Klipsch klubben - Side 398

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 398 av 1033 FørsteFørste ... 258 268 278 288 298 308 318 328 338 348 358 368 378 388 394 395 396 397 398 399 400 401 402 408 418 428 438 448 458 468 478 488 498 508 518 528 538 898 ... SisteSiste
Viser resultater 7,941 til 7,960 av 20659
    Active trym sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    faderns kawasaki ninja 2010 på 1250cc er gøy å sitte bak på om et år så har jeg lappen selv! YEAH! da blir det en suzuki hayabusa forhåptenligvis..! Det er kjøretøya for mannfolka:P
    Ja det er morro rett frem, men hvis du skal kjøre litt raskt i svinger, er nok ingen a disse akkurat egnet til dette...
    Er en her jeg bor, som har en 2008 Kawa 1200 med turbo, målt i benk på bakhjulet til 264hk. Går som en rakett, men er ikke til å kjøre raskt med over lengre strekker. Hvis du får lappen om et år, anbefaler jeg å teste noe i 600ccm klassen først, som gir mye mere kjøreglede.
    Morro at det er såpass mange MC interesserte her på forumet, og at de også har Klipsch

Active Henningep sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marius-stenbrenden
    den klarer 140-160 og fra 0-100 på 4,5 sek så den fungerer

men dette blir bare midlertidig . klipsch blir tilbake etterhvert 8)

ja det hører til et annet sted, unnskyld
    Hmm, jeg lånte en ktm 525 en gang, den gjorde nå ikke stort mer enn 140 og da er det vinglete. 0-100 på 4,5. tviler!

Men fin tung moped ja, hadde selv rs 125=)

Noen som vet om det kommer subber til den nye serien?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vær snill og ta dette i en annen tråd.....

Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke alle som er like interesserte i MC, min favoritt derimot er Yamaha WR426, den tar Impreza WRX på bane Yamaha R1 til racing ;D

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sorry.

Er det noe info om det kommer noen subber til den nye serien, eller kjører de med de "små" fra den gamle serien?

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trym
    Ja det er morro rett frem, men hvis du skal kjøre litt raskt i svinger, er nok ingen a disse akkurat egnet til dette...
    Er en her jeg bor, som har en 2008 Kawa 1200 med turbo, målt i benk på bakhjulet til 264hk. Går som en rakett, men er ikke til å kjøre raskt med over lengre strekker. Hvis du får lappen om et år, anbefaler jeg å teste noe i 600ccm klassen først, som gir mye mere kjøreglede.
    Morro at det er såpass mange MC interesserte her på forumet, og at de også har Klipsch
    hahah jeg er ikke gærn som går rett over til 1450cc hayabusa! til å starte med blir det sikkert en ducati 2007 600cc som du sier. De er mye mer mobile og veier en god del mindre enn de tyngre modellene. Som du sier, mer kjøreglede, hva skal du med en hardcore toppfart sykkel i norge? er aksellerasjon og mobilitet som er morro i norge!

PS: kanskje vi skal oprette enn MC tråd under "høyttalere" ? lager jo lyd de også

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henningep
    sorry.

Er det noe info om det kommer noen subber til den nye serien, eller kjører de med de "små" fra den gamle serien?
    finnes per dags dato ingen info om nye subber i nye serien. Men når absolutt alt i hele serien blir nytt, så kan man kanskje håpe på nye subs også? Er veldig dårlig lansering og markedsføring av denne serien, utrolig dårlig fra klipsch sin side! det burde i det minste vært noe om det på forsiden til Klipsch Premium Speakers | Power. Detail. Emotion, eller stått under "nyheter" hos alle norske importører?

Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er selv MC fan, men dere bør kutte ut MC-pratet i denne tråden, det er faktisk irriterende for de fleste som leser.

Når det gjelder nye subber osv tror jeg det er få som vet noe, men Klipsch har annonsert at det skal bli betydelig fler lanseringer utover høsten, så vi kan jo håpe

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ante1
    vær snill og ta dette i en annen tråd.....
    +1

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Har RF83, RC64 og RS-62 oppsett no.

Vurdere å utvide til 7.1, burde jeg gå for enda et par med RS-62 eller burde jeg vurdet RB-61/81?

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    finnes per dags dato ingen info om nye subber i nye serien. Men når absolutt alt i hele serien blir nytt, så kan man kanskje håpe på nye subs også? Er veldig dårlig lansering og markedsføring av denne serien, utrolig dårlig fra klipsch sin side! det burde i det minste vært noe om det på forsiden til Klipsch Premium Speakers | Power. Detail. Emotion, eller stått under "nyheter" hos alle norske importører?
    Vi får i allefall håpe på det=)
    Siden det var så mye tull med rt subbene kan det jo hende de kjører 15" fra rf 7 sine dager. Det hadde vært spennende!

I det store og hele syntes jeg denne serien virker som en dårlig blanding av de to forrige seriene med noen felles detaljer. Det som er synd er at de ikke har kjørt det samme designet over hele rekken. rf 7 og rc 64 har ikke samme design som resten av serien=(

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden det var så mye tull med rt subbene kan det jo hende de kjører 15" fra rf 7 sine dager. Det hadde vært spennende!

I det store og hele syntes jeg denne serien virker som en dårlig blanding av de to forrige seriene med noen felles detaljer. Det som er synd er at de ikke har kjørt det samme designet over hele rekken. rf 7 og rc 64 har ikke samme design som resten av serien=(
    derfor kan man kanskje tenke at rf-63 og rf-83 kommer med samme finish som rc64 da? da denne er ment for å brukes med rf-63 og rf-83. Likte virkelig den nye cherry finishen.

jeg ser selv frem til at det kommer noen kraftig forbedrede 12ere og noen hardcore 15

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    derfor kan man kanskje tenke at rf-63 og rf-83 kommer med samme finish som rc64 da? da denne er ment for å brukes med rf-63 og rf-83. Likte virkelig den nye cherry finishen.

jeg ser selv frem til at det kommer noen kraftig forbedrede 12ere og noen hardcore 15
    Det hadde vært fint, om rf63 og 83 kommer i det hele tatt:-?
    Syntes også finishen var fin, og at elementene er montert uten å ha plast etui utenpå, fungerer også bra for min del.

Blir spennende å se hva som skjer fremmover=)

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vært fint, om rf63 og 83 kommer i det hele tatt:-?
    Syntes også finishen var fin, og at elementene er montert uten å ha plast etui utenpå, fungerer også bra for min del.

Blir spennende å se hva som skjer fremmover=)
    har blitt annonsert at de kommer, men de blir lansert til senere. De skal jo være flere hakk over -2 modellene, så gleder meg til å se dem også. Aller mest spennende er hvordan lydforbedringen er i de nye modellene, vet ikke helt om jeg orker å vente på det, kan ta laaang tid før de er ute i butikkene.

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er egentli veldig gla at jeg fant en gammel 7er frontrekke jeg. Men sikkert en vanessak. likte ikke helt de nye designene... men om man får se dem litt mer så, men synes dt er litt for Dali inspirert for å være amerikanskt.

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vincent_vega
    Drit i bakhøyttalere akkurat nå, kjøp heller den ultra'en du sikler på! Du kommer til å sitte igjen med mye mer for pengene med en så god sub fremfor bakhøyttalere uansett! :-D
    Skal sies at jeg sitter med 2stk SVS suber idag også, men jeg vil ha tube

Ser ut til at jeg henter en tube ikveld, må bare se ann litt, greit å kunne få litt mere plass i stua. (håper på å kunne plassere en tube bak sofaen...

Og daliene funker som rear så lenge... trenger ikke stresse med det

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fatter ikke hva folk skal med RF 83 og 63 når RF 7 er blitt så vanvittig kul. Den er jo en smeltedigel mellom alle de gode høytalerene som Klipsh noengang har laget med det monstrøse utseende som RF har blir dette helt rått det er jeg sikker på.

Uff blir vanskelig å holde seg unna kjøp av full RF 7 og RC 64 fremover.

Intermediate websen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Hva er det du mener med at det har vært så mye tull med RT-subbene?

RC-64 har samme finnish som RF-63 og RF-83. Se bildene på min hjemmekinolink rett under.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Jeg fatter ikke hva folk skal med RF 83 og 63 når RF 7 er blitt så vanvittig kul. Den er jo en smeltedigel mellom alle de gode høytalerene som Klipsh noengang har laget med det monstrøse utseende som RF har blir dette helt rått det er jeg sikker på.

Uff blir vanskelig å holde seg unna kjøp av full RF 7 og RC 64 fremover.

Kan ikke svare for alle,men for meg er rf63 det store spiller svært godt på musikk og likeså på film, aldri i verden at rf7 ville spillt slik hos meg som rf63 gjør
    har ikke plassen den krever for å la den utfolde seg ultimat
    Men hver sin egen preferanse Hornman sikkert mange som vil ha den nye rf7 mkll

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    376
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av websen
    Hva er det du mener med at det har vært så mye tull med RT-subbene?

RC-64 har samme finnish som RF-63 og RF-83. Se bildene på min hjemmekinolink rett under.
    Jeg tenkte på rc 64 2 som ikke har samme design som de andre i den nye rf serien utenom rf 7 2. Den har montert elementene rett i kassen uten plast opplegget som var foran på den gamle serien. Syntes den gamle serien hadde et mer gjennomført design over hele rekken.

Rt subbene hadde vel noe problemer med styreenheten på veldig mange subber. Tror det var derfor de ble tatt av markedet?

Godt å høre at rf 83 og 63 kommer tilbake, syntes de er langt penere enn rf 7. Syntes dog det er spesielt at de kommer med både 83 og rf7 i samme serie.

Side 398 av 1033 FørsteFørste ... 258 268 278 288 298 308 318 328 338 348 358 368 378 388 394 395 396 397 398 399 400 401 402 408 418 428 438 448 458 468 478 488 498 508 518 528 538 898 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •