Klipsch klubben - Side 416

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 416 av 1034 FørsteFørste ... 276 286 296 306 316 326 336 346 356 366 376 386 396 406 412 413 414 415 416 417 418 419 420 426 436 446 456 466 476 486 496 506 516 526 536 546 556 916 ... SisteSiste
Viser resultater 8,301 til 8,320 av 20677
    Intermediate heanwi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Postet feil. Slett please.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trym
    Cool, takker for det. Er jo stadig innover til Oslo/Ikea,
    så neste gang jeg reiser innover, sender jeg jeg en PM i forkant.
    Hvor i Buskerud holder du til?

bor i mjøndalen,. hvis du skal ha en lytt så passer det gjerne etter de små har lagt seg, da er støynivået mindre og man kan risikere å få hørt musikken

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer på om det er noen som har kjøpt Klipsch RC-64 hos Stereofil - Butikken for stereo og hjemmekinoelskere i Grensen 9!
    Noen problemer med forskuddbetaling?

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte alt av Klipsch hos de. Null problemer, og pruting er OK.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noe spesielt jeg burde tenke på når jeg kjøper brukt? Snakket med en om å kjøpe hans Klipsch RS-52 til 3300kr inkl. frakt. Det virker jo som en rettferdig pris.

Han sier at høyttalerne er 3 år gamle, kjøpt hos Spaceworld (han som eier butikken der er hifi-entusiast og selger en del utstyr fra det jeg har forstått) og han har original embalasje, men ikke kvittering.

De skal ha vært brukt i et 7.1 oppsett, og skal visstnok være så lite brukt at de nesten ikke er innspilte en gang

Han selger pga overgang til Swans i vår.

På forhånd takk
    Espen

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjosn
    Lurer på om det er noen som har kjøpt Klipsch RC-64 hos Stereofil - Butikken for stereo og hjemmekinoelskere i Grensen 9!
    Noen problemer med forskuddbetaling?
    Er vel en av dem i Oslo som spytter ut mest hifiutstyr, så skal nok ikke være noe problemer. God service har dem også.

Men med 30% avslag nå så tviler jeg på at det går å gjøre så mye på prisen vid kjøp av kun RC-64.

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Rc-3

Noen som har noe stygt å si om RC-3? Eller er det bare go-go-go! ?

Active Marius-stenbrenden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    heisann

Er det mange av dere som har solgt noe som folk ikke henter ut elelr svarer på verken PM eller SMS? det har nemmling hendt meg å det er utrolig ergelig

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei godt folk!

Jeg sitter fremdeles uten bakhøytallere. Er jo RS-42 å RS-52 som er aktuelle for meg. Hvilke burde jeg gå for? Dem vil bli tildelt hvar sin kanal på min Parasound NC-5250, så uansett hvilken vil dem få nok effekt. Grunnen til dette valgene er at den skal henges på bakveggen og at disse modellene leveres i Cherry som resten av anlegget mitt er. Har ventet litt for å se om det dukker opp noe på brukten, men det har det ikke gjort :/

Etter at jeg har fått inn Ultaraen å plassert den bak sofaen så har jeg ikke plass for noe stativ der, derfor må jeg skynde prisessen litt må. Så på en film på fredagen å det er ikke det samme uten bakkanalene :P

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    Hei godt folk!

Jeg sitter fremdeles uten bakhøytallere. Er jo RS-42 å RS-52 som er aktuelle for meg. Hvilke burde jeg gå for? Dem vil bli tildelt hvar sin kanal på min Parasound NC-5250, så uansett hvilken vil dem få nok effekt. Grunnen til dette valgene er at den skal henges på bakveggen og at disse modellene leveres i Cherry som resten av anlegget mitt er. Har ventet litt for å se om det dukker opp noe på brukten, men det har det ikke gjort :/

Etter at jeg har fått inn Ultaraen å plassert den bak sofaen så har jeg ikke plass for noe stativ der, derfor må jeg skynde prisessen litt må. Så på en film på fredagen å det er ikke det samme uten bakkanalene :P
    Har vært i samme situasjon som deg Kekka, sett på brukten i 3-4 måneder nå, og i går fikk jeg endelig et par med RS-52 (måtte ut med 3300kr som jeg synes er en helt grei pris). Jeg spurte også litt rundt før jeg kjøpte, og de fleste sier vel at hvis du har pengene til RS-52 så gå for den, men er litt usikker siden du har nok effekt med Parasound'en uansett. :-?

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen3
    Har vært i samme situasjon som deg Kekka, sett på brukten i 3-4 måneder nå, og i går fikk jeg endelig et par med RS-52 (måtte ut med 3300kr som jeg synes er en helt grei pris). Jeg spurte også litt rundt før jeg kjøpte, og de fleste sier vel at hvis du har pengene til RS-52 så gå for den, men er litt usikker siden du har nok effekt med Parasound'en uansett. :-?
    Skulle sikkert kunne gått med RS-62 også, men den leveres ikke i Cherry. Så blir nok å kontakte lokale Klipsch forhandleren imorgen å bestillt noen. Konert vel 4200.- nye så er jo ikke SÅ gæli pris på det. å da er hjemme kinoen komplett.

Da skal vi begynne å bytte ut NC-5250 med 2 stk Halo A21 og 2stk Halo A23

Men det kan ta litt tid

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle sikkert kunne gått med RS-62 også, men den leveres ikke i Cherry. Så blir nok å kontakte lokale Klipsch forhandleren imorgen å bestillt noen. Konert vel 4200.- nye så er jo ikke SÅ gæli pris på det. å da er hjemme kinoen komplett.

Men det kan ta litt tid

det blir sikkert kongebra,men til prisen av 2 stk a21 og 1 a23 så finnes det ting som vil gi en helt annen og bedre lyd

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bare en liten oppdatering angående den nye reference serien:

Forhandlerne jobber på spreng for å få til nøyaktig samme pris på alle modellene utenom r-f7mk2. De er i negotiations med klipsch og er derfor det vil ta litt tid før importørene velger å ta dem inn. Kan hende modellene under rf-82 går opp noen hundrelapper, men 82 vil de helst ha på 10k, da dette er standarden rf-82 har satt av å være en høyttaler på akkurat 10k. Over 10k så tilhører den nesten en annen prisklasse, og derfor jobbes det med det. Men har fått vite at man kan trolig og ganske sikkert regne med at de står i butikkene før jul.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Men det kan ta litt tid
    Kan jeg spørre hvilke norske butikker som enda har de inne? Eneste jeg kan tenke på er at TonArt har et par RS-62 i demo, og Musik Magasinet har vel kanskje RS-52 og 62, men bare i sort?

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    423
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    det blir sikkert kongebra,men til prisen av 2 stk a21 og 1 a23 så finnes det ting som vil gi en helt annen og bedre lyd
    Har du noen anbefalinger?

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    Forslag? På brukten er det snakk om kanskje 35.000.-

Sitat Opprinnelig postet av Espen3
    Kan jeg spørre hvilke norske butikker som enda har de inne? Eneste jeg kan tenke på er at TonArt har et par RS-62 i demo, og Musik Magasinet har vel kanskje RS-52 og 62, men bare i sort?
    Skal sjekke dette imorra

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Rc-3

Da har jeg handlet meg Klipsch RC-3 og gleder meg voldsomt til den kommer Noen som har noen innvendinger/erfaringer angående den lille saken?

Intermediate heanwi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forslag? På brukten er det snakk om kanskje 35.000.-

Skal sjekke dette imorra
    Føler A21 sjeldent dukker opp på brukten så her må det vel ventes en god stund. Jeg har ihvertfall det.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av heanwi
    Føler A21 sjeldent dukker opp på brukten så her må det vel ventes en god stund. Jeg har ihvertfall det.
    Jeg har eid 2stk... å dem dukker opp til tider.. men man må bare være frampå. Er folk som tror dem har gull å skal ha over 15 for dem å slikt.. men da blir dem heller ikke solgt.

Men finnes det bedre sakertil prisen så lytter jeg gjerne til tips :P

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har eid 2stk... å dem dukker opp til tider.. men man må bare være frampå. Er folk som tror dem har gull å skal ha over 15 for dem å slikt.. men da blir dem heller ikke solgt.

Men finnes det bedre sakertil prisen så lytter jeg gjerne til tips :P
    med andre ord har du tenkt å legge ihvertfall 30 k til effekt, jeg fikk tak i min mcintosh for noe over det, men det er jo masse annet også, MI9 bla, det skal være en killer til klipsch, får den ny for 26 tusen, ellers er det også masse annet, kommer an på om du skal ha transistor eller klasse A/ rør, vet muligens om en masterclass fra sugden , brukt til ca 20 k, den koster veil 49k
    ville jeg vært deg så hadde jeg kikket og lest meg opp på forskjellige merker hvis det er en stund til du skal kjøpe, jeg gjorde det samme og spurte bla rognlien på hfs om forslag

bruk litt tid og når tiden kommer så se om du kan få lånt ting hjem for test, det fikk jeg, hadde mc og audio note L3 hjemme samtidig, og mc var det som passet best for meg, L3 får du forresten bygd for en ca 20 k, denne kan så oppgraderes i det uendelige videre

frontkanalene er de viktigeste å klemme til med hvis du lytter musikk også, upa 1 fungerer forsatt fantastisk på centeren min i samarbeid med mc

dette er mine tips til deg ihvertfall, er større eierglede på litt sånne godsaker

Side 416 av 1034 FørsteFørste ... 276 286 296 306 316 326 336 346 356 366 376 386 396 406 412 413 414 415 416 417 418 419 420 426 436 446 456 466 476 486 496 506 516 526 536 546 556 916 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •