Klipsch klubben - Side 497

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 497 av 1033 FørsteFørste ... 357 367 377 387 397 407 417 427 437 447 457 467 477 487 493 494 495 496 497 498 499 500 501 507 517 527 537 547 557 567 577 587 597 607 617 627 637 997 ... SisteSiste
Viser resultater 9,921 til 9,940 av 20659
    Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av JanThomas
    Hvordan vil En vincent sp-331 være iforhold til Xpa2 på forte? ser at det er endel på Brukten om dagen! disse er jo hybrid som burde være bra på klipsch også?
    Tror jeg ville valgt Vincent helt klart.Ikke noe galt med Emotiva men Vincenten er rett og slett en bedre forsterker

Intermediate websen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Tror jeg ville valgt Vincent helt klart.Ikke noe galt med Emotiva men Vincenten er rett og slett en bedre forsterker
    Har ikke hørt Vincent, men den ser ikke ut til å være i nærheten av Emotiva XPA-5 når det gjelder krefter (Emotiva har den effekten de oppgir).

Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men ser den har 1 Kw strømforsyning og en kondensatorbank på 80.000 mikrofarrad, så det er sikkert en god forsterker til musikk.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av websen
    Har ikke hørt Vincent, men den ser ikke ut til å være i nærheten av Emotiva XPA-5 når det gjelder krefter (Emotiva har den effekten de oppgir).
    Hva så når den har mer enn nok krefter til RF82 og er en bedre forsterker

Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Hva så når den har mer enn nok krefter til RF82 og er en bedre forsterker
    Det er sant, men det kommer an på hva den som skal bruke RF-82 til mener har nok krefter. Selv vet jeg ikke hva brukeren mener er kraftig nok.

Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv har jeg en vanvittig klar, fin lyd, med skikkelig punsch som jeg er fornøyd med, med komboen Onkyo TX-NR807/Emotiva XPA-5/Klipsch RF-63, med tilkobling via HDMI direkte til DAC i Onkye receiver fra HTPC.

Hvordan Vincent passer til Klipsch i forhold til denne komboen er ukjent for meg.

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cv-dan
    Prisen på den Parasound effekten da? Blir enten den eller Emotiva da, evt en XPA-2 og en XPA-3. Er vel en mulighet det?

Hadde vel igrunn tenkt med 10.000.- for dem to samlet. Så det er jo litt mer enn hva man måtte ut med på Emotiva sine varer, som for deg sikkert fungerer godt nok.

Men min personlige smak sier at Parasound drar det lengste strået, så må det være opp til hver enkelt å vurdere hva dem vil satse på.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv har jeg en vanvittig klar, fin lyd, med skikkelig punsch som jeg er fornøyd med, med komboen Onkyo TX-NR807/Emotiva XPA-5/Klipsch RF-63, med tilkobling via HDMI direkte til DAC i Onkye receiver fra HTPC.

Hvordan Vincent passer til Klipsch i forhold til denne komboen er ukjent for meg.
    ikke vondt ment men har selv en onkyo receiver og den er ok til film den.bommet litt jeg nå! når jeg sier at vincent er en bedre forsterker så tenkte jeg med en skikkelig pre.Hvordan det låter med en receiver som pre vites ikke.Jeg får ihvertfall ikke utnyttet kvaliteten i mine vincent blokker med min receiver da den etter min mening ikke er særlig egnet til stereo bruk

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Til film så er det nok en bra kombo men du får ikke utnyttet RF63 med det oppsettet til musikk

Intermediate Duppi dupp sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har hørt dette settet og har noe info om hvordan de spiller sammelignet med dagens klipsch

KSF-10,5 front,
    KSF-8,5 bak
    KSF-C5 center

Intermediate mk4 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    4,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    Hadde vel igrunn tenkt med 10.000.- for dem to samlet. Så det er jo litt mer enn hva man måtte ut med på Emotiva sine varer, som for deg sikkert fungerer godt nok.

Men min personlige smak sier at Parasound drar det lengste strået, så må det være opp til hver enkelt å vurdere hva dem vil satse på.
    Og prisen din er det i hvertfall ingen ting å si på.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har skrevet mail med Audiocompaniet om horndiskanten så har røket på ein av mine rf-82. Dei meiner det kan ver driveren som er gåen.

Er selve hornet defekt ? Normalt er det kun driveren som byttes. Altså den "klumpen" som sitter fast bak på hornet. Har du demontert baffelen ? Vi har drivere på lager.

Hva er ein driver, og korleis kan eg kontrollere om det er denne så er røket.

Og baffelen?

Mvh. Jon

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åssen gikk det med det treffet som Audiocompaniet skulle ha?
    Jeg kan ikke huske å ha lest noe om at det har vært.

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jetcarrier

Noen som har prøvd Jetcarrier? Jeg vurderer sterkt å skaffe meg et par Emotiva blokker og kanskje et par KSP-400 fra den andre siden av havet. Har da tenkt å satse på å få ordnet meg en Jetcarrier account. Ja, jeg er grådig på frakten!

Intermediate heanwi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har brukt Jetcarrier flere ganger og det funker meget bra. Sjøfrakt tar selfølgelig tid, men pakken kommer trygt fram og til en billig penge.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BjrnrB
    Noen som har prøvd Jetcarrier? Jeg vurderer sterkt å skaffe meg et par Emotiva blokker og kanskje et par KSP-400 fra den andre siden av havet. Har da tenkt å satse på å få ordnet meg en Jetcarrier account. Ja, jeg er grådig på frakten!
    Eg brukte Jetcarrier på mine 3 upa-1 blokker, og bruker det også nå til å frakte min upa-2

Har bestilt masse bildeler tidligere og har aldri hatt problem med Jetcarrier

So det er berre å opprette konto med god samvittighet

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jetcarrier it is

Hvordan blir det med fortolling når man bruker Jetcarrier? Jeg tenker også en del på bildeler! Ser at de selger både uoriginale og originale deler lekent rimelig!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Image One

Noen som har fått testet det nye Image One on-ear headsettet til klipsch? Vurderer sterkt, ikke gale prisen heller

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NBerg
    Noen som har fått testet det nye Image One on-ear headsettet til klipsch? Vurderer sterkt, ikke gale prisen heller
    Ikke minst så var det stilig og retro. Har lest noe varmt om det på diverse forum rundtom i verden!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BjrnrB
    Hvordan blir det med fortolling når man bruker Jetcarrier? Jeg tenker også en del på bildeler! Ser at de selger både uoriginale og originale deler lekent rimelig!
    Du må sende kopi av kvitering på kjøp til jetcarrier, toll/moms blir utregnet etter det, er du heldig so finner du en som forhandler som deler f.eks beløpet i to, so sender du den ene kviteringen til jetcarrier og vips so lurer du deg unna litt utgifter til norske stat

Side 497 av 1033 FørsteFørste ... 357 367 377 387 397 407 417 427 437 447 457 467 477 487 493 494 495 496 497 498 499 500 501 507 517 527 537 547 557 567 577 587 597 607 617 627 637 997 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •