Klipsch klubben - Side 428

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 428 av 1034 FørsteFørste ... 288 298 308 318 328 338 348 358 368 378 388 398 408 418 424 425 426 427 428 429 430 431 432 438 448 458 468 478 488 498 508 518 528 538 548 558 568 928 ... SisteSiste
Viser resultater 8,541 til 8,560 av 20677
    Newcomer StianBrand sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Espen3
    Noen som har anbefalinger mtp. høyttalerkabler, bananplugger o.l.? Er helt fersk på dette så kunne gjerne tatt til takke med litt hjelp

Har hørt før at rundt 10% av prisen til anlegg er det som skal brukes til kabler o.l. Jeg kan vel også si at jeg er student så får meget gunstige priser på en del av kablene fra Dustinhome!

Er det noe spesielt jeg må tenke på som andre kabler, kabel lengder, om det er vanskelig å gjøre dette selv e.l.? :neutral:

Mvh
    Espen :wink:
    Hei Det er viktig å ha godt isolerte kabler vist du ha mye kabler bak tvbenken, men du må ikke glemme kablene til bakhøytalerne, må helst være 4mm tykke Dem på Bilteam fungere godt vist budsjette er stramt 8)

Active paisley sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    375
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pre

Blir snart gal av å lete etter en rimelig pre til mitt søple anlegg..
    Marantz,Pioneer,Yamaha og nå senest Onkyo har jeg vurdert..Hyyyyl.
    Kan dere kloke hoder komme med noen innspill..??

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer på om det e rnoen som har problemer med suselyd fra RF-82?

Har skilt høyttaler ledninger bory fra strøm ledninger.

Hva ant kan jeg prøve?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0