Klipsch klubben - Side 349

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 349 av 1034 FørsteFørste ... 209 219 229 239 249 259 269 279 289 299 309 319 329 339 345 346 347 348 349 350 351 352 353 359 369 379 389 399 409 419 429 439 449 459 469 479 489 849 ... SisteSiste
Viser resultater 6,961 til 6,980 av 20677
    Intermediate BjrnrB sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

1x dumt spørsmål

Hvordan skal frontene stå når det er sidemonterte basser?

Skal bassene inn mot TV, eller ut mot veggene?

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BjrnrB

1. veldig bra spørsmål
    2. jeg lurer på det samme (selvom jeg ikke har slike fronter)

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    1. veldig bra spørsmål
    2. jeg lurer på det samme (selvom jeg ikke har slike fronter)
    Bra jeg ikke er den eneste som ikke har peiling

Newcomer kanztad sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hjemmekino

hva vill dere med peiling anbefale?

RF7, RC7, RS7
    eller
    RF83, RC64, RS62

som sub blir det 2x SVS PC 13 ultra

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kanztad

RF7, RC7, RS7
    eller
    RF83, RC64, RS62

begge er supre løsninger, vil si det sånn at du ikke kan gå feil med noen av de, velg utfra din egen magefølelse så er du i havn

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jag hadde mine ut i rommet da jeg syntes det passet best hos meg. Vet ikke om det har med spredning å gjøre jeg men det passet hvertfall her

Sitat Opprinnelig postet av kanztad

RF7, RC7, RS7
    eller
    RF83, RC64, RS62

Enig med "jokris" her. Går nok ikke å feile. Men etter min erfaring så er 7ern et litet snepp bedre! Det er storebror rett å slett

Newcomer kanztad sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

takk

takk for kjappe svar. tror det blir 7 serien

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angående frakt fra resonans i stavanger, de sjekker med importøren og gir svar imorgen. Poster her når jeg har fått svar på mailen.

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det bare meg eller er det ingen her som har oppdaget at avshop kjører fri frakt ved kjøp av høyttalere i THX ultra 2 serien? 8)

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angående frakt fra resonans i stavanger, de sjekker med importøren og gir svar imorgen. Poster her når jeg har fått svar på mailen.
    Fikk samme svar selv, men det må da være enklere for (deg spesielt) folk som bor nærmere Oslo å hente de ut rett fra importøren f.eks
    Jeg foreslo i hvertfall det for Resonans, så får vi se.. er jo ikke sikkert de vil ha så mange på besøk heller for alt jeg vet

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, hadde jeg vist hvor importøren holder til så hadde jeg gjerne gjort det.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, hadde jeg vist hvor importøren holder til så hadde jeg gjerne gjort det.
    Audiocompaniet - Darresgt. 2 - 0175 OSLO Telefon: 22 11 68 70

Klipsch-importør

Untitled Document

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Audiocompaniet - Darresgt. 2 - 0175 OSLO Telefon: 22 11 68 70

Klipsch-importør

Untitled Document
    er jo rett ved maridalsveien det, ikke noe problem, får håpe det blir en mulighet da, sparer 3-400kr på frakten også

bare lurte på sånn generelt:

har ikke importører egen pris? de har ikke lov til å selge til privatpersoner har de det? da taper jo butikkene på det som må selge

til en høyere pris?

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er jo rett ved maridalsveien det, ikke noe problem, får håpe det blir en mulighet da, sparer 3-400kr på frakten også

har ikke importører egen pris? de har ikke lov til å selge til privatpersoner har de det? da taper jo butikkene på det som må selge

til en høyere pris?
    Jeg har vært i kontakt med Audiocompaniet en par ganger. De har informert meg om at butikker ikke har lov til å selge produkter under deres gitte pris. Anbefalt utsalgspris på Klipsch RC-64 er 9 499,-. Denne butikken selger den 3 000,- under den prisen. For meg tyder det på at de kanskje skal slutte å selge Klipsch, eller så kommer alle butikker til å ha Klipsch dager snart.

Slik jeg forstod det på en ansatt i Audiocompaniet så selger ikke de annet enn deler til privatpersoner. Tviler på at de er interesserte i å selge komplette høyttalere til både firma og privatpersoner. Tror Klipsch sin politikk generelt er at: Alle firmaer skal ta samme pris ca. uansett hvor det er i verden. Jeg tror at de vil det skal være ett relativt konkurransefritt marked med lite prisforskjell. Mange små bedrifter som baserer inntekten sin på Klipsch produkter kommer til å falle om det blir for mye konkurranse. Derfor tror jeg ikke de har lov til å selge til rabbaterte priser, med mindre de får medhold fra Audiocompaniet, eller at det er kampanjedager! :-)

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Joda

til en høyere pris?
    Jeg har vært i kontakt med Audiocompaniet en par ganger. De har informert meg om at butikker ikke har lov til å selge produkter under deres gitte pris. Anbefalt utsalgspris på Klipsch RC-64 er 9 499,-. Denne butikken selger den 3 000,- under den prisen. For meg tyder det på at de kanskje skal slutte å selge Klipsch, eller så kommer alle butikker til å ha Klipsch dager snart.

Slik jeg forstod det på en ansatt i Audiocompaniet så selger ikke de annet enn deler til privatpersoner. Tviler på at de er interesserte i å selge komplette høyttalere til både firma og privatpersoner. Tror Klipsch sin politikk generelt er at: Alle firmaer skal ta samme pris ca. uansett hvor det er i verden. Jeg tror at de vil det skal være ett relativt konkurransefritt marked med lite prisforskjell. Mange små bedrifter som baserer inntekten sin på Klipsch produkter kommer til å falle om det blir for mye konkurranse. Derfor tror jeg ikke de har lov til å selge til rabbaterte priser, med mindre de får medhold fra Audiocompaniet, eller at det er kampanjedager! :-)

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Slik jeg forstod det på en ansatt i Audiocompaniet så selger ikke de annet enn deler til privatpersoner. Tviler på at de er interesserte i å selge komplette høyttalere til både firma og privatpersoner. Tror Klipsch sin politikk generelt er at: Alle firmaer skal ta samme pris ca. uansett hvor det er i verden. Jeg tror at de vil det skal være ett relativt konkurransefritt marked med lite prisforskjell. Mange små bedrifter som baserer inntekten sin på Klipsch produkter kommer til å falle om det blir for mye konkurranse. Derfor tror jeg ikke de har lov til å selge til rabbaterte priser, med mindre de får medhold fra Audiocompaniet! :-)
    ganske logisk det du sier, i og med at både l-sound og resnonans har rabatt nå. Gjenstår å se på stereofil også kjører på. I tilegg har jo Elnoor på majorstua også klipsch :???: :???: og dette er jo en elektronikkbutikk på samme måte som elkjøp osv, bare at den er privateid, så lurer på hvordan dette går hos dem. Jeg hadde egentlig planlagt å kjøpe fra l-sound eller stereofil, som mente de kunn matche prisen til l-sound, men resonans tok jo kaka nå, og det er ikke noe mer å vente på nå, det blir ikke billigere! LØP OG KJØP!

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ganske logisk det du sier, i og med at både l-sound og resnonans har rabatt nå. Gjenstår å se på stereofil også kjører på. I tilegg har jo Elnoor på majorstua også klipsch :???: :???: og dette er jo en elektronikkbutikk på samme måte som elkjøp osv, bare at den er privateid, så lurer på hvordan dette går hos dem. Jeg hadde egentlig planlagt å kjøpe fra l-sound eller stereofil, som mente de kunn matche prisen til l-sound, men resonans tok jo kaka nå, og det er ikke noe mer å vente på nå, det blir ikke billigere! LØP OG KJØP!
    Kommer forresten på at jeg har sendt mail på vår lokale selger i Molde. Bedriften heter elutstyr Elutstyr.no | Nettbutikk for Hi-Fi og bilstereo

De sa at de muligens kunne matche prisene til resonans neste måned, da de også skulle ha Klipsch kampanje! Spørs at det er noe sommerslig de gjør i forbindelse med 4. Juli i USA XD

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også sendt mail til Resonans, venter på pris på hele pakken av RF største, så er det vel bare å få Emotiva AMP også.

Vurderer å bytte ut Denon mot Emotiva sin Pre-amp, noen synspunkter rundt det?

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer forresten på at jeg har sendt mail på vår lokale selger i Molde. Bedriften heter elutstyr Elutstyr.no | Nettbutikk for Hi-Fi og bilstereo

De sa at de muligens kunne matche prisene til resonans neste måned, da de også skulle ha Klipsch kampanje! Spørs at det er noe sommerslig de gjør i forbindelse med 4. Juli i USA XD
    er jo ikke ofte høyttalere kommer på salg, spesielt ikke i denne prisklassen, jeg må si jeg aldri har sett klipsch rf høyttalere på salg før l-sounds klipsch dager. Og jeg har fulgt med på markedet i 3-4 måneder nå. Så dette er en gylden sjangse

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    824
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er jo ikke ofte høyttalere kommer på salg, spesielt ikke i denne prisklassen, jeg må si jeg aldri har sett klipsch rf høyttalere på salg før l-sounds klipsch dager. Og jeg har fulgt med på markedet i 3-4 måneder nå. Så dette er en gylden sjangse
    Jeg og er av den sorten som ikke vil betale for mye. Har vært på jakt etter ny center og bakhøyttalere lenge nå. Har bestemt meg for 4-5 måneder siden, men har ikke fått så mange gode tilbud.

Så kom det Klipsch dager og jeg kommer til å slå til :-)

Side 349 av 1034 FørsteFørste ... 209 219 229 239 249 259 269 279 289 299 309 319 329 339 345 346 347 348 349 350 351 352 353 359 369 379 389 399 409 419 429 439 449 459 469 479 489 849 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •