Klipsch klubben - Side 302

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 302 av 1033 FørsteFørste ... 162 172 182 192 202 212 222 232 242 252 262 272 282 292 298 299 300 301 302 303 304 305 306 312 322 332 342 352 362 372 382 392 402 412 422 432 442 802 ... SisteSiste
Viser resultater 6,021 til 6,040 av 20659
    Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg er synnsykt fornøyd med oppsette nå
    For noen fantastiske blokker som er vansklig å ikke se på.

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S

retten og sletten helt nydelig! GROMT!!

Hvordan spiller dette her da, kontra Passlabs f.eks? helt hinsides?

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Veldi veldi veldi sjalu....

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leser stadig vekk at det er svært mange klipscheiere som sliter med skarp/kvass/skrikete diskant (blant annet).

Si meg, har dere vurdert og bytte elektronikk eller høyttalere?
    Har dere noensinne hørt noe annet?!!

(vet at jeg "banner i kirka" ved og nevne HT bytte her i klipschtråden, så bare slapp av)

Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jahnmar
    Leser stadig vekk at det er svært mange klipscheiere som sliter med skarp/kvass/skrikete diskant (blant annet).

(vet at jeg "banner i kirka" ved og nevne HT bytte her i klipschtråden, så bare slapp av)
    Vill ikke si att i har den plagen enda... men om de skulle oppstå under/etter innspilling av ht, så er de vell elektronikken som må vike

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

1 hvor leser du dette?
    2 skulle av og til ønske jeg hadde gått rett på klispch istedenfor rundturen med andre merker først
    3banne i kirka er ikke forbudt her,men konvertering av deg er ønskelig :twisted:
    come , join the dark side, its more fun

Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forresten... noen som har noe erfaring med ONKYO PA-MC5500?
    Kanskje ikke heelt rette tråden men..
    Fikk ett grisebra tilbud på denne idag, og lurer på om det er verd oppgraderingen vurdert opp imot Emotiva, Vincent osv?

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    Grattisdu blir nok fornøyd,ikke bli skremt av "kranglingen" over her hehe
    Hehe, ingen fare ;-) Har hatt Klipsch tidligere, så går nok temmelig bra gitt. Kan selv melde meg på diskusjonen, og si at Denon funker overraskende bra. Hadde Klipsch RP-3 tidligere, og disse spilte nydelig på PMA2000R som jeg fortsatt har :-) Eneste jeg har hørt som er i nærheten av rør når det kommer til lydsignatur, bortsett fra at Denon er litt mer laydback og nøytral, men har varmen litt i bakhånd :-)

Intermediate Duppi dupp sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva syns derre om klipsch på nad 218 el c270?

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    1 hvor leser du dette?
    2 skulle av og til ønske jeg hadde gått rett på klispch istedenfor rundturen med andre merker først
    3banne i kirka er ikke forbudt her,men konvertering av deg er ønskelig :twisted:
    come , join the dark side, its more fun

Jeg leser det her inne, og andre fora. Jeg hadde det ikke med mine tidligere klipsch, selv om jeg har et rom som er "lite egnet" for lyd. (bare så det er nevnt)

Å la de "få litt hjuling" hjelper jo, men det gjør ikke underverker etter min mening. Hos meg hørte jeg ikke noen som helst "forandring" etter 10-15 timer med skambank.
    At enkelte snakker om 500-600 timer, og gjerne 1000 (!!!) timer med innspilling, ja det blir for meg helt latterlig.

Jeg lurte rett og slett bare på, hvorfor man ikke bytter ett eller annet, når man er misfornøyd? (eller gjerne akustiske tiltak også)

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg leser det her inne, og andre fora. Jeg hadde det ikke med mine tidligere klipsch, selv om jeg har et rom som er "lite egnet" for lyd. (bare så det er nevnt)

Å la de "få litt hjuling" hjelper jo, men det gjør ikke underverker etter min mening. Hos meg hørte jeg ikke noen som helst "forandring" etter 10-15 timer med skambank.
    At enkelte snakker om 500-600 timer, og gjerne 1000 (!!!) timer med innspilling, ja det blir for meg helt latterlig.

Jeg lurte rett og slett bare på, hvorfor man ikke bytter ett eller annet, når man er misfornøyd? (eller gjerne akustiske tiltak også)
    Det er jo en smaksak.Testet mine RF7 med Hegel som var anbefalt av lyd og bilde.Diverse Parasound,Oberon,Marantz,Jungson,onkyo,Dp osv.Absolut ingen av disse merkene klarte og holde toppen under kontroll i mine ører det ble rett og slett for masete...Fikk så høre la scala og jeg var solgt.Siden har det blitt Forte II og RF35 i tilegg.Disse spiller i samme hus som RF7 gjorde med den elektroniken jeg nå har og ingen problem med masete topp så det er klart det er en del der ute som sliter med samme problem...
    Nå spiller jeg heller ikke listepop og den slags så jeg forlanger skikkelig lyd på platene.I tilegg så får jeg også fram den herlige mellomtonen som det er klipsch.Om det er forsterkerne eller høytalerne vet jeg ikke men med den elektroniken jeg nå har så låter RF35 langt bedre enn RF7 på tidligere elektronik...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

oki, skjønte deg litt bedre nå på morgenen er man missfornøyd bør man jo gjøre noe ,helt klart

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heldigvis er jeg ikke plaget av skrikete diskant! og jeg også skulle ønske jeg ikke var innom alle andre merker før Klipsch...

Jeg DIGGER lyden til Klipsch; råskapen, trøkken, realismen, livligheten, bassen,mellomtonen, OG diskanten!

Hadde det vært noe som skulle forandres på i fremtiden, blir det Klipsch anyway - bare andre Klipsch - men elektronik kommer nok til å byttes på i fremtiden!

Har ikke hørt noen høytalere i (ca) samme prisklasse som har passet meg så bra, det være seg til film eller musikk, ei heller klarer å engasjere så mye!

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Heldigvis er jeg ikke plaget av skrikete diskant! og jeg også skulle ønske jeg ikke var innom alle andre merker før Klipsch...

Jeg DIGGER lyden til Klipsch; råskapen, trøkken, realismen, livligheten, bassen,mellomtonen, OG diskanten!

Hadde det vært noe som skulle forandres på i fremtiden, blir det Klipsch anyway - bare andre Klipsch - men elektronik kommer nok til å byttes på i fremtiden!

Har ikke hørt noen høytalere i (ca) samme prisklasse som har passet meg så bra, det være seg til film eller musikk, ei heller klarer å engasjere så mye!
    +1

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v

+1

Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ka e greia me +1?????

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ElDuce
    ka e greia me +1?????

at man er enig

Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    at man er enig
    Ahaa... bra pinli å IKKE skjønne den a:O

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ElDuce
    ka e greia me +1?????
    Suveren metode og få mange innlegg på....

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da vart det Klipsch RP-3 på meg, IGJEN! Har hatt disse tidligere, så dette kan bli gøy! Skal også få lånt med meg et par RF-82 hjem og teste disse opp mot RP-3. Klipsch, here we go again! :-D

Side 302 av 1033 FørsteFørste ... 162 172 182 192 202 212 222 232 242 252 262 272 282 292 298 299 300 301 302 303 304 305 306 312 322 332 342 352 362 372 382 392 402 412 422 432 442 802 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •