Klipsch klubben - Side 264

Sponsorer:
Takk Takk:  2
Like Like:  4
Side 264 av 1033 FørsteFørste ... 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 244 254 260 261 262 263 264 265 266 267 268 274 284 294 304 314 324 334 344 354 364 374 384 394 404 764 ... SisteSiste
Viser resultater 5,261 til 5,280 av 20659
    Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av YingYong
    Ja, er fete ht.

Hva må en betale i toll for disse?
    Går vinninga opp i spinninga?

vet faktisk ikke.. skulle flyttet et par mnd til Usa, eller dratt på en lang ferie, slik jeg kunne handlet La Scala til rundt 20-30 000kr, og tatt de med hjem:-)

de amerikanerne aner ikke hvor godt de har det... :P

Newcomer YingYong sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde vært noe

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    vet faktisk ikke.. skulle flyttet et par mnd til Usa, eller dratt på en lang ferie, slik jeg kunne handlet La Scala til rundt 20-30 000kr, og tatt de med hjem:-)

Nåja, det er da noe som heter kjøpekraftsparitet.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av heptan007
    noen av mine klipsch venner som vet om panasonic dmp-bd60 er et bedre kjøp en samsung bd-p3600???

Har samsung tv i fra før.

Men vil ha en spiller som er super på blu-ray,men som sammtidig kan gjøre mine gamle dvd'er en velfortjent tjeneste
    Jeg har ikke testet Samsung sin bdp3600 , men Panasonicen er jeg strålene fornøyd med. gir bra ytelse i både bd og dvd.
    og ikke minst en utrolig grei pris

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Driver å sømfarer nettet etter La Scala siste dagenen, og det driver meg til vanvidd at disse koster ca 60 000 ny i norge, men de tilsynelatende går for under halvparten i USA...

ååå.. den som bare hadde bodd i USA...

tror faktisk også at jeg likte de best i walnut, ikke i black ash.. må vel trolig være første gang jeg ikke liker sorte best:-)

La Scala II og MC 275r må vel være mitt drømmeoppsett til musikk :-)
    Nå er det lenge mellom hver gang men skal være mulig å skaffe la scala brukt for under 20 lapper så bare følg med

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner noe som helst av at La Scala høytalere er så popp som de er.. Nå burde jeg sikkert ha hørt hvordan de spiller før jeg uttaler meg, men de ser jo ut som fuglekasser som man kan kan spikre opp på et tre i skogen :lol:

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,924
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe.. da har du noe å se/ høre frem til! Makan til musikkmaskin skal du F..n meg lete lenge etter:twisted:

Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Diverse Hifi / High end produkter selges gunstig

Tror dette er de gammle mine .

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Adium
    Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner noe som helst av at La Scala høytalere er så popp som de er.. Nå burde jeg sikkert ha hørt hvordan de spiller før jeg uttaler meg, men de ser jo ut som fuglekasser som man kan kan spikre opp på et tre i skogen :lol:
    noen liker det spesielle utseendet mens andre er opptatt av lydkvalitet og la scala er vel drømme høytaleren til de fleste klipsch fanatikere og en kraftig oppgradering fra rf serien...jeg er en av de få som synes at rf serien låter bra men ser jævlige ut hehe

nb! har jo også kjøpt meg et par Forte II til 7 lapper,de får du ned til 5 lapper brukt og etter min mening spiller de bedre enn alt annet i rf serien...

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    noen liker det spesielle utseendet mens andre er opptatt av lydkvalitet og la scala er vel drømme høytaleren til de fleste klipsch fanatikere og en kraftig oppgradering fra rf serien...jeg er en av de få som synes at rf serien låter bra men ser jævlige ut hehe
    Stemmer helt sikkert det du sier om lydkvaliteten, men det hjelper så lite når de ser ut som noe som er laget på sløyden i 7. Klasse :lol:
    Er også enig med deg at RF serien ikke er noe smykke, men det er et stort steg opp fra La Scala, men dersom jeg skulle hatt de stående på stuen har det ikke vært aktuelt med RF serie heller! Palladium er den eneste høyttalerserien Klipsch har laget som virkelig er fine å se på, samt låter fenomenalt.

I mine øyne finnes det knapt noen finere høyttaler pdd.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer helt sikkert det du sier om lydkvaliteten, men det hjelper så lite når de ser ut som noe som er laget på sløyden i 7. Klasse :lol:
    Er også enig med deg at RF serien ikke er noe smykke, men det er et stort steg opp fra La Scala, men dersom jeg skulle hatt de stående på stuen har det ikke vært aktuelt med RF serie heller! Palladium er den eneste høyttalerserien Klipsch har laget som virkelig er fine å se på, samt låter fenomenalt.

lov og være uenig,har du sett la scala live? er jo en genial konstruksjon fra selve klipsch him self og det er en grunn til at den er hvert produsert i så mange tiår men enig i at palladium serien ser bedre ut enn rf serien

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av leifen

Takk for tipset, sendt mail i dette øyeblikket ang La Scala, så får vi se:-) sålenge de er i bra stand så kansje dette er noe å satse på.

og er faktisk enig med mange her, de er ikke noe designstudie som mange andre hi-end høytalere, menDÆVEN hvor de spiller, og det er det aller viktigste!

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset, sendt mail i dette øyeblikket ang La Scala, så får vi se:-) sålenge de er i bra stand så kansje dette er noe å satse på.

og er faktisk enig med mange her, de er ikke noe designstudie som mange andre hi-end høytalere, menDÆVEN hvor de spiller, og det er det aller viktigste!
    jeg har et så sjeldent kvinnfolk som digger la scala men liker faktisk ikke forte II som står i stua hehe

Active trym sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

+1

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    jeg har et så sjeldent kvinnfolk som digger la scala men liker faktisk ikke forte II som står i stua hehe
    :lol: De er vel ganske greie å sette planter på uff, på grensa til å være overtrøtt her..

Edit; trym, hvordan vil du si LX91 funker som BD spiller? Farsan har tydeligvis komt i midtlivskrise, og handlet seg en LX91 som han overhodet ikke trenger.. Nå vil ha meg til å kjøpe den av han :lol: Har en PS3 nå, som ikke har de siste lydmodusene, så det kan kanskje være verdt noen kroner for min del.. Rundt 6-7.000,- blir det jeg i såfall må ut med, og den er helt strøken for å si det slik..

Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tror ikke kjøpet ble tatt godt i mot av hans bedre halv del , å de har nok bare vært lagra sidne han kjøpte dem . Når jeg solgte dem var de strøkne foruten eit merke på toppen på den enne ht .

Jeg kjøpte de av Resonans i fjord , så de er ikke så gammle .

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    madammen i huset synes faktisk La Scala var såpass spesiell at de var tøffe, og kunne gjerne byttet ut RF82 i stereoen til fordel for La Scala:-)

selv er jeg litt enig i at de er relativt store,knotete, og kan se ut som et sløydprosjekt, men likevel, de er bare så vintage og tøff på samme tid, og kontruksjonsmessig kan de jo absolutt ikke sammenlignes med verken Referance eller Palladium..

Nå er det bare å vente på svar på hva prisforlangede er for disse La Scalaene, og om de er i bra stand, så får vi se:-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    madammen i huset synes faktisk La Scala var såpass spesiell at de var tøffe, og kunne gjerne byttet ut RF82 i stereoen til fordel for La Scala:-)

selv er jeg litt enig i at de er relativt store,knotete, og kan se ut som et sløydprosjekt, men likevel, de er bare så vintage og tøff på samme tid, og kontruksjonsmessig kan de jo absolutt ikke sammenlignes med verken Referance eller Palladium..

Nå er det bare å vente på svar på hva prisforlangede er for disse La Scalaene, og om de er i bra stand, så får vi se:-)
    Jeg vet at Lascla spiller utrolig bra. Men de har jo et mildt sagt spesielt utseende. Selv synes jeg de er fete men tror nok madammen min ville ringt noen som hadde lagt meg i trang trang trøye om jeg dro de inn i stua. Men K hornene er jo også litt slik. Ser litt 50 60 tall ut. Men et eget dedikert rom med to MC 275 og Lascala i sort og usikt over ett eller annet fint Norsk naturområde må jo være helt et utrolig sted å finne nirvana på jazz og blues osv.

Active trym sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :lol: De er vel ganske greie å sette planter på uff, på grensa til å være overtrøtt her..

Edit; trym, hvordan vil du si LX91 funker som BD spiller? Farsan har tydeligvis komt i midtlivskrise, og handlet seg en LX91 som han overhodet ikke trenger.. Nå vil ha meg til å kjøpe den av han :lol: Har en PS3 nå, som ikke har de siste lydmodusene, så det kan kanskje være verdt noen kroner for min del.. Rundt 6-7.000,- blir det jeg i såfall må ut med, og den er helt strøken for å si det slik..
    LX91 er en av de absolutt beste BD spillerene som finnes på markedet, så den gjør en veldig bra jobb. Har selv PS3, men det er som natt og dag de to i forhold. LX91 er også en de absolutt beste på oppskalering fra dvd, så jeg har ikke tenkt å kvitte meg med hverken dvd samling eller LX91 Hvis du kommer over en på bruktmarkedet til en overkommelig pris, burde du absolutt vurdere denne ;P

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Jeg vet at Lascla spiller utrolig bra. Men de har jo et mildt sagt spesielt utseende. Selv synes jeg de er fete men tror nok madammen min ville ringt noen som hadde lagt meg i trang trang trøye om jeg dro de inn i stua. Men K hornene er jo også litt slik. Ser litt 50 60 tall ut. Men et eget dedikert rom med to MC 275 og Lascala i sort og usikt over ett eller annet fint Norsk naturområde må jo være helt et utrolig sted å finne nirvana på jazz og blues osv.

Etter å ha hørt en del på RF7 (ikke nye versjonen) og RF83 når jeg handlet RF83, og har også fått æren av å høre palladium med noe gode forsterkere, har jeg hele tiden sagt at jeg har funnet "mitt" merke, om det kan sies, Referance har vært, og er mine drømme høytalere til overkommelig pris, og palladium som en litt uoppnåelig drøm!

men etter å ha hørt La Scala spilte denne faktisk i mine ører fletta av både RF og Palladium.. :-) det sier ikke rent lite:-)

Side 264 av 1033 FørsteFørste ... 124 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 244 254 260 261 262 263 264 265 266 267 268 274 284 294 304 314 324 334 344 354 364 374 384 394 404 764 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •