Klipsch klubben - Side 381

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 381 av 1034 FørsteFørste ... 241 251 261 271 281 291 301 311 321 331 341 351 361 371 377 378 379 380 381 382 383 384 385 391 401 411 421 431 441 451 461 471 481 491 501 511 521 881 ... SisteSiste
Viser resultater 7,601 til 7,620 av 20677
    Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av unified86
    Hvis du leser tråden på klipsch forumet, så ser du at en indikerer at elementet ligner på palladium. Vet ikke om karen har peiling selvsagt, men kan jo love bra.
    blir jo rått om det skjer da!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lagde en tråd på dette, men går ganske tregt, så vil tro at det er like greit å poste det her. :-D

Jeg skal da gå til innkjøp av Klipsch RF-62 eller RF-82, RC-62 (kjøpt), RS-42 (hvis jeg får tak i en) og SVS PB10-NSD eller PC12-NSD. Fra andres erfaringer har jeg hørt at Klipsch matcher best med Onkyo og Marantz, men også Yamaha. Har ikke et 100% fastsatt budsjett til receiver, men håpet egentlig på maks 6000kr.

Akkurat nå er jeg i Tromsø hvor ingen har Klipsch, så har nok ikke mulighet å høre disse på høyttalerne, som så klart ville vært fordselsaktig.

Har sett litt på receivere, og er noen få valg som har virket mest tiltalende:

Onkyo TX-NR807B til 6000kr hos Oslo Hi-Fi Center og Netshop (begge er demo), eventuelt nypris til 7000kr hos begge (Lefdal har nypris 6000kr, men ikke på lager, som jeg vil tro betyr at de ikke får den inn mtp. at den er tatt ut av produksjon). Er vel denne receiveren som ligger øverst på lista pga av eksempelvis mulighet til å oppdatere firmware via internett osv.

Onkyo TX-NR707B til 4000kr hos Lefdal.

Onkyo TX-NR708B til 6400kr hos Komplett (og andre steder).

Yamaha RX-V1065B til 6000kr både hos Elkjøp og Netshop (dog hovedsakelig Onkyo jeg er mest rettet mot).

Fyr løs med innspill, eventuelt andre receivere og bedre priser

På forhånd takk
    Espen

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis noen andre har gjort som meg , å lett etter rørpre med cinema inngang , så har jeg funnet en god en , tror jeg

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av unified86
    Dette kallenavnet RF-7 II kan jo være 2. generasjon RF-7, altså den som kom ut i 2009.
    Fin måte å starte jungeltelegrafen på da
    Eneste jeg stusser på er bilde fra samlebåndet. Der er det ikke dustcap på elementene, altså det sorte i midten av hvert element. Ser også ut som den firkantede rammene rundt driverne er borte og helt rund. Hmm merkelig.

Jeg synes personlig det er rart hvis de bare lager en oppgradert versjon av den gamle rf serien, men dette er jo noe av det beste klipsch har laget hvis man ser pris kontra ytelse så de har vel kommet med en gavepakke til kundene sine. Tipper det kommer oppgraderte kinaprodukter også.

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fra L-sound:

Hei,

det er ikke mye vi sitter med av informasjon men så og si alle modellene forblir bare i mk2 versjon. RF-3 vil ikke bli introdusert, heller ikke RF-5 tror jeg.

Jeg håper vi kan ha endel informasjon snart som vi kan dele med våre kunder.

mvh
    Jan

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    fra L-sound:

Hei,

det er ikke mye vi sitter med av informasjon men så og si alle modellene forblir bare i mk2 versjon. RF-3 vil ikke bli introdusert, heller ikke RF-5 tror jeg.

Jeg håper vi kan ha endel informasjon snart som vi kan dele med våre kunder.

mvh
    Jan

supert

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    likte mk2 betegnelsen der:P gjorde en stor suksess hos dali, lurer på hva klipsch kommer med:P dette må være noe av det største som skjer hos dem på lenge da? i og med at det er her de har flest kunder

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    likte mk2 betegnelsen der:P gjorde en stor suksess hos dali, lurer på hva klipsch kommer med:P dette må være noe av det største som skjer hos dem på lenge da? i og med at det er her de har flest kunder
    Klipsch vil altid låte "klipsch" . Og med det mener jeg ikek at det er noe minus .

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Klipsch vil altid låte "klipsch" . Og med det mener jeg ikek at det er noe minus .
    håper bare at det ikke blir for lang ventetid, frister sterk å kjøpe rf.82 nå

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    la oss håpe det kommer oppgraderingskit da, for de som vil oppgradere, men det gjør det sikkert ikke.
    gleder meg forøvrig til helgen da jeg har en audio note L4 jeg forhåpentligvis får på prøve sammen med en macintosh mc2102 hvis jeg klarer å få til det, en av de to tror jeg blir stående da, ellers blir det en mc275 som jeg alltid har hatt lyst til å eie, pre blir en L2 fra audio note som skal oppgraderes med en cinemaloop, emotivaene blir selvfølgelig stående

Intermediate heanwi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du virkelig bitt av oppgraderingssyken Jokris eller er du lei/misfornøyd av upa-ene?

Active Marius-stenbrenden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av heanwi
    Er du virkelig bitt av oppgraderingssyken Jokris eller er du lei/misfornøyd av upa-ene?

mulig han er som meg . oppgraderings syk 24/7!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er denne kabelen High End Speaker Cable 2 meter Høyttalerkabler | Surround.no - Høyttaler spesialisten ok til Klipsch RF-82 og Onkyo TX-NR807?

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funker sikkert helt fint den. Det samme vil den mest lubne Biltema-kabelen Kan spare noen kroner da

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funker sikkert helt fint den. Det samme vil den mest lubne Biltema-kabelen Kan spare noen kroner da
    Har ikke biltema her jeg bor så da, tror jeg kjøpe kvalitet.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

nei her er det oppgraderingssyken som slår til, upa 1 blir med videre fremover til center og bakht inntil videre, skal ha røreffekt til frontene + rørpre med cinema inngang, mao jeg ønsker å være skodd for både gode musikk og film stunder i vinter, skulle egentlig oppgradert pj ,men der er det så mye som skjer utover at jeg velger å kjøpe ny pære og beholde tw700 inntil videre

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rør … Spennende. Hold oss/meg oppdatert med lytteinntrykk når du får det i hus da! Har alltid hatt lyst til å prøve rør, men blir så dyrt.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rør … Spennende. Hold oss/meg oppdatert med lytteinntrykk når du får det i hus da! Har alltid hatt lyst til å prøve rør, men blir så dyrt.

ikke nødvendigvis,med en an L4 kan du bytte alle rør til topp kvalitet til under 2 tusen kroner og da kan du spille maaaaaaaaaaaaaaaaange timer
    er rf63 som har skylden for oppgraderingen, ikke upa 1, det er en god transistor match men ønsket om en god rørforsterker til disse ht er stoooooooort

og jeg kan prøve å legge inn noen inntrykk om forskjellene mellom mcintosh mc 2102 og L4 iløpet av den uken disse to skal testes, er fristet av begge og mc275,men tror kanskje mc275 kan bli litt svak for meg, vet ikke men mange foretrekker joå ha 2

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    ikke nødvendigvis,med en an L4 kan du bytte alle rør til topp kvalitet til under 2 tusen kroner og da kan du spille maaaaaaaaaaaaaaaaange timer
    er rf63 som har skylden for oppgraderingen, ikke upa 1, det er en god transistor match men ønsket om en god rørforsterker til disse ht er stoooooooort

og jeg kan prøve å legge inn noen inntrykk om forskjellene mellom mcintosh mc 2102 og L4 iløpet av den uken disse to skal testes, er fristet av begge og mc275,men tror kanskje mc275 kan bli litt svak for meg, vet ikke men mange foretrekker joå ha 2
    Jeg kan nesten garantere deg at du blir meeeeeget fornøyd med MC 275. Bare å kjøpe den, pakke den opp og se på den er nesten verdt prisen, som er utrolig rimelig for en så bra legende, perle, smykke av en forsterker

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,482
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Jeg kan nesten garantere deg at du blir meeeeeget fornøyd med MC 275. Bare å kjøpe den, pakke den opp og se på den er nesten verdt prisen, som er utrolig rimelig for en så bra legende, perle, smykke av en forsterker
    Ikke si sånt. Jeg har lyst på en slik selv.

Side 381 av 1034 FørsteFørste ... 241 251 261 271 281 291 301 311 321 331 341 351 361 371 377 378 379 380 381 382 383 384 385 391 401 411 421 431 441 451 461 471 481 491 501 511 521 881 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •