Klipsch klubben - Side 329

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 329 av 1033 FørsteFørste ... 189 199 209 219 229 239 249 259 269 279 289 299 309 319 325 326 327 328 329 330 331 332 333 339 349 359 369 379 389 399 409 419 429 439 449 459 469 829 ... SisteSiste
Viser resultater 6,561 til 6,580 av 20659
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Skal

så annonsen din på torget angående mcintosh stash, prøvd å kikke på ebay+?
    der kan du bla få lagd skilt etter ditt ønske med lys f.eks

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vincent_vega
    Jeg tror du trenger å åpne øynene dine litt å akseptere at Klipsch funker til all slags musikk, det virker som du har et gammeldags syn på hva Klipsch høyttalere egentlig er i stand til 8)

at jeg kjører med sub på musikk har ingenting med Klipschene mine har lite bass, jeg brukte forsåvidt sub med CV høyttalerne mine også...
    hehe selvfølgelig fungerer Klipsch på all slags musikk men høytalerne er alt for bra til og brukes på syremusikk var det jeg mente!!!

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    så annonsen din på torget angående mcintosh stash, prøvd å kikke på ebay+?
    der kan du bla få lagd skilt etter ditt ønske med lys f.eks
    fanken jeg var litt usikker på åssen stash skives, men folk sjønner sikkert hva jeg mener. Det går sikkert rett på tråden "Skrivefeil på forumet".

Ja, jeg skal sjekke litt men jeg har aldi handelt på ebay før men kan sjekke litt der,
    Jeg skal ta kontakte med han Design By bond imorra for han selger fine skilt der også kann jeg lage selv, men jeg er litt usikker på åssen det skal se ut så jeg skulle unske jeg hadde et program på pcen sånn at jeg kan designe sånne skilt selv også sende til han.

Hva heter sånne programmer hvis noen vet?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    fanken jeg var litt usikker på åssen stash skives, men folk sjønner sikkert hva jeg mener. Det går sikkert rett på tråden "Skrivefeil på forumet".

Ja, jeg skal sjekke litt men jeg har aldi handelt på ebay før men kan sjekke litt der,
    Jeg skal ta kontakte med han Design By bond imorra for han selger fine skilt der også ken jeg lage selv, men jeg er litt usikker på åssen det skal se ut så jeg skulle unske jeg hadde et program på pcen sånn at jeg kan designe sånne skilt selv også sende til han.

Hva heter sånne programmer hvis noen vet?
    jeg har passert ihvertfall 150 kjøp på ebay nå og alt har gått smertefritt
    bank i bordet, forum for rettskriving er noe som burde eksistert på its learning og ikke her

Intermediate crimar sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    1,319
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpt endel på ebay jeg og. Bare opplevd ekstrem service pga handlet mye fra Hong Kong og der er jo avhengig av god feedback.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    hva kan være årsaken til at mange velger rf-63 til musikklytting fremfor rf-83? Jeg har ikke hørt rf-63, men har hørt rf-62, 82 og 83
    RF63 passer bedre inn i mindre rom samt at den krever mindre effekt,altså mer og velge mellom av rørforsterkere osv

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    RF63 passer bedre inn i mindre rom samt at den krever mindre effekt,altså mer og velge mellom av rørforsterkere osv
    gleder meg mye, etter upa 1 kom i hus har det blitt mer og mer musikklytting på kveldstid, så når jeg da får en enda bedre høytaler i hus skal det bli gøy, mangler bare en oki cd spiller som kan gi meg enda litt mer, står mellom marantz og emotiva der også

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for svar angående rf-63 =D, har enda et spørsmål, drev å gikk gjennom nettsiden til hifiklubben i dag og kom over dali ikon 7, denne så ut som en veldig spennende høyttaler som ikke er altfor dyr. Det jeg lurer på er hvordan denne klarer seg mot rf-serien i klipsch og mellom hvilke modeller ville dere plassert den? (dersom det er noen her som har hørt den)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    inne på dali tråden kan du sikert få masse info på denne,men jeg ville nå prøvd meg på klispch rf82 jeg da, har du forsøkt å selge ht dine på finn.no?

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe selvfølgelig fungerer Klipsch på all slags musikk men høytalerne er alt for bra til og brukes på syremusikk var det jeg mente!!!
    ¨
    dette var veldig feil å si mener da jeg; f.eks:

De som liker syremusikk vil vel også mene at disse høytalerne er altfor bra til å kaste de vekk med jazz og akustisk musikk, og kanskje visa verca.
    Dette har med musikksmak og gjøre, og derfor ingenting med høytalerne å gjøre egentlig!

(tror jeg skjønner hva du vil frem til, men dog...)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er galt med techno , trance ol ?
    Endel musikksjangere jeg ikke klarer også, men jeg holder meg for god til å fortelle de som liker slik musikk hva slags høyttalere de kan og ikke kan kjøpe..

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    De som liker syremusikk vil vel også mene at disse høytalerne er altfor bra til å kaste de vekk med jazz og akustisk musikk

Dette har med musikksmak og gjøre, og derfor ingenting med høytalerne å gjøre egentlig!
    +1

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    inne på dali tråden kan du sikert få masse info på denne,men jeg ville nå prøvd meg på klispch rf82 jeg da, har du forsøkt å selge ht dine på finn.no?
    har 2 annonser på hifisentralen. på finn har jeg hatt dem i 3 måneder og så jevnlige annonser på avforum:P tror høyttalerne er forbannet:-?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ¨
    dette var veldig feil å si mener da jeg; f.eks:

De som liker syremusikk vil vel også mene at disse høytalerne er altfor bra til å kaste de vekk med jazz og akustisk musikk, og kanskje visa verca.

(tror jeg skjønner hva du vil frem til, men dog...)
    Etter min mening så er "syremusikk" redigert i stykker så du klarer deg med cv eller pa til slik type musikk.Vi har et stort party lokale som er utstyrt nettopp med cv på grunn av musikken som blir spilt der,etter min mening så er det bortkastet å bruke mye penger på høytalere til den typen musikk,der vil cv klare seg vel så bra hehe

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rs2rsr
    Hva er galt med techno , trance ol ?
    Endel musikksjangere jeg ikke klarer også, men jeg holder meg for god til å fortelle de som liker slik musikk hva slags høyttalere de kan og ikke kan kjøpe..
    Jeg mener at cv til en langt billigere pris er like velegnet til slik type musikk,vil aldrig få ut potensialet til Klipsch,synes rett og slett ikke musikken er verdig Klipsch men som sagt det er min mening.Party høytalere som proson,cv,div pa er mer enn ok til slik type musikk

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jaja, da var rf82 ute av døren og selv om jeg har fått penger i hånda så føler jeg meg fattigere tomhetsfølelse pga til landesorg
    nå er det alle kluter til for å få fraktet rf63 fortest mulig hjem

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jaja, da var rf82 ute av døren og selv om jeg har fått penger i hånda så føler jeg meg fattigere tomhetsfølelse pga til landesorg
    nå er det alle kluter til for å få fraktet rf63 fortest mulig hjem
    Du vil nok bli meget fornøyd...

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter min mening så er "syremusikk" redigert i stykker så du klarer deg med cv eller pa til slik type musikk.Vi har et stort party lokale som er utstyrt nettopp med cv på grunn av musikken som blir spilt der,etter min mening så er det bortkastet å bruke mye penger på høytalere til den typen musikk,der vil cv klare seg vel så bra hehe

damå vi bare bli enige om å være uenige.

Det finnes mye variert kvalitet innen syremusikk, men det gjør det i angre genre også, men syremusikk som er i god kvalitet er IKKE bare å hive på cerwin vega, og det er det beste, gode høytalere og gjengir også dette bedre, på samme måte som annen musikk.

Blir som å si at "eldre" akustisk musikk er av så dårlig kvalitet at jeg ikke hadde orket å hørt på det på noe annet ennbillige Argon høytalere. Ikke veldig logisk, og ikke noe med musikksmaken/kvalitet på innspillingen å gjøre.
    Ingenting blir bedre enn det dårligste ledd, men det hjelper ikke å ta "dårligere" høytalere inn i bildet av den grunn..

EDIT; ikke alt handlet om å utnytte 100% potensiale hele tiden. det handler om å kjøpe seg et oppsett man er fornøyd med, og høre på det man liker å høre på. Dersom man begynner å høre på annen type musikk man egentlig ikke liker - har man gått over til å lytte på anlegget, istedenfor å lytte til musikken, som vel var hele poenget med anlegget i utgangspunktet.

Personlig hadde jeg MYE heller utnyttet 30% av Klipsch i et lite rom på en mindre perfekt innspilling, enn å utnytte 90% av cerwin vega i samme utgangspunkt. Men muligens der vi er forskjellig?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

damå vi bare bli enige om å være uenige.

Det finnes mye variert kvalitet innen syremusikk, men det gjør det i angre genre også, men syremusikk som er i god kvalitet er IKKE bare å hive på cerwin vega, og det er det beste, gode høytalere og gjengir også dette bedre, på samme måte som annen musikk.

Blir som å si at "eldre" akustisk musikk er av så dårlig kvalitet at jeg ikke hadde orket å hørt på det på noe annet ennbillige Argon høytalere. Ikke veldig logisk, og ikke noe med musikksmaken/kvalitet på innspillingen å gjøre.
    Ingenting blir bedre enn det dårligste ledd, men det hjelper ikke å ta "dårligere" høytalere inn i bildet av den grunn..

EDIT; ikke alt handlet om å utnytte 100% potensiale hele tiden. det handler om å kjøpe seg et oppsett man er fornøyd med, og høre på det man liker å høre på. Dersom man begynner å høre på annen type musikk man egentlig ikke liker - har man gått over til å lytte på anlegget, istedenfor å lytte til musikken, som vel var hele poenget med anlegget i utgangspunktet.

Personlig hadde jeg MYE heller utnyttet 30% av Klipsch i et lite rom på en mindre perfekt innspilling, enn å utnytte 90% av cerwin vega i samme utgangspunkt. Men muligens der vi er forskjellig?
    hehe kan ikke være uenige i alt heller! det vi er enige i er at vi digger Klipsch

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe kan ikke være uenige i alt heller! det vi er enige i er at vi digger Klipsch
    :-)

Side 329 av 1033 FørsteFørste ... 189 199 209 219 229 239 249 259 269 279 289 299 309 319 325 326 327 328 329 330 331 332 333 339 349 359 369 379 389 399 409 419 429 439 449 459 469 829 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •