Klipsch klubben - Side 472

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 472 av 1034 FørsteFørste ... 332 342 352 362 372 382 392 402 412 422 432 442 452 462 468 469 470 471 472 473 474 475 476 482 492 502 512 522 532 542 552 562 572 582 592 602 612 972 ... SisteSiste
Viser resultater 9,421 til 9,440 av 20677
    Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,518
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Bj-h
    Hvis jeg forstår deg riktig, mener du Klipsch ikke er ekte Hifi? 8)

Jeg er delvis enig i mye her.
    Hvis Klipsch som merke får en dårligere status på Avforum grunnet dette stuntet fra Elkjøp, syns jeg heller mer synd på dem det gjelder. Naboen din ser uansett ikke forskjell på Klipsch og Dantax - det er bare oss kjennere som gjør.

Er uansett meget fornøyd at jeg i det hele tatt ER Klipsch eier i dag. Det er helt fantastisk. :-D

Du skjønte nok ikke en dritt av hva jeg sa :-D Klipsch ER HiFi og mer til!

Klipsch er gøy!! :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hifi er det nå ikke (den billige RF serien, og i mitt rom), men morro ja !

Utrolig spent på hva den nye RF serien tilfører, mulig jeg havner tilbake...
    ATV3 - Aune X1 Mk2 - Dayens Menuetto - Klipsch RB-61 II
    WooAudio WA6 - HiFiMAN HE500
    Til salgs : B&W 685 S2 / SA Mantra 50

Newcomer Raya sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei klipsch folket. jeg satte opp rf-82 i gårkveld. men jeg lurer på kan jeg sette yamaha rx-v659 over til 6 ohm for å få enda mer guff jeg kjører med le amp (norh le amp) nOrh Le Amp [English] det spiller krystall klart med en herlig stram bass. kansje ikke verdens vakreste mono blokk å se på men jeg har den ikke for å se på den,hehe. har en gammel marantz 7300 her også tror dere den vil gjøre en bedre jobb på klipsch en yamaha 659? på patos b510 syntes jeg det ble best m yamah. mvh Raya

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    god dag kjære klipsch klubbere, long time no see! trenger en liten oppdatering på hva som skjer med klipsch og elkjøp samt audiocompaniet forhandlingene og hvor det ligger an med salg av rf-82 mk2. Det jeg har fått med meg er at elkjøp mener de kan gi bedre salgstall av klipsch enn audiocompaniet, og fikk derfor et X antall med gulvstående for å "bevise" dette, og lanserte dem smart nok ved åpningen av elkjøp slependen. Dette likte ikke audiocompaniet og samtlige andre aktører. Planen er da at disse 3 partene skal møtes for å diskutere fremtiden til klipsch i Norge. Det betyr da at det ikke er SIKKERT at de får føre klipsch? hvordan kan det da ha seg at folk har allerede kjøpt og betalt men ikke motatt rf-82 mk2 da ?

Har lite mulighet for internett så får ikke lest de 10 siste sidene for å oppdatere meg.

Intermediate JanThomas sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    902
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Artig å se hvor kritiske folk er til klipsch på elkjøp! må vel være ett fett hvem som selger de så lenge de kommer ut til folket?

Høyttalerene blir jo ikke noe dårligere av at de er billige, selg de til 1kr for min del, betyr bare at det blir mer folk der ute med meget bra høyttalere, så slipper jeg å komme på besøk til folk som har Philips surround drit

Så foresten at de hadde JL Audio Fathom F113 på elkjøp her i byen for en stund tilbake! ikke akkurat kjedelig og billigprodukt den heller!

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JanThomas
    Artig å se hvor kritiske folk er til klipsch på elkjøp! må vel være ett fett hvem som selger de så lenge de kommer ut til folket?

Høyttalerene blir jo ikke noe dårligere av at de er billige, selg de til 1kr for min del, betyr bare at det blir mer folk der ute med meget bra høyttalere, så slipper jeg å komme på besøk til folk som har Philips surround drit

Så foresten at de hadde JL Audio Fathom F113 på elkjøp her i byen for en stund tilbake! ikke akkurat kjedelig og billigprodukt den heller!
    +1

Produktet forblir det samme uavhengig av at rf7 hadde kostet 10k, bare billigere å få kanonhøytalere!

Newcomer Xqisit sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    +1

Produktet forblir det samme uavhengig av at rf7 hadde kostet 10k, bare billigere å få kanonhøytalere!
    Har ingenting å gjøre med at produktet forblir det samme, samme hva, å gjøre.

Men heller dette som flere tenker...

Fra Revox
    ....som nevnt tidligere ville det vært litt kjipt å sett f.eks Klipsch stående ved siden av noen kina høyttalere med navnet Denver eller lignende. Man begynner å lure litt på hva slags produkter dette er. Om Elkjøp har et par Klipsch og resten er nobrand jalla varer hjelper ikke det akkurat på statusen til klipsch. De som jobber i elkjøp har generellt dårlig kunnskap rundt hifi også.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xqisit
    Har ingenting å gjøre med at produktet forblir det samme, samme hva, å gjøre.

Men heller dette som flere tenker...

Fra Revox
    De som ikke kjenner til hifi og klipsch vil få et dårligere syn på klipsch, men vi som vet hva det dreier seg om får samme kanonhøytalere til halve prisen? Ikke meg imot, det er lyden jeg skal nyte, ikke ryktet fra norske uvitende Elkjøp handlere..

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men for all del, jeg skjønner godt det andre standpunktet også..

Active paisley sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    375
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja buuuuu.Tenk å få Klipsch høyttalere noen tusenlapper billigere...Mens dissa "high end hifi sjappene" opererer med at de er 1 kr billigere en sin konkurrent..

Newcomer Xqisit sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av paisley
    Ja buuuuu.Tenk å få Klipsch høyttalere noen tusenlapper billigere...Mens dissa "high end hifi sjappene" opererer med at de er 1 kr billigere en sin konkurrent..
    Tror du bør lese noen sider bakover i tråden, for å få med deg saken her. Vi er forbi det stadiet.

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    375
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg har lest....

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Da var Pathosen på plass og det var skikkelig saker og en perfekt match på klipsch,høytalerne på bildet tapte kampen mot Fortene og ble byttet ut i denne pathosen

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    375
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så små høyttalere....og liten stereobenk

Newcomer Gaute7 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åssen er Midgard Oberon 6.1 på klipsch? Kanskje mest mtp rf-82

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gaute7
    Jeg vurderte disse på mine RF-7 og RC-7 for bare noen uke siden å det var ingen som mente dette var en god match. Det kunne bli veldig veldig lyst... Men når folk sier slikt så får jeg jo egentli bare mer lyst på å prøve

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gaute7
    Har selv hatt disse blokkene på rf7 og det kan funke men da må du ha en rørpre med en veldig "varm" lydsignatur men samtidig så trenger du ikke all den watten,det du trenger er strøm!

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AAmrAA
    Du skjønte nok ikke en dritt av hva jeg sa :-D Klipsch ER HiFi og mer til!

Klipsch er gøy!! :-D
    Hehe,
    ikke du heller. :-D Altså, smilefjes med solbriller.. 8)

Frister svært å bytte mine RF82 inn i noe større. Men når man først snakker større fronter, må man tenke effekt.. og da blir plutselig den hellige (forøvrig slanke) lommeboka sendt på nok en fatcamp.

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var en merkelig problemstilling
    Hvis lommeboka di er så feit at du trenger hjelp med å tynne den ut, ja da har du virkelig et problem

Effekt er uansett bare en investering! Det skjer ikke så mye teknologisk utvikling der som gjør at de taper seg i verdi, kjøper man brukt så er risikoen for tap mininal..

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe,
    trenger absolutt ingen hjelp til å tynne den ut - det skjer alltid av seg selv. :-D

Å kalle effekt for en investering er kanskje å sette det litt på spissen, men de holder uten tvil en svært god bruktpris. Mulig jeg bestiller XPA-5 en gang i fremtiden, har veldig lyst å høre hva Klipschene kan prestere.

Side 472 av 1034 FørsteFørste ... 332 342 352 362 372 382 392 402 412 422 432 442 452 462 468 469 470 471 472 473 474 475 476 482 492 502 512 522 532 542 552 562 572 582 592 602 612 972 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •