Klipsch klubben - Side 560

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 560 av 1034 FørsteFørste ... 60 420 430 440 450 460 470 480 490 500 510 520 530 540 550 556 557 558 559 560 561 562 563 564 570 580 590 600 610 620 630 640 650 660 670 680 690 700 ... SisteSiste
Viser resultater 11,181 til 11,200 av 20677
    Newcomer DrHolm sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av eirik89
    Godt du også er fornøyd med Klipsch Sitter selv og hører på Jorn - Dio plata Hvor langt ute fra veggen har du dine? Har nett fått mine RB-61 i dag. Så kommer det stativer fra L-Sound i morgen Skal blir gøy og endelig se film i 5.2 :twisted:
    Må nevne at dette er en brent CD fra mp3 filer. på en gammal Pioneer-spiller (denne tar jaggu mye rart..).
    Handler garantert denne asap. Er en av de beste kreasjonene jeg har hør fra Lande!

De står nå ca. 40cm. fra veggen.

Det blir sikkert helt konge! Gleder meg til å få i stand et dedikert rom i kjelleren med 5.3, der Klipsch vil stå for underholdningen.

Hvordan ser resten av oppsettet ditt ut?

Vipper veldig mellom Ref.serien eller Ultra2 ??

Newcomer eirik89 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrHolm
    Må nevne at dette er en brent CD fra mp3 filer. på en gammal Pioneer-spiller (denne tar jaggu mye rart..).
    Handler garantert denne asap. Er en av de beste kreasjonene jeg har hør fra Lande!

De står nå ca. 40cm. fra veggen.

Det blir sikkert helt konge! Gleder meg til å få i stand et dedikert rom i kjelleren med 5.3, der Klipsch vil stå for underholdningen.

Hvordan ser resten av oppsettet ditt ut?

Vipper veldig mellom Ref.serien eller Ultra2 ??
    Har Klipsch RF-82, RC-62 Mk2 og RB-61. Samt 2 XTZ W12.16 suber. Yamaha RX-V765 (Skal byttes til Yamaha RX-V2067, evt større modell) og Nad 275bee ( Skal byttes til Parasound Model 2250) Samsung 46" 8 series. (Skal byttes til 63" plasma) PS3, Rikstv og Playonhd.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrHolm
    Sitter nå og klemmer på med RF-52 parret jeg kjøpte for noen uker siden.

Har tidligere kjørt de fra 80Hz og opp og latt subben jobba fra 100Hz og ned.
    Nå satte jeg de i Large, uten hjelp fra sub. i stereo.

Å fytti h@[vete da!! Nå har her relativt tynn erfaring på HT generellt, men pokker å dynamisk lyden er! Nå har Jørn Lande grom stemme, men "Jorn - DIO" plata har et sabla trøkk spør du meg.. Jeg bare sitter her og flirer for meg sjøl..

Har også flytta de lenger ut fra veggen, som blir nevnt her et u-tall-ganger.
    Funker fjell!!

Vell anvendte 3'500,- spør du meg.

for meg så er rf52 den mest "hifi" riktige av de mindre i rf serien, går dypt også og spiller veldig bra

Newcomer DrHolm sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eirik89
    Har Klipsch RF-82, RC-62 Mk2 og RB-61. Samt 2 XTZ W12.16 suber. Yamaha RX-V765 (Skal byttes til Yamaha RX-V2067, evt større modell) og Nad 275bee ( Skal byttes til Parasound Model 2250) Samsung 46" 8 series. (Skal byttes til 63" plasma) PS3, Rikstv og Playonhd.
    Solid rekke det der!
    Vurderer Yamaha når AVR'n blir klar for utbytte. Men er usikker på effekt-valg.
    Med tia blir det nok reint stereo-oppsett i stua og rør på RF-52'ne.

Intermediate mk4 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Olebrum
    Hva er deres erfaringer med iportøren av klipsch. Tenker da på på Audicompaniet AS. Sendte mail den 14. januar fikk ikke svar på den. Ringte på mandag, fikk til svar at skulle svare på mailen i løpet av dagen. Det gjorde de ikke. Ventet til 19. januar å sendte mailen på nytt. Men heller ikke den er besvart. Har i dag prøvd å ringt, la igjen en beskjed med navn, sak og ordre nr. Men ingen Tlf tilbake, heller ikke noe svar på mail. Er dette vanlig at det skal være så tugvint å få svar på noen spørsmål angående levering?
    Audiocompaniet er tragisk, jeg har sendt en mail med forespørsel for snart to uker siden uten å få svar.
    Sånn går ikke ann.

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mk4
    Audiocompaniet er tragisk, jeg har sendt en mail med forespørsel for snart to uker siden uten å få svar.
    Sånn går ikke ann.
    Er greit nok det, men mail kan gå i spam filtre osv.

Har du prøvd å sende en mail hvor du ber om leverings/lese bekreftelse?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var man offisielt medlem! Min Yamaha 1067 kom i posten tidligere idag, så da fikk jeg endelig koblet opp mine Klipsch RF-62 som har stått her å teaset meg en uke.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av ThomasJL09
    Der var man offisielt medlem! Min Yamaha 1067 kom i posten tidligere idag, så da fikk jeg endelig koblet opp mine Klipsch RF-62 som har stått her å teaset meg en uke.
    Grættis

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Er greit nok det, men mail kan gå i spam filtre osv.

Har du prøvd å sende en mail hvor du ber om leverings/lese bekreftelse?
    Nei jeg driter i hele sjappa, når jeg skriver Klipsch som emne og har en online mail adresse skal dem ha unormalt strengt spamfilter for å få den dit.
    Vil med andre ord si at dem aldri noen gang kommer til å motta en eneste e-post.

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,383
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn går ikke ann.
    Prøv å ringe. Det har funket for meg.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skalle
    Prøv å ringe. Det har funket for meg.
    Ja er mulig jeg gjør det når den største irritasjonen har lagt seg

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei jeg driter i hele sjappa, når jeg skriver Klipsch som emne og har en online mail adresse skal dem ha unormalt strengt spamfilter for å få den dit.
    Vil med andre ord si at dem aldri noen gang kommer til å motta en eneste e-post.

Der jeg jobber får vi 17000 email tilkoblinger pr døgn.
    60% av disse tilkoblingene blir stoppet før epost mottas pga blacklist, feil oppgitt avsender (spamming).
    15% av epostene som slipper igjennom første sjekk, er spam som blir oppdaget og satt i kategori/karantene.

Disse filtrene som snapper opp ulovlig eposter kan være fra eksterne leverandører f.eks. Symantec.
    Dette har f.eks. Symantec laget reglene på og derfor trenger det ikke
    være Audiocompaniet som er direkte skyld i at akkurat din epost blir stoppet.

Hvis de har ting på stell så skal eposten bli liggende i karantene til de manuelt går inn å slipper eposten løs når de ser at det er fra en uskyldig kunde. :-)

Aller best er det hvist eposten går igjennom, men verden er ikke perfekt...
    Elektronikk: | Onkyo TX-NR818 | Emotiva XPA-5 | 3xBehringer EPX4000 | MiniDSP | Behringer FBD2496 |
    Høyttalere : | Fusion Tempest 12 | Fusion Alchemy 8 MTM | Fusion Alchemy 8 | 2xCelestion FTR18-4080HDX | 2xAurasound NS18 |
    Bilde: | TW-5000 | Adeo Lerret |

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Strike Ace Sitat:
    Opprinnelig skrevet av mk4

Der jeg jobber får vi 17000 email tilkoblinger pr døgn.
    60% av disse tilkoblingene blir stoppet før epost mottas pga blacklist, feil oppgitt avsender (spamming).
    15% av epostene som slipper igjennom første sjekk, er spam som blir oppdaget og satt i kategori/karantene.

Disse filtrene som snapper opp ulovlig eposter kan være fra eksterne leverandører f.eks. Symantec.
    Dette har f.eks. Symantec laget reglene på og derfor trenger det ikke
    være Audiocompaniet som er direkte skyld i at akkurat din epost blir stoppet.

Hvis de har ting på stell så skal eposten bli liggende i karantene til de manuelt går inn å slipper eposten løs når de ser at det er fra en uskyldig kunde.

Aller best er det hvist eposten går igjennom, men verden er ikke perfekt...

Det var kan hende synd at ikke Elkjøp / Lefdal fikk selge Klipsch allikevel da? Spamfiltre er bare en dårlig unnskyldning og ikke en forklaring.
    Har dessverre samme dårlige erfaring med importøren.

Active bruker123 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klipsch anlegg som må være helt sykt

YouTube - Bass I Love You

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av edding
    Det var kan hende synd at ikke Elkjøp / Lefdal fikk selge Klipsch allikevel da? Spamfiltre er bare en dårlig unnskyldning og ikke en forklaring.
    Det var da ille til syting da?
    Hvis jeg ikke får svar og faktisk lurer på noe, så kan man faktisk ringe de, hvis man virkelig vil ha svar da.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av edding
    Jeg mente ikke inlegget som en unnskyldning for Audiocompaniet, men
    heller en forklaring om at selv om noe virker "enkelt" for noen når det kommer til å sende epost, så ligger det mye bakom som man kanskje ikke er klar over. (phuh, det ble en lang setning) :-)

Audiocompaniet burde ha såpass kontroll at hvis eposten ble
    stoppet i et filter, så burde de ha mulighet til å ordne opp.
    Dette er en daglig prosedyre hos oss ihvertfall - å sjekke spamfilter.
    Elektronikk: | Onkyo TX-NR818 | Emotiva XPA-5 | 3xBehringer EPX4000 | MiniDSP | Behringer FBD2496 |
    Høyttalere : | Fusion Tempest 12 | Fusion Alchemy 8 MTM | Fusion Alchemy 8 | 2xCelestion FTR18-4080HDX | 2xAurasound NS18 |
    Bilde: | TW-5000 | Adeo Lerret |

Intermediate Duppi dupp sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bruker123
    Klipsch anlegg som må være helt sykt

YouTube - Bass I Love You
    hva er så sykt?

Active Olebrum sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja er mulig jeg gjør det når den største irritasjonen har lagt seg
    Da må du ha tålmodighet, hadde selv problemer med å få kontakt med importøren av klipsch. Etter 2 mail og ingen svar, bestemte jeg meg for å komme gjennom på tlf. Etter å ha lagt igjen melding på svarer og prøvd å ringt de ca 18 ganger. Blir jeg etterhvert oppringt av audiocompaniet å spørsmålet er som følger "Er det du som har prøvd å ringe oss sånn ca 18 ganger":-D. Fikk svar på mine spørsmål og saken ut av verden, men det bør ikke være så tungvindt å få kontakt med et firma i 2011. De følger med på denne tråden siden han jeg snakket med reffererte til forumet. Hvor jeg satte spørmål om erfaringer av importøren.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Duppi dupp
    hva er så sykt?
    Hele oppsettet var jo sykt dustete,høyttalere som ligger på gulvet. Og av flere merker.
    Han kan jo ikke være helt go

O

Intermediate Duppi dupp sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=wikstrøm]Hele oppsettet var jo sykt dustete,høyttalere som ligger på gulvet. Og av flere merker.
    Han kan jo ikke være helt go

ja det var litt salig blanding.

Side 560 av 1034 FørsteFørste ... 60 420 430 440 450 460 470 480 490 500 510 520 530 540 550 556 557 558 559 560 561 562 563 564 570 580 590 600 610 620 630 640 650 660 670 680 690 700 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •