Klipsch klubben - Side 555

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 555 av 1034 FørsteFørste ... 55 415 425 435 445 455 465 475 485 495 505 515 525 535 545 551 552 553 554 555 556 557 558 559 565 575 585 595 605 615 625 635 645 655 665 675 685 695 ... SisteSiste
Viser resultater 11,081 til 11,100 av 20677
    Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Akkurat kommet hjem fra karlstad,dro kl 11 idag morges hehe.Med meg hadde jeg bilen full så noen bilder kommer utover dessverre av dårlig kvalitet

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    stor og tung

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    litt her og litt der

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ennå et

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    et til

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir vs

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Breiflabb!

Intermediate Sub-Lock sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    506
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Raya
    hei på klipsch venner 8) det skulle ikke være noen i ner heten av hønefoss som har rf?? på rør av noe slag. lurer stort på hvordan det høres ut. leser mye bra om det å skulle gjærne hørt det, før en går til det skritt å skaffer en rør sak,8) mvh Ray.
    Fremover så blir det det. Jeg flytter til Hønefoss om litt over en måned, men har ikke rør-amp enda, det kommer litt senere.

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av e_hamre
    Hvem selger dette ?

Har ikke fått nye receiveren enda, men går det med spader på Harman Kardon AVR 460 ?

Terminere gjør jeg jo fint selv, men å kjøpe spadene koster jo like mye som selve kabelen
    Går dårlig med spader på denne tror jeg, er beregnet for bare wire eller banan som recivere flest

Du får kablen ferdig terminert på netshop.no

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Akkurat kommet hjem fra karlstad,dro kl 11 idag morges hehe.Med meg hadde jeg bilen full så noen bilder kommer utover dessverre av dårlig kvalitet
    Ser ut til at Klipsch gror godt i vårt distrikt eddie
    Blir spennende å høre hvordan du synes dette blir når alt er på plass....

Selv prøvde jeg noen Revel Ultima Salon høyttalere i dag, men uansett hva folk og tester sier synes jeg ikke di kommer i nærheten av Horna mine

Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.
    Noen som kan gi med en indikasjon på hva jeg kan håpe å få solgt et par strøkne RF-63 (MK I) for. Kjøpt nye for 6mnd. siden og med original emballasje.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av unified86
    Hei.
    Noen som kan gi med en indikasjon på hva jeg kan håpe å få solgt et par strøkne RF-63 (MK I) for. Kjøpt nye for 6mnd. siden og med original emballasje.
    Ikke fornøyd
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Ikke fornøyd
    Selvsagt er jeg fornøyd 8)
    De er for store for den nye leiligheten, så skal ha noe mindre. Samtidig er det gøy å prøve noe nytt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,963
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjedelig å skulle selge etter det store klipsch salget som var.. men ville tro ca 9-10k,-??

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Det er akkurat slik lyden skal krysses for å få det som heter sweetspott

Den skal krysse foran deg ikke på deg eller rundt......

Hmm intressant, jeg har jo ett inntrykk av at 95% av folk (både på forumet her og ellers) har høyttalerne rett fram eller kun svak vinkling så lyden krysser 20 meter bak deg (hvis d hadde vært så langt rom da)

Men dette med sweetspot, trodde d var der lytteren satt jeg? uavhengig av hvordan høyttalerne sto oppstilt? men du mener altså at høyttalere SKAL krysse halvmeter-meter forran lytteren for å få d beste resultatet?

hehe trodde jeg hadde en spesialoppstilling jeg helt til jeg leser at mange andre også gjør d samme:P

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvsagt er jeg fornøyd 8)
    De er for store for den nye leiligheten, så skal ha noe mindre. Samtidig er det gøy å prøve noe nytt.
    Men da så ^^ hva har du i tankene nå?
    Tror nokk du får 10k for di
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Klipsch....i love it
    Hmm intressant, jeg har jo ett inntrykk av at 95% av folk (både på forumet her og ellers) har høyttalerne rett fram eller kun svak vinkling så lyden krysser 20 meter bak deg (hvis d hadde vært så langt rom da)

Men dette med sweetspot, trodde d var der lytteren satt jeg? uavhengig av hvordan høyttalerne sto oppstilt? men du mener altså at høyttalere SKAL krysse halvmeter-meter forran lytteren for å få d beste resultatet?

hehe trodde jeg hadde en spesialoppstilling jeg helt til jeg leser at mange andre også gjør d samme:P
    Sweetspot er der du sitter uansett hvordan høytalerne er vinklet.Likesinned trekant er vel greia her.Har mine vinklet rett mot sweetspot der synes jeg det låter best hos meg men husk jo mer vinkling jo mindre spredning som regel.Bak sweetspot har jeg en salong der hvir vi sitter når vi har besøk og da merker jeg at det blir tynt i rommet,hadde høytalerne stått mer rett så fyller rommet seg mer med musikk

Intermediate websen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Ser ut ???

Skal vel låte rett kjenner ikke di kablene du prater om, men å få en dårlig kabel til å se bra ut er jo bare å trekke en strømpe over
    Som jeg har sagt tidligere i tråden, så ikke bare ser de bra ut, men lyden jeg får av dem med mine RF-63 er utrolig bra.

Synes bare det er unødvendig å bruke masse penger på kabler når feks disse gjør en like god jobb. For meg virker dyre kabler for det meste ganske oppskrytt. Man skal huske at alt dette kabelstyret er fra en konservativ hi-fi bransje som har all interesse av å melke forbrukerne for langt mer penger enn de er verd, eller hva vi "trenger" (her er det nok mye psykologi). Også disse kablene har en noe forlokkende beskrivelse. Kanskje man hadde trodd bedre på dette om prisen var 10 ganger så høy fordi de ikke var produsert i Kina? Men hadde det ikke vært bedre å bruke 9/10 av pengene til noe annet? Dette er faktisk godt ment, fordi jeg synes ingen bør betale mer enn det man trenger.

"Kablene produseres i 100% reint og oksygenfritt kobber, hvor kobber molekylene er retnings bestemte. Overflaten er glattet maksimalt ved å trekke kobber tråene gjennom et diamant belagt øye. I kontaktene/koplingene er det benyttet sølv loddetinn. Kontaktene/koblingene er dekket av 24 karat gull, og selve ”huset” er av aluminium! Alt er perfekt støyskjermet! Kablene er trukket med antrasitt farget ”snakeskin”)."

Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av e_hamre
    De du foreslo såg meget bra ut ja.
    Men Supra Ply er jo en kjendt kabel, som kommer godt ut i reviews..
    Skal heller trekke den med strømpe enn og kjøpe en ukjendt kabel som er laget for å støtte en Panda.

Men det er vell Xindak jeg sikter på, den eller Supra Ply.
    Xindak blir rimeligst, da den er ferdig terminert og trekt.
    Jeg bruker denne selv, og kan absolutt anbefale den fordi lyden i mine RF-63 er helt glimrende. Og jeg slipper å tenke på Panda. Betyr ingenting. Hvorfor betale overpris? Disse er produsert i Kina, og du slipper billig unna med mer enn god nok kvalitet. Du sier du er skeptisk til denne siden den er ukjent, men nå har du ihvertfall 1 anbefaling (men Xindaker sikkert like god den - og omvendt, men tipper den er langt dyrere).

Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.
    Vil uansett anbefale deg å holde deg til dengang fullpris som utgangspunkt, og ikke rabattpris. Og du har også et ekstra kort på hånden da det ikke finnes erstatning til disse fra Klipsch - enda. Vil tro du kan få en svært god pris for dem. 2/3 av fullpris kanskje?

Side 555 av 1034 FørsteFørste ... 55 415 425 435 445 455 465 475 485 495 505 515 525 535 545 551 552 553 554 555 556 557 558 559 565 575 585 595 605 615 625 635 645 655 665 675 685 695 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •