Klipsch klubben - Side 570

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 570 av 1034 FørsteFørste ... 70 430 440 450 460 470 480 490 500 510 520 530 540 550 560 566 567 568 569 570 571 572 573 574 580 590 600 610 620 630 640 650 660 670 680 690 700 710 ... SisteSiste
Viser resultater 11,381 til 11,400 av 20677
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roqer
    Underlig at jeg ikke har fått noen anbefalinger på AW180. Kan det være en grunn til det?
    Noen som vet hva det koster å oppgradere disse?

ta en tlf til ec og hør, tror de vil passe godt med rf63 jeg, verdt å prøve hvis du kan det, men kommer jo an på hva du må betale også selvfølgelig

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er AW180 testet. Skuffelsen var stor, sett i sammenheng med tidligere test av Sugden A21 s2. Den hadde mere pondus i bunn, og mere oppløsning i toppen.
    Men fine er de Håpet så sinnsykt jeg hadde funnet en match, men the search goes on and on and on and...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var anlegget flyttet til et mer brukbart rom, ble en helt annen lyd når man fikk prøvd seg litt frem med plassering. CA-Modulen fra Canal Digital ble endelig plugget i, vært stuck med analogt signal noen uker nå.

Spikes på høytalerne imorgen, må bare ordne et nytt underlag de kan stå på. Er redd for at parketten blir litt for myk, et par badfliser burde vell fungere greit?

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Der var jo ment som en spøk da eddie! :razz:

O
    hehehe den er grei

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er AW180 testet. Skuffelsen var stor, sett i sammenheng med tidligere test av Sugden A21 s2. Den hadde mere pondus i bunn, og mere oppløsning i toppen.
    Men fine er de Håpet så sinnsykt jeg hadde funnet en match, men the search goes on and on and on and...
    Har du testet med solid core kabler til dette oppsettet det gi mer trykk på bassen

Jeg har selv brukt det med Nemo og Horn da jeg hadde samme problem som du har nå og vips så var alt på plass.......

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde selv en EC AW250R på noen Dali høytalere for ørten år siden når den kostet ca 24.000.- på HiFi-Klubben. Var veldig fornøyd med den på den tiden. Testet en lik igjen for kort stund siden, og var ikke lengre imponert. Prisen har gått rett i taket på de, og føler ikke de er like "imponerende" som de en gang var. Bedre valg der ute til Klipsch spør du meg...... Men selvsagt, vi har ikke alle lik smak

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt testet på samme kabler og musikk som f.eks Sugden. Sånn er det bare.
    Og den kabeldebatten får dere ta med de troende ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

da ville jeg kikket litt på rør til rf63 jeg

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her står også det praktiske i høysetet sammen med lyd. Rør er, for min del, er ikke praktisk. Men må man, så må man. Lurer på å bestille en V4 og bli ferdig med den testen også.

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt testet på samme kabler og musikk som f.eks Sugden. Sånn er det bare.
    Og den kabeldebatten får dere ta med de troende ;-)
    Snakker ikke om dyre kabler, men om ressistanse og dampingfactor ikke gjelder i stereo lenger er det ikke vits å prøve heller

Solid core er bare måten kablen er bygget på og isteden for en masse flettede tråder er dette som det ligger i ordet, en eller flere tykke kobbertråder derav navnet solid core.

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,481
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er RC64 II bestilt fra L-sound.

Den skal erstatte min gamle B&W LCR600. Dette blir spennende. Synes jo det er litt galskap å bruke så mye penger på en eneste ht. Så jeg håper den er verd det.

Noen som har testet/hørt denne?

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skalle

Den skal erstatte min gamle B&W LCR600. Dette blir spennende. Synes jo det er litt galskap å bruke så mye penger på en eneste ht. Så jeg håper den er verd det.

Du vil nok få en noe mer dynamisk og høytspillende senter når den kommer i hus

Men vær obs på innspillingstiden, den yter ikke sitt beste fra 1. time, og lyden løftes gradvis og blir ikke optimal før den har noen døgn på baken!

Jeg har fått en liten demo av den og syntes personlig at det var veldig god valuta for pengene!

Det kommer nok til å gå lang tid før du vil bytte ut den godklumpen : )

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,481
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja regner ikke med at jeg trår feil her, ved å kjøpe uhørt mener jeg

Heresy trengte også lang innspilling.

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gikk samme veien for få år siden. Tok veldig lang tid før den var innspilt. Men nå angrer jeg ikke. Det er som skuespillere og vokalister står i stua. Nesten som å ta og føle på.

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,481
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk samme veien for få år siden. Tok veldig lang tid før den var innspilt. Men nå angrer jeg ikke. Det er som skuespillere og vokalister står i stua. Nesten som å ta og føle på.
    Det er godt å høre at du er såpass fornøyd.

Det var enten Rc64, eller å få tak i et par brukte Heresy. Rc64 er det som passer absolutt best i rommet mitt(størrelsesmessig)

Intermediate mk4 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har bare hørt første generasjon og den er i hvertfall helt rå, gratulerer Skalle.
    Jeg har også bestilt et leketøy fra Lsound, PC12-Plus DSP.

Intermediate websen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er godt å høre at du er såpass fornøyd.

Det var enten Rc64, eller å få tak i et par brukte Heresy. Rc64 er det som passer absolutt best i rommet mitt(størrelsesmessig)
    Jeg vil også si at RC64 har lang innspillingstid.
    Jeg er meget godt fornøyd med den nå.

Intermediate JanThomas sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lufter interessen for en entusiast som har lyst på Forte II!
    Har ikke lyst til å kvitte meg med disse da de spiller utrolig bra, men er for tiden uten jobb å må tenke på leilighet og regninger først!

Valgte å bare skrive det her da jeg ønsker en entusiast skal overta, og jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å kvitte meg med de i det hele tatt, så om det er noe interesse så send pm!

Beklager om noen ble misfornøyde med å ta dette i klipsch tråden og ikke lage en annonse på det!

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,481
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mk4
    Har bare hørt første generasjon og den er i hvertfall helt rå, gratulerer Skalle.
    Jeg har også bestilt et leketøy fra Lsound, PC12-Plus DSP.
    Takk skal du ha, og gratulerer selv, SVSen er også helt rå:twisted:

Det skjer noe fysisk i rommet når en kombinerer SVS og Klipsch.

Intermediate websen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JanThomas
    Lufter interessen for en entusiast som har lyst på Forte II!
    Har ikke lyst til å kvitte meg med disse da de spiller utrolig bra, men er for tiden uten jobb å må tenke på leilighet og regninger først!

Valgte å bare skrive det her da jeg ønsker en entusiast skal overta, og jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å kvitte meg med de i det hele tatt, så om det er noe interesse så send pm!

Beklager om noen ble misfornøyde med å ta dette i klipsch tråden og ikke lage en annonse på det!
    Er i en lignende situasjon selv, men jeg har bestemt meg for å beholde mine høyttalere uansett hva som skjer. Ville heller satt bort mine Klipsch-er til noen jeg stoler på om det hadde gått så langt at jeg ble tvunget til å selge, for jeg vil sannsynligvis aldri få de samme høyttalerne igjen siden de har gått ut av produksjon. Og fordi skikkelig hjemmeunderholdning er noe av det jeg prioriterer høyest av det jeg eier.

Ufrivillig salg av høyttalere vil ikke rette opp en stram økonomisk situasjon uansett. Personlig ville jeg valgt å vente til situasjonen bedrer seg. Selv hadde jeg solgt bilen og kjøpt en billigere en om jeg hadde trengt mer penger, men det er nå bare slik jeg ser på det. Ikke har jeg unger heller..

Side 570 av 1034 FørsteFørste ... 70 430 440 450 460 470 480 490 500 510 520 530 540 550 560 566 567 568 569 570 571 572 573 574 580 590 600 610 620 630 640 650 660 670 680 690 700 710 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •