Klipsch klubben - Side 391

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 391 av 1033 FørsteFørste ... 251 261 271 281 291 301 311 321 331 341 351 361 371 381 387 388 389 390 391 392 393 394 395 401 411 421 431 441 451 461 471 481 491 501 511 521 531 891 ... SisteSiste
Viser resultater 7,801 til 7,820 av 20659
    Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    I know. Helt enig med deg. Sier bare at det er derfor mange ikke liker de. :-D
    joda, men den eneste høyttaleren jeg personlig synes var veldig stilig med doble 10 var rf-7 classic i svart farve! helt rått! de er like brede, men det ser behageligere ut på rf-7 classic

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Kommer nok helt sikkert en rf 63 og 83 II også ja. Personlig liker jeg veldig godt den nye designen, kanskje litt skuffet over RF7 men lyden er jo det viktigste. Synes den nye RF 82 så meeeeget bra ut og veldig spennende.
    +1

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CNK
    Det er flere av oss
    må inrømme et ansiktsløft i forhold til de gamle modellene? jeg likte de gamle modellene sånn nogenlunde, mener frydet over de nye:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Keiserens nye klær...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    for min del så synes jeg ikke det er noen radikale forandringer utseende messig, da måtte man gjort noe med formen på høytaleren , virker snålt hvis du kutter ut rf63 og 83, ihvertfall rf63, 83 kan jeg skjønne fordi man nå har rf7 tilbake, men hvis rf63 skal bort bør det komme en rf5 mkll

Intermediate heanwi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir spennende å få hørt mk2-ene. Er dette noe jeg kan forvente å få sett i butikker innen kort tid?

Active Marius-stenbrenden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CNK
    Det er flere av oss
    godt å vite :-D

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av heanwi
    Blir spennende å få hørt mk2-ene. Er dette noe jeg kan forvente å få sett i butikker innen kort tid?
    Det skal vist komme ut på høsten ett sted om jeg ikke husker feil.

__________________________________________________ __________________________________________________ _

Hvis disse nye RF-7 er mye bedre enn den gamle modellen jeg har nå så skal man ikke se bort ifra om at det kommer til å ligge ett par store esker ved siden av juletreet iår.

Jeg likte designet veldig godt.

Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får satse på de siste manglende modellene kommer med tiden.
    Var en på hifisentralen som sa at det skulle komme nye modeller av Palladium serien også? Uten at jeg vet noe om dette, men bare lest der.

Men synes det var litt merkelig at de ikke lanserte hele RF serien, får å så eventuelt relansere Palladium serien, om dette er fakta.

Angående den nye serien ser det bare ut for meg at de vil inn på dagens marked, med tanke på design. Litt retro, men noe tidsriktig i forhold til deres konkurrenter. Bare synsing fra min side, men jeg føler de ser litt mer tidsriktige ut i forhold til de gamle kassene.

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Assi
    Får satse på de siste manglende modellene kommer med tiden.
    Var en på hifisentralen som sa at det skulle komme nye modeller av Palladium serien også? Uten at jeg vet noe om dette, men bare lest der.

Men synes det var litt merkelig at de ikke lanserte hele RF serien, får å så eventuelt relansere Palladium serien, om dette er fakta.

Angående den nye serien ser det bare ut for meg at de vil inn på dagens marked, med tanke på design. Litt retro, men noe tidsriktig i forhold til deres konkurrenter. Bare synsing fra min side, men jeg føler de ser litt mer tidsriktige ut i forhold til de gamle kassene.
    enig her, gamle rf kassene var veldig simple, de har lagt til noen små detaljer her og der og vips så ser det mye mer moderne og stilfult ut. Kvalitetsfølelsen er forbedret, nye elementer, frontpanelet ser ut til å ha fått et løft, ikke minst bunnen er blitt veldig stilig. I tilegg er det forbedret trefinish (Beautiful wood-grain vinyl veneer cabinet) som de ser ut til å ha lånt fra rf-7 classic om jeg ikke tar feil?

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vært morro også om det hadde kommet en 15" sub fra klispch sånn som RSW-15.

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Det skal vist komme ut på høsten ett sted om jeg ikke husker feil.

__________________________________________________ __________________________________________________ _

Hvis disse nye RF-7 er mye bedre enn den gamle modellen jeg har nå så skal man ikke se bort ifra om at det kommer til å ligge ett par store esker ved siden av juletreet iår.

Jeg likte designet veldig godt.
    de skal vel selge gamle serien helt til klipsch nedi usa blir tomme, så med en gang lageret her i norge blir tomt får de inn flere høyttalere fra den gamle serien for så å selge ut dem også. Kan jo ta litt tid dette her, Info fra stereofil

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    de skal vel selge gamle serien helt til klipsch nedi usa blir tomme, så med en gang lageret her i norge blir tomt får de inn flere høyttalere fra den gamle serien for så å selge ut dem også. Kan jo ta litt tid dette her, Info fra stereofil

Da er det bare å handle da folkens sånn at den nye serien kan komme hit så fort som mulig.

Newcomer Assi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi

Har de gitt en antydning til hva den nye serien kommer til å ligge på?
    Ta for eksempel RF82? Hva kostet disse da de ble lansert?

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Assi
    Har de gitt en antydning til hva den nye serien kommer til å ligge på?
    Ta for eksempel RF82? Hva kostet disse da de ble lansert?
    ingen antydning enda, de har absolutt ingen informasjon i det hele tatt. Vi sitter nok på mer info enn dem, og dette synes jeg er veldig svakt fra klispch sin side.
    Plutselig skal høyttalerne havne i butikkene uten å ha en skikkelig innledningspresentasjon der man får brosjyrer og evt priser 2-3 måneder på forhånd, slik at man kan legge opp salg og evt fremtidige kjøp. VELDIG svakt nok en gang.

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei dette var en meget dårlig spøk ifra Klipsch sin side, holdt oss på pinebenken i all avighet og så tilbyr de oss dette? De kunne i det minste fjernet plastfronten på høyttalerne under RF-7 II etter min mening :?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    står vel at det er gjort endringer på elementene og ikke minst er horna oppgradert med teknologi fra palladium, personlig synes jeg utseende var greit på den nåvørende serien, bena som nå skal følge med ser jo kjekke ut og, men
    tror at diskanten er det som kanskje kan utgjøre en stor forskjell for de som har syntes at den har vært skarp på de mindre modellene, hva den gjør med rf7 vet jeg ikke

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vincent_vega
    De kunne i det minste fjernet plastfronten på høyttalerne under RF-7 II etter min mening :?
    Da denne stort sett kun står for ulyder, så må jeg si meg enig her. Med mine gamle RF-83 lagde den masse ulyder ved høyt volum, selv etter at jeg hadde etterstrammet alle skruene til de. Er derfor veldig glad for at det ikke er noe slikt på RF-7'ene mine.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Da denne stort sett kun står for ulyder, så må jeg si meg enig her. Med mine gamle RF-83 lagde den masse ulyder ved høyt volum, selv etter at jeg hadde etterstrammet alle skruene til de.
    Hmmm, det har jeg aldri opplevd med mine RF-63 :-|

Kanskje du fikk et par som hadde lurt seg forbi kvalitetskontrollen? Ihvertfall synes jeg det hadde vært et større løft utseendemessig hvis ALLE ht'ene i refenece serien hadde tre-front 8)

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vincent_vega
    Hmmm, det har jeg aldri opplevd med mine RF-63 :-|

Kanskje du fikk et par som hadde lurt seg forbi kvalitetskontrollen? Ihvertfall synes jeg det hadde vært et større løft utseendemessig hvis ALLE ht'ene i refenece serien hadde tre-front 8)
    Masse ulyder var kanskje og overdrive. Var spesielt en sang man merket det på. Husker ikke hva den het men var en Mark Knopfler sang. Der er endel bass i en spesiell frekvens, og da fikk man skranglelyd. Fikk beskjed om å etterstramme skruene. Gjorde dette, hjalp litt, men ikke nok. Nok får være nok tenkte jeg, og leverte de tilbake etter å ha testet det meste i over en uke.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Side 391 av 1033 FørsteFørste ... 251 261 271 281 291 301 311 321 331 341 351 361 371 381 387 388 389 390 391 392 393 394 395 401 411 421 431 441 451 461 471 481 491 501 511 521 531 891 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •