Klipsch klubben - Side 365

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 365 av 1033 FørsteFørste ... 225 235 245 255 265 275 285 295 305 315 325 335 345 355 361 362 363 364 365 366 367 368 369 375 385 395 405 415 425 435 445 455 465 475 485 495 505 865 ... SisteSiste
Viser resultater 7,281 til 7,300 av 20659
    Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,244
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av GS-AAS
    Ingen som har testa crown sine effektforsterkere opp mot klipsch rf/ksp?
    Testet en Crown K2 på mine gamle RF-82, og det spilte helt sinnsykt. Feteste forsterkeren jeg testet på RF-82 faktisk. Syned jeg solgte den forsterkeren. Hadde vært morro å testet den på RF-7'ene mine nå.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Newcomer GS-AAS sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Testet en Crown K2 på mine gamle RF-82, og det spilte helt sinnsykt. Feteste forsterkeren jeg testet på RF-82 faktisk. Syned jeg solgte den forsterkeren. Hadde vært morro å testet den på RF-7'ene mine nå.
    Hørtes lovende ut Tenkte jeg skulle prøve meg på en dsi 2000(ksp-400) og en dsi 1000(rc-64)

Intermediate Sub-Lock sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    506
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marius-stenbrenden
    mulig. har sett på 82 også men vet ikke hvilken jeg skal velge av dem:?
    aldri hørt klipsch heller jeg så vet ikke hvor høyt dem kan spille heller. høy lyd i kino er gøy , ikke for høy da men

folk sier jo rotel ikke er en god match med klipsch men 1092 er jo en klasse D forsterker noe alle oberon 6.1 bare med noe annet jallamik rotel har laget selv for å få bedre bass har jeg hørt hvordan hadde en 1092 funket på 82/63/83 ? det er jo sykelig med krefter men lyden er noe annet vel ?
    Vel Marius, hvis du bestemmer deg for å kjøpe mine RF-82 skal du få gleden av å høre dem på Emotiva ser det ut til =) Har snakket med selger nå og hvis ting går etter planen har jeg en XPA-5 her i stua allerede i kveld Måtte løpe ned på Siba og kjøpe no' billig RCA-RCA kabel for å være sikker på at jeg får testet beistet litt i kveld :P Spørs om naboene blir glad for at jeg drar inn en kilowatt med en trafo på 1250VA, men pytt pytt

Siden jeg har så mange kanaler så regner jeg med at jeg bi-amper nok en gang hehe, 200watt til hornet, vroom vroom =)

Active Marius-stenbrenden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sub-Lock
    Vel Marius, hvis du bestemmer deg for å kjøpe mine RF-82 skal du få gleden av å høre dem på Emotiva ser det ut til =) Har snakket med selger nå og hvis ting går etter planen har jeg en XPA-5 her i stua allerede i kveld Måtte løpe ned på Siba og kjøpe no' billig RCA-RCA kabel for å være sikker på at jeg får testet beistet litt i kveld :P Spørs om naboene blir glad for at jeg drar inn en kilowatt med en trafo på 1250VA, men pytt pytt

Siden jeg har så mange kanaler så regner jeg med at jeg bi-amper nok en gang hehe, 200watt til hornet, vroom vroom =)

jeg kjøper dem nok men ja skyss er jo mitt problem . drar jo imorgen å er hjemme på fredag så skal prøve å få dratt til deg etter det hvis dem ikke er solgt da

det blir nok bra hvis jeg får hørt dem med emotiva hvis jeg kommer :-D :-D

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er jeg blitt den lykkelige eier av RF-63, RC-64 og venter på to par RS-52.

Koblet opp og testet litt igår, og syntes frontene låt veldig bra rett ut av esken. Hadde ikke forventet at de låt så bra etter det jeg har lest om innspilling her. Senteren låt litt mer "innestengt" enn frontene, men det kan jo bero på innspilling og/eller plassering.

Lar anlegget stå på lavt volum om nettene framover i tillegg til vanlig bruk på dagtid så får vi se om det blir enda bedre! Er ihvertfall veldig fornøyd hittil

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av audunth
    Da er jeg blitt den lykkelige eier av RF-63, RC-64 og venter på to par RS-52.

Koblet opp og testet litt igår, og syntes frontene låt veldig bra rett ut av esken. Hadde ikke forventet at de låt så bra etter det jeg har lest om innspilling her. Senteren låt litt mer "innestengt" enn frontene, men det kan jo bero på innspilling og/eller plassering.

Lar anlegget stå på lavt volum om nettene framover i tillegg til vanlig bruk på dagtid så får vi se om det blir enda bedre! Er ihvertfall veldig fornøyd hittil

min erfaring med rc64 er at den trengte en del tid, raktisk ganske mye før det løsnet, ellers så livner den voldsomt til med effektforsterker

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    Smaken er som baken Men UPA-1 har jeg ikke testet, bare XPA-5

Det spørs jo det da, men tror ikke det spiller noen rolle om du velger 63 eller 83, begge er temmelig overkill :P

enig der, men husk at parasound nc2250 ikke koster noe særlig mer enn emotiva i usa og da har allerede 2 ledd tjent grunker på de

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    3/5 har jeg aldri i verden bruk for heller da jeg har har en effekt til center som holder og rs42 som bak som recivern skal ta seg av å forlite effekt skader jo aldri?

blir så forvirret gitt . hva koster disse xpa 1 da?

xpa 1 koster 1000 dollar pr stk + frakt og moms

Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    xpa 1 koster 1000 dollar pr stk + frakt og moms

okei ble ikke dem

får vurdere a21 1092 å xpa 2 nå 8)

blir nok 82 ene til han i tråden her dem spiller høyt nok i 15kvm? å bra selvfølgelig

Newcomer LoBo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Bodø
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har mine RF-82 i ei stue på rundt 17-18 kvadrat meter og det høres nå bra ut hos meg.

Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvorfor koster rc64 i cherry utgaven mer på Lsound ? dyrere å lage eller?

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    nå går det kraftig unna på klipsch og andre høyttalermerker rundt om kring ser jeg, folk selger som bare det!
    Bare vent så kommer mange helt sikkert til å gå på en liten smell der sånn det ble med RF-7 og RF-83.

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mulig. har sett på 82 også men vet ikke hvilken jeg skal velge av dem:?
    aldri hørt klipsch heller jeg så vet ikke hvor høyt dem kan spille heller. høy lyd i kino er gøy , ikke for høy da men

folk sier jo rotel ikke er en god match med klipsch men 1092 er jo en klasse D forsterker noe alle oberon 6.1 bare med noe annet jallamik rotel har laget selv for å få bedre bass har jeg hørt hvordan hadde en 1092 funket på 82/63/83 ? det er jo sykelig med krefter men lyden er noe annet vel ?
    Du har jo hørt mine RF-7, men lyden var ikke helt god den gang og du husker det sikkert ikke helt åssen det spillte da det begynner å bli lenge siden.

Jeg var selv begymret om Klipsch kunne spille høyt nokk og var litt redd for at det var litt lite bass i dem når jeg skulle kjøpe det.
    Men der tokk jeg grundig feil for dem kan spille vannvittig høyt med en heftig bass.

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LoBo
    Har mine RF-82 i ei stue på rundt 17-18 kvadrat meter og det høres nå bra ut hos meg.
    Den skal ikke være det. Ta å send dem en mail.

Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    Den skal ikke være det. Ta å send dem en mail.
    mente du meg nå eller ?

vært for hard på vinglasset i kveld ?

Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Du har jo hørt mine RF-7, men lyden var ikke helt god den gang og du husker det sikkert ikke helt åssen det spillte da det begynner å bli lenge siden.

Jeg var selv begymret om Klipsch kunne spille høyt nokk og var litt redd for at det var litt lite bass i dem når jeg skulle kjøpe det.
    Men der tokk jeg grundig feil for dem kan spille vannvittig høyt med en heftig bass.

husker så vidt fra igår så et år siden begynner å bli for lenge gitt
    hadde ikke engang hørt om klipsch før du introduserte dem til meg8)

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    506
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stor takk til Kekka som leverte et beist av en XPA-5 uti gata her i stad
    Blir nok ikke til noen oppkobling i kveld, men det frister noe helt forj****. Pakket den ut og slept den(tung jævel!) frem til der den skal stå om ikke annet.

Marius: Du får bare sende SMS eller e-mail om du får skyss, har ikke fått så mye pågang på dem, så dem står sikkert her til helga også.

Hehe, hvis 82'ene går ut døra blir XPA-5 å mate RF-52 i en uke eller to inntil 63 kommer inn døra

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mente du meg nå eller ?

vært for hard på vinglasset i kveld ?
    Ja... skulle kunne ønske jeg kunne si at jeg hadde det, men ingen vin idag

Bare hyggelig. Da er hele EMOTIVA settet mitt solgt. Spillern går ut døren imorra. Å da blir det å finne ny Reciver og Bluray spiller som fungerer bra til musik også.

Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir nok ikke til noen oppkobling i kveld, men det frister noe helt forj****. Pakket den ut og slept den(tung jævel!) frem til der den skal stå om ikke annet.

Marius: Du får bare sende SMS eller e-mail om du får skyss, har ikke fått så mye pågang på dem, så dem står sikkert her til helga også.

Hehe, hvis 82'ene går ut døra blir XPA-5 å mate RF-52 i en uke eller to inntil 63 kommer inn døra
    ja sender deg en sms da jeg får skyss

det blir nok rått

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    506
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, jeg gjorde det dummeste jeg kunne. Jeg klarte jo så klart ikke å vente, MÅTTE høre Emotiva'n i kveld. Jeg fant frem en kabelsnutt på boden og gravde frem den ene gamle CV CLSC-10'n min, koblet opp den og bruke Ipod nano'n min som kilde.. Å fy **** hvor dritt det er kontra Klipsch oppsettet mitt, hehe. Jeg levde jo lenge med CV+Denon, skjønner det bare ikke. Blir bra i morra når jeg får koblet til RF-82'ene i steden tenker jeg =) Ikke bestemt meg for om jeg skal bi-ampe de eller ikke enda..hmm..

Side 365 av 1033 FørsteFørste ... 225 235 245 255 265 275 285 295 305 315 325 335 345 355 361 362 363 364 365 366 367 368 369 375 385 395 405 415 425 435 445 455 465 475 485 495 505 865 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •