Klipsch klubben - Side 538

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 538 av 1034 FørsteFørste ... 38 398 408 418 428 438 448 458 468 478 488 498 508 518 528 534 535 536 537 538 539 540 541 542 548 558 568 578 588 598 608 618 628 638 648 658 668 678 ... SisteSiste
Viser resultater 10,741 til 10,760 av 20677
    Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    den integrerte saken som har dac,hodtlfforsterker,effekt og pre alt i en boksl
    peatch audio eller noe slikt
    mangel på fjernkontroll er ikke problem, har ikke det på an heller, vurderer å få det montert men som sagt ikke noe must
    må man oppgradere, eller bytte ut noe på den yaquin saken? kanskje jeg skulle sette min nevø på saken som bor i østen?
    Hei vet bare at tidligere eier har satt inn mundorf kondesatorer i den men vet ikke hva det har og si på lyden

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Hei vet bare at tidligere eier har satt inn mundorf kondesatorer i den men vet ikke hva det har og si på lyden

det er ihvertfall kvalitetssaker så noe har det nok å si

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk meg passelig Ba**sjokk idag når jeg tørka støv av høytalerne mine. Var sprekk i høyre høytaler, og baksiden på alle høytalerne mine har hvite sprekker i skjøtene. Ingenting på fremmsiden på noen av di. Vet ikke helt hvordan dette har skjedd, men di har iaf stått på samme plass i snart 2år, og har ikke flyttet dem mange ganger siden di kom i hus. Noen som har opplevd lignende Snakket nettop med forhandler på telefonen, og han mente det kunne skyldes tørr luft i huset, og att dette kunne gjøre skade på treverk osv. Men har sorte bilderammer i treverk hengede på alle vegger, ingen av di har tegn til samme skade, har også hyller i sort som ikke har sprekk i skjøter. Og disse bilderammene å hyllene har vert i hus lenge før jeg fikk Klipschene.. Han skulle seff ringe å høre hva man kunne gjøre med det, men han regna med att d ikke var nokk til nye kabinetter. Jeg mener iaf att den ene med skikkelig sprekk i er god nokk grunn til att jeg skal få nytt kabinett. Legger ved ett bilde.

RF-63 sprekk
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du noe til å måle relativ fuktighet i huset ditt med?
    Ideel fuktighet er 40% hele året, men tipper at du ligger på rundt 10% der oppe dersom du fyrer med ved. Kansje enda lavere.
    Har du parkett/laminat på gulvene?

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kriller
    Har du noe til å måle relativ fuktighet i huset ditt med?
    Ideel fuktighet er 40% hele året, men tipper at du ligger på rundt 10% der oppe dersom du fyrer med ved. Kansje enda lavere.
    Har du parkett/laminat på gulvene?
    Her fyres det med ved ja, og nei jeg har nokk ingenting å måle fuktigheten med.
    Her er det vanlig belegg på gulvet.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Fikk meg passelig Ba**sjokk idag når jeg tørka støv av høytalerne mine. Var sprekk i høyre høytaler, og baksiden på alle høytalerne mine har hvite sprekker i skjøtene. Ingenting på fremmsiden på noen av di. Vet ikke helt hvordan dette har skjedd, men di har iaf stått på samme plass i snart 2år, og har ikke flyttet dem mange ganger siden di kom i hus. Noen som har opplevd lignende Snakket nettop med forhandler på telefonen, og han mente det kunne skyldes tørr luft i huset, og att dette kunne gjøre skade på treverk osv. Men har sorte bilderammer i treverk hengede på alle vegger, ingen av di har tegn til samme skade, har også hyller i sort som ikke har sprekk i skjøter. Og disse bilderammene å hyllene har vert i hus lenge før jeg fikk Klipschene.. Han skulle seff ringe å høre hva man kunne gjøre med det, men han regna med att d ikke var nokk til nye kabinetter. Jeg mener iaf att den ene med skikkelig sprekk i er god nokk grunn til att jeg skal få nytt kabinett. Legger ved ett bilde.

RF-63 sprekk

Sjekka mine rf82 nå og sannelig har ikke dem også begynt å slippe litt i vinylen, men ikke på langtnær så mye som dine:x

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NBerg
    Sjekka mine rf82 nå og sannelig har ikke dem også begynt å slippe litt i vinylen, men ikke på langtnær så mye som dine:x
    Syntest det er rart d der... Skal kjøre basstest nå for å sjekke om det kommer noe luft ut av sprekken..

Mvh
    Svein S

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utifra bildet så ser det ut som det bare er finer'n på utsiden som er sprekt.
    Det er vel mer enn mindre normalt på slike høyttalere, at slikt skjer over tid.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uGn
    Jeg håper ikke det er verre enn det, isåfall må det iaf limes før det blir verre.
    Skal iaf avvente med å gjøre noe som helst før jeg får det avklart med forhandler..

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg håper ikke det er verre enn det, isåfall må det iaf limes før det blir verre.
    Skal iaf avvente med å gjøre noe som helst før jeg får det avklart med forhandler..
    Hvis det er sprekker i selve kassene så er dette selvsagt en garanti/reklamasjonsak og du skal selvfølgelig ha nye høytalere.Dette hadde jeg krevd uansett om det bare er i fineeren.Guttungen sine Dynavoice er litt flisete i kantene men det er høytalere til tusen lappen.dette skal selvsagt ikke hende med dine høytalere selv etter mange års bruk.
    Du trenger ikke måle luftfuktighet hvis det da ikke er noe alvorlig galt med luften din men da tror jeg ikke du hadde hvert i form til å legge inn dette innlegget

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av uGn
    Det er KLART IKKE normalt!!!!
    Hvorfor i alverden skulle det være det?.

O

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff å huff, Att noe sånt virkelig kan fucke til nattessøvn er utrolig
    For å si det slik, jeg hadde overhode ikke brydd meg om høytalerne kostet 1000kr. Men i dette tilfellet har jeg betalt alt for mye mere enn det til å bare la det være. Har hatt flere andre høytalere på besøk, og ingen av di har hat tegn til samme skade og dette har igrunn vert høytalere til rundt 1000 lappen og har stått her så godt som like lenge som Klipschene.

Mvh
    Svein S

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Det er KLART IKKE normalt!!!!
    Hvorfor i alverden skulle det være det?.

O
    Jeg er helt enig med Wikstrøm her, dette er ikke normalt.

Spørsmålet man kan stille er selvfølgelig om di har stått lagret i garage eller lignende noen gang? om ikke skal ikke slikt skje.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    Jeg er helt enig med Wikstrøm her, dette er ikke normalt.

Spørsmålet man kan stille er selvfølgelig om di har stått lagret i garage eller lignende noen gang? om ikke skal ikke slikt skje.
    Di har aldrig vert utenfor husets vegger, og har stått i stua siden di var ny. Og ikke har di fått slagskader eller lignende. Sånt utstyr blir behandla som gull her i huset.

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Di har aldrig vert utenfor husets vegger, og har stått i stua siden di var ny. Og ikke har di fått slagskader eller lignende. Sånt utstyr blir behandla som gull her i huset.
    Da tar du en telefon til forhandler så får du nye høytalere.Skulle ikke forhandler fikse dette rimelig kjapt så er det skandale.Nye høytalere fra forhandler er det eneste riktige her.Har du flere bilder? hvilken forhandler?

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Da tar du en telefon til forhandler så får du nye høytalere.Skulle ikke forhandler fikse dette rimelig kjapt så er det skandale.Nye høytalere fra forhandler er det eneste riktige her.Har du flere bilder? hvilken forhandler?
    Vanskelig å fokusere med kameraet mitt, så det der var det jeg fikk tatt. Di andre sprekkene er ikke som den, det der er den verste. Resten er kun hvite sprekker (som lakk sprekker) Men uans så åpner å lukker sprekkene seg når jeg trykker med fingrene på kanten. Di er kjøpt på Go'lyden her oppe i Nord, og etter sammtale med han i går kveld virka han ganske skeptisk til att jeg fikk noe som helst på verken garanti eller lignende. Om han ikke klarer å skaffe meg nye høytalere så skal jeg sannelig ta opp kampen selv!!

Men har jeg krav på nye høytalere eller bare kassene? Prøvde å ringe Audiocompaniet, men slabbedaskene har vell dratt på jobb enda :P

Edit: Byttet linse å fikk benyttet litt utelys, så fikk til ett bilde her.. Klipsch RF-63 skade, nedover bak. Slik ser di ut..... Samme høytaler som bildet i første inlegg.

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er godt å høre

Tror nok du vil få nye høyttalere om du går riktig frem her.
    Klipsch er veldig nøye med sitt rykte, det er derfor vi er så mange Klipsch fans

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vanskelig å fokusere med kameraet mitt, så det der var det jeg fikk tatt. Di andre sprekkene er ikke som den, det der er den verste. Resten er kun hvite sprekker (som lakk sprekker) Men uans så åpner å lukker sprekkene seg når jeg trykker med fingrene på kanten. Di er kjøpt på Go'lyden her oppe i Nord, og etter sammtale med han i går kveld virka han ganske skeptisk til att jeg fikk noe som helst på verken garanti eller lignende. Om han ikke klarer å skaffe meg nye høytalere så skal jeg sannelig ta opp kampen selv!!

Men har jeg krav på nye høytalere eller bare kassene? Prøvde å ringe Audiocompaniet, men slabbedaskene har vell dratt på jobb enda :P

Edit: Byttet linse å fikk benyttet litt utelys, så fikk til ett bilde her.. Klipsch RF-63 skade, nedover bak. Slik ser di ut..... Samme høytaler som bildet i første inlegg.
    Slabbedaskene som du kaller di jobber fra 10 og ofte laaangt utover kvelden meget hyggelige og hjelpsomme gutter

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er godt å høre

Tror nok du vil få nye høyttalere om du går riktig frem her.
    Klipsch er veldig nøye med sitt rykte, det er derfor vi er så mange Klipsch fans
    Hvilken fremmgangsmåte annbefales? Jeg har lett for å bli sinna på forhandlere som ikke klarer å yte sitt beste ovenfor kunder. Å en sint Nordlenning = bannskap Den skepsisen jeg fikk i telefonen i går syntest jeg faktisk ingenting om :twisted:

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slabbedaskene som du kaller di jobber fra 10 og ofte laaangt utover kvelden meget hyggelige og hjelpsomme gutter
    Slabbedasker var jo ikke ordrett ment Joda, har aldrig hatt noe negativ opfatning på di. Var ett deffekt horn på en av høytalerne når jeg fikk di. Og det ble årdnet opp i snarest =) Får håpe di er like hjelpsomme denne gangen også!

Mvh
    Svein S

Side 538 av 1034 FørsteFørste ... 38 398 408 418 428 438 448 458 468 478 488 498 508 518 528 534 535 536 537 538 539 540 541 542 548 558 568 578 588 598 608 618 628 638 648 658 668 678 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •