Klipsch klubben - Side 539

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 539 av 1033 FørsteFørste ... 39 399 409 419 429 439 449 459 469 479 489 499 509 519 529 535 536 537 538 539 540 541 542 543 549 559 569 579 589 599 609 619 629 639 649 659 669 679 ... SisteSiste
Viser resultater 10,761 til 10,780 av 20659
    Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Hvilken fremmgangsmåte annbefales? Jeg har lett for å bli sinna på forhandlere som ikke klarer å yte sitt beste ovenfor kunder. Å en sint Nordlenning = bannskap Den skepsisen jeg fikk i telefonen i går syntest jeg faktisk ingenting om :twisted:
    Jeg har selv drevet butikk i mange år å vil på det sterkeste anbefale å beholde roen så langt som overhodet mulig for det er jo argumentasjon og lover som gjelder ikke hvem som er sintest

Tydeligvis er ledd en prøvd med mindre hell og da ville jeg ringt audio companiet og prøvd å forklare med en hyggelig tone hva problemet er.
    Så se hva Christian kan gjøre for deg, han er meget hyggelig og om dette er en reklamasjon får jo di nye fra Klipsch uansett uten kostnad
    Om det også svikter kan man til slutt ta kontakt med Klipsch selv, men prøv alt du kan å være hyggelig for man ønsker å hjelpe snille mennesker
    Hvis man hisser se for mye opp kan fort situasjonen låse seg, selv har jeg bra mye temperament men har lært gjennom mange feil at man kommer lengst med å være rolig og gode argumenter

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slabbedasker var jo ikke ordrett ment Joda, har aldrig hatt noe negativ opfatning på di. Var ett deffekt horn på en av høytalerne når jeg fikk di. Og det ble årdnet opp i snarest =) Får håpe di er like hjelpsomme denne gangen også!
    Snakk med Christian i en hyggelig tone så løser nok dette seg!
    Sånn skal ikke skje med de høyttalerene,du får nok nye kasser tenker jeg.

O

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Jeg har selv drevet butikk i mange år å vil på det sterkeste anbefale å beholde roen så langt som overhodet mulig for det er jo argumentasjon og lover som gjelder ikke hvem som er sintest

Tydeligvis er ledd en prøvd med mindre hell og da ville jeg ringt audio companiet og prøvd å forklare med en hyggelig tone hva problemet er.
    Så se hva Christian kan gjøre for deg, han er meget hyggelig og om dette er en reklamasjon får jo di nye fra Klipsch uansett uten kostnad
    Om det også svikter kan man til slutt ta kontakt med Klipsch selv, men prøv alt du kan å være hyggelig for man ønsker å hjelpe snille mennesker
    Hvis man hisser se for mye opp kan fort situasjonen låse seg, selv har jeg bra mye temperament men har lært gjennom mange feil at man kommer lengst med å være rolig og gode argumenter
    Sant det du sier, har alltid fått god hjelp fra Eirik på Go'lyden, hyggelig kar er det også. Å han hørtes ikke særlig våken ut når jeg snakket med han på telefonen klokka 11 i går kveld, og bare det kaller jeg også god service. Han kommer også hjem til kunden om det skulle være noe feil (gjorde han med meg) Så når jeg lar hodet ta over så har han igrunn ikke gjort noe galt (enda)
    Får håpe det løser seg på ett vittig vis, å jeg prøver alltid å være hyggelig helt til jeg virkelig føler meg urettferdig behandlet. har bare opplevd alt for mange ganger att en forhandler rett å slett ikke gidder å yte noe som helst for å gjøre en kunde fornøyd.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gefen Scaler

Fikk tak i en Gefen Scaler og en H/K AVR 8500 med en her på forumet. Vil Scaleren gi noe lydløft? Hvordan er det å koble scaleren sammen med bildet ut fra forsterkeren? ;S

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn, nå har jeg snakket med Eirik på Golyden, han sier att det overhode ikke skal være sånn, å att han hadde missforstått hva jeg mente over tlf i går kveld.
    Det der var riv ruskende galt mente han. Så får vi se hva som skjer fremmover! Han skulle snakke med Audiocompaniet.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn, nå har jeg snakket med Eirik på Golyden, han sier att det overhode ikke skal være sånn, å att han hadde missforstått hva jeg mente over tlf i går kveld.
    Det der var riv ruskende galt mente han. Så får vi se hva som skjer fremmover! Han skulle snakke med Audiocompaniet.
    Glimmrende

Må jammen si at han i det hele tatt tar tlf fra kunder kl 11 om kvelden er langt over vanlig service.

Godt å høre at dette ordner seg og at di fortsetter og holde kvalitet i alle ledd

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glimmrende

Må jammen si at han i det hele tatt tar tlf fra kunder kl 11 om kvelden er langt over vanlig service.

Godt å høre at dette ordner seg og at di fortsetter og holde kvalitet i alle ledd
    Det har jo enda ikke ordnet seg, Han på Audiocompaniet skulle snakke med sjefen når han kom på jobb, dette hadde vist desverre skjedd før men det var overhode ikke ofte eller vanlig. Nå gjennstår det bare å se hva di kommer til å gjøre. Tar gjerne imot RF-63II kabinettene samt det nye kabinettet til Centern om di ikke kan skaffe di gamle

Men vill ikke ta gleden på forskudd, jeg venter med å juble til jeg har fått konkret svar :P

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har jo enda ikke ordnet seg, Han på Audiocompaniet skulle snakke med sjefen når han kom på jobb, dette hadde vist desverre skjedd før men det var overhode ikke ofte eller vanlig. Nå gjennstår det bare å se hva di kommer til å gjøre. Tar gjerne imot RF-63II kabinettene samt det nye kabinettet til Centern om di ikke kan skaffe di gamle

Men vill ikke ta gleden på forskudd, jeg venter med å juble til jeg har fått konkret svar :P

olaf kommer gjerne sent inn på jobb da han jobber lenge på kvledene så smør deg med tålmodighet

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    olaf kommer gjerne sent inn på jobb da han jobber lenge på kvledene så smør deg med tålmodighet
    Yupp, er klar over det. Tålmodigheten akkurat nå er på topp, å skulle jeg ikke få noe svar før på mandag så gjør det ingenting.

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nå er det vell strengt sakt ikke noe som heter RF 63 MKII. Og det nye kabinettet til RC 64 er ikke noe finere.

O

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yupp, er klar over det. Tålmodigheten akkurat nå er på topp, å skulle jeg ikke få noe svar før på mandag så gjør det ingenting.
    Ja, det er bare å smøre seg inn med tålmodighetskrem

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Nå er det vell strengt sakt ikke noe som heter RF 63 MKII. Og det nye kabinettet til RC 64 er ikke noe finere.

O
    OI, ja det stemmer det. Hadde ikke fått med meg att di ikke hatt laget nye RF-63'er.. Men det ser jeg jo på Klipsch sin hjemmeside nå.. Sorry min feil ^^

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OI, ja det stemmer det. Hadde ikke fått med meg att di ikke hatt laget nye RF-63'er.. Men det ser jeg jo på Klipsch sin hjemmeside nå.. Sorry min feil ^^
    For all del

O

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe ^^

Fikk testet musikk med noe mere bass nå, tetta igjen portene med Svs proppene, kommer faktisk en liten bris ut av sprekken..

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe ^^

Fikk testet musikk med noe mere bass nå, tetta igjen portene med Svs proppene, kommer faktisk en liten bris ut av sprekken..
    Da må du jo bare ha nye kasser!

O

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Da må du jo bare ha nye kasser!

O
    Yuppz..

Mvh
    Svein S

Intermediate JanThomas sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Testa forøvrig patos b510 som jeg har stående mot forte II nå for morro skyld!

vanvittig mye bass det er i patos!!! men det var vel også omtrent det eneste som var bra også? hehe

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    Olaf er i statene kommer tilbake til uka tror jeg

uansett er det jo helg nå alltid surt å vente, men har tro på at dette blir ordnet på en ordentlig måte.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da har jeg byttet til meg en Pathos TT Anniversary som jeg skal teste før jeg evt selger den videre,må bare få hentet den først hehe

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Olaf er i statene kommer tilbake til uka tror jeg

uansett er det jo helg nå alltid surt å vente, men har tro på at dette blir ordnet på en ordentlig måte.
    Krysser fingrene =)

Mvh
    Svein S

Side 539 av 1033 FørsteFørste ... 39 399 409 419 429 439 449 459 469 479 489 499 509 519 529 535 536 537 538 539 540 541 542 543 549 559 569 579 589 599 609 619 629 639 649 659 669 679 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •