Klipsch klubben - Side 285

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 285 av 1033 FørsteFørste ... 145 155 165 175 185 195 205 215 225 235 245 255 265 275 281 282 283 284 285 286 287 288 289 295 305 315 325 335 345 355 365 375 385 395 405 415 425 785 ... SisteSiste
Viser resultater 5,681 til 5,700 av 20659
    Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vil dere ikke ha "rimeligere" Klipsch?!

For min del spiller det "kaine rolle" hvem som selger produktet jeg vil ha, så lenge prisen er rett, og butikken ikke er på konkursens rand.

Og nei, jeg er ikke tilhenger av Elkjøp. Liker veldig godt butikker utenom de store kjedene!

Elkjøp har vel "livets rett" de også?

EDIT: Veldig mange plasser har jo faktisk bare Elkjøp og denslags butikker. Er jo mye bedre enn ingenting!

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jahnmar
    Vil dere ikke ha "rimeligere" Klipsch?!

For min del spiller det "kaine rolle" hvem som selger produktet jeg vil ha, så lenge prisen er rett, og butikken ikke er på konkursens rand.

Og nei, jeg er ikke tilhenger av Elkjøp. Liker veldig godt butikker utenom de store kjedene!

Elkjøp har vel "livets rett" de også?

EDIT: Veldig mange plasser har jo faktisk bare Elkjøp og denslags butikker. Er jo mye bedre enn ingenting!
    nope tørr ikke tenke på hvor mange som da vil havne opp med klipsch og bli missfornøyde med tanke på matching av andre komponenter,rom størrelse osv.
    Aldrig truffet en selger på elkjøp som har ekspertise på produktet de selger...
    Da må de jo også selge elektronik som matcher som dyre transistor forsterkere samt rørforsterkere osv

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På en annen side, kan det jo være at en hel del "andre" folk (les; ikke haifai galninger) hører Klipsch i butikken og faktisk syns det låter bra....i et svært lokale, en dårlig receiver+++

De vet jo ikke HVORDAN det kan høres ut!;-)
    (og har heller ikke lest noe om det)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var 83`ene gått utav huset, litt trist og. Men nå gleder jeg me til og få bestil rf-7 og teste ut noe nytt.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På en annen side, kan det jo være at en hel del "andre" folk (les; ikke haifai galninger) hører Klipsch i butikken og faktisk syns det låter bra....i et svært lokale, en dårlig receiver+++

De vet jo ikke HVORDAN det kan høres ut!;-)
    (og har heller ikke lest noe om det)
    På en annen side så hadde kanskje disse folke aldri opplevd Klipsch hvis ikke det var for dette.

Jeg personlig synes det hadde vært fint om en av de større kjedene hadde fått Klipsch så fler blir innterresert i merket og fler får mulighet til å høre de og i tillegg så får vi som allerede er bitt av Klipsch "bassillen" forhåpentligvis enda bedre pris.

Edit: Og om noen hører klipsch i dårlig rom/lokale med dårlig matching av elektronikk og dermed syntes det låter dårlig så er det samme for meg hva de mener. Da kan de heller takke seg selv for å ikke gidde å lese om merket på forhånd.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thoge
    På en annen side så hadde kanskje disse folke aldri opplevd Klipsch hvis ikke det var for dette.

Jeg personlig synes det hadde vært fint om en av de større kjedene hadde fått Klipsch så fler blir innterresert i merket og fler får mulighet til å høre de og i tillegg så får vi som allerede er bitt av Klipsch "bassillen" forhåpentligvis enda bedre pris.

Akkurat det jeg ménte.8)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat det jeg ménte.8)
    My bad :P Da er du hvertfall ikke alene

Active trym sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser heller ikke problem med at en "serie-kjede" selger et bra produkt?
    Har vært innom flere "hi-fi" butikker, og opplevd en ekstremt dårlig kunnskap.
    Mulig det bare har vært en vikar, men like vel.
    Blir litt som å si at hvis Rema hadde fått lov til å selge god rødvin, så blir ikke vinen dårligere for det? Men ja, er enig i at det er for dårlig kunnskap blandt selgere i flere stormarkeder, men det gjelder jo også i andre sammenhenger, så det er det bare å leve med
    Jeg takker og bukker for alle kroner jeg evnt sparer på at andre aktører kommer på markedet....

Active trym sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Edit: Og om noen hører klipsch i dårlig rom/lokale med dårlig matching av elektronikk og dermed syntes det låter dårlig så er det samme for meg hva de mener. Da kan de heller takke seg selv for å ikke gidde å lese om merket på forhånd.
    +1

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når folk får dårlig inntrykk av ett merke om at det spiller dårlig og skriker som pokker i ørene, da har dem dårlig erfaring med merket og sider det da videre og det kan gå fort at mange vet det.
    Jeg syns ikke sånt merke hører hjemme i sånne butikker, det er som at soundgarden skal selge PA utstyr syns jeg.

Hvis en sier " åå jeg gleder meg til å få klipschoppsettet i hus også nevner en annen at det merket er svært ubehagelig å høre på og skriker konstant i ørene".
    En kompis av meg hadde det i huet at det kunn var skrik, men etter han fikk høre på hos meg var det noe annet.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Når folk får dårlig inntrykk av ett merke om at det spiller dårlig og skriker som pokker i ørene, da har dem dårlig erfaring med merket og sider det da videre og det kan gå fort at mange vet det.
    Jeg syns ikke sånt merke hører hjemme i sånne butikker, det er som at soundgarden skal selge PA utstyr syns jeg.

Hvis en sier " åå jeg gleder meg til å få klipschoppsettet i hus også nevner en annen at det merket er svært ubehagelig å høre på og skriker konstant i ørene".
    En kompis av men hadde det i huet at det kunn var skrik, men etter han fikk høre hoss meg var det noe annet.
    +1

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke minst ser jeg utfordringen i å la personalet på de aktuelle nye utsalgstedene lære seg nok om merkene de selger.. Klipsch er som sagt ikke plug ang play for alle..

Jeg ser for meg kunden med en minimalisstisk stue uten demping som møter en overentusiatsisk selger som gjerne vil selge selge selge selge..

Eller selgeren, som selv har prøvd klipsch uten bra elektronikk eller dempet rom, " Nei klipsch nei? det selger vi lite av det låter ikke bra, MEN vi har et kjempetilbud på dette største Dantax systemet!!..."

Er absolutt for lavere priser, men dette er ikke veien å gå ..

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

En kompis av men hadde det i huet at det kunn var skrik, men etter han fikk høre hoss meg var det noe annet.
    Kunne egentlig ikke brydd meg mindre om noen andre mener det er dårlig. Som sagt så synes jeg bare de da kan takke seg selv for at de ikke gidder å sjekke opp LITT før de skal handle.

Men jeg skjønner selvfølgelig problemstillingen. Beste hadde jo vært at hvertfall de i avdelingen for lyd&bilde i den aktuelle kjeden fikk litt opplæring og info fra klipsch så er det ikke all verden som skal til.

Sitat Opprinnelig postet av trym
    Ser heller ikke problem med at en "serie-kjede" selger et bra produkt?
    Har vært innom flere "hi-fi" butikker, og opplevd en ekstremt dårlig kunnskap.
    Mulig det bare har vært en vikar, men like vel.
    Her er jeg også enig. Er ikke alle hi-fi butikker som alltid har god kunnskap heller.

Edit: Hvis Expert eller Elkjøp skal selge produktet så er ikke elektronikken noe stort problem. Expert har stort sett pioneer som jeg har selv på mine klipsch og det fungerer fint synes jeg. Elkjøp har vel stort sett Yamaha så vidt jeg vet og der har jeg hørt om veldig mange som er fornøyd.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg hatt systemet i drift noen dager med A 21 i mono på center kanalen. Har sett en film hver kveld i 3 dager nå bare for å tune skikkelig. Det har gått i høykvalitet blu Ray med DTS HD spor.

Nå spiller det så ekstremt bra at jeg får frysniger hver gang jeg setter meg i sweetspot. RC 7 er en monstersenter som gir skikkelig kinovibber. Har egentlig aldri helt trodd på at dette er en strømkrevende del av HT men den ble en helt annen høytaler med skikkelig effekt.

Jeg anbefaler alle med RC7 og evnt R 64 og ha en skikkelig effekt til center dette utgjør ekstermt mye.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Nå har jeg hatt systemet i drift noen dager med A 21 i mono på center kanalen. Har sett en film hver kveld i 3 dager nå bare for å tune skikkelig. Det har gått i høykvalitet blu Ray med DTS HD spor.

Nå spiller det så ekstremt bra at jeg får frysniger hver gang jeg setter meg i sweetspot. RC 7 er en monstersenter som gir skikkelig kinovibber. Har egentlig aldri helt trodd på at dette er en strømkrevende del av HT men den ble en helt annen høytaler med skikkelig effekt.

Jeg anbefaler alle med RC7 og evnt R 64 og ha en skikkelig effekt til center dette utgjør ekstermt mye.
    Sorry skulle være A23 på center hehe

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman

+1, vannvittig mye å hente på det

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres morro ut. Begynner å bli der at du nesten tror du sitter midt i scenene i filmen? :P

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sitter å klør i fingrene etter å bestille RF-82!
    Hvis det er en stor kjede som skal begynne å ta inn klipsch så må jeg kanskje smøre meg med litt tålmodighet for å spare litt penger. Spørs om jeg klarer å vente.. :P

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hva da med Kef og Pioneer?

Er de så "dårlig" at de får lov og selge dem?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres morro ut. Begynner å bli der at du nesten tror du sitter midt i scenene i filmen? :P
    Ja og når jeg hører på musikk forsvinner ht ene når jeg lukker øynene, vanvittig digg hehe

Side 285 av 1033 FørsteFørste ... 145 155 165 175 185 195 205 215 225 235 245 255 265 275 281 282 283 284 285 286 287 288 289 295 305 315 325 335 345 355 365 375 385 395 405 415 425 785 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •