Klipsch klubben - Side 532

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 532 av 1034 FørsteFørste ... 32 392 402 412 422 432 442 452 462 472 482 492 502 512 522 528 529 530 531 532 533 534 535 536 542 552 562 572 582 592 602 612 622 632 642 652 662 672 1032 ... SisteSiste
Viser resultater 10,621 til 10,640 av 20677
    Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    tror du missforsto meg litt, er tilhenger av å kjøpe kabler til slutt som passer oppsettet, og ikke tilhenger av biltema kabler, audioquest har jeg hatt god erfaring med
    He he misforstod ikke deg, men noe var nok litt feil skrevet av meg og skulle vært henvist til skeptikerene her

Tror du og jeg er på ganske lik linje på det meste her

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harleyy
    He he misforstod ikke deg, men noe var nok litt feil skrevet av meg og skulle vært henvist til skeptikerene her

Tror du og jeg er på ganske lik linje på det meste her

jepp, virker sånn :-D

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,543
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da spørs det om ikke jeg bestiller meg RC64II. Sa nei til den gamle versjonen til 7100,- hos bassbrothers. Vil heller gå for den nye versjonen.

Eller har du hørt noe mer om Heresyene Jokris? Funker RC64 greit hos deg sammen med Cornwall?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skalle
    Da spørs det om ikke jeg bestiller meg RC64II. Sa nei til den gamle versjonen til 7100,- hos bassbrothers. Vil heller gå for den nye versjonen.

Eller har du hørt noe mer om Heresyene Jokris? Funker RC64 greit hos deg sammen med Cornwall?

foreløpig vil jeg si at det er en god match ja, har nok en del med å gjøre at cwlll er lavere som gjør at de kommer i linje med rc64. tenker på heresy etterhvert som center men absolutt ingen hast, og nei har ikke hørt mer om de heresyene, vet ikke om eddie har vært i kontakt med han over nyttår heller

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry men nope.Han skulle kontakte meg!

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,543
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Sorry men nope.Han skulle kontakte meg!
    Blir sikkert ikke noe av da. Jeg får kjøpe Cornwall, så har jeg Heresy til senter

Har hatt skikkelig lyst å kjøpe de LaScala som har ligget ute på Hifisentralen, men de var de penga da.

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir sikkert ikke noe av da. Jeg får kjøpe Cornwall, så har jeg Heresy til senter

Har hatt skikkelig lyst å kjøpe de LaScala som har ligget ute på Hifisentralen, men de var de penga da.
    Ls1 du tenker på? De er da billigere enn CW ettersom de ifølge jokris ikke var å oppdrive brukt. Jeg har sinnsykt lyst på LS2 men de er så sjeldent på brukten, og har aldri sett et par i sort som jeg aller helst ønsker..

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    .....
    Fikk du tak i han som solgte MC275 på sentralen? Jeg vurdere selv å skaffe meg en for å teste.

Intermediate harleyy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Poster
    1,291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Blir snart Cornwall tråd dette nå
    Di er jo bare sinnsykt bra så ikke rart om vi ser trenden slå denne veien

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tråkk til med cw :-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tråkk til med cw :-D
    Suverene høytalere begge to.Etter hva jeg har lest meg frem til så er det bedre diskant/mellomtone hos la scala samt kjappere bass og mer dynamikk mens Cornwall går dypere i bassen,savner du dypbass på la scala så kan det jo kobles til en sub.Mener og ha lest at flere har brukt cornwall som senter til la scala opp igjennom årene!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Suverene høytalere begge to.Etter hva jeg har lest meg frem til så er det bedre diskant/mellomtone hos la scala samt kjappere bass og mer dynamikk mens Cornwall går dypere i bassen,savner du dypbass på la scala så kan det jo kobles til en sub.Mener og ha lest at flere har brukt cornwall som senter til la scala opp igjennom årene!

det er litt delte meninger på dette punktet mange med cornwall vil ikke vurdere ls engang pga helheten i lydbildet, bassen går dypt og er lynkjapp, det er nok marginalt bedre mellomtone og diskant ,men dynamikk og kjappere bass setter jeg spørsmålstegn om det er ? tror bla rognlien mener at bassen i cw er noe av det bedre klipsch har laget uansett serie
    uansett to knall ht som fortjener litt rampelys her i tråden, helt klart, for ikke å glemme resten av heritage serien
    cw var i utgangspunktet senter for klipschorn for bruk i rom hvor horna ble plassert laaaaaaaaaaangt fra hverandre, derfor er den bestykket med samme bass element, ls ble laget som en slags pa ht for en valgkamp i usa(for en meget kjent politiker), kom så i en hifi utgave også, ble vel aktivt brukt på en del diskoteker den "pa" utgaven

over til rf serien, var hos jfs i drammen idag og der var rf52 mkll og rf82 mkll på plass, var der for å høre på pris på receivere, de har knalltilbud på onkyo 3008, 11995.- må være en god pris?=?????
    skal tilbake neste uke og kikke mer og høre på den nye rf82mkll, rc64 mkll var også på vei inn

vi får være enige om at ls og cw går på personlig preferanse, pris og hva man har av plass eddie kanskje cornscala er tingen har du hørt det forresten?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er litt delte meninger på dette punktet mange med cornwall vil ikke vurdere ls engang pga helheten i lydbildet, bassen går dypt og er lynkjapp, det er nok marginalt bedre mellomtone og diskant ,men dynamikk og kjappere bass setter jeg spørsmålstegn om det er ? tror bla rognlien mener at bassen i cw er noe av det bedre klipsch har laget uansett serie
    uansett to knall ht som fortjener litt rampelys her i tråden, helt klart, for ikke å glemme resten av heritage serien
    cw var i utgangspunktet senter for klipschorn for bruk i rom hvor horna ble plassert laaaaaaaaaaangt fra hverandre, derfor er den bestykket med samme bass element, ls ble laget som en slags pa ht for en valgkamp i usa(for en meget kjent politiker), kom så i en hifi utgave også, ble vel aktivt brukt på en del diskoteker den "pa" utgaven

over til rf serien, var hos jfs i drammen idag og der var rf52 mkll og rf82 mkll på plass, var der for å høre på pris på receivere, de har knalltilbud på onkyo 3008, 11995.- må være en god pris?=?????
    skal tilbake neste uke og kikke mer og høre på den nye rf82mkll, rc64 mkll var også på vei inn

vi får være enige om at ls og cw går på personlig preferanse, pris og hva man har av plass eddie kanskje cornscala er tingen har du hørt det forresten?
    La Scala er helt topp om du har en gymsal CW er bedre i de norske hjem. Spøk til side! jeg hadde ikke nølt med og bytte til CW eller Forte II. Likte lyden i LS men de ble for blod fattige + att rommet mitt er for lite til de.
    Har et rom her som er ca 30k det kan jeg bygge om til kino/musikk rom,da har jeg lyst på heritage igjen. Koser meg med RF 3 MKII så lenge og dukker det opp RF 63 er det mulig jeg går tilbake til de,er jo en topp høyttaler som jeg savner dyyypt :cry:

O

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    La Scala er helt topp om du har en gymsal CW er bedre i de norske hjem. Spøk til side! jeg hadde ikke nølt med og bytte til CW eller Forte II. Likte lyden i LS men de ble for blod fattige + att rommet mitt er for lite til de.
    Har et rom her som er ca 30k det kan jeg bygge om til kino/musikk rom,da har jeg lyst på heritage igjen. Koser meg med RF 3 MKII så lenge og dukker det opp RF 63 er det mulig jeg går tilbake til de,er jo en topp høyttaler som jeg savner dyyypt :cry:

O

ja rf63 er en perle av en ht helt klart

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    262
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte jeg kunne dele noen bilder med dere av mine Klipsch RF 82 som jeg har holdt på me en liten stund, et lite DIY prosjekt.

Lar bildene tale for seg:
    Høytalerene var i denne fantastiske stilen:

Det sto ikke helt i stil til mine XTZ 10" suber som var i svart pianolakk.

Så da begynte jeg på de:

Ble slik:

Så gikk de igjennom litt ....

Ble bra:

Hjemme igjen:

Ferdig montert:

=)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    knakende bra :-D

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det der var faktisk ganske så RÅTT
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei igjen har hverken hørt hønna eller cw...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Ja se der Klipsch i pianolakk,utrolig stilig

Active raeggis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GunnarM
    Tenkte jeg kunne dele noen bilder med dere av mine Klipsch RF 82 som jeg har holdt på me en liten stund, et lite DIY prosjekt.
    Dette ble meget bra :-) Hvor mange strøk ble det?

Side 532 av 1034 FørsteFørste ... 32 392 402 412 422 432 442 452 462 472 482 492 502 512 522 528 529 530 531 532 533 534 535 536 542 552 562 572 582 592 602 612 622 632 642 652 662 672 1032 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •