Klipsch klubben - Side 330

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 330 av 1034 FørsteFørste ... 190 200 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310 320 326 327 328 329 330 331 332 333 334 340 350 360 370 380 390 400 410 420 430 440 450 460 470 830 ... SisteSiste
Viser resultater 6,581 til 6,600 av 20677
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    har 2 annonser på hifisentralen. på finn har jeg hatt dem i 3 måneder og så jevnlige annonser på avforum:P tror høyttalerne er forbannet:-?

neida, lag ny annonse hvor du kjører på styrkene til det settet du selger og ikke skriv, må bort selges uansett

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Du vil nok bli meget fornøyd...
    satser på det, er min "drømmehøytaler" i rf serien vel og merke:-D
    tror det skal mye til for å kvitte meg med disse, da skal de overhodet ikke passe inn, og passer ikke upa 1 til de blir de solgt

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    var ikke ueffen pris på de der

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    var ikke ueffen pris på de der
    Nei, var grei pris på disse. Og hva jeg har lest å hørt så er det en meget god frontrekke, og da hvertfall til den prisen

Skulle vært morro å bare kjøpt det å testet opp imot 7er rekken

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, var grei pris på disse. Og hva jeg har lest å hørt så er det en meget god frontrekke, og da hvertfall til den prisen

Skulle vært morro å bare kjøpt det å testet opp imot 7er rekken

det hadde nok vært gøy

Intermediate websen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnen til at jeg spurte om RF-63 fint kan benyttes sammen med en stram sub, er at man uansett benytter en til film.

I dag bruker jeg å spille musikk i 2.1 stereo sammen med noen rimelige høyttalere med doble 12-tommere, og en 15-tommers aktiv sub.

Hvis jeg ønsker å skifte ut disse høyttalerne med RF-63, kunne jeg gjerne fortsatt hatt muligheten til å spille de i "party-modus" slik som nå, men selvsagt også med mye klarere og finere lyd enn det jeg har nå - både til film og musikk.

Spørsmålet er om siden de skal brukes til både film og musikk, fint vil få samme effekten med RF-63 sammen med en stram sub (2.1), sammenlignet med RF-83 med en stram sub (2.1).

Jeg har hørt mye positivt om RF-63, så hvis disse kan brukes istedenfor RF-83 til det jeg har nevnt ovenfor, så er jo dette bare bra pga prisen - eller bør man skaffe seg RF-83 for å få de til å spille bra i partymodus?

Edit: Jeg har nå en Emotiva XPA-5 tilkoblet til Onkyo TX-NR807, og en 15" 500w aktiv sub, men subben blir nok også skiftet med tiden.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forskjellen blir vel hovedsaklig at du får enda litt mer trykk fra Rf83. Begge kan selvfølgelig brukes med sub og klipschene er veldig raske så at subben er "stram" er bare bra.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg hatt en veldig trivelig prat med audiocompaniet hvor jeg har kjøpt mine demobrukte rf63, jeg ble da forespørt om det kunne være av interesse
    for oss her inne på klipsch tråden , å samle noen av oss til en tema/lyttekveld
    hos audiocompaniet i oslo. forskjellige temaer som utvikling, filosofien bak klispch seriene osv ville da kunne være aktuellt å bli fortellt om, i tillegg vil vi kunne lytte på en del klassikere og nyere ting
    personlig synes jeg dette høres fantastisk moro ut og jeg skal holde kontakten med de utover sommeren for nærmere avtale om tidspunkt hvis det er interesse her inne på dette

så tilbake til mitt kjøp, her er en link til demo salget deres i tilfelle dere andre kan være interesert, men rf63 har jeg kjøpt

Ryddesalg KLIPSCH.

i tillegg vet jeg at det nå er satt ned priser på icon serien, så det hos tonart

Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i tillegg vet jeg at det nå er satt ned priser på icon serien, så det hos tonart
    Ganske bra priser på de gulvstående der ja. Argh :P
    TonArt • Nye priser pÃ¥ Klipsch Icon

Disse prisene er egentlig det Icon serien burde ha kostet i utgangspunktet, for det er først nå at jeg føler man betaler riktig i forhold til ytelse.
    Icon serien var for høyt priset tidligere.
    For de som har vurdert Icon Wood-serien(WF) så sier jeg bare, slå til

Merk at denne prisreduksjonen kommer fra Klipsch, så man skal forvente å få disse prisene hvor en de selges.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg hatt en veldig trivelig prat med audiocompaniet hvor jeg har kjøpt mine demobrukte rf63, jeg ble da forespørt om det kunne være av interesse
    for oss her inne på klipsch tråden , å samle noen av oss til en tema/lyttekveld
    hos audiocompaniet i oslo. forskjellige temaer som utvikling, filosofien bak klispch seriene osv ville da kunne være aktuellt å bli fortellt om, i tillegg vil vi kunne lytte på en del klassikere og nyere ting
    personlig synes jeg dette høres fantastisk moro ut og jeg skal holde kontakten med de utover sommeren for nærmere avtale om tidspunkt hvis det er interesse her inne på dette

så tilbake til mitt kjøp, her er en link til demo salget deres i tilfelle dere andre kan være interesert, men rf63 har jeg kjøpt

Ryddesalg KLIPSCH.

Høres veldig bra og spennende ut. Jeg er med.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av unified86
    Ganske bra priser på de gulvstående der ja. Argh :P
    TonArt • Nye priser pÃ¥ Klipsch Icon

Disse prisene er egentlig det Icon serien burde ha kostet i utgangspunktet, for det er først nå at jeg føler man betaler riktig i forhold til ytelse.
    Icon serien var for høyt priset tidligere.
    For de som har vurdert Icon Wood-serien(WF) så sier jeg bare, slå til

Merk at denne prisreduksjonen kommer fra Klipsch, så man skal forvente å få disse prisene hvor en de selges.

jepp det skal man, alle butikker som fører klispch skal vel kunne tilby dette
    tror reduksjonen har litt med valutaendringer

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Høres veldig bra og spennende ut. Jeg er med.

Bra, som trådstarter, bør du være med her
    han virket veldig engasjert han jeg snakket med og enden på visen ble allså en løselig avtale om å arrangere noe for oss sensommer / høst, ble forespeilet ett
    mulig program og kanskje noe å tygge på og
    alltid koselig med mennesker som er engasjert i det de jobber med , samtalen ble ganske så lang og veldig hyggelig og jeg må si at en slik tur frister stort

ser ut som jeg dessverre må vente til imorgen med å få hentet mine rf63 men det får til nød gå, er tomt her nå

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    neida, lag ny annonse hvor du kjører på styrkene til det settet du selger og ikke skriv, må bort selges uansett
    det skal jeg gjøre, takk for tipset:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    det skal jeg gjøre, takk for tipset:-D

bare hyggelig:-D

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen meninger WF-35 kontra 63?

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crimar
    Noen meninger WF-35 kontra 63?
    Du mener RF håper jeg? leste litt på amerikanske forum for litt siden, der dem snakket om disse opp imot hverandre, og dem fleste var enige om at 35 var en bedre allrounder men 63 var "overlegen" på musikk. Finner ikke igjen tråden... litt synd.

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja. Bedre allrounder? Den er jo en del billigere?

Skulle egentlig kjøpe sub, men så kom det en del dyre regninger nå så blir ikke noe av det, så har tenkt til å spare til vintern til den nye serien fra klipsch kommer.

Sjekker ut klispch markedet :P Nå skal jeg gjøre en investering til en perfekt høyttaler

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du mener RF håper jeg? leste litt på amerikanske forum for litt siden, der dem snakket om disse opp imot hverandre, og dem fleste var enige om at 35 var en bedre allrounder men 63 var "overlegen" på musikk. Finner ikke igjen tråden... litt synd.

ifølge de som jobber med dette skal generellt rf serien gi mer av alt , ikke minst pga kabinett str og filosofi bak, dvs ikke det samme trykket på 35 kontra 63
    den høye kone faktoren + en litt europeisk tilnærming på lyd er vel også to store forskjeller
    en litt mykere spillestil er vel også et uttrykk jeg har hørt om denne serien
    kontra rf

men en god pris er det ihvertfall på 35 nå og det er en god ht med høy waf faktor i forhold til rf og det er først og fremst klipsch tross alt

Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes en RF-35 som ikke produseres lenger, og så har du WF-35 som nå har fått redusert pris.
    Jeg har ikke hørt RF-63 så mange ganger, men den har mer å by på i alle frekvenser enn det WF-35 kan.

Side 330 av 1034 FørsteFørste ... 190 200 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310 320 326 327 328 329 330 331 332 333 334 340 350 360 370 380 390 400 410 420 430 440 450 460 470 830 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •