del hang meg opp i dine kommentarer om at det var lsound som hadde kastet klipsch på dør, for det er jo motsatt
    det med å skifte merker er vel normallt for noen forretninger det ja, over tid, men kanksje i noe forskjellig tempo og med forskjellige grunner

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke sånn at jeg "får" høyttalere fra Audiocompaniet. Høyttalerne er bestillt og betalt av tonart så det skulle bare mangle at jeg ikke fikk varene mine da. Har nå fått en ny mail fra Audiocompaniet som forklarer hvorfor ting har blitt som de har blitt. Min frustrasjon skulle vært adressert til Tonart og jeg beklager at Audiocompaniet har blitt min skyte skive.
    Lærdomen fra dette er vel å holde kunder løpende orientert så frustrasjonen ikke kommer ut her på nett.

oki, lenge siden jeg har lest om dette, men mente det var slik at du kort tid før tonart gikk konk hadde betallt de, om de har betallt audiocompaniet vet jeg ingen ting om

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    Hvis det er tilfelle burde olebrum gå i hi og slutte å prate dritt

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes faktisk dette begynner å gå langt ut av sammenheng her, synes heller vi skal prate om noe hyggelig som Klipsch sine produkter

Side 602 av 1033 FørsteFørste ... 102 462 472 482 492 502 512 522 532 542 552 562 572 582 592 598 599 600 601 602 603 604 605 606 612 622 632 642 652 662 672 682 692 702 712 722 732 742 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •