Klipsch klubben - Side 311

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 311 av 1034 FørsteFørste ... 171 181 191 201 211 221 231 241 251 261 271 281 291 301 307 308 309 310 311 312 313 314 315 321 331 341 351 361 371 381 391 401 411 421 431 441 451 811 ... SisteSiste
Viser resultater 6,201 til 6,220 av 20677
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Tror nok den vol fungere meget bra til et kose anlegg eller så har du feks denne som har litt mer effekt Cayin A-70T selges

masse i den prisklassen som spiller ringer rundt transer til flere ganger pris på Klipsch

skriveer en mental huskeliste om å sende deg en pm når den tid kommer at jeg kan kjøpe en liten rørsak hvis det er iorden selvfølgelig rognlins forslag er litt dyrere enn jeg kan forsvare å kjpe til 2 kanals synd men sant

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg skulle ønske jeg turte å bestille heresy lll istedenfor rf63 men tror jeg vil slite med å få de til å spille tilfredstillende i ett kinooppsett sammen med det utstyret jeg har

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    jeg skulle ønske jeg turte å bestille heresy lll istedenfor rf63 men tror jeg vil slite med å få de til å spille tilfredstillende i ett kinooppsett sammen med det utstyret jeg har
    suverene høytalere begge to,RF63 ved siden av RF3 II er etter min mening de beste i RF serien så du har noen supre høytalere,fordelen med Heresy er at de er lettere og plasere i et mindre rom,Rognlien er stor fan av AN og Copland når vi snakker om en mer normal prisklasse...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    suverene høytalere begge to,RF63 ved siden av RF3 II er etter min mening de beste i RF serien så du har noen supre høytalere,fordelen med Heresy er at de er lettere og plasere i et mindre rom,Rognlien er stor fan av AN og Copland når vi snakker om en mer normal prisklasse...
    Jeg må si at RF 7 er en mye bedre høytaler en RF 63 i mine ører. RF 3 har jeg ikke hørt men RF 5 må vel også vurderes.

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå driver jeg å vurdere å selge Klipsch surround og kanskje senter da jeg vil heller ta å satse på stereo og heller se film i stereo.

Jeg får tenke litt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Nå driver jeg å vurdere å selge Klipsch surround og kanskje senter da jeg vil heller ta å satse på stereo og heller se film i stereo.

Jeg får tenke litt.
    Hva i Helv..e...??!!!

Du har jo det kremoppsettet jo?!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg får tenke litt.

hvis penger ikke er inne i bildet så ville jeg tenkt meg nøye om, oppsettet ditt er fett

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    hvis penger ikke er inne i bildet så ville jeg tenkt meg nøye om, oppsettet ditt er fett
    Jeg trenger ikke penger, men jeg ser film en gang i uka og kanskje to og jeg spiller musikk vær dag og mange timer om dagen så jeg vil heller legge pengene i det.
    Å se film i stereo syns jeg funker meget bra.

Jeg beholder det meste men selger nokk surroundhøyttalarne også surroundforsterkarn.
    Jeg beholder senter grunnet den er vansklig å få tak i igjen i cherry i tillfelle jeg har lyst på å ha kino igken i framtiden.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trenger ikke penger, men jeg ser film en gang i uka og kanskje to og jeg spiller musikk vær dag og mange timer om dagen så jeg vil heller legge pengene i det.
    Å se film i stereo syns jeg funker meget bra.

Jeg beholder det meste men selger nokk surroundhøyttalarne også surroundforsterkarn.
    Jeg beholder senter grunnet den er vansklig å få tak i igjen i cherry i tillfelle jeg har lyst på å ha kino igken i framtiden.
    Nå skal jeg selvfølgelig ikke synse om hva du bør gjøre osv.. men hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke gitt opp muligheten til surrerundt lyd uansett. du kan jo selge evt ett par surround?

Siden penger ikke er et tema så er det i mine øyne ikke noe vits i å gå på et "tapsprosjekt" når du allikevel har dem!

Skaff deg heller en rsw 15 fra statene og ha et av avforums råeste oppsett!

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Nå skal jeg selvfølgelig ikke synse om hva du bør gjøre osv.. men hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke gitt opp muligheten til surrerundt lyd uansett. du kan jo selge evt ett par surround?

Siden penger ikke er et tema så er det i mine øyne ikke noe vits i å gå på et "tapsprosjekt" når du allikevel har dem!

Skaff deg heller en rsw 15 fra statene og ha et av avforums råeste oppsett!
    du sier noe der ja, men beholder jeg kinoppsette så må jeg ha en bedre surroundforsterker og kjøpe nye gode signalkabler fra surroundforsterker til effekt,
    jeg driver nå å bytter om kablene fra forforsterker til surroundforsterker når jeg skal bruke effektblokkene mine til film og jeg er ganske så lei av det.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du sier noe der ja, men beholder jeg kinoppsette så må jeg ha en bedre surroundforsterker og kjøpe nye gode signalkabler fra surroundforsterker til effekt,
    jeg driver nå å bytter om kablene fra forforsterker til surroundforsterker når jeg skal bruke effektblokkene mine til film og jeg er ganske så lei av det.

alle veier fører jo som kjent til roma, så hvis dette er den rette for deg så
    er det vel det kan skjønne at resten ikke henger ihop med mcintosh

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Hva i Helv..e...??!!!

Du har jo det kremoppsettet jo?!
    helt enig! du har et opsett som av mange kan vurderes som et ideelt anlegg! ikke selg det!8)

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    helt enig! du har et opsett som av mange kan vurderes som et ideelt anlegg! ikke selg det!8)
    Jeg selger nokk kunn bak og side ht og HK surroundforsterker.
    Jeg beholder resten :-D

Jeg beholder sentarn da jeg vet denne er vansklig å få tak i, i cherry farge og det andre er lett å få tak i igjen.

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har hørt noe mer om disse nye Atlas kablene som Audiocompaniet tar inn?
    Ifølge dem skal Atlas Cable passe Klipsch veldig bra og jeg vurdere å handle, men ønsker litt mer info og det finner man ikke på den nettsiden til audiocompaniet.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har hørt noe mer om disse nye Atlas kablene som Audiocompaniet tar inn?
    Ifølge dem skal Atlas Cable passe Klipsch veldig bra og jeg vurdere å handle, men ønsker litt mer info og det finner man ikke på den nettsiden til audiocompaniet.

hvis du googler de finner du hjemmesiden deres hvor det ligger masse info og tester av kablene
    bla denne

Atlas Cables News Updates | Site Map | Atlas Cables UK

Active Marius-stenbrenden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har en vincent sp t100 blokk som jeg tenkte å kjøre på klipsch rc64 . noen som vet om denne er sterk nok?

TonArt • Vincent SP-T100

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Atlas kablene har fått ganske så mye skryt rundt om kring i verden.
    Vurderer selv innkjøp =) Ikke er di så ALT for dyre heller.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Atlas kablene har fått ganske så mye skryt rundt om kring i verden.
    Vurderer selv innkjøp =) Ikke er di så ALT for dyre heller.

stort utvalg og ganske lave priser til å ha fått så mye skryt og vunnet så mange tester, men de er engelske? det er i tilfelle det eneste som jeg er usikker på da engelskmenn og amerikanere har ganske så ulik oppfatnig av god lyd
    8 av 10 ganger faller ikke engelske produkter i smak hos meg noen hederlige unntak er det jo

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marius-stenbrenden
    jeg har en vincent sp t100 blokk som jeg tenkte å kjøre på klipsch rc64 . noen som vet om denne er sterk nok?

TonArt • Vincent SP-T100
    Tror det blir en kjmpematch,ønsker meg disse klasse A blokkene selv

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det blir en kjmpematch,ønsker meg disse klasse A blokkene selv

jeg liker disse selv, men de er vel ikke klasse a hvis jeg ikke husker feil? er god match med pre, spiller veldig behagelig og er i mine øyne en veldig god vincent komposisjon, hvordan de vil dra rf64 aner jeg ikke men har faktisk holdt på å teste engang jeg hadde en på hånden,men kom aldri så langt dessverre, synd prisen har hoppet opp på disse

Side 311 av 1034 FørsteFørste ... 171 181 191 201 211 221 231 241 251 261 271 281 291 301 307 308 309 310 311 312 313 314 315 321 331 341 351 361 371 381 391 401 411 421 431 441 451 811 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •