Klipsch klubben - Side 55

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 55 av 1033 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 51 52 53 54 55 56 57 58 59 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 555 ... SisteSiste
Viser resultater 1,081 til 1,100 av 20659
    Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,263
    Takk & like
    Nevnt
    13 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Har bare hørt den gamle RF 7 ( som jeg skal ha bare jeg finner et par sorte )
    Litt råere og mer urafinert en nye RF serien. Selv synes jeg RF 82 og 62 høres ganske like ut.

Tror du vill merke det mer som nyeanser forskjeller. Klipsch er dessuten svært enkle å få til å låte knall med riktig elektronikk men høres fælt ut med lyse dårlige receevere så lykke till
    Da blir det nok at jeg går for RF-25. Har akkurat skaffet penger ved å selge en bilstereoforsterker, så får håpe selger har disse ennå.

Jeg har forøvrig prøvd de hjemme, og de trivdes meget bra sammen med Acurusen min.

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,263
    Takk & like
    Nevnt
    13 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vincent_vega
    Er ikke sikker, har RF-63 med 6,5" selv men de er mer solide enn RF-62's basselementer.

Har du stort rom? Regner med at alt ifra 20kvm og oppover så er RF-82 best... Men dette er bare spekulasjoner ifra min side. Har bare hørt RF-82 i et stort lokale (elkjøp) og den hadde bra diggbar bass "
    Jeg har et skikkelig problemrom som sluker bass(vinkelstue) og har en kraftig dip mellom 160 og 200hz.

Har planlagt ny kino. Den blir enten i kjelleren 12m2. Eller på loftet på garasjen vi planlegger å bygge.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av leifen
    Har to kompiser som bruker emotiva til RF7 og RF5 , å begge er kjempe fornøyde ut av hva jeg har forstått . -.
    Hva med Bryston 4B SST da?

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Melder meg herved inn igjen i Klipsch klubben, og ut av Xtz klubben...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jahnmar
    Melder meg herved inn igjen i Klipsch klubben, og ut av Xtz klubben...
    Whua respect. Veldig kule ht.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Lytt å hør selv. Det er ofte det beste.
    Det er sant, men aner ikke hvor de har denne utenom komplett. Men sånn lyd messig generelt burde den vel være på nivå med yamahaen? Eventuelt hva mangler den?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thoge
    Det er sant, men aner ikke hvor de har denne utenom komplett. Men sånn lyd messig generelt burde den vel være på nivå med yamahaen? Eventuelt hva mangler den?
    Sony har jo noen ok recivere men erfaringsmessig koster de gode veldig mye.
    Her inne er det vel en gjengs ide om at Yamaha og Klipsch er bra match. Jeg tror uansett du blir fornøyd med sonyen, men den er litt mer filmmaskinist enn å gi den liten hifi følelse kanskje. Bare min mening.

Lars.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Takker for svar Ender vel opp med 663 tror jeg egentlig, men bare redd jeg kommer til å angre på for få HDMI koblinger:S

Intermediate Denonbuster sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2,513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thoge
    Ok. Takker for svar Ender vel opp med 663 tror jeg egentlig, men bare redd jeg kommer til å angre på for få HDMI koblinger:S
    Bruker selv Denon på mine Klipsch, dette er en veldig bra match.
    Kan virke som om det ikke er så mange som har hørt Denon sammen med Klipsch. Dette er jo selvsagt pga. forhandler nettverket.
    Denon er jo langt framme med brukervennlighet. De ha også en fin rund lyd ( 08-09 serie ), som funker fint sammen med den skarpe toppen til Klipsch.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Denonbuster
    Kan virke som om det ikke er så mange som har hørt Denon sammen med Klipsch. Dette er jo selvsagt pga. forhandler nettverket.
    Denon er jo langt framme med brukervennlighet. De ha også en fin rund lyd ( 08-09 serie ), som funker fint sammen med den skarpe toppen til Klipsch.
    Hva ligger disse på i pris da? Og hvor kan de skaffes?:P Har hørt mye bra om denon ja Mener også å ha hørt at denon og klipsch er en god match

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Denonbuster
    Jeg synes Denon dempet det som jeg synes RF-serien gjør så bra. Det lille ekstra krispe i vokal og kassegitar, samt fendertwangen ble for laidback.
    På Yamaha har en valget mellom "Natural sound", "Flat" og "Front".
    Veksler mellom Natural og flat og trives med det.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da er jeg offisielt medlem av Klipsch Klubben!
    Klipsch RB81 er i hus! og får en høytaller!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    må vel melde meg inn i klipschklubben jeg og!

kjøpt et rekkehusvennlig lite surroundsett bestående av:

front: RF-52
    center: RC-25
    bak: RS-52 (skulle egentlig ha RS-42, men de var utsolgt så fikk 52 for samme pris som rs-42)

innspilling pågår og morro er det!

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om det finnes stativer eller lignende som passer til Klipsch RS serie? har RS62, og er så vurderer et par stativer til disse om det finnes noe gode løsninger på dette.. :-)

Intermediate Sub-Lock sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    506
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RB-serien da.

Active Gelbear sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Noen som vet om det finnes stativer eller lignende som passer til Klipsch RS serie? har RS62, og er så vurderer et par stativer til disse om det finnes noe gode løsninger på dette.. :-)
    Bruker stativer på mine rs-52...vet ikke om rs-62 er større? Se på "min hjemmekino" for bilder...men du ser ikke så mye der egentlig..de heter i allefall Apollo AZ-10

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har nå hørt på musikk på mine RB81 og jeg finner meg selv dra fram gamle cder om og om igjen, klipschene drar frem en helt annen opplevelse enn mine forrige høytallere (små SA 1105 om jeg ikke tar helt feil, med svs pb12 replika).
    det eneste som irriterer meg er att forsterkern min ikke holder mål.. proson greier. og den ødelegger nesten mye av opplevelsen.. den blir susete i toppen og litt slitsom, den slepper ikke ut midbassen så det høres litt innestengt ut og den mangler litt dynamik..
    så jeg gleder meg virkelig til jeg for en ny forsterker! klarer nesten ikke og vente^^ men den som venter på noe godt venter ikke for gjeves, og jeg venter på rør

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,263
    Takk & like
    Nevnt
    13 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av duality
    har nå hørt på musikk på mine RB81 og jeg finner meg selv dra fram gamle cder om og om igjen, klipschene drar frem en helt annen opplevelse enn mine forrige høytallere (små SA 1105 om jeg ikke tar helt feil, med svs pb12 replika).
    det eneste som irriterer meg er att forsterkern min ikke holder mål.. proson greier. og den ødelegger nesten mye av opplevelsen.. den blir susete i toppen og litt slitsom, den slepper ikke ut midbassen så det høres litt innestengt ut og den mangler litt dynamik..
    så jeg gleder meg virkelig til jeg for en ny forsterker! klarer nesten ikke og vente^^ men den som venter på noe godt venter ikke for gjeves, og jeg venter på rør
    Grattulerer med nye ht. Håper det snart blir Klipsch på meg og. Skulle jo ha RF-25, men foreløpig ser det ut for at jeg må vente en mnd. til

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,708
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med RB-81. Knallbra høytalere, og som du sier, de fortjener bra elektronikk.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Grattis med RB-81. Knallbra høytalere, og som du sier, de fortjener bra elektronikk.
    så absolut! må si jeg har fallt får den fine skrispe diskanten! ikke på min elektronik da..men det som overrasket meg mest var hvor stor lyden er.. skulle tro det var en gulv verson

Side 55 av 1033 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 51 52 53 54 55 56 57 58 59 65 75 85 95 105 115 125 135 145 155 165 175 185 195 555 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •